Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

echt een super klotenacht gehad. Lianna werd om elf uur wakker, tenminste ze krijste de hele boel bij elkaar. Van alles geprobeerd, troosten, bij ons in bed, even vasthouden, zuivere luier, maar niks hielp. Pas om kwart over twee hield ze op. Yosyp werd door dat geweld om half een wakker en begon te huilen. Na 'n flesje hield die gelukkig alweer snel stil. Om vervolgens om half zes weer te komen en om half acht weer. Ben blij dat ik vandaag vrij ben.

Vanmiddag even naar de huisarts. Yosyp is nu al bijna de hele maand december verkouden en voor de zekerheid Lianna d'r oortjes laten controleren (ze zal toch wel ergens door gehuild hebben?).

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ daisy he meis hoe staat het met de koortslip?

@ aykietje ja niet normaal he zo'n flinke baby!

@ binna hoe was het zwemmen? waarom wil je nichtje niet op de foto? hahah volgens de lijst kom ik zonder fam met z'n drieen, nou weet ik dat er nog wat extra kilotjes aanhangen maar ik tel toch echt niet voor 3 personen hoor hahahaha! ik heb dat ook een keer gehad bevroren was zo grappig! super badpakje!

@ setteke mijn schoonbroer had het over super super gave badpakjes en bikini's voor meiden maar weet de website even niet meer...moet even heel hard nadenken! hahaha ja amber word ook altijd zo boos als ik niet snel genoeg ben met haar hapje hahaha! kijk dat is een goede deal!

@ marleen hahaha ja kinders zullen het altijd proberen!

@ miranda jij hebt een productieve dag gehad! HAHAHAH die foto van Laureen is echt super!

@ sjudith wow wat lijkt giulia op jou zeg!

@ lique ach het is zonde die sam!

@ schatje ach 't is zonde die Jayden hopelijk trekt het snel weg!

@ petra nog gefeliciteerd met manlief!'

@ alieke wat super dat danique zo goed slaapt!

@ sjorsje jeetje wat een nacht! hopelijk is het eenmalig!

Hier aan 't werk maar waarom weet ik niet! het is super saai! zat gisteren al de hele dag op marktplaats en vandaag ook een beetje aan 't surfen!

heb nog steeds geen reacties op mijn auto :( denk dat ik 'm hier ook maar te koop ga zetten, niet dat ik denk dat een mama mijn auto zou willen kopen want daarom doe ik 'm zelf natuurlijk ook weg....

dikke kussies!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo dames,

ik heb niet alles terug gelezen en dat gaat me helaas ook niet lukken, maar heb wel een paar dingetjes voorbij zien komen waar ik even op wil reageren. Straks lees ik nog de laatste 7 pagina's zodat ik wat uitgebreider kan reageren. Wil nl. niet alleen ego-berichtjes plaatsen :oops: :oops: :oops:

@Lauwie; Bedankt dat je erom vraagt. Hier gaat het een stuk beter. Vertel het onderaan dit berichtje even uitgebreid.

@Tammie; Héél veel sterkte met deze moeilijke beslissing. Kan me nog de blijdschap over jullie huwelijk herinneren en dan nu dit. Een dikke knuffel!

@Kimm; Ook al van dat vervelende nieuws. Jij ook een hele dikke knuffel!

@Petra: Matthijs krijgt 3 flessen van 180+6 en de laatste fles van 210+7. Omdat hij na elke fles huilde zijn wij begonnen met een fruithapje en hij vindt 't heerlijk. Eet ook met gemak het hele flesje op, maar hij huilt ook nog steeds na elke fles. Morgen ga ik naar het CB om te vragen wat ik het beste kan doen mbt de flessen

@Marleen; Hoe gaat het met jou? Voel je je al wat beter nu je officieel niet meer in dienst bent? En ik dacht zo snel te lezen dat jullie 't als gezinnetje (weer) erg fijn hebben? Gelukkig meid, genite er maar lekker van!

Sorry, maar nu dan toch echt even ego:

Met Matthijs gaat alles prima. Sinds een week of 2 draait hij zich om. En wat mama nog veel fijner vind: De laatste 2 dagen heeft hij doorgeslapen \:D/ . Gisteren zelfs tot 9u30 (!). Ik weet dat ik niet te vroeg moet gaan juichen, maar deze 2 heerlijke nachten heb ik maar mooi te pakken. Verder ben ik bang dat zijn tandjes door gaan komen, want hij zit constant met zijn handjes in zijn mond, zevert veel en is best huilerig.

Met mij gaat het ook een stuk beter. Mijn man gaat er nu 's nachts wat vaker uit, zodat ik lekker kan blijven liggen. Met Kerst moest hij werken en op nieuwjaarsdag moet hij al om 8uur beginnen, maar deze tussenliggende dagen is hij lekker vrij. We Zijn hier als gezinnetje ook optimaal van aan het genieten.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat.

Voor alle zieken: Van harte beterschap!

Voor iedereen die het nodig heeft: Een dikke knuffel!

Groetjes Silvia

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ duster wat super dat hij zo goed slaapt! lekker van genieten!

Jij woont trouwens best dicht bij mij zie ik ineens.

xxx

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi Allemaal!

Heb een dagje vrij maar heb het zooo druk en Giulia vraagt zoveel aandacht :(

Ik moet helaas morgen en overmorgen weer werken. Dus druk druk druk!

Ik lees wel mee hoor ;)

6. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ judith moet jij overmorgen werken? dacht dat dat een nationale feestdag was?

xxx

7. spijkertje

4 dec 2008
    8
    0
    0
    Haai Meiden,

Justin is gelukkig weer thuis.
    Hij heeft keelontsteking,oorontsteking,en zijn oogje is ontstoken.
    Hij is nog steeds ziek maar mag thuis verder beter worden.
    Het gaat gelukkig wel alweer wat beter hoor.
    Ben zo blij dat hij weer lekker bij me is

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Austin, ja zusters werken helaas ook op feestdagen :(

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ach gossie dat zit ook niet mee

als ik ziek ben is het ook altijd in en rondom mijn koppie en weet dat dat beroerd voelt

beterschap

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    tammie! sterkte meis!

hoop dat justin snel beter is !

kus

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Ha meiden,

----------------ego-------------

zo, heerlijk allebei in de kleren, gevoed en al! Heb Hanne net lekker uitgebreid gebadderd. Ze genoot volop! En maar schoppen tegen de badeend! Moet haast de vloerbedekking gaan dweilen! ;)

Ik ga zo even naar het cb. Er is dan inloopuur. Ik heb wat vragen over de borstvoeding. Het lijkt er namelijk op dat Hanne uitgekeken is op de borst. Vanmorgen had ik om 11 uur nog genoeg voeding, weet het zeker. En maar jengelen en huilen aan de borst. Zo is het echt niet leuk om te doen... Ben benieuwd wat zij er van zeggen

---------einde ego-------------

Binna, moet ook wel lachen om de was buiten. Ik geloof wel dat het lekker ruikt dan! ik zie jullie alleen al liggen onder een bevroren dekbed, zo stijf als een plank! 8)

Lauwie, beterschap joh! niet fijn oorontsteking! en dan ook nog een baby die aandacht wil... Hopelijk is het sprongetje gauw over!
    Wij doen niet aan vuurwerk. Vind het zonde van mn geld. en er wordt toch wel genoeg afgeschoten en daar kijk ik dan wel naar!
    Ieks, luizen! niet fijn! hopelijk zijn ze niet overgesprongen naar jullie!

Lique, ach die arme Sam! wat zei de huisarts?

Alieke, die twee foto's op je banner is dat allebei Danique? zo ja, wat een verschil zeg! leuke banner trouwens!
    Ai, niet ongi... vandaag al wel? Lastig hoor! is dan toch spannend of niet?

Queenbee, ai, das niet lekker, samen ziek!

Schatje, nog steeds niet ongi... ben benieuwd hoor!
    Hoe gaat het nu met Djayden?

petra, :) :) gefeliciteerd met Andy! :) :) Fijne verjaardag! Wat heb je hem cadeau gegeven?

Jenny, oei... das niet leuk op zo'n manier weer ongi zijn. ik merkte gelukkig weinig verschil! Werkse vandaag!

Rebbel, beterschap met je vriend! Echt griep?

Sjorsje, niet leuk! :x zulke nachten! moeten ze niet al te vaak gaan doen hoor! :( maar tja, weinig zelf aan te doen he? vanavond er vroeg in?
    hoe voel jij je trouwens met je zwangerschap? Verloopt alles goed?

Austin, jij ook werkse hoor... alhoewel, werkse, eigenlijk surfse! maak het gezellig zou ik zeggen!

Duster, draait matthijs zich om van rug naar buik of andersom? knap hoor! en vooral die nachten zijn zo lekker! helemaal super!
    Geniet lekker van deze dagen met je gezinnetje! echt bijzonder dan he? helaas moet mijn man werken, baal er echt van! maar tja, het is niet anders!

Sjudith, is Giulia niet lekker dan? of meer aan het jengelen? HOe gaat het trouwens nu met haar na de ziekenhuisopname?

Tammie, poe Tammie, das niet niks. heeft hij medicijnen gekregen? beterschap hoor!

Tot zover!

Ik ga mijn meisje bekijken. ze ligt heerlijk te trappelen in de box. met al haar krachten wil ze zich om gooien, maar het lukt nog niet echt!

Groetjes,

Arri

12. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ judith ja vind jullie beroep zwaar ondergewaardeerd! had het er ook over met de zusters toen ik in het ziekenhuis lag, jullie verdienen torenhoge salarissen vind ik!

@ tammie gelukkig is justin weer thuis hopelijk is hij snel helemaal opgeknapt!

@ arri hopelijk kunnen ze je een goed advies geven op het cb! prachtig als die kleintjes zo hard hun best doen!

xxx

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    zo, ben weer terug van het cb.
    De bedoeling is dat ik de voeding van rond 4 uur ga afbouwen. Nu het zo besproken is, vind ik het toch wel moeilijk... :'( Moet mijn meisje los gaan laten, zo voelt het nu eigenlijk een beetje... Beetje emo nu! Maar het lijkt me beter voor haar. Dan krijgt ze in ieder geval genoeg binnen, en dan kan ze daar ook rustig over doen! in plaats van de jengelen en te huilen tijdens de voeding...

Hier is het rustig zeg!

Groetjes,

Arri

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Arri, wat was ermet de voeding? Heb dat stukje geloof ik even gemist :oops:
    Giulia doet het goed hoor! Alleen is ze vandaag aan het zemelen :( aandacht aandacht aandacht :p

@ Austin :oops:

Hebben jullie kleintjes ook zo'n last gehad van de drukte met kerst?
    Giulia was toch wel wat van slag en dronk veel slechter met al die visite om haar heen. Zelfs als je apart ging zitten was ze nog te afgeleid om te drinken!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Sorry moet even spammen :)

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    poeh hee, ik ben lekker al de hele dag aan het lummelen en nog gaat de tijd vliegensvlug.
    Het is lekker rustig hier zeg. Zo kan iedereen het wel bijhouden.
    Zo met kleine Roos naar de dokter want ze hoest nog steeds, arm schaap uuuuuhm kind.

ik spring weer lekker van de hak op de tak

tot later

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden,

hier ben ik weer! Had al wel een beetje gelezen, maar mijn moeder was op de koffie, dus verder nog geen tijd gehad voor zp.

Hier alles prima, Silke werd pas om 8.15 uur wakker. Wel lekker. Vanmorgen had ze niet zo'n zin fruit. Maar gistereavond heeft ze een heel potje bruine bonen opgegeten. Ik bied haar altijd eerst een half potje aan, maar dat vond ze niet genoeg. Het ging schoon op en ook de fles heeft ze lekker leeg gedronken 2 uren later. Nu ligt ze weer heel dik ingepakt buiten te slapen!

Nou, ga even lezen en dan reageer ik even op mijn forumvriendinnetjes! Tot zo!

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Sjudith, mijn voeding leek terug te lopen. Hanne had veel moeite met de borst. Ze wilde niet meer, leek het. Ook al was er op dat moment nog wel voeding. En dit vond ik absoluut niet fijn. Dus moet er een beslissing genomen worden.... Maar ik denk dat ik haar straks mooi zelf nog even voed... :oops: Kan het nog niet laten.

Wat een prachtige foto weer zeg! ik vind dat kuiltje in dr wang zo grappig. Wat fijn trouwens dat het met haar weer zoveel beter gaat!
    Hier geen last gehad van de drukte. hooguit dat ze savonds als we op visite waren niet zo makkelijk is slaap viel, maar verder prima!

Petra, wat naar zeg zo;n kleintje met zon hoest! Hopelijk heeeft de ha nog goede tips! en knapt ze snel weer op!

setteke, leuk dat je er weer bent! Silke wil nog steeds buiten slapen? tis zo koud...brrrr

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Arri, dat was bij mij de rede dat ik gestopt ben met bv, ze ging gewoon krijsen! :( vreselijk maar ja dit werkte dus blijkbaar ineens niet meer :(

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, wat balen dat het niet meer gaat :( Kan ik je wel begrijpen dat je zo emo van wordt terwijl je zo graag door wil gaan met bv. Dik knuff.

Deel Deze Pagina