Gelukkig hebben we de DVD's nog! Zo das niet duur! Klinkt leuk zeg! En een wiegje wordt nu al gauw te klein he, merk het ook al in de wandelwagen. Dat reiswiegje is net zo lang als Britt bijna... duurt ook niet lang meer dan gaat dat niet meer passen... *zucht*... ze worden zo snel groot... Xx
Hi Arri, Wat naar van je moeder! Wil je vertellen wat er is? Spanning helpt idd niet voor de hoeveelheid voeding. Waarom vond je een flesje afgekolfde melk vervelend? Dat is toch nog steeds jouw melk? Ze had wel dorst! 170 cc. Gek he, dat je normaal eigenlijk niet weet hoeveel ze drinkt. Misschien drinkt ze altijd wel zoveel. Wil je vanaf nu elke dag om 3 u een flesje geven? Of alle voedingen in de fles? En blijf je kolven of wil je het gaan afbouwen? Heel veel sterkte met je moeder en hoop dat je snel een oplossing vindt waar je je goed bij voelt. Liefs, Lauwie
Hé Linka, ik ben er ook nog... maar erg druk hier. Vandaag weer geshopt... Fijn dat het goed met je gaat. \/ En met de rest ook zo te horen!
@Arri; Sterkte met je moeder! En wat Lauwie zegt, misschien helpt het om het van je af te praten/schrijven.. Knuff voor jou! @ElleNY: Shoppen is altijd leuk! Is daar zeker wel veel leuker dan in ons koude kikkerlandje? --- Nou, ben weg hoor. Ga eens kijken of mijn bedje nog op dezelfde plek staat als waar ik hem vanmorgen heb achtergelaten... Alleen met 1 verschil, naja, 3 eigenlijk. Richard, Jamie & Britt lagen er vanmorgen lekker in te kroelen terwijl ik me klaarmaakte voor het werk... Trusten allemaal en mocht ik niet meer online komen morgen (maar ga daar maar niet vanuit... ), iedereen een knallend oud en nieuw toegewenst! Xx
ElleNY, vier jij nieuwjaar nu twee keer (Nederlandse tijd en Amerikaanse tijd), of hou je het bij één keer. Is je mannetje ondertussen al terug thuis?
Nou nu ga ik lekker normaal doen ! Maar goed, Arri, wat is er met je moeder? Als je niet wil vertellen moet je ook niet doen hoor meis, dik knuff!
tammie, wat fijn dat justin weer thuis is. maar wel heel zielig wat hij allemaal heeft. ik heb ook oorontsteking en dat doet echt pijn. veel beterschap voor hem! aykietje, dat kan stan toch al prima, zo op zijn buik? zou willen dat ottilie het zo kon! leuk kleed! binna, ik had ze in het weekend besteld en dinsdag binnen! leuk he, zo'n pakketje? linka, wat ben jij in een vrolijke bui! zin in oud&nieuw? sjudith, leuke nieuwe banner! en heerlijk zo'n koopje! puck, vroeg jij dat van wakker maken? wij willen haar laten slapen. hoop alleen niet dat ze in paniek wakker schrikt van de herrie. gaan denk ik ook wel ff stilletjes gelukkig nieuwjaar kussen.. queenbee, wat een leuke foto van britt! het straalt er vanaf hoe lekker ze het vindt!
Ik heb gezien in mijn agenda dat ik daar nog wel ergens een dagje vrij heb. Nu kruip ik bedje in (zeg ik nu al 15 minuten), welterusten allemaal! en geniet van de laatste nacht in 2008...
Dank u? Ben ik nou zo oud vrouwtje ! Lauwie, ja ben in vrolijke bui, dat is toch goed ! Dat is goed Aykietje, staat genoteerd
Wij laten Jeslyn morgenavond gewoon lekker slapen, heb ik ook gedaan bij Myrna, in flat van 8 a 10 hoog (weet ik niet meer) in Den Haag, hoop herrie en veel licht, maar Myrna sliep gewoon heerlijk door!
Wij gaan even in bad (ja ja het is laat) en dan mag ze in haar nieuwe boxbed yeaaaah Morgen en overmorgen 7 uur beginnen