Buiten slapen lijkt mij ook niet slecht, alleen mijn man zou me afmaken haha Mijn schoonmoeder vind dat Rayane te koud slaapt (zijn handjes zijn altijd koud want die gooit hij boven de dekens) Hij slaapt in een pyama, slaapzak, 2 dekens en een laken en ze vond dat ik hem handschoentjes moest aangeven en de verwarming flink stoken..... Haha judith, tja haar buiten zetten in rotterdam zou ik ook niet durven haha
...dat wij friezen een vreemd volkje zijn....! En koude handjes zijn geen indicatie voor hoe war je kindje het heeft. Bovendien is het zo dat een kindje het beter te koud kan hebben dan te warm! En met de verwarming flink aan laten slapen? Dat is toch echt niet gezond. Maar ja, zij is die kou natuurlijk niet gewend! Nog eentje dan om het af te leren: Mei ik jo wat freegje? Smoke jo geiten ek? Nee? Dan stiet jo hok yn é bran....
Ik dacht dat ik op ZP was maar volgens mij is dit een cursus Fries. ha ha Volgens mij is Mei ik jo wat freegje? MAG IK JOU WAT VRAGEN? En de rest gaat over geiten en brand. ha ha
Vanmorgen de achterbuurtjes op koffievisite gehad. Was gezellig. Nu ga ik even terug lezen hoor. Tot laters.
Daar gaat ie dan: @ Petra: gefeliciteerd met de verjaardag van Andy @ Rebbel:beterschap voor je mannetje. Hopen dat hij jullie niet aansteekt. @ Alieke: super dat jullie weer een nachtje hebben kunnen doorslapen. Hopen dat het nu steeds beter gaat met slapen. @ Sjorsje: hoe was het bij de ha? @ Austin: vervelend dat het zo saai is op je werk. Dan duurt de dag altijd zo lang vind ik. Grappige foto van Laureen hè. Dat krijg je als je grote zussen hebt, die proberen vanalles op je uit. ha ha Jammer dat er nog geen reacties op je auto zijn. @ Duster: ook al doorgeslapen JOEPIE! Geweldig dat het met jezelf ook weer wat beter gaat. @ Sjudith: ook altijd druk druk druk hè! @ Tammie: wat fijn dat Justin weer thuis is. Nu hopen dat hij snel weer helemaal beter is. Sterkte. @ Setteke: dat PSPen lukt nog niet echt. Zat vanmorgen zelfs met de ahterbuurvrouw achter de laptop. ha ha . Leuke foto van Silke die buiten slaapt. @ Marleen: beterschap Verder heb ik nog een paar mooie foto's gezien. Wat hebben we toch een schatjes allemaal. Verder weet ik het niet meer hoor.
Zijn net terug. Lianna heeft geen oorontsteking, dus waarschijnlijk was last van de verkoudheid en d'r tandjes. Yosyp z'n longetjes zijn schoon, dus zijn verkoudheid is gelukkig niet meer dan dat.
duster, wat fijn dat t met jullie goed gaat! sjorsje, gelukkig niks ergs met je kleintjes. hoop dat ze allebei snel opknappen. zwanger lijkt zo'n nacht me helemaal zwaar! heeft je moeder al uitslag gekregen? hebben jullie de omgeving al verteld van je zwangerschap? leuke reacties gehad? waarom vinden jullie het eigenlijk zo raar als silke buiten slaapt? als je met je kindje buiten wandelt, dan slapen ze toch ook wel eens? alleen silke staat stil . snap wel dat het geen fijn idee is als je geen tuin hebt waar anderen niet in kunnen.
@ Monique: Jasper heeft precies hetzelfde aan 's nachts en ook altijd koude handen. Ze laten nu eenmaal die handjes niet lekker onder de deken liggen... Ik heb nu die dikke slaapzak met mouwen van de hema gekocht, omdat het nu 's nachts wel erg koud is. @ Setteke: Watte?! Ik kom niet verder dan mag ik jou wat vragen en iets over brand ofzo?! Hihi! @ Sjorsje: Ik heb het bij Thomas en Jasper ook na laten kijken, maar hier precies hetzelfde, gewoon verkouden...het duurt alleen al weken! Pff! @ Juudje: Hoe was trouwens je functioneringsgesprek afgelopen? @ Miranda: Dat krijg je met zussen he?! Ik vond die foto zo grappig. FF een ander vraagje: Ik vond de overgang van 1 naar 2 kindjes echt groot. Nu hoor je vaak dat de overgang van 2 naar 3 kindjes wel meevalt. Nou ben ik wel benieuwd naar jou mening hierover. Stel dat het ooit nog eens gaat kriebelen hier... ---------------------------------------------------------- Het was me koud buiten! De ijsbaan was hier nog dicht! Ze altijd nogal voorzichtig hier. Tegen de tijd dat het gaat dooien gaat hij hier open . We zijn ff naar het park gelopen, maar Thomas wilde alleen met zijn "motor" op het ijs, maar dat word glijden natuurlijk, maar dat kregen we hem niet aan z'n verstand, dus hebben we m laten gaan en dat vond hij niet zo leuk. Tegenwoordig laat ik m maar veel op deze manier ontdekken want anders gelooft hij het toch niet! Tenzij dat iets echt gewoon niet gaat, dan moet hij me maar gewoon geloven Jasper lag prinsheerlijk in zijn koets . Hij heeft z'n ogen uitgekeken en viel lekker in slaap. Hier een foto voordat we weggingen:
En hier ligt ie lekker te slapen: Hij had het gewoon bijna heet in die voetenzak buiten. Je zag alleen alleen 2 ogen en een neus, de rest zat helemaal ingepakt ! (daar heb ik maar geen foto van gemaakt, want dan zie je alleen maar blauw ).
Mei ik jo wat freegje? Smoke jo geiten ek? Nee? Dan stiet jo hok yn é bran.... Mag ik jou wat vragen? Roken jouw geiten ook? Nee? Dan staat je hok in brand
ja, dat dacht ik ook Moniquekenitra! Marleen, jammer dat het dicht was! maar prima toch, zo laten ontdekken? nee zeggen helpt dan echt niet! leuke foto's hoor! Sjorsje, fijn dat het geen ontsteking is! net mn twee schoonzusje op de koffie gehad! leuk!
Hey lieve meiden, Ik zwaai alleen ff, ff laten weten dat ik nog wel aanwezig ben op deze aardbol.... Ik ben zielig in de lappenmand en Melanie doet gezellig, maar ook zo ZIELIG met me mee.....echt een klein varkentje te knorren en ze heeft af en toe een maxima-traan....gossie.... Ik hoop dat t met iedereen goed gaat! Heb echt geen puf om bij te lezen en te reageren, sorry! Liefs Vera
haha, wat een grappige uitdrukking: een maximatraan. maar wel zielig hoor, Vera! niet leuk, zo'n kleintje en dan ziek. beterschap voor jullie beidjes!
even ego want men manneke zit mee op de schoot: Stan heeft vandaag voor het eerst fruitpap gegeten, toen ik las wat er allemaal in moest dacht ik, dat eet hij nooit allemaal op. Wel dus! Stan heeft inzijn eentje een hele appel, een hele banaan, het sap van een appelsien en betterfood koek opgegeten!