Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, Silke in de kleren en ze heeft fruit op. Nu zat ze echt te smullen en werd boos als ik niet gauw genoeg met het lepeltje kwam. Gekke meid! Ze poepte ook nog even haar luier vol....

Wat veel en wat verandert het als ze vast voedsel krijgen. Na even jengelen in de box slaapt ze nu weer dik ingepakt buiten!

@ Happy, ik heb er heel bewust voor gekozen geen EVV-er te worden. Ik heb altijd zoiets gehad van laat mij maar lekker mijn ding doen zonder allerlei extra verantwoordelijkheden. Ik heb ook maar 18 uur en dat is te weinig voor EVV-er.

@ Aykietje, wat een dikkerd zeg! Nou is mama ook niet 1 van de dunsten, maar dat ben ik ook niet, en die van mij was geen 13 pond!

@ Marleen, hahahaha! Die Thomas en papa! Goed van je de zolder uit te mesten. Wel een rotklus!

2. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    ccccccccbbbbbw ;jujkkklk,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; v;x;wwwwwwwwwwww

Antwoord van Stan voor Janna ;)

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    meiden, ik ben er ook weer! :D

Heerlijke dagen gehad! Het was echt gezellig. Ik moest vaak aan vorig jaar denken. Toen was ik zo misselijk en niet lekker, kon amper iets eten. ik was toen zo verdrietig... voelde me zo naar. maar we hebben nu echt genoten met ons gezinnetje en familie! :D

Ik reageer op een paar mensen:

Tammie, wat naar joh! zo definitief he? ik wens je heel veel sterkte toe! En dan ook nog je zoontje! wat vreselijk naar! Nogmaals heel veel sterkte! hopelijk knapt tie gauw op!

Kim, jij ook in relatieproblemen en eigenlijk ook familiproblemen. wat pittig joh! Geniet van je kindjes en probeer redelijk te blijven over anderen, maar vooral ook naar je zelf toe!

pfoe... zwaar kindje zeg! zij liever dan ik!

hier gaat alles verder prima. Hanne is echt de sprong te boven! heerlijk vrolijk.
    Alleen heb ik een probleem: mn borstvoeding loopt volgens mij echt terug. de eerste 2 voedingen gaan prima. maar die van 4 uur en van 8 uur lukken echt haast niet. ze is dan heel onrustig en stopt telkens met drinken! nog tips? of moet ik gewoon gaan afbouwen en ze is toe aan iets anders? Ik vind het erg moeilijk. gister moest ze ook echt huilen tijdens de voeding en daar werd ik zo verdrietig van: zo van, ik kan je niet geven wat je nodig hebt! :(

heeft iemand nogmaals de hyves van de augustusmamas? kan hem telkens niet vinden op hyves.

ik hoor mn meisje.ik ga er gauw heen!

Liefs, Arri

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri

augustusmamma2008.hyves.nl geloof ik ahum....

5. Niet meer actief

daisy:
    ik zou toch even de huisarts bellen hoor,
    hoe is het trouwens met je blaasontsteking, geen klachten meer?
    amy drinkt sinds gisteren ook slecht, iedere keer laat ze zo'n 100 cc staan, fruit en groente eet ze wel lekker op,ze is verder vrolijk, niet ziek maar ik weet ook niet hoe het komt, flesjes misschien beu?

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    dank je wel Linka,

Ik zag trouwens dat er bij de eo 'Een goed begin' een verhaal van een doof/slechthorend stel werd uitgezonden. Heb je die ook gezien? Toen ik dat zag, dacht ik; wow, tis echt knap! Dus nogmaals, ik heb echt bewondering voor je!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, neej heb ik niet gezien, jammer, ik vind altijd interressant om naar te kijken.... Dank je meis!

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hallo allemaal.
    Hier nog iemand die met de grote schoonmaak bezig is.
    We lopen samen door het huis, ik pak alles wat weg moet en mijn man loopt met een vuilniszak achter mij aan.
    Ha ha, géén gezicht!
    De beneden verdieping is klaar.
    Dussssssssssssss zometeen is de bovenverdieping aan de beurt.

Verder alles goed hier.
    Laureen ligt te slapen, Dionne is aan het tennisen op de WII en Joëlle heeft een vriendinnetje te spelen.
    Altijd wat te doen hier!

Ik ga weer verder, dus een reactie volgt later.
    Doei!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi!
    Jeetj wat een boel geschreven :) als werkende mamma niet bij te benen!
    Moet vandaag ook weer werken :( blegh...

Ik vond een foto van mezelf...en vind toch wel dat Giulia op me lijkt :)

Dit ben ik ik gok een maand of 6 oud :)

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nou en dan even Giulia (let niet op dat oranje :))

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi arri,
    hier precies hetzelfde! ik vond er ook een topic over, waar ik ook op gereageerd heb. ik dacht dat het kwam omdat ik ziek ben, maar begrijp dat het er ook wel bij hoort rond de 4 maanden.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

hier staan ook allerlei tips in.

ik zou nog graag een tijdje doorgaan met bv dus ik ben nu heel veel aan het aanleggen. ik herken hoe moeilijk je het vindt. ik heb de hypoallergeen al in huis, maar nog niet hoeven gebruiken...
    succes!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

weet niet of jullie het je nog herineren dat ik vertelde van dat nichtje wat niet op foto wou voor me oma.

nou dit is echt grapig we waren het as verasing voor me oma aan het regelen.

Nou werkt mijn oma als vrijwillerger bij het bejaarde huis en nu heeft ze als kerst paket een bon gehad waar je van alles kan uit kiezen. zo ook een linne foto doek. nou was ze gisteren bij me moeder. en ze vierd haar verjaardag de 10 in een zaaltje. zegt ze tegen me moeder.

Ik wil dat er de 10 een foto gemaakt wordt van de hele fam en die wil ik dan op linnen. :D dus me moeder voor zichtig maar wat nou als niet iedereen er op wil nou dat geloof ik niet en andres pech. nou ik ben dus erg benieuwt de 10 . tis zo ie zo al twijfel of dat nichtje komt dus we wachten af.

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Nog even een grappige foto.

MEGA LAUREEN!

(Mega Mindy masker van Joëlle)

14. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Linka, hierbij de link. dan kan je hem terug kijken: http://www.eo.nl/programma/eengoedbegin ... st=9638490

Lauwie, dank je wel voor die link. ik zal het eens lezen. Hoe doet Ottilie het verder? En met drinken? hoe merk je dat zij het niet wil? Hanne is trouwens al bijna 5 maand... Maakt dat nog uit?

Binna, sjonge zeg, ben benieuwd hoe het nu afloopt!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
  16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik wens jullie alvast een

Groetjes Miranda

17. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Zo even niet geweest ben flink ziek geweest dus heb nog niet echt terug kunnen lezen.

@ Tammie sterkte meid zul je nodig hebben de komende tijd, maar hier kom je alleen maar sterker uit.

Las iets over slecht eten, Toby eet ook erg slecht is weer een ramp zit in regeldagen misschien. Volgende week moet hij weer naar het cb dus maar eens hebben om over te stappen naar 4 voedingen 5 wil hij echt niet meer. Nu even kijken of hij eindelijk slaapt.

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Meeting met de aug.mama's 2008

http://www.uilenbos.nl/

17 januari 2009:
    Sjorsje met fam = 4
    Sabrina en silver =2
    Petra en dr gezinnetje = 3
    Kalinka met Myrna en Jeslyn (misschien met Jeroen) = 4
    Setteke met fam = 4
    mik25 (kim)met fam = 3
    Alieke zonder man,met Danique = 2
    Miranda en familie = 5
    Philly met fam = 4
    Duster met Mathijs = 2
    Kimm met fam = 4
    Austin waarschijnlijk zonder fam = 3
    espirit met Melanie = 2
    JennyS met Milan = 2
    Schatje met djayden = 2
    Judith met fam = 3
    ======
    Volwasenen 25
    Baby's 16
    Kinderen 7
    Mischien ligt aan rooster
    Daisy me fam = 4

klopt het dat dit de lijst is. staat iedereen er op die mee wilt.
    want dan kunnen we reseveren. ?
    Dus wie er ook mee wil zet je zelf er nog even bij.

KLOPT DE LIJST ZO

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @arri ja ik ook. ik denk dat als ze er wel is ze niet durft te weigeren. en dan kwaat gaat zijn achter af en gaat zeggen dat we dit gewoon exspres gedaan hebben. maar maakt mij niet uit toch een aparte meid war ik geen contact mee heb

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik heb even heerlijk de tijd om bij te lezen....

Zag dat we nog niet gaan verhuizen, dus wachten we het maar af...

Lauwie: Ook al last van oorpijn? Mijn man ook. Hij gebruikt ook watjes in zijn oor met wat slaolie erop, dan lost de viezigheid een beetje op als het goed is. Het gaat nu, na 2 dagen, al een stuk beter! Sterkte!

Binna: Leuke foto's van Silver!

My Angel: Sterkte! Kan me voorstellen dat dat flink pijn doet! :(

Esprit: Hoe gaat het met je? Leuk dat iedereen zo leuk reageerde op jullie zwangerschap!

Kimm: ik hoop dat het snel weer goed komt tussen jou en je mannetje! Sterkte!

Sjorsje: Hoe voel jij je?

Jenny: Echte vaste vakantieplannen hebben we nog niet maar we gaan komend jaar zeker naar Italie waar mijn vader woont, dat is er afgelopen jaar niet van gekomen en verder zien we nog...

Daisy: Beterschap voor jullie! Hopelijk is het ziek zijn zo dan ook echt over voor jullie voorlopig!

Petra: Olivier krijgt 4x 210 + 7 waarvan de laatste ook met 2 schepjes rijstebloem. Misschien heeft ze idd behoefte aan meer....

Philly: het is toch vaak zo dat je een ander beeld hebt van mensen totdat je ze in het echt ziet. Ik vind het altijd wel grappig eigenlijk! :)

Elle: Jeetje, dat het zo'n groot ongeluk blijkt te zijn! :confused: Ik heb er hier eerlijk gezegd nog niets over gehoord! Leuk dat Kick zich om kan draaien, Olivier lukt het steeds bijna..... :)

Chantico: Olivier vond de aandacht met de Kerst ook erg leuk! :( Ook hij is nu aan het afkicken....

Tammie: Sterkte met alles en knuffel voor Justin!

Setteke: Erg is dat he als je zo lang moet wachten op eten dat je besteld hebt! Wij hebben dat hier ook wel eens gehad, GRRR!

Schatje: Wij hebben een boxspring en we zijn altijd blij als we weer terug zijn van vakantie :D , het is zo'n fijn bed!

Aykietje: Ik hoorde het ook op het nieuws van de grote baby... :confused: Gelukkig was het wel een keizersnede ;)

Setteke: Ik heb ook een erg leuk zwembroekje van Noppies voor Olivier van Marktplaats gekocht, kon ook nergens anders wat leuks vinden...Leuke foto van Silke!

Arri: Gezellig dat je er weer bent! Fijn dat je ook erg leuke dagen hebt gehad!

Sjudith: Leuke foto van jou! Giulia lijkt echt op je!

Miranda: Leuke foto van Laureen! Succes met de grote opruiming en jullie ook alvast een fijne jaarwisseling!

Zo dat was het geloof ik, hopelijk niemand vergeten....

Ik heb verder geen nieuws eigenlijk...fijne middag!

Deel Deze Pagina