Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Miranda, hoe gaat het met je PSP lessen?

@ Lauwie, hoe gaat het nu met jou en Ottilie? Hilbrand heeft gisteren een pakketje siervuurwerk opgehaald. Maar dat is voor eerder op de avond voor Tymen. Ik denk dat hij het schitterend gaat vinden. Ik ga hem niet wakker maken om 12 uur, ik wacht wel af of hij (of Silke) zelf wakker wordt. Ieuw, bah, hoofdluis!

@ Lique, wat zei de dokter?

@ Petrabr, heb je al een foto van rollende Roos (hihi, dat klinkt grappig!) Gefeliciteerd met Andy! Hoe jong is hij geworden?

@ Alieke, en, hoe is het vannacht gegaan? Oehoe, niet ongi? Ook al een brusje voor Danique? ;) Mooie banner! Echt goed voor de eerste keer! Was het gezellig vanmorgen?

@ Queenbee, nou gelukkig maar dat je weer beter bent. Veel plezier morgen!

@ Schatje, he wat naar dat Djayden niet fit is! Hopelijk knapt hij gauw weer op en helpt het zalfje goed. Dubbel dat je nog niet ongi bent!

@ Jennys, vervelend he, dat blok beton in je doos! Ik heb het ook altijd, ook weer extra veel last van mijn bekken.

@ Rebbel, beterschap voor de grote man!

@ Sjorsje, ben benieuwd wat de huisarts zegt. Rond die leeftijd bij Tymen (Lianna haar leeftijd) begon hij ook 's nachts te spoken. steeds huilen zonder reden. Als je even bij hem was geweest was het weer goed. Dat hebben we nou gelukkig bijna nooit meer!

@ Duster, wat fijn dat het beter gaat met je! Toch wel goed dat je nu even niet aan het werk bent. En met Matthijs gaat het ook goed, mooi zo!

@ Tammie, wat mooi dat Justin weer thuis is! Lekker genieten van je mannetje meid!

@ Arri, ik ben benieuwd of het helpt dat je de 16 uur voeding gaat vervangen. Ik denk het wel! En weet je, het is maar 1 voeding die je vervangt, de rest mag je nog lekker zelf geven. Kan papa het ook eens doen en heb je je handen vrij. Tja, vanaf de geboorte is het loslaten meid! Je krijgt ze maar heel even en dan moet je ze alweer af staan. Silke slaapt heerlijk buiten. Het is ook zulk gezond weer. Heb haar trouwens wel onder twee dubbelgevouwen dekens, dus eigenlijk 4 dekens.

@ Sjudith, lekker ding in dat bad!

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Juudje: he bah werken met oud en nieuw....was je met de kerst vrij? Giulia is leuk! Dat smoeltje is zo leuk!

@ Duster: Hier gaat het inderdaad de goeie kant op. Af en toe botsen Jeroen en ik nog wel, maar we hebben om weer lol en daar ben ik erg blij om.

@ Sjorsje: Balen zo'n nacht! Zeker nu je net weer zwnager bent zul je je nachtrust hard nodig hebben! Heeft Lianna alle tanden en kiezen al? Thomas heeft namelijk ook weleens de boel bij elkaar gekrijst 's nachts en dat 2 nachten achter elkaar pff en toen bleken zjn achterste kiezen door te komen!

@ Arri: Dat wordt dan je voornemen voor het nieuwe jaar....stoppen met die voeding rond 4u. Ik snap best dat je het moeilijk vind.

@ Tammie: Fijn dat Justin weer thuis is!

@ Kimm: hoe is het met jou meis?

Verder ben ik het ff kwijt en heb ik geen tijd om nog een keer terg te gaan lezen want ik heb Thomas belooft dat hij op het ijs mag. De ijsbaan gaat vandaag open. Hij gaat niet schaatsen, maar vind het prachtig op het ijs. Vorig jaar was ik helemaal verkleumd (en net zwanger van Jasper :D) en hij wilde er maar niet af.
    Jasper doet het verder prima. Hij lacht naar alles en iedereen en wordt 's morgens rond half 8 wakker. Wel moet ik er vaak nog 2x uit 's nachts voor zijn speen. Oja, de wandelwagen is helemaal fantastisch, hij vind het zo leuk!

Verder ben ik vandaag naar de HA geweest en heb een antibiotica kuurtje en hoesttabletten gekregen. Hopelijk voel ik me snel weer fit. Hij heeft ook even naar de longetjes van Thomas en Jasper geluisterd. Ze zijn al zolang verkouden en aan het hoesten en aangezien ik astma heb zijn ze erfelijk belast. Bij allebei zijn de longen schoon, daar ben ik erg blij om. Ik was namelijk 5 mnd oud toen ik m'n eerste aanval kreeg en dat lijkt me doodeng bij zo'n ukkie!

Nou weer genoeg ego. Ik ga Thomas uit bed halen, want slapen doet hij dus niet.Ik denk dat het slaapje er af gaat, want hij wil het steeds minder...
    Fijne dag allemaal! X

3. Marleen2109

Oja...

@ Alieke: Niet stiekem zwanger he? Je had toch een pendel voor dec 2008? Kan nog net :)!

@ Jenny: Dat gevoel ken ik! Alsof er beton tussen je benen hangt!

@ Schatje: Nog steeds niet ongi? Ik snap er niks van bij jou. Laat die test er nu maar eens uit knallen!

@ Juudje: Zijn jullie ook nog steeds druk aan het oefenen? :) X

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Dat heeft ze idd ook wel eens ooit. Even nog knuffelen en weer terug naar bed en dan sliep ze zo. Maar vannacht was het echt anders. Nu slaapt ze gelukkig nog eventjes, maar ze moet er zo weer uit want dan moeten we naar de huisarts.

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke slaapt heerlijk warm ingepakt buiten:

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Setteke, wat een lekkertje is Silke hahaha :p

@ Mar, wanneer zie ik mijn schoonzoon nu eens?

:) en we oefenen ons rot! ook niet ongesteld nog :(

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Marleen, volgens mij komen nu 4 hoektanden tegelijk door. Maar 2 ervan zijn al goed zichtbaar en daar heeft ze geen last van gehad. Kiezen kan ik niet zo goed zien. Zal wel een combinatie van zijn denk ik.

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    prachtig die foto Setteke! heerlijk als het op die manier kan!

o ja, Alieke.... al ongi? Marleen, we maken haar toch niet bang he?

Marleen, leuk naar het ijs! Lekker koud, maar wel gezellig. fijn dat het ook weer beter gaat tussen jou en jeroen.

Tja, afbouwen, vreselijk. maar inderdaad, er komt een keer een dag dat het moet he? aan de andere kant weet ik dat het ook zn voordelen heeft hoor! maar moet gewoon erg wennen aan het idee!

hoe is het met tammie en kimm?

Liefs, arri

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Marleen, dat heeft Tymen ook. Hij heeft een uur liggen zingen en is nu stil. Is tegenwoordig heel vaak zo en soms slaapt hij ook gewoon niet. Oh, ik hoor zijn muziekdoosje ook alweer... :rolleyes: Wel jammer, het is altijd even zo lekker rustig als meneer slaapt! Nou he he, goed dat je eindelijk eens naar de huisarts bent geweest. Goed op jezelf passen hoor! Ik wil ook graag met Tymen naar het ijs, is voor mij alleen misschien niet zo'n goed idee. Als ik val.... Mijn ouders hebben een grote sloot achter het huis, denk dat we daar zondag maar even heen gaan. Tymen op de slee. Ik twijfel of ik nog van die dubbele ijzers voor hem zal kopen. Ik heb zoiets van stel dat dit de laatste keer natuurijs is dan zou het wel heel leuk zijn als hij er nog op schaatsjes op gestaan heeft. Moet die van ons nog wel laten slijpen.

@ Sjorsje, nou ben benieuwd wat de huisarts zegt!

10. Marleen2109

Nou ja, kom ik boven slaapt Thomas :rolleyes: . Jasperwas wel wakker en ligt nu lekker beneden.

@ Juudje: Ik heb vanaf januari alle tijd van de wereld! Komt helemaal goed! Ook nog niet ongi?! Spannend!

@ Setteke: Ik heb ook nog staan twijfelen over die ijzertjes, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat Thomas waarschijnlijk veel te wild is endat we weer op de huisartsenpost belanden! Hij krijgt wel van die lekkere moonboots en z'n skipak aan. Foto toestel gaat echt wel mee!

@ Arri: Uiteindelijk heb je er straks wel vrede mee, maar ff die stap zetten he. BV geven is echt iets intiems vind ik. Ik vind het jammer dat het mij 2x niet gelukt is!

Jeroen komt net thuis dus we hadden weggekund, maar nu slaapt Thomas, nog maar ff wachten dus!

11. Marleen2109

Dan nog maar even spammen met Jasper in de wandelwagen:

Zijn speen viel uit z'n mond van het lachen, maar dat zie je dan weer net niet op de foto!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Oooo wat een dotje :p

13. Marleen2109

Dus we hebben een match? Of was het Thomas? :)

Hij heeft nog hele rode slaapwangen :)!

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: ik moet nog steeds lachen omdat ze buiten slaapt

15. Marleen2109

16. Marleen2109

@ Jenny/Setteke: Jeroen is ook zo'n voorstander van buiten slapen. Die wilde zelfs zo'n soort konijnenhok aanschaffen! DAt ging mij iets te ver!

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mar...Thomas was al van Julia :)

Dat buiten slapen schijnt goed te zijn, maar in Rotterdam betwijfel ik dat! Straks wordt ze gejat :)

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, mooi niet dat Tymen gaat slapen. Kijk het nog even aan, want hij vermaakt zich nog wel. Als hij er zat van is dan begint hij heitie (papa) en memmie (mama) te roepen.

@ Marleen, wat een mooi mannetje is Jasper toch! En wat een mooie kleur wagen heb je! Mijn moeder zei dat mijn broertje vroeger ook met 2 jaar op de ijzertjes stond. Dus ik wil het toch gaan proberen denk ik. Als Giulia Jasper niet wil, wil Silke hem wel! Zo'n konijnehok gaat mij ook veel te ver hahaha. Zo lang ze in de reiswieg past kan ze lekker buiten slapen!

@ Jennys, en ik moet lachen omdat jullie het hier zo vreemd vinden. Ik stond vroeger ook altijd buiten en mijn broertje ook. Vroeger was dat heel gewoon (vraag oma's maar eens). En het is zoo gezond, zo bouwen ze een goede weerstand op!

19. Marleen2109

@ Juudje: Oja, da's waar :oops:! Ik zou Giulia maar niet buiten te zetten bij jullie :) De eerste de beste die langs loopt denkt die neem ik mee :). En aangezien Giulia zo'n lekker lachebekkie is zou ik maar goed op d'r passen, anders heb ik Jasper wat uit te leggen!

@ Setteke: Ach die friezen zijn natuurlijk altijd al raar geweest :) Grapje!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    arri, als je je er niet goed bij voelt, bied je toch eerst de borst aan en daarna sowieso alsnog een fles? dan weet je zeker dat ze genoeg heeft gehad en kun je aan de fles zien hoeveel dorst ze nog had.
    succes!

Deel Deze Pagina