Kimm, hopelijk is Ticho een beetje een stoere man tijdens het prikken. Wat betreft de overproductie, ik had dat ook en bij mij werd het zo pijnlijk dat ik er uiteindelijk mee gestopt ben. Mijn borsten zijn nu bijna terug op zijn plooi, vind het zo zalig dat ik terug op mijn buik kan slapen zonder dat mijn borsten pijn doen. Ik heb ook een borstontsteking gehad, 40 graden koorst en een verschrikkelijk pijnlijke borst, al een geluk na 2 dagen genezen. Jenny, goed dat je niet moet lijnen, hier ook niet. Ik was 10 kilo bijgekomen tijdend de zwanegrschap en ik ben er al meer 14 kwijt. Goed dat Mylan zo goed bijkomt. Chantico, gele poep is normaal hoor, hier al een dikke week flesvoeding (nutrilong AR) en nog altijd gele poep. Eén keer heeft hij een opstopping gehad maar met een laxeermiddel is het goed gekomen. Wij moeten niet nadenken over een tweede, wij hebben al lang op voorhand besloten om het bij eentje te houden. Daisy, Ik merk dat Stan graag op zijn buikje ligt, maar ik laat dat enkel toe op mijn buik, als hij en zijn bedje gaat is het altijd op zijn rug. Hier wordt door Kind en Gezin ten stelligste afgeraden om een baby op zijn buikje te leggen, dat nog liever op zijn zijde met twee steunende handdoeken zodat hij niet op zijn buik kan rollen. Aan de meiden die in niets zin hebben, hang gewoon de toerist uit! Klinkt zoprecies alsof we nog zwanger waren Hoe hebben jullie eigenlijk het zwanger zijn ervaren en missen jullie het? Ik vond het wel leuk om eens zwanger te zijn maar als of het zo'n wow affect geeft, dat is het toch wel niet. Ik mis het zwanger zijn dan ook niet en heb niet het gevoel van "ik wil terug zwanger worden". Wat betreft anticonceptie denk ik ook dat ik ofwel naar een spiraaltje ga en anders de nuvaring. Spiraaltje nog niet gehad en van de nuvaring was ik zeer tevreden. Gaan wij nu terug bijkomen in gewicht als we terug anticoncenptie nemen? Puck, tof dat jullie denken over adoptie. Ik zou dat zelf niet kunnen en hoedje af voor de mensen dat een adoptiekindje kunnen opvoeden als of het hun eigen kindje is plus dan de procedureslag die je er moet voor ondergaan. Miranda, Laureen slaapt dus al bijna 8 uur aan een stuk door, dat ik wel de moeite, hier wordt maximum 5 en een half uur gehaald. Stan heeft vannacht dus 5 uur aan een stuk geslapen, van 21u tot 02 uur. Nadien heeft hij zijn pap gedronken en nadien heeft hij geslapen tot 6:45u. Alleen heeft Stan het tweede deel van de nacht niet echt doorgeslapen en was hij regelmatig wakker en kan hij van die leuke geluidjes maken. Allez leuk, in de dag is het leuk, maar 's nachts dus niet want de mama heeft dus vannacht vanaf 2:30u geen oog meer dichtgedaan.
hoi meiden! alles oke hier? Milan krijgt 5 x 165 CC. vanmiddag ga ik hem weer wegen bij het CB en morgen op controle bij de KA in het ziekenhuis. liefs rebbel
Hoi Dames, er is babynieuws van Naannaan, kijk maar in het andere topic! Wat een 2e betreft en een keizersnee. Mijn zusje heeft 6 maanden gewacht en nu weer een wolk van een baby gekregen nu met een normale bevalling. Hier voorlopig geen 3e. 2e wilden we ook snel, maar dit was wel heel snel. Ga dan nu ook snel een afspraak maken voor de pil. Ik heb het niet zo op een spiraaltje. Oja, hier weer een heerlijk nacht gehad. Djim ging er om 20.30 uur in en om 6.00 uur kwam hij voor het eerst weer! Heerlijk. Om 6.30 uur lagen we er allemaal weer in tot 8.30. Wat wil je nog meer! Woensdag maar weer eens wegen bij het inloopuurtje. Kijk of mijn beer alweer richting de 6 kilo gaat ; hij woog 2 weken geleden 5070...
DAisy, wij hebben ook het ritme van 7/3/11 inderdaad. Danique is meestal al ver voordat het dat tijdstip is wakker. Dus meestal houd ik het wel aan. Als ze 's avonds slaapt na de fles van 7 uur laat ik nog wel eens liggen tot half 12 (als ik zelf niet te moe ben) Heb het eigenlijk nog niet mee hoeven maken dat ik haar overdag wakker moet maken. Hoelang slapen jullie kindjes eigenlijk? Danique is dus echt een weinige slaper. Ik probeer om zoveel mogelijk regelmaat te geven, verschonen, even spelen, de fles, nog even rechtop tegen mij aan voor een evt boertje en dan naar bed. Maar na ongeveer anderhalf is ze weer klaarwakker en ligt ze heel hard te huilen in bed. Tranen lopen dan over haar wangen en heeft ze helemaal van die roodbehuilde ogen en wangen. Nou dan gaat ze er dus weer uit. Gelukkig heeft ze nu geen honger meer dan door de nieuwe voeding. Maar dan begint het, wat doe ik om haar te vermaken. Vaak even bij me zitten tot ze rustig is en dan probeer ik haar weer weg te leggen in de box, maar dat wil ze ook niet. Wat dus uitdraait op minstens 2 uur met haar op de arm bezig om uit te zingen tot de volgende voeding. Vanmorgen heb ik geprobeerd om haar in bed te houden, speentje erbij. Knuffeltjes om haar heen en op haar kamertje gaan rommelen. Na een half uur haar muziekbeer telkens aan gedaan te hebben en de speen 30 keer opnieuw in haar mond te hebben gestopt sliep ze weer. maar ook dat was na een half uurtje weer afgelopen. Toen maar badje gedaan, nog een half uurtje met haar gezeten en toen de fles. Was een heel verhaal, maar ben erg benieuwd wat jullie doen!
@ Ayietje, ik vond het zwanger zijn leuk, tot een week of 28, vanaf toen mocht ik niks meer! En zitten tot week 39, is niks aan Ik mis die buik absoluut niet! Hij zat alleen maar in de weg Ben blij dat mijn mini-mensje er uit is Op naar nr 2 , ik kan niet wachten!
@Daisy; Ik laat Matthijs nooit op zijn buik slapen, maar als je regelmatig gaat kijken kan het volgens mij geen kwaad. @Kimm; Hier ook iemand met overproduktie melk. Mij is ook geadviseerd niet te (veel te) kolven. Ik kolf nu af en toe handmatig de voormelk net voordat Matthijs aan die borst gaat en merk dat mijn produktie in ieder geval niet toe neemt. Ik had ook verschillende adviezen gehad over het zwanger worden na 'n KS(6mnd vd gyn, 9mnd vd VK en 12mnd vd KH) We zullen wel zien, moet er voorlopig iig nog niet aan denken..... Groetjes Silvia
heey meiden, Onze kleine knul mag nu eigenlijk al 170 cc drinken en dan moet er 5 uur tussen zitten maar dit red ons ventje helemaal niet .. Als we 180 aanmaken dan laat ie 40a50cc staan.. en red het maar 4 uurtjes ongeveer.. weet dus even niet wat ik moet doen.. want zo groeit ie natuurlijk wel heel hard haha.. het word al echt een dik propje! Voor de rest heeft ie ook nog niet echt een ritme voor dag en nacht.. dat is ook wat minder.. de ene nacht komt ie om de 4 uur en de andere nacht na 6 uurtjes pas.. weet niet wat ik hier aan moet doen? Groetjes
hier in huis is de term ZIEK weer opgespeelt.... ticho ziek ivy is de laatste 2 dagen ook erg aanhankelijk ik begin me met de minuut ook beroerder te voelen en vriend lief is ook niet fit... alles is hier welkom behalve bacsillen....
@schatje, als hij niet wil dan niet toch, als hij maar lekker tevreden is. @duster, er word geadviseerd door CB dat de kleine elke dag 15 minuten op zijn buik mag ook om zijn nekje te trainen, wel er bj blijven natuurlijk. @kimm beterschap thuis, goed eten/drinken en veel rusten maar denk ik ;(
hey meiden hier nieuws van mijn. nou kom net terug van het ziekhuis en bootschapen doen. dus nog geen baby nieuws. de echo was goed. en de ctg ook. heb nog steeds maar 2 cm. maar dat is ook wel gunstig. Woensdag wordt ik namelijk ingeleid. Dus dan kunnen ze meteen beginnen met de vliezen breken en krijg ik een infus met ween opwekkers. dus woensdag hebben wij ons kleinte in ons armen. en ik bedoel nog een mooi datum ook 10-09-08. Ze voor spelen we een groot kindje dus dat is wel even minder. de mt 50 kan waarschijnlijk naar zolder. ga nu nog even lekker genieten van me bad. voor loppig laaste keer. liefs sabrina ps voor de meiden die ik ook op me hyves heb. we houden de datum nog wel even geheim. we zeggen dat we woensdag weer voor een ctg moeten.
@binnabinna: het is bijna zover! Jeetje, woensdag dat is al overmorgen! Veel succes met de laatste 2 dagen van je zwangerschap en op naar een mooie bevalling. @schatje: waarom zou je wat aan de voedingen willen doen dan? Regelmaat komt vaak pas veel later en 4 uur tussen de voedingen is toch prima? Gewoon genieten hoor.
Hier de ene dag wel ritme en de andere dag niet @ Binna, YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH @Kimm Hopen dat het geen kinkhoest is!
binna: eindelijk een einddatum dat is fijn. nu kan je er naar toe leven. heel veel succes woensdag en het is zeker een leuke datum
Omg, zit nu net 3 minuten achter de computer en meneer brult alweer! Hij heeft echt zijn dag niet , hij wil alleen slapen bij mij op schoot en als hij dan slaapt en ik leg hem in zijn bed of box dan is het binnen een paar minuten alweer brullen! We merkten gisteren ook al dat hij wat huileriger is dan normaal. Gisteravond was het zelfs een tijdje zo dat niets goed was, zelfs niet lekker op schoot zitten en troosten. Ik heb gehoord dat het normaal is voor zijn "leeftijd", maar hoe lang duurt zoiets? Is dat een dag of echt een paar dagen dat hij een beetje van slag is en wat is er met hem waarom hij zo doet, ik weet dat het met groeien te maken heeft, maar wat voelt hij dan, erge krampen, voelt hij zich alleen o.i.d.? Hebben jullie kindjes er ook last van? (hij is nu elke keer dat ik hem wil gaan halen weer stil....dan begint hij weer en is dan weer stil.....ik wacht nog even....vind ik zo moeilijk....) En dan krijgt hij donderdag ook nog zijn eerste prik ... Aykietje: wij hebben al heel lang het idee dat we een kindje zouden willen adopteren. We hebben natuurlijk ook gesproken over als we geen kindjes zouden kunnen krijgen, wat we dan zouden willen. Toen kwam adoptie ook al ter sprake. We willen het nu nog steeds erg graag. En hij is weer stil hopelijk gaat hij nu even lekker rustig slapen.... Fijne avond allemaal!
heey meiden dan wachten we maar even af met de voeding.. misschien een beetje overbezorgd komt ook wel weer goed haha.. Groetjes
Het zwanger zijn mis ik ook niet hoor. Heerlijk weer zo mobiel en slank. Je kan ook weer lepelen in bed. En je met een rap tempo omdraaien in bed... geweldig! En in een lekkere tv-houding zitten. En een normaal bord eten wegwerken. Geen last van maagzuur meer... Kan mn eigen broeken ook gewoon weer aan. Super hoor. sNachts ben ik vooral wakker. De kleine voeden, en nog eens, en nog eens, en dan proberen te laten slapen anders kotst ze alle melk uit omdat ze driftig wordt in haar bedje. Ik speel spelletjes op mn telefoon en doe paparazzi (foto's maken van de kleine en mn man)... ben lekker bezig hoor... Heb trouwens een stom probleem: als ik het licht uitdoe is het gegarandeerd paniek in de tent! Dus dan maar licht aanlaten, maar das toch raar, een baby die "bang" is in het donker? Zelfs mn stem laten horen helpt niet. LICHT AAAAAAAAN. En dan is ze weer blij.
hoi iedereen na 39+6 dagen ben ik heerlijk bevallen van een gezonde meid ze doet het voor de rest heel goed nou had ik alleen een vraagje aankomende vrijdag hebben we een etendje van me man z'n werk en nou zit ik dus met een dillemma mijn man wil vragen of zijn zus wil oppassen en dan blijft ze misschien ook slapen, maar mijn gevoel zegt dat het nog te vroeg is en wil ik haar het liefst gewoon bij me houden omdat ze de volgende dag al bij opa en oma slaapt vinden jullie dat te vroeg? en wanneer lieten jullie, jullie baby bij iemand anders slapen,