Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Daar ben ik ook weer even, bedankt voor alle knuffels voor Sam, het gaat hartstikke goed met haar. Eigenlijk gelijk al maar ze willen gewoon perse dat kleintje tot 2 jaar 24 uur blijven als ze van een hoogte vallen. Zij kunnen beter checken of alles goed is, zeg maar.
    Dus beetje vreemde kerst geweest, maar gelukkig is er weinig aan de hand, nu hopen ze een klein litteken overhoud en dat het mooi heelt.

Elle, ik kijk weinig nieuws, wat voor ongeluk was het? Brand in een gebouw ofzo? En komt hij dinsdag weer? Wat een werkdagen! Moet je wel flexibel zijn, jemig.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hier het gelukkige gezin met kerst, 1,5 uur later zaten we in de auto naar het ziekenhuis

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    En mijn arme moppie met haar zere koppie

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zo nu ga ik even liggen, en reageer dus niet meer op iedereen sorry! Maar de kerst en dan gisteren weer verjaardag van manlief, pff ben het even zat. Al die drank en weinig slaap, bleh

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, even creatief geweest. Ik had van Hilbrand allemaal fotolijstjes gekregen voor mijn fotowand to be waaronder zoeen waar je dan heel veel verschillende foto's in kunt doen. Hij is nu klaar, kan Hilbrand hem binnenkort even ophangen.

@ Arri, ik heb er niet veel verstand van, maar ik heb wel gehoord dat je rond deze tijd een flinke dip krijgt in de bv. Het enige wat helpt is dan vaak aanleggen. Als het echt niet gaat kun je overwegen om de voeding die het slechtste gaat te vervangen door fv. Ik zou dan die van 16 uur doen. Waarschijnlijk heb je dan om 20 uur ook weer genoeg. Maar dat is ook maar wat ik hier en daar heb opgepikt.

@ Rebecca, Silke heeft soms ook van die dagen dat ze wat laat staan. Vandaag al beide flessen 40 cc. Ik denk altijd maar ze zal wel minder honger hebben. Of misschien doordat ze bijvoeding krijgt. Maar ja mijn meisje is flink en daardoor maak ik me niet gauw druk als ze minder eet.

@ Miranda, dat moet er idd gek uitzien, ja man die achter jou aansjouwt met een vuilniszak, ha ha ha! Wat een grappige foto van Laureen!

@ Sjudith, inderdaad, je hebt gelijk. ik heb ook nog een foto liggen van toen ik ongeveer twee was. maar als ik de foto's erbij pak van toen ik een baby was lijkt Silke ook erg op mij! Helaas liggen die foto's bij mijn ouders, en kan ik ze dus niet hier plaatsen. Die waarop ik twee ben wel, maar daar zie je het nu nog niet zo goed op. Moet Silke eerst ouder worden!

@ Binna, nou ik kan me niet voorstellen dat ze oma recht in het gezicht gaat zeggen dat ze niet op de foto wil (als ze komt..), dus zal het wel gebeuren. Ha ha ha! Net goed, krijgt ze niet haar zin! Wat mij betreft klopt de lijst!

@ Vogeltje, denk dat je idd wel over kunt op 4 voedingen als ik het zo lees. Door de laatste te laten vallen gaat hij de rest waarschijnlijk weer beter eten!

@ Puck, weet je, dat wij op ons eten moeten wachten is nog tot daar aan toe, dat is gewoon balen. Maar ik heb wel een mannetje van twee wat honger had en op tijd moeten eten. En dan kun je nog een grote bek krijgen ook! :confused:

@ Lique, nou gelukkig dat het goed gaat met Sam. Mooie foto van je gezinnetje! Ze is wel vrolijk ondanks die snee in haar koppie!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    heb ik net. echt humor

Ik heb vanmorgen lekker de was buiten gehangen.
    Ga ik het net binnen halen. wat denken jullie. is de hele was bevroren.
    ik wist niet dat het zo kout was. Kon de spijkerbroeken gewoon recht op zetten.
    dus nu maar binnen op gehangen.

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha binna, was buiten heeft geen zin tot 15 graden hihi dus vind knap dat je dacht dat het nu wel kon haha

als je uit het raam kijkt ziet het er lekker uit ja

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wilde ik nog even vertellen.

Zo leuk dat je kindje al echt probeert je iets duidelijk te maken. Silke slaapt vandaag weer lekker buiten, ingepakt in een dike jas met een mutsje op en onder een hele dikke deken. Net huilde ze. Ik snapte niet wat er was, ze lag nog lekker ondergestopt, had de speen nog. Vreemd! Maar toen ineens draaide ze haar hoofd opzij, waardoor de speen achter de capuchon van haar jas bleef hangen en ze daardoor dus haar hoofd niet verder opzij kon draaien. Ze draaide d'r hoofd terug en keek me aan zo van doe jij daar nou eens iets aan! Knap hoor, als je 4,5 maand oud bent!

@ Binna, hier is het min 1, ik had mijn was ook lekker naar buiten gedaan, vind het zo lekker fris. Ik had vandaag alleen geen was. Nou eerst je was maar even ontdooien, hahaha!

@ Jennys, dat widt ik niet. Ik heb mijn was ook buiten zo gauw het kan en het droogt altijd!

Net ff braaf ,mijn oefeningen gedaan, die waren er al even bij in geschoten met die feetdagen. Nu lekker een bakkie thee!

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Binna: [​IMG] Dit kan beter met dit weer. ha ha

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

YES! Ik heb voor 2,94 euro (incl verzendkosten) een badpakje gescoord voor Silke! Setteke = happy!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Whahaha, ik lig even in mijn deuk, bevroren was, lekker he binna :) !

Dan hoef je niet gaan strijken *proest*

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri en Lauwie, dank jullie wel voor de link, heb ook zelf gezocht, nou ik blij!

13. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    hihi bevroren was, moet lachen ze kijken me hier raar aan haha

ik ben blij met mijn droger hoor zet hem aan dan word het nog extra warm in huis heeeeeeerlijk en zo opgeruimd ook nog, hoef bijna niets meer te strijken als ik het gelijk netjes vouw

@setteke das een hele goeie deal zeg toppie
    ik heb voor rayane een zwembroekje van nijntje gekocht in de aanbieding zo schattig, het is wel maat 74, heb t gekocht voor de vakantie in marokko komende zomer

hier (eindhoven) schijnt geen zon trouwens ziet er ook koud uit hoor
    nog 50 minuten en ik kan weer naar mijn kroeleke

14. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Binna: Meid, ik lig een deuk :). Ik hang m'n was nooit buiten omdat ik dan de trap op en af blijf lopen, maar anders zou het ook echt wat voor mij zijn :)

@ Lique: Ach, wat een koppie.

@ Setteke: Da's een koopje zeg! Leuk he al die ontwikkelingen. Ik had van de week ook ineens zoiets van jeetje, je begrijpt meer als dat ik dacht :confused:. Ik heb zojuist de kinderwagen omgebouwd en hij vind het super, maar ik moest even slikken...

@ de BV mama's: ik heb geen adviezen, ik hoop alleen voor jullie dat het goed blijft gaan. Ik vind het erg knap hoor!

@ Miranda: Mega Mindy verbleekt bij Laureen :)

----------------------------------------------------------------

Ik was dus op zolder bezig en kwam de spullen voor de wandelwagen tegen. En ik besloot ter plekke dat ik de wagen om ging bouwen. Heb ik de wagen in elkaar en wil ik de voetenzak erin doen, past ie niet :rolleyes: . Ik heb de bugaboo cameleon en heb die voetenzak in april al bestelt (ik heb deze keer een andere aanvullende kleur). Eind juli was ie binnen en heb ik m opgehaald. Gewoon boven neergelegd in de veronderstelling dat het gewoon goed was. Blijkt dus dat ze me de voetenzak voor de bugaboo bee meegegeven hebben en daar kunnen de riempjes er niet goed doorheen. Ik bellen; we hebben m voor de cameleon op voorraad hoor, je mag m omruilen. Ik er naar toe, word ik na ruim een uur (!) geholpen want er was maar 1 verkoopster op de afdeling, is het de verkeerde kleur :evil:. Moet ie weer bestelt worden; levertijd 5 weken! Twee uur onderweg geweest en geen voetenzak GRR. Ik heb nu die verkeerde voetenzak erin zitten, ik mocht het zolang met deze doen, het zit niet ideaal, maar toch... M'n halve middag weg.... Die zolder opruimen....vanavond of morgen dan maar!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    elle, wat een intensieve baan heeft je man! en jij daardoor veel alleen de zorg voor 2 kindjes! ik weet niet hoe ik het allemaal zou redden als ik meer alleen zou moeten doen (vriendlief kookt bijv elke avond) maar onze verhuizing geeft denk ik ook een vertekend beeld.
    iets meer dan een liter lijkt me ook niet zo'n probleem. zeker als het niet structureel is. petra zat daar nog lang niet aan, vandaar dat ik dat zei. 1,5 liter heb ik ook wel eens gehoord idd. en je kind honger laten lijden, lijkt me ook geen optie!
    wat was het voor ongeluk? ik kan er niets over terugvinden, ook niet op cnn. het klinkt wel heftig!

ottilie had idd sjans in de kroeg :). met het zoontje van een vriend van mijn vriend. wel fijn dat alles tegenwoordig rookvrij is!

chantico, de bv gaat nog niet optimaal. ik ben ook nog steeds ziek. ik zie wel hoe ver we komen. heb al een pak hypoallergeen gehaald en dat geeft ook rust alleen al om het in huis te hebben.

kimm, hoe gaat het nu? nog iets van je vriend gehoord?

sjudith, giulia lijkt idd op jou! hoe zag angelo er als baby uit?

setteke, heb je een plaatje van je badpakje? heerlijk he, als je iets leuks voor een leuk prijsje kan kopen?

binna, ik vind het wel een goeie grap van je oma :) . ben benieuwd hoe je nichtje reageert!

-----------------------------------------------
    mevrouwtje is een beetje intensief in het onderhoud vandaag. zitten hier waarschijnlijk midden in het sprongetje. de hele dag gillen! van vrolijk lachend gillen tot heel ontevreden.
    gaat niet zo goed samen met oorpijn.

voel me dus nog ziek en ben blij als het lukt om voor ottilie te zorgen. mijn vriend is er vooral druk mee en het huis is een ontplofte bende. zul je net zien dat een vriendin en 5 min later een collega met haar vriend op de stoep staan.
    mijn vriend ongeduldig want we waren net aan het overleggen over de inbouwkast die hij zou gaan bestellen, otje gillen, ik ziekig en niet fris, huis een zooi. lekkere indruk gemaakt dus! :oops:

ga ff mijn ogen dichtdoen op de bank zolang het hier nog stil is!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hihi, bijna tegelijk de link gegeven!

5 mnd lijkt me niet uitmaken. een dip is een dip toch? door veel aanleggen kun je het weer opvoeren. als ik nu een fles bij ga geven ga ik ook weer proberen om dat af te bouwen en de bv weer terug te krijgen. en als dat niet lukt, gaan we gewoon met flessen verder.

wat bedoel je met niet wil? niet uit een flesje? uit de borst wil ze wel, maar levert het 's avonds weinig op voor de moeite die ze er in steekt.

hoe lang gaat de bv al minder met hanne?
    succes ermee!

linka, die presentatrice in dat filmpje praat veel met haar handen, maar geen gebarentaal volgens mij. is dat irritant of fijn of maakt het niet uit als je slechthorend/ doof bent?

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    die is maat 68! jij zei toch 74?

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Mik, ze draagt 68 van kleren (sommige broekjes 62, korte beentjes), maar van jurkjes maat 74 door haar lange bovenlichaam, anders vind ik ze te kort, kijk je d'r zo in haar kruis.

Ik heb ook nog geboden op een badpakje in maat 74, ook voor een paar centen, dan zit ik altijd goed. Geen idee hoe die dingen vallen.

Maar bedankt dat je me erop attendeert, ik had het ook verkeerd hebben kunnen zien!

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    AAAAAAARRRRRGGGGGGGGGG [​IMG]

Ik heb mij aangemeld voor PSP lessen en bij stap 3 loop ik al vast.
    Gek kan ik van zit soort dingen worden.
    En ik wil zo graag zelf een banner maken.

Deel Deze Pagina