Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Het gaat wel zo goed dat ik bijna helemaal niet meer hoef te liggen. Ik kan altijd nog op de bank liggen en mijn oefeningen kunnen ook op een kleed op de grond. Ik heb nu gewoon een hele goede periode en daar heb ik gebruik van gemaakt door het bed eruit te gooien. Want inderdaad het neemt veel plek in! Wat een ruimte weer! Ik ben heel blij dat het eindelijk eens met een sprong vooruit gaat, al moet ik wel in mijn achterhoofd houden dat ik weer een terugslag kan krijgen, wat wel heel waarschijnlijk is!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ Daisy van hartegefeliciteerdddddd

@austin wat een prachtige foto's

@kimm nee er is nog neit gereseveerd. zal ik dat morgen doen ?

@lauwie heftig is dat he om het weer terug te lezen

@Schatje doe je iedere dag een liga door de fruithap?

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Meeting met de aug.mama's 2008

http://www.uilenbos.nl/

17 januari 2009:
    Sjorsje met fam = 4
    Sabrina en silver =2
    Petra en dr gezinnetje = 3
    Kalinka met Myrna en Jeslyn (misschien met Jeroen) = 4
    Setteke met fam = 4
    mik25 (kim)met fam = 3
    Alieke zonder man,met Danique = 2
    Miranda en familie = 5
    Philly met fam = 4
    Duster met Mathijs = 2
    Kimm met fam = 4
    Austin waarschijnlijk zonder fam = 3
    espirit met Melanie = 2
    JennyS met Milan = 2
    Schatje met djayden = 2
    Judith met fam = 3
    ======
    Volwasenen 25
    Baby's 16
    Kinderen 7
    Mischien ligt aan rooster
    Daisy me fam = 4

klopt het dat dit de lijst is. staat iedereen er op die mee wilt.
    want dan kunnen we reseveren. ?
    Dus wie er ook mee wil zet je zelf er nog even bij.

KLOPT DE LIJST ZO

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Ik doe alleen dit even:

DAISY, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP! WAT ENORM LEUK VOOR JULLIE, EEN NIEUW KINDJE, EN FENNE EN LINNE WORDEN GROTE ZUSSEN! HEEL ERG LEUK!

trusten!

5. Niet meer actief

daisy:
    Geweldig, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, leuk zeg!
    voel je jezelf goed? en hoever ben je?

6. Niet meer actief

aykietje:
    amy heeft vaak droge plekjes op haar borst en buikje en soms op haar beentjes, hier is het begonnen sinds ze groente en fruit is gaan eten, bij stan ook?het zijn kleine ronde soms wat roder droge/ruwe vlekjes
    ik hoop niet dat het door de groente en fruit komt.
    ik wrijf het in met balneum creme of zwitsal droog huidje en dan gaat het wel weg, maar ik heb ook al zitten denken dat het misschien ook zou kunnen komen door de weersveranderingen ,want ik heb het zelf ook als het vriest.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou meiden, Setteke gaat naar warme bedje! Welterusten en tot morgen!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heb de ruzie gevonden. dit is de pagina waarin ze besluit op te stappen. de ruzie begon om een topic waarin iemand niet blij was dat ze een zoontje kreeg. in de discussie hierover begon zij over een porsche....
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=7305
    haar hele profiel is trouwens weg.

zit dat topic van vorig jaar dus een beetje te scannen. wat lijkt het lang geleden! wat voor kinderwagens, bezoekjes aan de vk, kwaaltjes, wordt het een jongen of een meisje...

kwam ook nog iemand tegen die niet meer meeschrijft en nu weer 18 weken zwanger is!

niet aan beginnen hoor dames, kost uren dat teruglezen :)

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ setteke wat goed zegt dat het zo goed gaat:) heerlijk:)

Ik heb ondertussen een peuter van 3 naast me in bed liggen (ja ik doe luxe laptop mee op bed)

Die lag net te huilen in bed. Mama..... dus ik kom op zijn kamer hij helemaal hoesten... alsof het eten erbij uitkwam :(... mama mag ik bij jullie in bed? schatje papa is aan het werk... maar kom maar bij mama liggen... nu zit ik in twijfel om hem terug te leggen of niet...

hij heeft ondertussen al wel een heel bos omgezaagd... jemig wat kan dat kind snurken zeg :|....

@ petra....

ik denk dat iedereen het er wel mee eens is gewoon maar reserveren dan... rond een uur of 12 was het toch?

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ kimm, ik zal vandaag reserveren! Als er dan een paar meer of minder meegaan zal dat vast wel kunnen.
    Ik zal zeggen dat we er wat komen drinken en misschien een broodje eten? of pannekoek of iets dergelijks.

Ik ben weer lekker vroeg wakker hieperdepiep hoera, heb ik tenminste wat aan mijn dag haha.

Het was wat dat gekibbel hè vorig jaar, ik vind een relletje op zn tijd wel leuk om te lezen. Zijn er echt wel een paar op het forum (niet bij ons gelukkig) die het echt leuk vinden om olie op een vuurtje te gooien.

@ ellenny, wat vreselijk kinderachtig dat je zo een pb hebt gehad. De meeste van ons (ik iig wel) hebben hartstikke veel aan hoe je het hebt gedaan met afbouwen van de late voeding. Ik hoop dat je zo trots blijft als je was, want je zegt toch de waarheid en daar mag je HARTSTIKKE trots op zijn.
    Heb eigenlijk een beetje medelijden met zo iemand. Is ook niet leuk als je niet zo van je kindje kan genieten als dat jij het doet.

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    DAISY, wat een onwijs leuk nieuws, van harte gefeliciteerd en dat je maar een onbezorgde zwangerschap mag hebben leuk hoor om zo het nieuwe jaar in te gaan, dan worden die twee grote zus, echt te gek!!!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @daisy jeej gefeliciteerd meis met jullie zwangerschap. was het gepland. vind het wel knap hoor eerst een tweeling en dan zo snel weer zwanger! toppie!geniet ervan.

@duster sommige flessen gaan beter en het bijvoeden lust ze nog steeds niet. maar de aanhouder wint toch? dus ik hou vol!

@austin leuk he dat kletsen!

@setteke ik wil die tas laten maken met die foto waar ik mee gewonnen heb!jipie die stomme bed de deur uit!

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Daisy, stiekemerd. Ben jij uiteindelijk de eerste die weer zwanger was van ons cluppie. Super gefeliciteerd.

@Elle, gewoon laten kletsen hoor. En succes met de terugreis.

Ga me nu klaarmaken voor de echo.

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat een goed nieuws zeg, wat fijn dat het zo goed met je gaat. Dat heb je verdiend hoor.

15. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Allemaal een heel gelukkig en gezond 2009

Daisy: Van harte gefeliciteerd meis.

Hier gaat het redelijk. Jarno is weer thuis.
    Er zit teveel vocht in zijn knie, waardoor ze nu nog niks kunnen doen.
    Dit vocht moet er eerst uit en dan gaan ze verder kijken.
    Wel moet hij maandag al beginnen met fysio in het ziekenhuis en begin februari moet hij dan weer terug komen bij de arts.

Voor degene die zich afvroegen of ik alleen terug ben gereden, nee gelukkig niet. Dat durf ik echt niet aan met Sophie. Mijn schoonvader is dinsdagochtend naar ons toe gevlogen en dinsdagavond zijn we terug gaan rijden.

Jullie zullen mij niet heel veel zien hier de komende periode.
    Met een man die weinig zelf kan en Sophie en mijn huishouden en mijn werk houd ik weinig tijd voor jullie over vrees ik.

Vandaag ga ik kijken of ik voor de komende weken een gastouder kan vinden voor Sophie, want Jarno kan nu niet voor haar zorgen de dagen dat hij dat normaal wel doet.
    En ik moet uitlaatservice voor mijn honden regelen 2 dagen per week.
    Pfff worden wel heftige weken!

Nog wel even een vraagje: Mijn schoonloeder liet Sophie gister sabbelen aan een appelflap, ik vind dit echt niet kunnen en wil dit ook echt niet hebben. Ik vind gewoon al die suikers niet goed voor haar en wil het alleen nog bij haar eigen fruit en groente houden.
    Stel ik me aan of zouden jullie dit ook niet accepteren?

Sorry voor al het ego :oops:

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee dat zou ik absoluut niet accepteren en helemaal uit mijn plaat gaan. wat denkt die vrouw wel zeg!

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Naat, dat zou ik ook niet goed vinden hoor. Bij 9 a 10 maanden zou ik het wel goed vinden, maar dan nog hoort je schoonmoeder het eerst aan jou te vragen.

Echo was goed. Hartje was erg goed te zien. Ik hoefde deze keer gelukkig geen inwendige echo. Ze schatte het kleintje nu op 7 weken en 1 dag. Over 3 weken moet ik terug komen om de termijn te bepalen.

18. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

@ Elle: Wat een kinderachtige reactie zeg. Het is toch juist fijn dat het allemaal zo lekker gaat?! Ik kan me niet voorstellen dat iemand het lef heeft om zoiets te schrijven. Het enige wat ik kan bedenken is dat diegene gewoon vreselijk jaloers is en daar moet je heel ver boven staan hoor!

@ Naat: Ik zou ook uit m'n dak gaan. Daar zijn ze nog echt een beetje te klein voor hoor!

@ Schatje (geloof ik :oops:): Volgens mij is je schema goed, alleen zou ik de flessen verkleinen naar gewoon 180ml.

DAISY!!! GEFELICITEERD!!!
    Ik had stiekem al een beetje een vermoeden omdat je zo weinig online was door "omstandigheden".
    Jeetje, wat schrikken van je broertje. Het was ook niet zo'n slimme actie van m, maar hij heeft verder wel geluk gehad dat het niet ernstiger is!

Verder ben ik het kwijt :oops:. Jeroen en ik hebben gisterenavond vreselijke bonje gehad. Ik word er zo moe van dat ik of alles alleen moet doen of dat ik alles uit moet leggen. Het ging echt stukken beter. Maar met oud en nieuw had ie aardig wat biertjes uit en was dus nieuwjaarsdag niet zo fit. De hele dag een pesthumeur wat me mateloos irriteerde. Ik stond 's avonds in m'n eentje die 2 mannetjes in bad te doen terwijl hij beneden op de bank een spelletje ging zitten spelen. Toen ik riep dat ie me ff moest helpen omdat ik Thomas niet alleen in bad laat terwijl ik Jasper aankleed en daarna zijn fles ging geven, kwam hij met een hoop gebrom naar boven (wat mij wederom irriteerde). Uiteindelijk lagen ze allebei in bed en moest de vaatwasser nog ingeruimd worden, wat ik maar weer gedaan heb. Toen was de huiskamer nog een puinhoop maar daar had ik eigenlijk geen zin meer in, ik was ook moe. Jeroen zat weer op de bank een spelletje te doen. Dus toen ik met een diepe zucht toch maar begon kreeg ik een opmerking naar m'n hoofd waardoor ik een houten puzzel keihard op de grond gesmeten heb. Het was de druppel. Ik weet niet hoe het verder moet. Elke keer weer die aanvaringen breken me op. Ik zou al die tijd die ik in onze relatie steek liever aan mezelf besteden, zodat ik me weer wat lekkerder in m'n vel voel... Gelukkig nieuwjaar...Pff, begint lekker!

19. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Sjorsje: Fijn dat het hartje klopt! Dat het nu al zo goed te zien was joh, goed hoor! Voel je je verder goed?

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

wij wensen iedereen een gezond en gelukkig 2009!

heb niet alles bijgelezen! maar zag wel heeeel leuk nieuws voorbij komen!

@daisy: wat gaaf! gefeliciteerd meid! geniet er lekker van! :D

@elle: WAT BELACHELIJK! :confused: geniet maar lekker van je lieve mannetje hoor! mag je best trots op zijn!

Milan doet deze maand mee aan baby van de maand! ;)

liefs rebbel

Deel Deze Pagina