Ben ik ff! Heb wel teruggelezen, maar reageer ff niet hoor. Moet zo Britt wakker schudden voor haar laatste fles. Zag wel allemaal leuke foto's voorbij komen! Super! Enne Setteke, vind het nog steeds bijzonder dat je kleintje zo lekker buiten slaapt! Ohja Linka, ben zelf ook erg blij dat mijn relatie met de wcpot over is... Voor ik weer afhaak wilde ik jullie deze leuke foto niet onthouden... Britt kreeg vanmiddag weer een fruithapje, en dat vind ze zo lekker dat ze haar mond wagenwijd opengooit, haha! Let vooral op haar vuistje, helemaal gebald, hihi! Ze is zo trouwens totaal niet op haar charmants hoor, maar dat lijkt me logisch... Doe mij dat fruihuit! Mocht ik morgen niet meer online komen, denk eigenlijk dat ik ff snel kom spieken, iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en let op met vuurwerk he! Ohja, morgen is mijn mannetje jarig dus lekker het hele huis vol! Gezellie! Xx
De overgang naar 3 vond ik inderdaad meevallen. Mijn meiden zijn natuurlijk ook al iets ouder waardoor ze al heel veel zelf kunnen. Dat scheelt gewoon heel veel. Je bent alleen wel veel meer ruimte nodig. Wij hebben hier 3 slaapkamers waardoor Joëlle en Dionne bij elkaar op de kamer slapen. In onze auto passen precies 3 autostoelen/zitjes naast elkaar (dat wil dus niet in iedere auto). Dat zijn dus wel puntjes waar je rekening mee moet houden. En soms is het wel behoorlijk druk hoor, maar daar leer je wel mee omgaan.
Nou, mijn kindjes liggen weer in bed. Tymen ging meteen in coma en Silke was stil en ze ligt nou weer te gillen van plezier... :-s Denk dat ze haar knuffel Katty te pakken heeft. Nog even afwachten en dan maar bij haar kijken. @ Foreverfriend, mooi dat Britt weer groeit! Nog even en ze is de 5 kilo over! @ Marleen, hoe was het met je oma? @ Linka, nou vertel es, hoe was jouw dag? (Aangezien je toch gewoon meeleest...) @ Mik, oh heerlijk altijd die fase van niets willen. Dat weet ik nog wel van Tymen. Ik had de complete DA aan flessen en spenen en niets hielp. Uiteindelijk bleek het een fase van Tymen en kwam ik toch weer bij de oorspronkelijke fles en speen uit! Oh ja, enne, zes ton hebben wij er echt niet voor betaald! @ Alieke, ja, dan kun je niet zwanger zijn! Wat leuk he dat ze de hapjes eindelijk lekker gaan vinden! Hier ook, vanavond ook weer 3/4 potje broccoli. @ Queenbee, die foto! Zo doet Silke soms ook! @ Miranda, lijkt me zo gezellig, drie van die meiden! Dat wordt hem hier in ieder geval niet. drie kindjes lijkt me leuk, maar dan moeten er ook twee bij elkaar op de kamer en we moeten een andere auto. Als we nou een leuke prijs winnen in de staatsloterij....
Hey meiden, Lees dat Juudje en Schatje nog steeds geen positieve test hebben. Worden jullie niet gek van die onzekerheid? Esprit: beterschap voor jou en Melanie! Setteke: Leuk om te zien hoe Silke buiten slaapt en wat een leuk huis! QueenBee: Leuke foto van Britt! Olivier bemoeit zich ook steeds meer met het hapje, hij zal zelf wel even de lepel gaan vasthouden, etc. Hij vindt het in elk geval allemaal erg lekker, dat is wel fijn! Schatje: Leuk zo'n filiaalmanager! Wat een doos (sorry hoor), maar als ze weet dat er zoveel moet gebeuren voor het einde van het jaar dan neem je als filiaalmanager toch niet vrij? Hoi Linka! Alles goed? Verder ben ik het alweer kwijt wat ik gelezen heb. Ik ga zo lekker op de bank hangen en tv kijken, heb het rijk alleen dus dat komt mooi uit! Misschien dat ik morgen nog even kom kijken hier en anders een hele fijne jaarwisseling voor jullie allemaal! Kom ik nog even op een vraag: Hoe doen jullie dat morgenavond met je baby, laat je hem/haar slapen om 12.00 uur of haal je hem/haar uit bed? Ben even benieuwd hahaha! Fijne avond!
donique laat ik gewoon slapen hoor. die heeft dat toch nog niet echt door! maar als ze wakker word door de herrie mag ze ff kijken
Hier ook. Silke (en Tymen ook) laat ik lekker liggen. Tymen heeft er de voorgaande jaren doorheen geslapen, dus heb goede hoop. Met Silke wacht ik het af, als ze wakker wordt dan mag ze er even uit.
Ligt eraan of ze wakker wordt. Denk dat ze wel doortuft, want ze zijn hier al een paar dagen aan het knallen, en daar wordt ze niet wakker van. We zullen wel zien. Vorig jaar lag Jamie wakker in bed toen ik bij hem ging kijken, maar hij gaf geen kik. Hij zei alleen maar; 'mama, buiten boem! Kijken?' Dus heb ik hem toen maar ff uit bed gehaald om te kijken, hihi! Zal mij benieuwen hoe hij het morgen vindt, mijn man wil hem wakker maken voor het vuurwerk omdat Jamie dat nu al zo geweldig vindt, maar ik weet niet of ik dat wel zo'n goed idee vind... normaalgesproken slaapt Jamie altijd wel heel snel weer in, dus zal wel geen problemen geven, maar vind het zo sneu om hem uit zijn slaap te halen...
Wij maken Stan ook niet wakker hoor, die snapt er toch niks van. Wij gaan waarschijnlijk wel even naar zijn kamertje om hem een kusje te geven en hem een gelukkig nieuwjaar te wensen , maar daar wordt hij niet wakker van. Wij wonen in een doodlopende straat in een klein dorpje dus ik vermoed dat er hier niet te veel lawaai gaat zijn. Gaat wel raar zijn dat 2008 voorbij is. Er is zoveel gebeurd dat ik het nooit meer zal vergeten. Queenbee, ik zie er helemaal Stan in. Zijn mondje gaat ook helemaal open en als het niet snel genoeg gaat begint hij met zijn benen te stampen en te reklameren. Setteke, wat een mooi en gezellig huis. Zie ik mezelf ook wel in wonen. Ons huisje lijkt wel een beetje op dat van jullie, al hebben wij niet zo'n puntig dak. Binna, bedankt voor je kaartje, ik heb er al eentje naar jullie gestuurd! En euhm, is de was al ontdooid, alle mikroben zijn er wel uit nu Stan heeft onze poezen ontdekt, als hij ze ziet begint hij plots te lachen en wil hij ze aanraken, zijn er nog van jullie die huisdieren hebben waar ze aandacht voor krijgen. Bedankt voor de tips wat betreft het buikliggen, ik heb er twee keer per dag een half uurtje geoefend en het gaat al zoveeeel beter. Juud, hopelijk weet je snel wat je lichaam met je aan het doen is, maar zoals iemand al zei, misschien ben je al terug aan het ontpillen. Philly, ik wil een foto van die ruige mama zien! Maken jullie trouwens de fruitpap en de groentepap zelf en zo ja wat doen jullie allemaal in de fruitpap?
Hey meiden @petra gefeliciteerd @Jenny dat had ik ook de laaste keer dat in ongie was @Rebbel beterschap je met je mannetje. @aliekeleppink wat een leuke banner @Sjorsje Hoe was het bij de dokter? beterschap voor je meisje @Austin Dat stond er nog.Maar kom je ook zonder amber-lee dat jullie met ze drie kwam. tja me nichtje heeft ruzie met mensen waar van de mensen niet eens weten dat ze ruzie met haar hebben. zoals me oma vaag mokel @duster wat fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat. @Tammie wat fijn dat je mannetje weer thuis is. hoop dat ie snel opknapt. wel heftig wat ie allemaal heeft @arri jij maakt het even mooi onder een bevroren dek bed brrrrr weet je hoe kout @Marleen hoe is het eigelelijk met je werk afgelopen. en hoe was het op het ijs. Wat een kanjer @Setteke wat ligt je meisje er lekker bij zo dik ingepakt. En toch denkt ik dat het niet overal gewoon is hoor. ik ken het ook wel maar hoor er wel meer over die het niet kennen van buiten slapen leuk he dat Fries. ik ken een aantal woordjes. heb wat bekenden daar. En mijn moeders opa en oma zijn een pake en bepe (zijn alleen al overleden) @Esprit beterschap @Monkie wat fijn dat ie weer praatjes krijgt @Lauwie en heb je de kleerstjes ook al binnen. ik wel ze zijn erg leuk @Marleen ik stem nog steeds elke dag trouw @Schatje wat een gezeur van je werk. ga je ook neit lekker het jaar uit @aykietje wat kan stan goed eten zeg. en denk dat die koek het zelfde is als liga bij ons @Puck ik laat Silver gewoon slapen @aykietje vondt je het niet gek een kaartje ? wij maken op het werk de fruithapjes zelf en daar in doen we meestal appel peer bannaan en soms een liga. en als de kinderen ouders dan 1 jaar zijn nog wel eens een kiwie. ___________________ego____________ Zo me werk week zit er weer op. wel leker deze wekken maar 1 dagje werken. Vandaag was ik zelf erg moe. dus gaat er zo ook lekker in. Net terug van de verjaardag van me nichtje en morgen moet ik het huis op ruimen voor de visite. en daarna wil ik gaan schaatsen heerlijkkk KUS
@setteke": ik blijf het nog steeds grappig vinden hihi,één ding is zeker jouw kindje gaat camperen geweldig vinden ik zou hem ook wel buiten durven zetten hier, kan niemand bij maar ja is mylan niet gewend dus... mooi huis hoor @sjudith: spannend hoor, ik ga voor je duimen @schatje: wat een trut zeg @foreverfriend: super dat ze weer watmeer aankomt, gaat de goede kant op gelukkig @puck: ik ga hem eruithalen om tien voor 12 en dan om 12 uur op zolder uit het raam lekker naar alle kleurtjes kijken nou meiden trusten, ik moet morgen nog even werken en dan is het knallende kurken liefs
Even iets tussendoor hoor.. Zit zo ff een beetje op hyves te neuzen en weet je wat me opvalt? Dat heel veel van jullie de clip van De Lama's op je hyve hebben staan, haha! Ikzelf ook hoor, misschien dat het daarom des te meer opvalt. Nou, dat was het. Ja, ik weet het, nutteloze info, maar heb nu ff niks beters te doen, haha! Xx
@ Queen, jaaaa de lama's ik mis ze nu al @ Linka.... proest... maar hij is ook een leukerdje Oooo heb net een box gekocht incl 3 kleden en speelgoedzak voor 15 euries, deze gaan we op onze slaapkamer zetten, de wieg werd te klein en we vinden het prettig dat als ze 's nachts wakker wordt, ze op onze kamer kan liggen. We hebben er een matras in (boxmaat) en dit was goedkoper dan een ledikantje, ooo ben helemaal blij!