Ik weet het niet meer. volgens mijn rond 12 uur. want dat kwam het beste uit voor vera. @daisy weet jij je rooster al qua het uitje de 17 ?
@ lauwie, dank voor je reactie op de hoeveelheid voeding, misschien dat andere een idee hebben? Ik zal het nog even voorleggen Roos krijgt al een maand 4 x 180 cc waarvan 1 x met rijstebloem. ze had wat moeite met het opkrijgen maar dronk het zo goed als op. Ze is even ziek geweest waardoor ze de flessen niet goed opdronk en nu: Is de kleine smulpaap weer goed in haar spekvelletje en lijkt ze niet genoeg te hebben hieraan, het eetschema houdt ze goed vol (om 7.00/11.00/15.00 en 19.00) dat red ze makkelijk, maar als de fles op is moet ze huilen. Eigenlijk wil ik nog niet bijvoeden. zal ik de flessen verhogen bijvoorbeeld 2 flessen van 210 of zal ik in de ochtendvoeding ook rijstebloem doen wat zouden jullie doen
ik bied donique altijd twee keer 210 + 7 aan met twee scheppen rijstebloem! en twee keer 210+7 en ik zie wel wat ze opdrinkt! meestal 200 maar soms iets meer!
@ Petra: Ik snap heel goed dat je nog niet bij wilt gaan voeden, maar wat als Roos er nu stiekem een beetje aan toe is? Ik ben zelf niet zo'n voorstander van teveel flesvoeding geven omdat dit sneller dik maakt. Zo zie je maar weer dat iedereen anders is. Ze mogen 2x per dag rijstebloem, deed je dat al? Als je echt nog geen bijvoeding wil geven zou ik de flessen zonder rijstebloem opschroeven naar 210 en die met rijstebloem op 180 houden. Ik ben ook geen expert natuurlijk he?! Het is maar een idee.
Danique krijgt 3x210+7 en de avondfles 240+8 En dan in de ochtend en de avond ook nog rijstebloem. We zijn begonnen met bijvoeden, maar ze vindt er echt nog niet veel aan. Ze likt wat van het lepeltje en vaak laat ze het daarna weer uit haar mond lopen. Dus je kunt gerust zeggen dat ze zo goed als niets ervan binnen krijgt. En volgens mij hadden we inderdaad rond 12 uur afgesproken. Al is dit voor mij niet zo'n handige tijd. Ik denk dus dat ik er pas rond half 1/1 uur zal zijn. Anders moet ik weg op flesjestijd voor Danique
binna bedankt voor je aanbod ik ga van de week even de foto's verzamelen en kijken welke ik leuk vind. zit er een _ tussen de 2 namen van je hotmail/
Hey dames, Stan krijgt 3 x 210/7 en om 12 uur krijgt hij groentenpuree. Vanaf donderdag beginnen wij mij fruitpap en loopt dat ook goed dan valt er weer een fles weg. Dan wordt het dus 2 x 210/7, om 8u en 20u en om 12u groentenpuree en om 16u fruitpap. Oh ja voor zij die wensen mijn msnadres: veve10@hotmail.com
petra, bijvoeding is aan het begin ook alleen om te proeven/ wennen en eten ze niet genoeg om minder fles/bv te geven. en ik las ergens dat bv verandert van samenstelling en dat flessenkindjes meer gaan drinken. en misschien wil ze nog wat inhalen van toen ze ziek was? en als ik zo de reacties lees krijgen de andere kindjes ook meer melk. anders bel je morgen toch het cb? succes met kiezen!
hij vind mij gemakzuchtig mjah ik ben wel degene die vandaag de hele bovenverdieping heeft schoongemaakt. (kids slaapkamer onze en de douche met overloop en zoldertrap) en door gisteren met zijn moeder etc... het speelt al langer met haar enzo. Hij houd zijn mond dicht want het helpt toch allemaal niet meer... en het blijft mij pijn doen en ik hou me mond dicht omdat het niet mijn familie is. en nu is het gewoon mis gegaan. hij is nu richting zijn ouders. mjah morgen ga ik beneden alles opruimen en schoonmaken en dan is het huisje schoon en daar ben ik trots op en dat vind ik wel even heel fijn in ieder geval. even alles van me af zetten...
@Kimm: Ik heb pas zitten lezen hoe het een beetje inelkaar steekt met je kindjes en je schoonfam enzo. Het lijkt me een vrij lastige situatie.Het zijn beide jouw kindjes en dan wil je niet horen dat 1 van de 2 zo op de familie lijkt en al dat soort ongein. Waarschijnlijk is het ook wel een beetje trots waardoor ze niet beseffen dat het jou kwetst. Tenminste dat denk ik dan, ik ken jullie natuurlijk verder niet Stort je niet alleen maar op je huishouden hoor, geniet ook lekker van je kindjes he?! Laat het allemaal even bezinken en vergeet vooral jezelf niet he?! Hopelijk heb je iemand in de buurt waar je je hart kunt luchten In ieder geval sterkte meid!
Yosyp krijgt nu (hopelijk tijdelijk) 5 flessen van 210ml + 7 schepjes, waarvan 2 met 2 eetlepels rijstebloem. Verder zijn we 'n paar dagen geleden begonnen met fruit. @Kimm, hopelijk komt het snel weer goed.
@ tammie heel veel sterkte met je kleintje en respect voor je dat je uit die relatie stapt daar moet je heel sterk voor zijn @ my angel jeetje dat is balen veel beterschap ik heb hele leuke fotos gezien weer van de mooie meiden in kerstkleertjes vooral helemaal top wij hebben 2e kerstdag mijn schoonmoeder opgehaald van het vliegveld ze komt ongeveer een maand over vanuit marokko, toen de hele bups bij ons eten dus het was heel erg druk de broer van mijn man die besloot ook om ineens te komen met een neef dus die kwam rond 6 uur in de ochtend aan (de hele nacht telefoontjes om de weg te wijzen bleh) Nu wonen wij in een appartementje met 2 slaapkamers dus tel uit je winst hoe druk het was overal lag wel iemand te slapen rayane helemaal van slag en nu ben ik door mijn man naar mijn ouders `gestuurd` ik moet morgen werken en hij kon niet oppassen ik moet zeggen heeeeeeeeerlijk rustig marokkaanse mensen kunnen namelijk heel hard en heel veel praten hihi hopelijk kan ik morgen eens rustig op het forum kijken en een goede reageer actie gaan geven
Ise gaat er tussen 19.00 en 20.00 uur in en dan tussen 22.00 en 23.00 uur nog één keer een borstvoeding. Bv-kindjes halen het volgens mij minder vroeg al het klokje rond zonder voeding. Fijn om te lezen meis
heey meiden! Waarom doen jullie rijstebloem in de flesjes? slapen de kleintjes anders niet door? of is dat ergens anders voor? Ennuh het winnende lot hebben wij gekregen met de kerst maar als we geen 25 miljoen winnen vind ik 1000 euro ook wel lekker! Groetjes
Dank voor jullie antwoorden Roos had telkens echt genoeg aan 4 x 180 waarvan 1x met rijstebloem maar ga nu dus 1 of 2 flessen verhogen naar 210 cc en nu weer lekker kleffen met mijn lief en onderuitgezakt op de bank en genieten van het leven fijne avond voor iedereen
Nee hoor, maakt niet uit, de meeste mensen verwachten niet dat ik er zo uitzie. Waarom weet ik niet, ik kom heel netjes over denk ik (zolang ik lange mouwen aanheb dan
thanks meiden. Heb beneden nu ook van kant... afwas gedaan... kerstboom opgeruimd... ik ga zo met kleine meid op bed liggen met een grote bak met ijs... filmpje kijken en een poging doen om te gaan slapen.... tot morgen iedereen en slaap lekker voor straks