Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Je moet altijd ervan uitgaan dat je NOD twee weken na je eisprong is. Dus dat zou dan 28 december zijn. Stel dat je zwanger bent kan het heel goed dat de test dus nega was op tweede kerstdag. Maar, het is ook zo dat jij een beetje een vreemde cyclus hebt, dus misschien duurt het bij jou wel langer na je eisprong voor je test posi is. Ik zou er toch nog een testje tegenaan gooien. Is hij nega dan over een week weer. Enneh, probeer van een nega test uit te gaan, dan valt het alleen maar mee als hij ook nega is. Heb je er misschien iets minder verdriet om. En Djayden is er ook gekomen dus dat brusje komt er ook wel. Je kunt het dus wel!

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he dames nog een dingetje voordat ik naar huis ga zouden jullie op mijn Ambertje willen stemmen bij www.ikbendeleukste.nl?

naam Amber-Lee woonplaats Halsteren

Dikke xxx
    enne nu ben ik echt weg hoor!

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

bedankt allemaal.. ik ga even aankleden en dan richting de winkel en dan een test halen..

als we dan toch de 25 miljoen niet winnen dan misschien een posi test? dan zijn we super happy haha

alvast gelukkig nieuwjaar iedereen

xxx

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Lieve meiden ik wil jullie ook heel erg bedanken voor alle goede tips en gezelligheid in het jaar 2008. Ik heb echt onwijs veel aan jullie gehad (al moet ik zeggen dat ik eerst heel sceptisch was wat betreft Forum's, had ik niet zoveel mee, maar ben nu verslaafd aan jullie haha)

Een heel gezond, geweldig, wat slanker en stiekem toch een vruchtbaar 2009 gewenst

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Elle: Heel veel beterschap! Bah, wat naar om op je vakantie in het ziekenhuis te liggen....

En voor degene wiens man met de gipsvlucht naar huis is gekomen ook heel veel beterschap! (sorry, ben even kwijt wie het was... :oops: )

Ik vroeg over het wakker maken vanavond....Wij gaan voor het eerst sinds jaren weg. We gaan naar mijn schoonvader dus hij moet sowieso nog weer uit bed om naar huis te gaan. Ik maak hem ook wakker, we gaan toch niet zo laat naar huis...

Voor alle lieve meiden hier waarmee ik nu ook alweer 1 (!) jaar lief en leed deel: Een hele fijne avond en een heel gelukkig en gezond 2009 gewenst!!!

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Schatje: Ik wilde jou ff snel antwoorden, maar ik zie dat Setteke mijn antwoord al gegeven heeft. Hopelijk een positieve test meis en anders op naar een vruchtbaar 2009.

-----------------------------------------------------------

Ik kon weer niet laten ff snel te lezen... :D

Ga nu naar mijn schoonzus oliebollen eten :D ben nu toch al 16kg te zwaar naar m'n zin :oops:

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, nou nog even op jullie reageren!

@ Queenbee, ik zou Jamie ook niet wakker willen maken hoor! Als hij niet uit zichzelf wakker wordt en je hem wakker moet maken dan zal hij waarschijnlijk niet zo gezellig zijn en misschien wil hij wel helemaal niet meer slapen! Maar goed, die discussie moet je maar met je man voeren denk ik! ;) Gefeliciteerd met je mannetje!

@ Aykietje, Silke vindt onze katten ook erg interessant. Het liefste zou ze ze de haren uittrekken, maar dat moet maar niet! Wat een prachtig kleed! Echt mooi. weet je waar je zoiets zou kunnen kopen? En dat manneke van jou, *smelt*

@ Binna, het is ook niet overal gewoon, dat blijkt wel uit de reacties hier. Maar hier in Friesland gebeurt het heel veel en vooral generaties terug. Mijn moeder is van januari en die stond in februari buiten in de sneeuw te slapen! Ik zou ook zo graag willen schaatsen, maar ik vind het risico een beetje groot dat ik val! Baal er wel van! Hilbrand heeft schaatsjes gekocht voor Tymen en mama mag toekijken.... :(

@ Jennys, hihi, als Silke op mij lijkt HAAT ze kamperen! :)

@ Sjudith, wat een leuke oplossing, een box als bedje! Hoe heeft ze erin geslapen? Slaapt ze eigenlijk nooit op haar eigen kamer? Pff, vroeg hoor! Ik moest vorig jaar oudjaarsavond werken. Nog net op tijd thuis voor 12 uur en nieuwjaarsdag lekker uitslapen!

@ Elleny, wat is dat nou? In het ziekenhuis! Nou maar hopen dat je gauw weer beter wordt!

@ Lauwie, pieperdienst? Wat houdt dat precies in? Soort bereikbaarheidsdienst?

@ Petrabr, waar ga je heen met oud en nieuw? Kun je niet blijven slapen, dan mag jij ook bubbels! ;)

@ Alieke, wij hadden vannacht een spooknacht. Ze begon al om half vijf! :confused: En maar zingen en kraaien in haar bed. Speen gegeven en toen ging ze weer slapen...... een half uur. Haar broer begon te huilen en daar werd zij wakker van! :rolleyes: Na de speen viel ze gelukkig weer in slaap tot 8.15 uur. Maar nou snap ik een beetje hoe irri dat soort nachten zijn!

@ Naat, he nee toch! Dat is klote! Hoe gaat het nu met je man? Stoer dat je helemaal alleen naar huis bent getuft!

@ Marleen, wat fanatiek alweer! Veel plezier bij je schoonzus. Hier zij ze net aan de deur geweest van de fanfare. Die komen elk jaar met oliebollen. Tymen vindt ze heerlijk!

@ Rebecca, wat je kunt doen is de tekst selecteren en dan op de gewenste grootte klikken. Dan nog een keer selecteren, inclusief dat van die grootte en dan op de juiste kleur klikken.

@ Austin, wat hebben die kindertjes osm gekke buien he? Zal ff stemmen!

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo dames!

Ik kom ook even stiekem meekletsen. Zit wel in mijn eigen huis, maar hoor wel druk aan het werk te zijn. Maar heb even geen zin. Heb net mijn lunch naar binnen gewerkt (mc donalds *shame*) en moet nu nog strijken, opruimen en eten klaarmaken voor vanavond. Om half 3 Danique ophalen op het kdv en om 6 uur staan er vrienden voor de deur. Manlief moet werken tot 5 en is pas om 6 uur thuis. Dus ik sta er alleen voor. Straks maar even hard doorwerken ;)

Setteke, wat een nacht zeg. Dat is echt heel erg verrot. Hopelijk blijft het bij 1 nachtje zo spoken.

Elle, getsie in het ziekenhuis. voel je je al wel wat beter ondertussen? En was je man al wel thuis van het ziekenhuis? Of heb je andere oppas voor je kids?

Naat, de gipsvlucht, nee toch. Dat is flink balen zeg! Ben je alleen met Sophie naar huis gereden?

Schatje, ik hoop voor je dat de test heel duidelijk 2 streepjes laat zien (of het woord zwanger ;) ) en als het niet zo is dan moet je proberen de moed niet te laten zakken. Djayden is ook bij jullie gekomen, je bent al bij de dokter geweest. Je bent doorverwezen, dus dan duim ik voor je dat 2009 een heel vruchtbaar jaar gaat worden.

Austin, bij mij viel nu pas het kwartje dat je Lee Allen heet. Ik las het wel zo op je hyves, maar heb er nooit bij stil gestaan dat dat je naam was. Hoezo ik ben blondT! Alweer thuis van het werk?

Judith, heeft Giulia lekker geslapen in haar nieuwe boxbedje? Tot hoelaat moet jen og werken?

Linka, ben je mamafluisteraar geworden? Gekke meid! Je bent supergezellig joh, moet je niet aan twijfelen

Jenny, sceptisch tegenover forums en nu zit je hier een half topic vol te kletsen. Kan toch heel wat veranderen in 1 jaar he ;)

Marleen, lekker oliebollen eten joh. Die kilo's komen in januari wel weer (en anders niet)

Dames, 2008 is bijna voorbij! We hebben samen heel veel lief en leed gedeeld. In 2007 zijn we al begonnen in het topic en het hele jaar dus lief en leed met elkaar gedeeld. Heel bijzonder! Ik heb erg veel aan jullie steun en wijze raad gehad. En soms was het gewoon al lekker om even te klagen en te zeuren. Geweldig om zoveel steun te kunnen krijgen van mensen die je helemaal niet kent!
    Bedankt en volgend jaar gaan we zo door!

Als ik hier niet weer kom voor de jaarwisseling wens ik jullie een hele goede jaarwisseling toe. Hoop dat al onze kleintjes heerlijk blijven slapen ondanks alle geknal. En voor iedereen natuurlijk alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar!

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    aaaahgrrrrr mannen!
    af en toe is het wel handig verschillende prioriteiten, maar ....
    als je vanavond bezoek krijgt en je huis is een zooi zou je dan willen schoonmaken of een kast bestellen met korting wat nog tot 4 januari kan?

10. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    hoi meiden,

Ik loopt hartstikke achter hier.
    We zitten midden in een sprongetje en Renske houdt ons goed bezig. Gisteren heeft ze 3 voedingen overgeslagen en vannacht was het ook weer spoken.
    Gelukkig is mijn man vrij en tussendoor zijn we lekker aan het rommelen met z'n viertjes.
    Ik probeer nog bij te lezen, maar bij deze alvast:

Een hele fijne jaarwisseling en ik hoop dat al jullie dromen uitkomen in 2009.

liefs

Philly

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Naat,beterschap voor je mannetje!

@Elle,heh wat balen meis,hoop dat je je snel weer beter gaat voelen!

@All,idd wat een mooi jaar hebben we achter de rug(bijna),ik ben ook erg blij dat ik dit forum gevonden heb,we hebben veel samen gedeeld en ik heb er ontzettend veel aan gehad,dank je wel meiden,jullie zijn toppers!

Allemaal een hele goede jaarwisseling en ik wens al het goeds voor 2009 voor jullie,dat al jullie dromen maar werkelijkheid mogen worden!!!

12. Niet meer actief

nog even proberen in kleur ;)

iedereen een hele fijne jaarwisseling

13. Niet meer actief

yes gelukt!

ik heb geprobeerd om wat bij te lezen maar wat hebben jullie veel geschreven zeg. hahaah

nu weet ik niet meer wie het was maar diegene waarvan haar man in het ziekenhuis ligt na skieongeluk, heel veel sterkte!

elleNY ik hoop dat je vlug weer beter bent en naar huis mag,

schatje: en? al een test in huis? hopelijk positief!

zijn ze bij jullie ook al met vuurwerk bezig?

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Rebecca, hier helaas wel. De hond wordt er helemaal gek van. De kindjes hebben er gelukkig geen last van.

@Mik, Yosyp drinkt sinds gisteren ook erg moeilijk met z'n fles. Als ik de speen met een klein gat erop zet, krijgt hij er niks uit en als die van de papfles gebruik, verslikt hij zich telkens. En 'n maat ertussenin hebben ze niet.

@Schatje, vorig jaar wilden wij na Lianna ook weer snel zwanger worden alleen kwam mijn ongesteldheid niet. Ik heb toen ongesteldheidsopwekkers gebruikt, toen 1 maand aan de pil en direct daarna was het raak. Misschien voor jullie ook een idee? (of is het bij jullie zoiezo moeilijker?).

@Elle, veel beterschap en hopelijk mag je vandaag nog naar huis.

@Naat, veel beterschap met je man.

@Lauwie, mannen het blijft een bekend probleem.

Yosyp kwam vannacht tegen 3 uur en Lianna hoorde ik pas tegen 7 uur. Maar ik had gelukkig geen nachtdienst en kon gewoon blijven liggen. Alleen om 8 uur vond Lianna het toch echt genoeg geweest en bleef ze aan het "huilen".

Als Ard klaar is met werken gaan we naar mijn ouders om daar oud&nieuw te vieren. Blijven we daar ook lekker slapen.

Iedereen een hele fijne jaarwisseling en veel gezondheid en liefde voor 2009!!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ik wil ook iedereen een zeer goed, mooi en vooral gezond 2009 toewensen. Oja en slank en vruchtbaar zou ook mooi zijn!

Ik ben er lang niet altijd en reageer ook niet al te vaak, maar ik vind jullie echt toppertjes!

Aan alle zieken vooral de ziekenhuisgangers een dikke knuffel en dat jullie maar snel beter mogen zijn.

De dokter heeft gisteren gewoon nog wat nieuwe pleistertjes op Sam haar voorhoofd geplakt, ze heeft er nu niet meer aangezeten, hopelijk heelt het toch nog mooi. Morgen eindelijk weer in bad enz.

DAMES VOORZICHTIG VANAVOND EN GENIET!

16. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Goedemorgen!

Het is hier nu even na 8-en en ik heb net ontbijt gehad. Voel me redelijk vandaag en mag naar huis! Om 10 uur word ik opgehaald door manlief. Dank jullie wel voor de lieve wensen. Het is niet leuk om in het ziekenhuis te liggen met deze vervelende klachten maar ik vond het erger om niet bij mijn mannetjes te zijn en bijvoorbeeld voor te kunnen lezen (we zitten midden in postman Pat). Vanavond gelukkig weer wel.
    Even wat antwoorden:
    - We zitten in NY: Hampton region en dus 6 uur tijdsverschil
    - we verblijven bij mijn schoonouders samen met mijn zwanger, schoonzus en hun 4 (!) kinderen en een goede vriend van mijn man is er ook.
    - Op de kinderen wordt gepast door iedereen in huis + Ally (dat is de hulp die al 30 jaar voor mijn schoonouders werkt)
    - manlief is maandagavond thuis gekomen, volledig gebroken. Mijn schoonvader (cardio chirurg) en mijn zwager (orthopedisch chirurg) waren al eerder thuis maar manlief is plastisch chirurg en die komen altijd wat later aanbod...
    Het ongeluk was in NYC tussen een bus en een ontmoetingscentrum. Er waren 7 doden (ik had 17 gehoord dus gelukkig was het minder. Maakt het niet minder erg trouwens) en ook een tiental gewonden door brand.

Nu ga ik even uit bed... word helemaal iebelig van het liggen. Tot later

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zooo nog een uurtje werken :p dan mag ik lekker naar huisie :)

Ik zal vanavond een foto van Giulia haar bedbox maken!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Elle, heb ik het gemist? Wat is er aan de hand :confused:

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hallo dames.
    Ik kom ook nog even langs op de laatste dag van dit jaar.

Iedereen klaar voor de jaarwisseling?
    Wij wel.
    Laureen ligt nog lekker even te slapen, als ze zo wakker is gaan we naar mijn ouders toe.

Wacht even hoor, moet even een ruzie stoppen hier.

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo, nu weer verder.
    Dionne is behoorlijk aan het mopperen, komt omdat het weer een bijzondere dag is.
    Komt vast wel weer goed.
    Ben benieuwd of de dames het vol gaan houden tot 12 uur.
    Joëlle vast wel want die is vanaf dat ze een baby is al wakker gebleven (nooit even slapen tussen de middag).
    En Laureen laten we gewoon lekker slapen.
    Als ze wakker word van het lawaai mag ze even kijken naar het vuurwerk.

Ik wil ook nog even iets over jullie zeggen:
    We hebben toch een heel leuk cluppie meiden gekregen.
    Ik vind het erg gezellig om met jullie te kletsen.
    Ik hoop dat we het ook nog heel lang zo vol kunnen houden.
    Heb ook erg veel zin in de meeting op 17 jan.

Fijne avond allemaal.

Deel Deze Pagina