Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

[quote="sjorsje
    @Schatje, vorig jaar wilden wij na Lianna ook weer snel zwanger worden alleen kwam mijn ongesteldheid niet. Ik heb toen ongesteldheidsopwekkers gebruikt, toen 1 maand aan de pil en direct daarna was het raak. Misschien voor jullie ook een idee? (of is het bij jullie zoiezo moeilijker?).
    [/quote]

Het gaat bij ons wat moeilijker.. ik heb namelijk pco..

2. schatje1

nou meiden helaas was de uitslag van de test: Niet Zwanger..

Maar we tellen af naar 30 januari dan begint voor ons een belangrijke periode.. :)

Ik heb trouwens ook superveel zin in de 17e! lijkt me echt leuk om iedereen te zien :)

Djayden ligt nu ook even op bed.. hij is net lekker even in badje geweest..

En straks gaan we naar mijn ouders..

kusjes

3. schatje1

meiden nog een keer: alvast een gelukkig nieuwjaar! wij gaan nu naar me ouders dus spreek jullie daarvoor niet meer :(

kus kus

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik wilde vandaag gezellig mee gaan kletsen, maar helaas niets van gekomen! jammer, want hier was het wel gezellig, lees ik!
    Ben nu ook nog druk, dus ben er maar kort!
    Ik wens jullie ook allemaal een goed 2009! met al het geluk verdeeld over ons allemaal en over al onze dierbaren! Ik vond het afgelopen jaar ook reuze gezellig hier, samen met jullie. Ik was net als Jenny ook behoorlijk sceptisch, maar ik vind het nu met jullie erg leuk! Bedankt voor al jullie hulp, adviezen, tips, gezelligheid en belangstelling! En inderdaad hopelijk wensen we elkaar allemaal volgend jaar weer een goed 2010 toe! Hier bedoel ik mee: hopelijk blijven we elkaar nog lang spreken hier!

Over mijn moeder: ze tobt al jaren met rug en knieen. Nu is er tijdens een proefplaatsing van een soort kastje wat de pijn reduceert een ontsteking in de rug gekomen. Dit is zeer gevaarlijk ivm hersenen en zenuwen en wervels. Dus het zijn vreselijk spannende dagen! vandaar dat ik er ook minder was. Vanavond zijn mijn broertje met zijn vriendin en mijn zusje dus hier en zal mijn vader in het ziekenhuis bij mijn moeder zijn. Heel raar allemaal. Eigenlijk wilde we dit jaar het een keer met zn tweetjes doen, maar nu op deze manier. maar dat is ook goed.
    Ik laat Hanne ook gewoon liggen vannacht. als ze wakker wordt, mag ze eruit.

Allemaal een fijne avond en nacht en tot gauw,

Arri

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik kom toch nog even stiekem gluren

Arri, wat spannend zeg met je moeder! Hoe gaat het tot nog toe?

Schatje, wat ontzettend jammer, maar zoals je zelf al zegt 30 januari begint er weer een nieuwe periode en dan duim ik weer heel hard voor jullie!

Ik heb Danique opgehaald van het kdv. Ze was doodmoe, dus lekker de fles en hup het bed in. Ze slaapt nu dus heerlijk. Ik ben boven klaar met de logeerkamer, nu de kamer beneden nog even doen. Ik heb echt geen zin meer. En heb koppijn :(
    Het liefst zou ik even een half uurtje onder de douche willen staan. Maar ja dat gaat ook niet meer lukken.

Over het uit bed halen vannacht als ze wakker worden he. Ik zeg dat ook, dan ga ik lekker met haar voor het raam kijken. Maar o ik ben zo bang dat ze dan morgennacht ook weer wakker is, omdat ze het zo leuk vindt. En ik heb haar juist weer een beetje in de rust 's nachts.
    Ik denk dus dat ik als ze wakker schrikt haar maar eerst eens in bedje laat liggen en zo ga knuffelen.
    Vuurwerk kijken doen we vanavond wel even voor ze naar bed gaat. Maar ik durf het niet zo goed aan om het vannacht gezellig te maken met haar.
    Ben ik nu een hele zeikerd of hebben meer van jullie wel een beetje die angst?
    Ach, ik hoop dat ze gewoon doorslaapt en niet wakker gaat worden. Dan heb ik dat probleem ook niet

Nou ik ga toch maar weer snel wat doen!

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Bah, ik heb er een beetje moeite mee om m'n kindjes weg te brengen :(. Ik ben er gewoon een beetje chagrijnig van :oops:.
    Ik voel me verder gelukkig goed, dus de antibiotica slaat al aan. Mijn oma ligt trouwens nog in het z'huis. Ze mag misschien eind van de week naar huis. Ze slikt nogal veel medicatie en dronk daar te weinig bij. Daardoor voelde ze zich niet lekker en ging ook nog eens minder eten en werd steeds beroerder. Ze slikte dus trouw haar medicatie, maar eten en drinken deed ze veel te weinig. Ze is nu de schade aan het inhalen want ze wil graag naar huis :), maar dan moet er dus goed op haar gelet worden als het zover is!

Nou ja verder had ik eigenlijk niet veel boeiends te melden :)

@ Schatje: Nou da's jammer meis. Ik zou er dan ook nu maar van uit gaan dat het echt niet zo is. Gelukkig heb je al een afspraak staan. In 2009 met frisse moed er tegenaan! Drink maar een lekker glas champagne op de toekomst vanavond!

Nou ik ga de spullen verder inpakken...BLEH!

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
  8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik vind het superleuk om te lezen dat jullie het ook zo ervaren om hier mee te schrijven en te lezen en ik ben er trots op dat het zo goed als altijd onwijs gezellig is.
    er was in het begin toch een ruzietje waarbij iemand opstapte?
    Als ik iets wil weten overleg ik eigenlijk even hier en ik heb echt een miljoen tips opgedaan waardoor ik een betere moeder kan zijn, zoals ritme erin brengen.

@ naat, wat erg en wat zal hij een pijn hebben
    @ ellenNY, ik hoop dat je snel opknapt en je beter gaat voelen en je lekker bij je familie kunt zijn
    @ setteke, we hebben om de BOB getost en tja....ik heb verloren ;)
    @ schatje, wat maak je het elke keer zwanger met die testen en wat rot voor je dat je elke keer niet weet waar je aan toe bent
    @linka, ik vind het altijd leuk om van je te horen
    @ puck en jenny, jullie ook het aller allerbeste voor 2009
    @ alieke, heel veel plezier met de oud en nieuw
    @ lauwie, ik zou gaan voor de kast maar ik zal dan ook alles doen om het schoonmaken uit te stellen :)
    @ philly, ik hoop voor je dat renske snel weer gaat eten (of ik kan beter drinken zeggen) dan slaapt ze ws ook beter en jij dan dus ook
    @ daisy, gaat alles goed met jou en de meiden en je aanstaande huwelijk, ik mis je wel een beetje hoor
    @ rebecca, hier is het rustig met vuurwerk maar we wonen dan ook buitenaf, hoe is het bij jou?

zo poehpoeh, ik dalijk verder bijlezen, nu even lekker in een warm bad, mmmmmmmm

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hallo lieve allemaal!
    Heb net even het andere topic bekeken, en ik kan niet meer vinden wanneer ik erbij kwam :p

Enne die ruzie was er even omdat ik en mijn schatje, teveel berichtjes op het topic gooide :oops: en volgens mij was dat tussen Denice,Chieffie en ik "tegen" Linka en ? :) hormonen :O :O

Ik ben heeeel blij deel uit te maken van deze ontzettend meelevende lieve groep!

Ik wens jullie allemaal dan ook het allerbeste voor 2009!

En we gaan gewoon verder!

KUS

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oh my god Juudje, dat was te erg, schaam me zo erg :oops: ! Neem mij niet kwalijk Juudje meis!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou fijne jaarwisselig en ik ga mijn laptop uitdoen!

Doen jullie voorzichtig vanaaf! En vreet ze :p !

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ruzie? waar kan ik die terug lezen? ;)
    weet nog wel over een discussie over het al te veel 'zeuren', zoals toen werd gezegd... De een zei: klaag niet zoveel, en de ander zei: tuurlijk wel, je mag zeggen wat je wil! maar weet ook niet meer tussen wie dat was. volgens mij deed iedereen daar aan mee!
    Maar ach, tja... hoort erbij he? en het is nu in ieder geval heel gezellig! alleen het lastigst van een forum is dat je misschien niet altijd goed oppikt wat de ander bedoelt. maar ach, ook daar komen we ook wel weer over heen!

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    nee, het was een paar weken daarvoor dat iemand die heette iets van jb12 ofzo iig cijfers en letters zo pissig werd dat die niet meer lid wilde zijn, weet ff niet meer hoe het precies zat

14. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    o ja, nu je het zegt... herrinner me nu ook zoiets!

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hé meiden, ik ben niet helemaal bij, maar toch nog even snel een reactie op wat dingen.

Ziekzijn is echt zo balen als je bv geeft… Ik hoop dat je het toch doorkomt en na je ziekte je melkproductie weer op weet te bouwen.

Ik kan het me helemaal voorstellen dat het moeilijk is om te gaan afbouwen. Afscheid nemen, dat is het. Hoe moet je het afbouwen gaan aanpakken? En waarom denken ze dat ze niet genoeg binnen krijgt? Was ze niet genoeg gegroeid? Ise jengelt en huilt ook bij vlagen aan de borst. En af en toe heb ik te weinig voeding, maar met een paar dagen veel aanleggen is dat ook telkens toch weer bij getrokken. Twee weken geleden nog, en nu weer volle borsten.
    Als je nog niet wilt afbouwen en je hebt ook nog melk, dan hoeft het toch niet? Je meisje kan om heel veel redenen jengelig zijn, misschien zou ze dat bij een flesvoeding evengoed zijn. Het is ook de leeftijd dat ze opeens snel afgeleid zijn en alles om zich heen willen zien.

Ik las trouwens ook in een ander topic dat iemand last had met de bv en dat bleek uiteindelijk te komen doordat ze weer ongesteld werd. Blijkbaar had de naderende menstruatie invloed op de (smaak van de) melk. Na de menstruatie dronk de kleine geloof ik weer als vanouds.
    (Ik dacht gisteren dat het bij mij ook eindelijk weer zo ver was, maar het heeft nog niet doorgezet, dus misschien toch nog niet…)

Foreverfriend, fijn dat je zo’n vrolijk berichtje poste! Tot ziens hier in het nieuwe jaar!

Goede jaarwisseling zo! Hoop dat Ise doorslaapt!

16. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey meiden,

Ik zou jullie eerst en vooral willen bedanken voor het mooie jaar hier op het forum. Het kan mischien zot klinken maar dit forum heeft een beetje mijn wereld verandert. Ik zou "begot" niet geweten hebben hoe ik aan alles zou begonnen zijn en dankzij jullie ben ik de moeder geworden die ik wilde zijn, bedankt voor alle tips, steun en hints...

Ik zou niet meer zonder jullie kunnen, wat gaat dat zijn als ik terug moet gaan werken.

Iedereen een leuk 2009 gewenst en dat al jullie dromen mogen uitkomen!

Ik moet nu stoppen want m'n ventje is eindelijk van de WC, hihi, hij heeft teveel fondue gegeten en heeft plaats gemaakt voor de moelleux (lekker chocolade cakeje)

Alvast voor ieder van jullie 3 dikke kussen voor het nieuwe jaar XXX

Ps Stan krijgt rode kaken van al de mooie berichtjes van jullie!

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi iedereen,

alweer een paar dagen gelden dat ik er was en jullie hebben als een gek gekletst...

hier gaat alles redelijk goed. we gaan in het nieuwe jaar met iemand praten over hoe wij beter met elkaar kunnen praten en communiceren.

helaas ben ik nu alleen met de kinderen. Manlief is aan het werk tot 11 uur en moet ruim een uur rijden... dus het spant erom.... ben erg benieuwd... volgens zijn werk had hij om half 11 in de auto kunnen zitten...

en ondertussen heb ik ticho hier boven staan op onze slaapkamer op zijn stoel naar buiten kijken naar het vuurwerk... pff het doet hij helemaal niks oud en nieuw... en ivy ligt te huilen in bed...

was het maar morgen...

maar....

Ik wens jullie allemaal een goed uiteinde en vooral een goed begin...

Bedankt iedereen voor dit jaar vol vertrouwen adviesen en vooral ook gezelligheid... Het jaar gaat snel met zwangerschap bevallingen en dat we nu al een aantal maanden verder zijn.

Tot volgend jaar meiden :) (al is dat over 75 minuten ongeveer:p)

Liefs

18. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
  19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Vriendlief nog niet thuis :(....

EN WIE HEEFT DE EERSTE 25 MILJOEN? wij niet :( helaas

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij ook niet. Gaan voor het tweede 25 miljoen!

Hebben al een tientje.... :rolleyes:

Deel Deze Pagina