Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Vind het wel grappig, in de reiswieg leek hij zo groot en in de buggy lijkt hij terug zo klein!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen,

hier nog steeds niet lekker allemaal,Lars is ziekjes werken en ik moet ook zo,blegghh!
    De meiden slapen nog lekker,ze drinken wel heel slecht,gisteravond heeft Fenne maar 50 gedronken?En ze heeft een koortslipje,zal ik de huisarts bellen vandaag?

@Binna,ik weet mn rooster pas een week van te voren,helaas :(

@Setteke,ik had gezien dat jullie me gekrabbeld hadden,erg lief!
    Ik heb echt nog geen tijd gehad om iets terug te krabbelen,sorry...

Fijne dag allemaal!

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Owja en Schatje,wij hebben een boxspring en ik wil nooit anders meer,ow man wat slaapt ie lekker!
    Een aanrader!

4. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    goedemorgen

een boxspring lijkt me ook heerlijk, maar aangzien ik ook op de grond zou kunnen slapen heb ik maar een normaal matras 1 goedkoper en 2 anders kom ik er nooit meer uit ;)

ben op mijn werk, zielig hè
    maar ja ik werk met griep, dus er liggen weer een hoop pakketjes op me te wachten van al die zike mensen

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Silke slaapt alweer na haar fles en Tymen wordt nu net een beetje wakker. Ze was vanochtend al om 7.30 uur wakker. Maar ze nam nog genoegen met het speentje. Om 8 uur de fles gehad, kom ik vandaag weer mooi uit.

@ Daisy, oh geeft niks hoor, je bent nu hier weer toch? Ik zou zeker de huisarts bellen. Wil je niet bang maken, maar koortslipjes zijn heel gevaarlijk voor baby's. Gelukkig is Fenne alweer 5 maanden maar ik zou er toch erg mee oppassen! Werk ze!

@ Jennys, er is overal veel ziekte he? Het heerst echt. Nou werkze dan maar voor vandaag! Wat doe jij eigenlijk precies? Laboratorium?

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Daisy: Volgens mij moet je wel ff de HA bellen als het inderdaad een koortslip is.

@ Philly: Ik had bij jou het idee dat je echt een lief, net moedertje was, zie ik ineens een stoere meid met tattoos! Komt door je Alice in Wonderland avatar denk ik :). Nee, ff zonder dollen ik had echt een heel ander beeld en had echt zoiets van he?! Het klopte voor mij niet :). Maar ik heb je alsnog goedgekeurd hoor hihi :)! uhm...nu loop ik alsnog te dollen...:oops:

GRRR, ik weet het nu al niet meer.... En ik moet even de boel kalmeren hier!

7. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    @setteke": werk op het Lab ja, is altijd erg gezellig maar met deze dagen ben ik alleen en heb ik nog een stagiaire dus dat scheelt wel weer

8. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Eindelijk heerlijk doorgeslapen ik, had hele week zo slecht geslapen....... Hoera! Jeslyn werd om kwart over 6 wakker speen gegeven ja hoor sliep ze gewoon door tot 8 uur en haar uit bed gehaald en bij ons even gelegen en nu zit ze heerlijk op wipstoel met haar mooie olifant waar ze helemaal dol op is! Haha!

Zo even lekker crossiant maken....

9. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Mylan is nu 4 maanden? Ik dacht dat Mylan ouder was dan Jeslyn :oops: !

10. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Oja over reiswieg, Jeslyn past bijna niet meer in maar ik wil die nog even gebruiken, ze slaapt zo lekker in, kan nog eventjes.... maar heel binnenkort ga ik wandel halen uit zolder.

11. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    2,015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen allemaal.

Heb niet helemaal bij gelezen, dat ging echt niet lukken. Er is zoveel geschreven de laatste dagen.

Ik voel me niet zo lekker, dus niet echt hier geweest. Vanochtend gaat het wat beter, maar voel de hoofdpijn al weer opkomen.

Verder gaat het met Janna wel heel goed. Heeft zich voorbeeldig gedragen tijdens de kerstdagen. We zijn 3 dagen weg geweest en ze heeft 3 dagen gelachen. Alleen zaterdag was ze iets van streek, maar dat was snel weer over.

Zal vanaf nu weer jullie proberen te volgen en te reageren. Al moet ik nog wel het een en ander in huis doen, want over een week moet ik weer werken.

nfffffffffffffffffgfvvvvvvvvvvvvvvfffcccv vvccfv(zo dat was Janna even, was al boos dat ze niks mocht typen :) )

12. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Dan hebben wij geen klagen denk ik:

Baby van 6,5 kilo geboren

De (nu ja) kleine Richard.Een vrouw in Californië heeft een zware bevalling gehad. Haar zoontje woog bij de geboorte bijna 6,5 kilo.

Richard Walker Sault kwam met een keizersnee ter wereld. Twee doktoren hebben hem gehaald. De baby past al in kleertjes voor kinderen van zes maanden. Moeder maakt het goed.

Zijn zusje was ook al behoorlijk zwaar bij de geboorte: 4,5 kilo.

Bron HLN.be

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@daisy oke dan ga ik gewoon reseveren. en als je dan wel mee kan maken die 4 mensen ook niet uit

@linka hmmm lekker hoor crosantjes

@Setteke fijne is dat he als je ritme gewoon het zelfde blijft

@Marleen hoe is het met je meis

@Jenny werk ze

@happy beterschap

@aykietje dacht dat silver zwaar was. en Silver ligt ook in de wandelwagen in zet hoor.

-------------------ego----------------

Zo lekker huis weer schoon en gewoon ritme. vanmiddag gaan we lekker zwemmen met de buurtjes en hun kindjes. erg gezellig.

KUS

14. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    @linka: mijn ticker staat stil soms ,
    Mylan is van 21-8

6.5 kilo jemig ik kreeg 3300 gram er al bijna niet uit hihi

maar goed dat het een KS is geworden want anders kan je echt nooit meer nomaal poepen, ja in een zakje tegen je buik geplakt BBBRRR

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, ben weer even fanatiek geweest. Tymen in de kleren, aan een cracker en daarna ook nog een poepbroek verschoon. Vaatwasser uit- en ingeruimd. Opgeruimd. Stofgezogen, ik zeg, Lisette heeft eerst wel weer genoeg gedaan! Koffie!

@ Marleen, kinderen hysterisch?

@ Linka, lekker zulke nachten! Kun je zo van opknappen! Silke slaapt ook nog heerlijk in haar reiswieg hoor!

@ Jennys, lijkt me best leuk werk om te doen of niet?

@ Happy, ben je grieperig? Vervelend! Och jeetje, moet je ook weer bijna aan het werk! Wat doe je?

@ Aykietje, :confused: Ik vond bijna 9 pond al zwaar. Heb je een linkje naar het bericht of staan er geen foto's bij?

@ Binna, leuk, zwemmen, dat wilde ik vrijdag wel weer eens gaan doen met de kids.

Weet iemand waar ik online leuke badpakjes kan vinden voor Silke? En die ook snel geleverd worden?

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    2,015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Las het ook van die vrouw. Hier een link naar een filmpje!
    http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/22016/vrouw-bevalt-van-ruim-6-kilo-zware-baby.html

Binna, veel plezier vanmiddag. Leuk zwemmen.

Setteke, werk in een verpleeghuis op een somatische afdeling. Werk daar als EVVer. Maar heb nu ouderschapsverlof tot juni, dus tijdelijk geen EVVer. Is ook wel lekker natuurlijk.
    En badpakje, heb ik via marktplaats gehaald. Was echt nergens iets te vinden.

17. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    setteke: ja heel gevarieerd, maar wel erg druk vooral nu.

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heb inmiddels op 2 badpakjes geboden via MP...

Nu eerst mijn meisje uit bed halen!

19. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: Wat dacht je van papa en peuter die elkaar in de haren vliegen :) Thomas is het niet gewend dat papa zoveel thuis is en accepteert dus niet dat papa hem nu ook de les leest ( :) ). Hij is Jeroen echt aan het testen ( :) ). En ik laat ze lekker. Af en toe spring ik even in ( :) ).

@ Binna: Hier gaat het lekker hoor. Jeroen heeft vakantie dus ik heb m'n handen wat meer vrij, heerlijk!

--------------EGO!-------------------

Ik ben de zolder aan het uitmesten. Toen ik zwanger was hebben we de boel omgegooid en je raadt het al...alles gewoon op zolder gesmeten en niet meer naar omgekeken. Jeroen heeft daar ook zijn kantoor en kon zijn bureau niet meer vinden :oops: . Ik ben alles aan het uitzoeken, opruimen, etc. Ik geloof dat ik maar weer eens wat op marktplaats ga zetten en ik heb Jeroen al vertelt dat er een ritje milieustraat in zit....Wat een spullen :confused: . Ik ga nu ff Jasper de fles geven en me daarna weer opsluiten op de zolder! Fijne dag allemaal. Vanavond probeer ik even goed bij te lezen van de afgelopen tijd :oops:

Share This Page