Goedemorgen! Wat een nieuws zeg, gefeliciteerd Daisy! Mijn complimenten dat je wel aankan! Gefeliciteerd met jullie echo's Sjorsje en Daisy!
Ow en de meiden van hyves,zouden jullie nog niks daarop willen zetten? Alleen onze ouders en jullie weten het nog maar! Thanks! @Mik,we wilden eigenlijk in Januari weer gaan proberen,nu is het wat eerder maar dat vinden we absoluut niet erg.We zijn er superblij mee. @Lauwie,owja nou weet ik het weer idd sm nog iets? En wie is er dan 18weken zwanger,je maakt me wel nieuwsgierig hoor.... @Setteke,nou goed man dat het goed gaat en je bed uit de huiskamer is! @Sjorsje,ja,maar ik had er werkelijk geen idee van hoor,ik heb pas 20-12 getest Super dat je het hartje al gezien hebt! @Naat,fijn dat je mannetje weer thuis is. Zal idd wel druk zijn voor je,pff! En je stelt je zeker niet aan,kom nou,ten eerste alles wat ze aan Sophie wil geven hoort ze met jullie te overleggen,en ten tweede,ze heeft zelf toch ook kinderen,suiker is ook niet goed,vind het echt een stomme actie! Heb je er wel wat van gezegd? @Marleen,ach meid toch,dat is niet echt een leuk begin heh. Hebben jullie nog wel gepraat saampjes? Hopelijk komen jullie er wel uit,is toch logisch dat Jeroen een handje meehelpt. Enne jij al een vermoeden? Die omstandigheden hadden echt niks met de zwangerschap te maken *Knuff* ---------------------------------------------- Wij wilden sowieso nog een kindje en wilden ook niet dat teveel leeftijdverschil,een eeneiige tweeling hangt heel erg aan elkaar en wij willen graag dat hun broertje of zusje helemaal bij hun kan horen snappen jullie wat ik bedoel? Nou we gaan ff wat opruimen hier,lekker douchen en dan naar mn andere broer om het te vertellen,ben benieuwd.... Fijne dag!
hallo meiden, Nog steeds niet helemaal bij, maar even snel: Daisy: gefeliciteerd meid! Elle: nou ja zeg wat een belachelijke reactie. Hopelijk was het niemand van ons, want ik vind het werkelijk nergens op slaan. Ik ben allemaal blij voor je dat het allemaal lekker gaat met Kick. Naat: nou ik zou daar ook niet blij mee zijn. Bij Jelle heeft iemand een keer een vinger slagroom in z'n mond gestopt. Toen steigerde ik ook. Toen was de reactie: ja maar hij vind het toch lekker. Hij kreeg toen nog volledige BV en was ongeveer 4 weken oud.... Sowieso vind ik dat je dat soort dingen niet doet zonder met de ouders te overleggen. Ik ga weer even verder en hopelijk straks nog even bijlezen liefs Philly
Dasiy, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Stiekem wel een beetje blij dat het er maar 1 is? Veel plezier met vertellen. Ik heb de logeerpartij weer overleefd, nu de chaos maar eens wegwerken hier! Alle kids zijn naar huis en KDV, lekker dagje samen met mijn vriendje!
Hallo, @Naat; Ik zou erg boos worden op mijn schoonmoeder, zoiets kan echt niet. Veel succes met alles. @Mik; Hopelijk gaat ze er snel van genieten @Setteke; Gelukkig gaat 't een stuk beter met je. Hoe gaat het nu met Tymen? Matthijs moet om 10u454 bij de HA zijn. Hij heeft 'n pruttelend hoestje, dat steeds erger wordt en hij niest veel, temp. 37,4. Door het hoesten spuugt hij best veel melk uit. Groetjes Silvia
Mogguh allemaal! Heb ff heel vluchtig teruggelezen, dus reageer niet op veel.. maar wel zag ik... @Daisy; Super zeg! Van harte gefeliciteerd! En weer een augustusbaby zoals het lijkt, leuk hoor! Heb der ook 2 van, haha! @ElleNY; Jeetje wat een idiote reactie dan zeg! Vind juist dat je helemaal niet arrogant ofzo overkomt! Is errug kinderachtig van diegene, zal idd vast jaloers zijn ofzo dan. Iedereen praat toch vol trots over hun kleintjes en delen het mede als ze iets goeds gedaan hebben enzo? @Marleen; Jeetje meis, da's idd niet zo'n lekker begin van het nieuwe jaar.. Voor jou een hele dikke knuff! En ook voor de diegenen die vandaag moeten werken een hele dikke knuffel! Ben toch blij dat vrijdag altijd mijn roostervrije dag is.. Anders had ik vandaag ook gewoon aan het werk gemoeten.. === Oudjaarsavond/Richard's verjaardag was gezellie. Het is gelukkig ook niet al te laat geworden, ietsjes voor 3u, want Jamie was gistermorgen om half 7 al weer wakker... Hij was 's nachts ook wakker geworden van het vuurwerk, zat hij rechtop in bed.. 'Jamie is schrikt in de kamer van vuurwerk van papa!' Hij huilde niet ofzo, was gewoon klaarwakker. Tot 3u... we kregen hem niet meer op bed daarna, huilen, huilen en huilen... naja, tis gelukkig maar 1x in het jaar oudjaarsavond, dus zal wel niet vaker voorkomen hoop ik. Britt was een beetje wakker geworden, lag wat te zeuren in haar bedje, maar niet huilen ofzo en ze sliep eigenlijk ook zo weer verder. Ze werd gisterochtend tegen 7.15u wakker, dus netjes. Gister hadden we weer een verjaardag van de tante van Richard. Dus zaten we daar 's middags. Het is dichtbij ons, ongeveer 5 minuutjes lopen, dus we waren met de wandelwagen. Toen we na 18u naar huis gingen, viel Jamie zowaar in slaap in de wandelwagen, haha! Rare gewaarwording, normaal slaapt Britt en is Jamie wakker, nu was het andersom, hihi! Hij lag helemaal scheef in zijn stoel, en het is maar goed dat er voor zijn buikje een soort van tafeltje zit in de wandelwagen, anders had hij er wel heel raar bijgehangen denk ik.. Dus we hebben hem meteen maar op bed gelegd en Britt toen ook. Richard is vandaag bij kennissen van ons in hun nieuwe huis aan het helpen, ons oude huis, hihi! Maandag zit zijn vakantie er ook weer op. Ach, dan 2 weekjes werken en dan hebben we weer een weekje vakantie, heerlijk! De 19e gaan we naar Center Parcs Hoch Sauerland, als het goed is ligt er dan sneeuw! Jeej! Heb er nu al zin in! === Zo, ff Jamie in zijn kleren hijsen. Eens kijken wat ik vandaag ga doen, heb zo'n idee dat het niet zo'n actieve dag voor me gaat worden... Xx
Kom net terug van de dokter, het blijkt "berg" te zijn. Onschuldig en heel veel baby's kunnen het krijgen. Gewoon babyolie op doen en met een zachte babykam de schilfertjes wegborstelen, kan maanden duren eer het weggaat.
Goeimorgen meidne Zo het nieuwjaar is begonen. heb net lekker me huis gepoets. ga nu de auto's wassen. @Daisy hoever ben je. en hoe voel je ? @naat. nou dat moet nooit iemand zo maar bij mijn kindje doen. ik heb een broertje die over al allergies voor is. en daar bij wouden ze dat ook vaak; vindt dat zo erg. jij als vreemde kan en mag niet voor mijn en mijn kind bepaalen wat hij of zij lekker vindt en mag proeven. oeeee kan om zulke dingen zo kwaat worden. @Petra heb je nu gereseveerd.? Want ben blij dat ik nog even op het forum keek. want had al bijna gebeld. @aykietje je hebt er ook speciaale berg pats voor. gaat het wat sneler @duster hoop dat mathijs niet heel ziek wordt. @rebbel. kijk je uit. je mag neit vragen of mensen willen stemmen op je kindje bij baby van de maand @marleen heele dikke knuffel. KUS
Aykietje, ik heb met schampoo op gedaan en dan borstelen met die borstel en heeft ook goed geholpen. Marleen, dik knuff en het is geen leuke begin, kan ik me heel goed voorstellen hoe je voelt, heb ik hier ook af en toe helaas.
@ Daisy: Heel stom, maar ik had gewoon het idee dat er "iets" was en ik had ineens het idee van goh, zou ze misschien zwanger zijn... Haha en nu blijkt dat er niet eens wat mee te maken te hebben. Gewoon toeval haha! Ik heb wel vaker dat ik iets denk of vermoed dat het zo blijkt te zijn, maar vaak zeg ik dat niet hard op.
@ setteke zal ik doen! doe je wel rustig aan?! hoe voelt Tymen zich vandaag? @ lauwie hahaha nee hoor die heb ik zelf gemaakt maar dank je voor het compliment! ben blij dat Ottilie gewoon helemaal gezond is! klote dat je je toen voor niets zorgen hebt gemaakt! ja die meid was echt raar! @ sjorsje super nieuws van de goede echo! @ naat maakt eigenlijk niet uit wat wij er van vinden jij bent haar moeder en als jij het niet wilt hebben is dat jouw goed recht!gewoon zeggen hoor meis! @ daisy my lips are sealed! veel plezier met het vertellen! hoe gaat het met je broertje en neefje? @ duster veel sterkte met Mathijs bij de huisarts! manlief ligt op bed kwam uit de nacht en ik heb geen idee wat ik ga doen vandaag...moet nog wel een hoop doen, kerstversiering opruimen, voetenzak afmaken, boodschappen doen etc. etc. etc. bah heb geen zin vandaag! dikke xxx
Nog even snel spammen. Ik stond ik de keuken de flessen en spenen uit te koken en ineens hoor ik Thomas hele verhalen ophangen en Jasper terug brabbelen . Liggen ze samen in de box te spelen. Zo lief! Maar toen ik de camera erbij pakte gingen ze ineens liggen poseren maar hij is alsnog lief!
Lief he, ik merk het dat Jeslyn zo blij is dat Myrna eindelijk terug is en ze begon het al te lachen en ik zei tegen Myrna praat maar nou eens tegen haar, ja hoor ze brabbelde ook weer terug, prachtig om te zien! Wat zie ik daar? Een olifantje? Jeslyn heeft andere olifant, van Kruidvat, ze is helemaal zoet mee!
@Marleen; Hè, wat vervelend zo'n ruzie. En het ging net zo lekker. Een hele dikke knuffel We zijn weer terug van de HA. Matthijs heeft een onschuldige infectie. Zijn longetjes zijn schoon en zolang hij 't niet benauwd en geen verhoging krijgt is er niks aan de hand. Anders moeten we meteen terug komen. Groetjes Silvia
@ Sjorsje wat fijn van de goede echo. @ Daisy gefeliciteerd met de zwangerschap, dus jij bent toch de eerste. @ Setteke wat fijn dat het al wat beter gaat met je bi @ Duster gelukkig valt het mee en is het maar onschuldig. @ elle belachelijk dat je zo'n pb krijgt. Je hebt alle recht om trots te zijn op je zoon. Iedereen vertelt toch graag goede dingen over je eigen kindje. En toch alleen maar fijn dat hij het zo super doet. @ All een gelukkig nieuwjaar en dat het veel goeds mag brengen. Ego Toby heeft het RS-Virus en er ook goed ziek van heeft 39.4 graden koorts en drinkt heel erg weinig. Heeft nu antibiotica en ventolin gekregen en als er maandag geen verbetering is moet hij terug komen. Dus we zijn het jaar goed uit en in gegaan Nu ligt hij lekker te slapen en ik hoop dat hij straks weer wat wil eten en dat het er dan ook in blijft.
Nou dan kan ik niet achter blijven he met spamen. Silver dik in gepakt terwijl mama aan het schaatsen was. Ps me was hangt weer buiten. . Al zal het nu niet bevriezen. maar lekker snel drogen in het zonnetje met een beetje wind. KUS