Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lieve meisjes

lief en leef hebben we met elkaar gedeeld. vanaf het prille begin van onze zwangerschap tot nu waar de eerste al bijna een half jaar zijn. super heb veel aan jullie gehad. en ben blij dat we er altijd voor elkaar zijn.

voor iedereen een goed 2009 met jullie gezinnetje!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    arri, wat vervelend voor je moeder! en voor jou! hebben ze een idee hoe lang dat spannend is? heeft ze wel minder pijn of ook niet? vervelend O&N ih zh! sterkte meis!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar 2009 en dat jullie dit jaar zo gelukkig mag zijn netals bij de geboorte van jullie kids!

Wij gaan vandaag naar de verjaardag van me broertje die al 1.90 is en 17 jaar is geworden. Poeh wat gaat zo hard, ik was 15 jaar toen hij geboren was, dat vergeet je nooit! Arme moeder, die doet al 17 jaar eten klaar maken, zelfgemaakte salades en soepen enzovoort voor hele familie, normaal ene keer bij tante en andere keer andere tante, maar sinds mijn broertje geboren werd gaat nu het zo elke jaar bij mijn moeder, dus heb ik eigenlijk wel medelijden met dr, hihi!

Vanmorgen lekker film van Fluisternaar gekeken, hoe die precies heet niet dat ik weet maar wel Horse Wispher geloof ik, vond ik prachtige film!

Gisteren is mijn beste vriendin en haar vriend geweest hier, ze had ook lekkers meegenomen, ik heb zelfs ook veel boodscahppen gedaan, want er zou ook nog een stel met kind komen, maar die hebben afgezegd want ze hadden gisteren een begrafenis van opa, maar tsja vind ik wel erg jammer dat ze niet eerder had vertelt dat opa is overleden dat wij misschien rekening kunnen meehouden, maar helaas, ze denkt dat ik boos ben terwijl ik niet boos ben alleen teleurgesteld maar maakt toch niks meer uit hoor :) Begrijp ik het wel het was zware dag voor dr. En heb ik heleboel eten over, pfff, ach morgen gaan wij bij mijn andere vriendin eten neem ik die ook mee ;)

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimidag meiden

Nou hier is alles goed gegaan. Ik vindt het een wonder dat Silver door geslapen heeft. de buren aan de overn kant hadden voor 1000 euro aan vuurwerk :confused: Waar onder 2 duizendklapers en die staken ze hier voor de deur af. en zei slaapt aan de voor kant. maar ze heeft gewoon door geslapen. toppertje is het.

KUS ons.

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    bah, vanochtend opgepiept. 2 jongens in rotterdam spoor overgestoken. 1 overleden, 1 zwaar gewond. naar he?

daisy, heb je al gebeld? wat zeiden ze?
    was het niet sm591?

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Daisy: Je moet eventjes bij je meisje op haar rug voelen, net onder het schouderblad en dan een beetje aan de zijkant(snap je m?). Daar zitten de longen. Als het nadat ze gehoest heeft nog rommelt moet je zeker even bellen en goed in de gaten houden of ze koorts heeft.
    Die kleintjes hebben zelf niet in de gaten dat ze moeten hoesten om het los te krijgen. Wij hoesten het weg en dat doen baby's alleen als hun hoestreflex gestimuleerd wordt.
    Ik ben zelf astma patient en controleer het zo altijd bij Thomas en Jasper en als ik het niet vertrouw zit ik bij de HA.

7. Marleen2109

Toetsenbord weer van slag....GRRR!

Lauwie, bah wat een begin van 2009!

Binna, 1000 euries? Jemig.........

8. Niet meer actief

iedereen een heel gelukkig 2009!!
    daisy:ik zou toch even de huisartsenpost bellen hoor,

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, Jeslyn heeft ook doorgeslapen, ik kon me huis zo had voelen.

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Allemaal een zeer gezegend 2009!

Hier een rustige avond gehad, de kindjes sliepen bij mijn zus, waar wij ook waren. Net even langs overgrootoma geweest en nu liggen de kids + die van mijn zus bij ons thuis in bed. Die blijven tot morgenochtend. Dus ik ga even een tukkie vangen en dan genieten van 4 kinderen onder de 2 jaar, pff!

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik zwaai weer even vanaf mijn werk :confused: ben zooooooooooooooooooooooooo moe :(

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, wat naar! Wat is jouw functie precies? Dat ze jou bellen?

13. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Mik, Donique, proficiat met jullie verkiezing van baby van de maand!

Dat wil zeggen dat er een nieuwe maand is aangebroken ;)

Augustusmama's aan de macht :)

Heb trouwens nog een vraagje gesteld in een ander topic, zij dit tips hebben...
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=128825

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hierperdepiep voor Donique :)

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey meiden, gelukkig nieuwjaar!

Mylan heeft er doorheen geslapen zo schattig.

@sjudith: balen dat je moet werken

@lauwie"zo dat klinkt heftig

fijne dag vandaag, wij hebben de kerstspullen afgetuigd, helaas het is over.

16. Niet meer actief

aykietje

je zou stan tussen de fles van 8 uur en de groentehap wat drinken kunnen geven,de hoeveelheid maakt volgens mij niet uit en dat mag bijv. appelsap, of gewoon water zijn,
    of bijv 3 flessen: 2 flessen van 180 en s avonds 1 van 210? en een groentehap en fruithap.
    ik heb gehoord dat als ze minder dan 500 cc gaan drinken je dan wel een tabletje vitamine D erbij moet geven.

amy heeft nu nog 4 flessen(3 van 210cc en 1 van 180cc) en een fruithap en groentehap en ik wil gaan proberen om vanaf volgende week 2 flessen van 180 cc en s avonds 1 van 210 cc en groente en fruit te geven, want ik merk dat 4 flessen teveel worden, ze laat iedere keer best wel veel staan, en ze vind het fruit en groente met aardappeltje veel lekkerder dn een fles merk ik.

17. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Allemaal een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2009 toegewenst!

Thanks voor het afgelopen jaar, voor alle babbels, alle adviezen, hart onder de riem, alle knuffels en nou ja gewoon voor ALLES!

Liefs Vera en een kussie van Melanie

18. Marleen2109

@ Aykietje: Je was me net voor! Ik heb nog een reactie geplaatst, misschien dat je er iets mee kunt en misschien ook niet :)!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja jippie donique heeft gewonnen!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ mik gefeliciteerd. wat heb je gewonen.?

Deel Deze Pagina