naat, hoe gaat het met je man? wanneer wordt hij geopereerd? sterkte! elle, hoe voel jij je nu? al minder last van je darmen? vervelend van die pb. mik, gefeliciteerd! het is ook wel echt een mooie foto! en een mooi meisje! ik wacht deze maand weer tot ik zie welke augustusmama de meeste kans maakt om te winnen en die krijgt mijn stem er dan bij . afgelopen maand ook met donique gedaan. daisy, goed dat jullie gebeld hebben. hoop dat linne snel weer beter is en dat ze fenne niet aansteekt! weet je al meer over je neef? alieke, 1 rood wangetje? krijgt ze geen tandje? ----------------------------------- kreeg gisteren nog goed nieuws van mijn nichtje die een ééneiïge (huh hoe schrijf je dat eigenlijk) tweeling krijgt. ze zijn bang voor het twin transfusion syndroom omdat het tussenschot erg dun is en ze een placenta delen. maar gisteren op de echo zag het er nog goed uit. echt fijn! het is nog wel 10 weken spannend. toch wel zwaar zo'n tweelingenzwangerschap! niet onbezorgd genieten.
Nou ja zeg, je mag heerlijk trots op zijn hoor dat je prachtzoon hebt, ik heb ook zoete kind, heerlijk, wat maakt toch niks uit! Gewoon niet pb'en! Austin, ja herinner ik me nog die Diana, ik ben ook benieuwd naar haar, maar volgens mij heeft ze ook hyves, via augustusmama. Even kijken binnenkort. Ga nu lekker tv kijken, have fun! xxx
Mik, gefeliciteerd! En Daisy, vervelend van je broertje, eigenlijk wel stom maar gelukkig niks aan de hand met hem maar jammer van je neefje, bah! Sterkte. Wat voor nieuws zei je dat? Heb ik misschien overheen gelezen dan?
Hier ben ik weer! Wat zijn jullie nieuwsgierig zeg,hahahh @Elle,nou ja zeg wat een belachelijke opmerking zeg! Ben ook errug benieuwd of het iemand van ons is. Alvast een goede reis terug! @Lauwie,heel herkenbaar verhaal dat tts,waren ze toen bij ons ook even bang voor,goed dat ze het in de gaten houden en dat het er goed uit ziet,is ze nu 30 weken?Dan is de kans erg klein dat het tts is. En nee idd niet onbezorgd. @Jenny,wat ben jij een opschepper zeg @Austin,super zeg van Amber! Ik moet zeggen dat het pompje zn werk goed doet,hopelijk is het snel over. @Aykietje,hahahahh,ja dat zou een leuke verrassing zijn of niet? Altijd welkom een feessie ------------------------------------------------------------------------- Met mn neef gaat het wel goed,ligt nog wel in het zh,aan infuus met pijnstillers,misschien ook alleen flinke spierpijn. Mn broertje heeft nog foto's laten maken maar het is waarschijnlijk ook spierpijn en dat wordt morgen nog erger! Wat een gedoe allemaal! ons nieuwtje is dat we idd weer zwanger zijn en we zijn superblij!!!
ElleNY, natuurlijk mag je genieten van leuke fantastische zoon, dat doe ik ook en als andere jaloers zijn, dat moeten zij weten, dit forum is om meningen en ervaringen te delen en dat is zowel positief als negatief! Ik ben er zeker van dat het niemand van ons is geweest. Lauwie, goed nieuws is altijd leuk om horen, een vriendin van mij heeft een probleemloze tweeling zwangerschap achter de rug, ja ze zal wat meer op controle moeten en ze zal de 40 weken niet uitdoen maar ze moet maar proberen te genieten. Daisy, hoe is het met je broertje? Gefeliciteerd!!!!! Ga je weer voor een tweeling???? Voor wanneer is het? Wat gaat het hard, dat moet ineens raak geweest zijn Elle een goede vlucht naar huis, goed dat je je al beter voelt. Vandaag op het nieuws dat er tijdens oudejaarsnacht een vrouw is bevallen op het vliegtuig, moet ook wat geweest zijn. -------- Verder zijn de breekwerken hier begonnen, heel het huis zit onder de stof. Morgen ga ik met Stan even naar de dokter, hij heeft twee droge plekjes op zijn hoofdje die maar niet willen weggaan en aangezien ik zelf last heb van exceem wil ik er zeker op tijd bij zijn. Ik hop alleen maar dat hij geen exceem krijgt want dat wil ik ten allen tijde besparen.
Voor iedereen een heel voorspoedig 2009. Ook ik ben erg blij jullie via deze weg te hebben leren kennen en ik kijk ook erg uit naar 17 januari @Daisy; Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap @Austin; Je zal het vast wel ergens vermeld hebben, maar waar woon je dan? @Arri; Matthijs draaide eerst van zijn buik naar zijn rug en 2 dagen later deed hij het ook andersom @Marleen; Gelukkig zijn hun longetjes schoon. En ik heb weer gestemd @Mik; Hoe gaat het nu met de fles en het bijvoeden? @Naat; Van harte beterschap voor je man @Elle; Beterschap! En laat ze maar lekker zeuren hoor. Ik vind je adviezen altijd SUPER! Geniet er maar lekker van dat het goed gaat. Groetjes Silvia
Hallo meiden, ik ben er nog wel hoor! Ik heb even een druk dagje gehad vandaag. De kinderen hebben vannacht overal doorheen geslapen. Silk was weer vroeg voor haar doen, zo rond 7 uur, maar met speentje was het uiteindelijk 8 uur. Vanmorgen op bezoek naar mijn opa en oma. Normaal doen we dat altijd eerste kerstdag, maar oma heeft Alzheimer en dat zou te druk worden, dus nu vandaag. Was gezellig, opa en oma vonden het prachtig de kindjes weer te zien. Tymen was wel wat anders dan anders. Wilde niet alleen spelen en stond af en toe ineens te brullen. Vanmiddag werd duidelijk waarom, hij wilde niet meer naar bed, dus even chillen op de bank met een dvd en later met papa. Toen kreeg hij koorts en wilde niets eten. We hadden patat, maar zelfs dat wilde hij niet. Ik denk het laatste doorkomende kiesje. Wel balen, want we wilden morgen gaan zwemmen met de kids, maar dan moet hij niet ziek worden natuurlijk. Hij is vroeg naar bed gegaan en we hebben hem niet meer gehoord. Met Silke alles prima. Die heeft vandaag de voorbeeldige baby uitgehangen. Zo lief was ze! En...., ik heb mijn eigen huis weer terug, we hebben het bed er vandaag uit gehaald. Was het zooooo zat! Ik ga zo terug reageren, maar eerst: Daisy, Lars, Fenne en Linne van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande wondertje (of misschien wel weer twee, hihi!)! Echt supernieuws! Wanneer komt dit wondertje?
@ daisy JIPPIE! dikke xxx @ Duster Ik woon in Halsteren maar kom oorspronkelijk uit Etten-Leur. Amber ligt nu al 3 kwartier te "praten' in haar bed, dat doet ze normaal nooit hahahaha! soms is het een gek doosje! Mijn schoonmoeder was hier testraks, en weer alleen maar klagen....zie haar altijd zo graag komen.... xxx
dames ik ga lekker mijn bedje in, manlief is aan 't werk dus kan lekker kijken wat ik wil hihi! welterusten dames! dikke xxx
Thanks meiden! We zijn weer in Augustus uitgerekend,dit keer op 01-08-09,zo spannend! En ik zal jullie uit de droom helpen,het is er echt maar 1,gister een echo gehad en alles zag er geod uit,hartje klopte mooi,blijft speciaal heh! @Aykietje,succes morgen met Stan! @Austin,ow wat een schitterende foto zeg! Welterusten! @Setteke,ach arme Tymen,hopelijk is hij morgen weer de oude. Ik duik er ook zo in!
Daisy, van harte gefeliciteerd met het kloppend hartje ... Wordt de trouw uitgesteld of trouwen jullie met een zwanger buikje...
@ Daisy HOERA HOERA HIEPERDEPIEP HOERA @ Elle, heb je een foto van Chris want Giulia was ook al uitgehuewlijkt aan Jasper
Daisy gefeliciteerd met jullie zwangerschap Nou gisteren spande het erom maar manlief heeft het gered om op tijd hier te zijn. En ivy is niet erg tevreden meer 's avonds. Ze ligt altijd erg lang te jangelen in dr bedje (iemand tips?) En nu ben ik weer alleen in huis manlief is naar het werk (nachtdienst) Was er al gereserveerd voor de meeting? Liefs van ons
@ Mik, gefeliciteerd met het winnen van de baby van de maand verkiezing. Het is ook wel een supermooie foto! Ben benieuwd hoe je tas wordt! @ Binna, 1000 euro? Wij hadden voor 25 euro..... @ Lauwie, getsie! Akelig als je voor dat soort dingen wordt opgepiept! Het was net ook in Hart van Nederland. @ Aykietje, ik zou hem bij de fruithap en de groentehap wat drinken aanbieden. Thee, water, diksap. Pas op met vruchtensappen, daar zitten heel veel suikers in. En ik weet niet hoe het in België is, maar hier moeten we vitamine D bijgeven bij minder dan 300 cc melk. Maar daar zit hij nog niet onder denk ik? Succes bij de dokter morgen. Oh verbouwen, ik haat dat. Ik vind het pas leuk als het klaar is! @ Jennys, hier moet de kerstboom er morgen aan geloven. Terug naar het gewone leven! @ Daisy, dat is schrikken van je broertje. Gelukkig gaat het goed! Hoe is het met je ouders? 1 beebje dus! Had het je leuk geleken nog een tweeling, of ben je blij dat het er 1 is. Ik was er eerlijk gezegd bij Silke wel bang voor dat het er twee zouden worden. Daar hebben we echt geen ruimte voor in dit huis en onze auto! Maar als het zo geweest was was ik uiteindelijk ook wel heel blij geweest. Het is ook wel heel speciaal natuurlijk! @ Schatje, probeer eerst eens de tweede en de derde fles te minderen. Kijken wat hij doet. Ik zou nog geen flessen weglaten. @ Austin, hey wat goed van Amber! @ Alieke, wat een gekke meid die Danique. Ze slaapt wel door het lawaai heen, maar een poosje geleden hield ze jullie tijdens stille nachten wakker! Misschien is het de stilte... @ Elleny, nou ja! Treurig dat er mensen zijn die jaloers zijn op het geluk van andere mensen! Toch niet iemand van ons he? Mijn kinderen zijn ook perfect natuurlijk! Goede reis meid! @ Lauwie, pff, spannend! @ Austin, wauw, wat een mooie foto die eerste. Die moet je insturen voor de baby van de maand verkiezing!
daisy, gefeliciteerd! wat leuk, zeg! dat zag ik nou helemaal niet aankomen. zal wel ff gezellig druk worden bij jullie met straks 3 kindjes tussen de 0 en de iets meer dan 1 jaar oud! fijn dat je het hartje al hebt zien kloppen! nu snap ik waarom je er de laatste tijd wat minder was , waar je druk mee was . voel je je goed? geniet er lekker van meis! weer zo'n wondertje! mijn nichtje is nog maar 16 weken zwanger. bij de vorige echo (bij 12 weken) zag het tussenschot er erg dun uit. ze heeft zich dus al 4 weken best zorgen gemaakt. gelukkig zag het er nu wel ok uit, maar het kan zich nog 10 weken wel ontwikkelen. ze houden het dus goed in de gaten. austin, die eerste foto insturen voor baby van de maand volgende maand. weet zeker dat je dan wint. wat een superfoto! is dat een professionele foto? echt heel mooi! setteke, je bed weg! hoef je overdag niet meer af en toe te liggen? hoe ga je dat dan doen? op de bank? wel lekker dat je de kamer weer gewoon gezellig kunt maken, neemt wel veel ruimte in. arme tymen, hoop dat hij zich snel beter voelt! ---------------------------------------- zat net te lezen bij ons topic van vorig jaar over mijn vervelende 20 weken echo. (3 aanwijzingen voor een chromosoomafwijking en een darmafwijking.) word er nog verdrietig van als ik er aan terug denk. ben ook zo blij dat ik er wel vertrouwen in had dat het goed zat en dat dat terecht bleek. heb alleen wel heel lang last gehad van die echo. bijvoorbeeld bij darmkrampjes dat ik me afvroeg of ze niet toch een darmafwijking heeft. las ook al jullie superlieve reacties weer. doet me weer goed. gek dat we elkaar nu beter kennen, maar jullie me toen al steunden. nogmaals bedankt meiden!