Thanks voor jullie lieve reacties,Lars heeft idd gebeld en we mochten langs komen,Linne heeft nu een pompje,het is nu al een minder geworden,gelukkig!~ Het is een astmatische reactie op een virus. Wat een rotbegin van 2009,mn kleine broertje heeft een ongeluk gehad met mn neef samen,mn broer reed en had gedronken hij mankeert niks maar mn neef ligt nog in het ziekenhuis,ik hoor zo hoe of wat.. De lantaarnpaal stond bij de versnellingspook en het dak is gelijk met de motorkap,jee wat zijn wij geschrokken en wat een stomme actie maar ben blij dat ze er levend uit zijn gekomen... Heb btw nog een nieuwtje maar dat kom ik later even melden okido! @Lauwie,ja ik had het gelezen,wat erg zeg,pfff..Je zal het maar thuis krijgen! Ik ga even wat te eten maken,mn ouders komen zo deze kant op en misschien willen ze ook wat eten,vind het zo rot voor mn ouders.... Tot later!
Hey lieve mede mama's! Ik ben de laatste tijd een stuk minder online en als ik er ben even snel in het kippenhok waar ik al klets van voor de zwangerschap maar kom binnekort weer gezellig mee kletsen. Wilde iedereen even een super goed nieuwjaar wensen!
heey meiden hoe doen jullie dat nu met de aantal flesjes en hapjes? wij merken deze week dat djayden heel veel van zijn flesjes laat staan... schema is nu: 8.00 :210cc 7 schepjes 12.00: 210cc 7 schepjes 14.00: fruithapje met liga erdoor 16.00 : 210 cc 7 schepjes 18.00: Groentehap 20.00: 210cc 7 schepjes.. Moet ik nu 1 fles weghalen of wat moet ik doen? en door wat zou ik dat moeten vervangen? Groetjes
EN NATUURLIJK EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR VOOR JULLIE ALLEMAAL! IK HOOP DAT AL JULLIE WENSEN UITKOMEN
Lieve meiden, ook ik wil jullie allemaal een gezond, gelukkig en liefdevol 2009 wensen! En wat anderen ook al zeiden: ik vind het ontzettend fijn dat ik dit forum gevonden heb en dat we al meer dan een jaar lief en leed delen. Hartstikke bedankt voor hoe jullie er altijd zijn en dat we nog maar lang een gezellig cluppie mogen blijven!
Tjee Daisy, wat schrikken! Is het ernstig met je neefje? Hè bah wat een rot manier om het nieuwe jaar te beginnen! Wat een geluk trouwens dat je broer er lichamelijk goed van af is gekomen! En wat is je nieuwtje? ? ? Heeft Mik gelijk? Zou toch wel super zijn! @Mik: gefeliciteerd met je superbeeb! @Schatje: wanneer ik twijfel bel ik altijd met ICARE-foon. Daar krijg je mensen aan de telefoon die je advies kunnen geven op bijvoorbeeld het gebied van voeding... heb alleen de laatste pagina gelezen dames, heb niet de puf om alles te lezen...moe moe moe....heb ik ernstige dingen gemist? Liefs Vera
Daisy, wat is je nieuwsje, ben je terug zwanger of hebben jullie een trouwdatum vastgelegd en worden we allen uitgenodigd , je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!
GELUKKIG NIEUWJAAR! @ alieke hahahaha! mijn forum naam lijkt natuulijk ook voor geen meter op mijn echte naam! @ lauwie mannen..... @ elle he girl hoe voel je je vandaag? @ miranda hoe waren de dames gisterenavond? vast door het dolle heen zo met dat mooie vuurwerk? @ schatje klote meis! maar niet getreurd er komen nog heel wat mogelijkheden! @ linka wat super die link viel me op dat we al een hele tijd niets meer hebben gehoord van Diana hoe zou het met haar zijn, ze had het toen zo zwaar met die rechtzaak en haar zus enzo! @ naat hoe is het met manlief? @ petra ik weet dat nog wel volgens mij had dat ook te maken met een of ander scheldwoord ehm volgens mij potverdikke wat te veel op godverdomme zou lijken of zoiets? @ setteke amber heeft geslapen als een osje en ik heb haar nog wel wakker moeten maken om half 2 en mee naar huis moeten nemen! @ lauwie oh ja dat was er ook nog ja @ daisy Amber heeft dat ook een tijdje gehad, heb veel luuf gebruikt, neusspray, en hoestdrankje en nu is ze er ( zo goed als ) van af. jezus wat een verhaal over je neefje hopelijk loopt alles goed af! Amber heeft gisteren voor het eerst omgerold van buik naar rug ik ben zo trots op haar! dikke xxx
Hallo! Ik kom jullie ook nog even snel een heel gelukkig, gezond en liefdevol en (voor diegenen die dat willen) een vruchtbaar 2009! Danique is vandaag niet zo lekker. Ze spuugt heel veel na de voeding. Heeft 1 rood wangetje. Als ze wakker is is ze wel gewoon vrolijk, maar ze is wel snel moe. Maar vecht dan weer tegen de slaap. Misschien na een nachtje goed slapen wel weer beter! Vannacht heeft ze doorgeslapen. Dwars door het geknal van het vuurwerk. Heerlijk zeg! Wij lagen alleen zelf pas om half 3 in bed en om half 8 weer een fles voor Danique. Dus stond om half 9 al onder de douche en ben nu echt kapot. Wij duiken dus zo het bed in Daisy, wat erg zeg van je broertje. Maar ook geen handige actie zeg om met drank op te rijden. Hoop dat je neef snel weer helemaal opgeknapt is! En iedereen van de schrik is bekomen. Ben benieuwd naar je nieuwtje Mik. gefeliciteerd met je winst van baby van de maand. Super! laat je wel zien wat je hebt uigekozen? Aykietje en schatje, ik kan niet helpen met de voedingsvragen, want ben zelf ook telkens nog aan het stunten. Austin, superzeg dat ze zich heeft omgerold! Dames, mijn hoofd is een zeef. Ik weet het dus echt niet meer. Kom morgen wel weer als ik iets meer wakker ben! Slaap lekker allemaal!
Hallo allemaal, Een warm bericht uit koud NY! Hier is alles goed. Ik voel me vandaag behoorlijk goed. Morgen gaan we de spullen weer inpakken en dan vliegen we morgenavond naar huis. Hopelijk gaat het weer goed, net als op de heenweg. Ik zag wat gestoei met flessen. To 6 maanden geef ik groente en fruit als extra. Dus eerst melk drinken en daarna groente of fruit (we zijn net begonnen omdat de kleine man erg met zijn tong in de weer was). Pas als hij echt goed eet tussen de middag, gaat er een fles uit (dan zit hij nog op ruim 600 ml). Maar goed, ik geef dan ook om te beginnen geen eten tussen door maar in combinatie met flessen. dus: 8:00 210 ml 11:00 180 ml + groente 15:00 210 ml 18:30 180 ml + nutrix @Daisy.. wat een naar bericht en ook een beetje dom he? Maar goed, veel sterkte..enne.. spannend... nieuws? Fijn dat het beter gaat met Linne. @Mik gefeliciteerd met de verkiezing! Ik heb niet zover terug gelezen want ik heb hier een mannetje op schoot liggen (Chris). Hij wilde niet meer slapen dus ligt hij nu nog even rustig bij mij (zo lief!) pfff... ik heb trouwens een heel nare mail van iemand van het forum gekregen.. Iemand die vindt dat ik opschep over mijn "briljante" zoontje en dat geen kind zo zoet is als ik voor doe komen. Ze geloofde niet hij zo goed doorslaapt en eet. Ik was er echt een beetje van slag van. Uiteindelijk heb ik haar toch maar terug gemaild dat ik het vervelend vind dat ik zo op haar overgekomen ben en dat ik een heel zoet kindje heb maar dat hij ook wel huilt en vervelend kan (in zoverre een kindje van 4,5 maand echt vervelend kan zijn). En dat ik hoop dat mijn positieve ervaring juist een bijdrage kan leveren aan iedereen die dat kan gebruiken.
Hahahah! Nee, dat doe ik maar niet.. al is het wel verleidelijk (even mijn forummaatjes erop af sturen! ). Enne.. Giulia is niet alleen zoet maar ook een enorme lieverd! (Chris is geinteresseerd Maar hij wil nog wel met mij trouwen... )
@Elle: nou ja zeg! Wat stom! Iemand van de augustus2008mama's? Nee toch? T is toch alleen maar mooi dat het zo goed gaat met je zoontje?! Gewoon schrijven wat jij wil schrijven hoor en wees maar lekker trots op je zoete kindje! Goede reis weer terug naar dit koude landje! Liefs Vera
Daar was ik dus ook benieuwd naar of het iemand van augustus mama's was? Slaat echt helemaal nergens op zeg! iedereen heeft toch leuke en fijne verhalen over zijn eigen kindje.. zie echt het probleem daar niet van en zou me daar ook echt niet aan kunnen storen
@ellen: lekker laten kletsen. maar ja ik heb wel een briljant kind! wat nu? haha niet gelijk PBen hoor hihi