Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!

Hier onze lopende zeef weer. Ik ben nog zooooo moe en heb koppijn. Bah vreselijk! En Danique heeft geen zin om te slapen. Die ligt alleen maar te jengelen. Bah, baaldag vandaag!

DAISY! GEFELICITEERD!Wat supergaaf vor jullie zeg! Heb je al veel last van kwaaltjes? En alweer uitgerekend in augustus, leuk leuk

Sjorjse, wat fijn zeg dat het hartje mooi klopte.
    Ben benieuwd wat de trermijn over 3 weken is.

Duster, Danique heeft hetzelfde. hoesten, rochelen, hangerig, verkouden en veel spugen. Maar niet echt ziek. HEel vervelend, maar niets aan te doen.
    Ik heb ook zitten denken aan tandjes, ze kwijlt ook overal op en heeft ook rode wangetjes, maar ik zie nog niet echt wat komen

Aykietje, van zwistal zijn er berg pads te koop. Weet niet of dat helpt. Heb geen ervaring, maar zou je misschien ook kunnen proberen.

Elle, trek je niets aan joh van zo'n bericht! Het is toch heerlijk als je kindje het zo goed doet! Geniet gewoon lekker van je Kickertje en Chris natuurlijk en laat de anderen maar praten. Jaloezie doet veel met mensen. Ik ben altijd wel blij hoor met je reactie op de vragen. Het werkt bij jou, dus altijd het proberen waard

Marleen, wat een rotbegin van het jaar zeg. Maar kan het me zo voorstellen. Ik heb ook zo'n vent de laatste weken. Hij is moe, druk op het werk. Heeft het niet erg naar zijn zin, en thuis doet hij dus geen flikker. Knuffelt zo nu en dan wel lekker met Danique, maar als ze huilt ofzo staat hij echt niet even op om haar de speen te brengen.
    Ik ben alleen zo'n stomme doos die het maar laat gebeuren en niet er tegenin gaat.

Ik zag heel veel mooie foto's langskomen.
    Van Austin was erg mooi herinner ik me nog.
    En al die mooie broertjes/zusjes foto;s geweldig gaat zeg!

Dames, ik ga er weer even vandoor. Ik ga nog maar beetje hangen op de bank en daarna de kerstboom aftuigen. Ik heb echt geen zin, maar zal moeten he!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @QueenBee,Fenne en Linne zijn toch in Juli geboren,de uitgerekende datum was 04-08-08 dus ben benieuwd wanneer deze spruit zich gaat melden,mag van mij wel iets later ;)
    Lekker vooruitzicht hebben jullie!
    Wij gaan ook en weekend weg de 24e,heerlijk!

@Aykietje,dat heeft Linne ook lang gehad maar dan op haar hoofdje,ik had er speciale olie en creme voor gekregen.

@Binna,ik ben nu 9,6weken en voel me best oke,wel afwisselend misselijk en meer last van mn bekken en weer heeeeeeel veeeeeel zin in snoep,oei oei,niet goed!

@Marleen,grappig dat je dat weleens vaker hebt.
    Alleen maar leuke dingen hoop ik?
    Wat een leuke foto zeg van je 2 kanjers!

@Austin,het gaat naar omstandigheden wel oke,ze zijn zich tuurlijk helemaal rot geschrokken,pfff als ik de verhalen allemaal hoor hebben ze echt heel veel geluk gehad hoor,je zal het meemaken dat het anders was afgelopen :cry:
    En ben je al ergens aan begonnen?
    Hier ook nergens zin in,bah!

@Linka,dat is idd zo mooi om te zien,en babytjes vinden kinderen toch altijd heel leuk heb ik het idee.

@Duster,fijn dat alles meevalt!

@Vogeltje,jee das niet zo best!
    Linne heeft ook Ventolin met zo'n pompje?
    Beterschap voor Toby.

@Philly,how sweat :D
    Hoe gaat het met je?

@Alieke,kwaaltjes vallen gelukkig mee ;)
    Ik wil me er niet bemoeien maar als jij je stoort aan het gedrag van je man zou ik er wel iets van zeggen,straks kan je het niet meer op een fatsoenlijke manier brengen..
    Succes met de boom!

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Jasper heeft ze allebei :oops:. Deze heeft hij van mij en die andere van oma!

@ Alieke: "doos"? Nou zo wil ik het niet noemen :). Ik zei namelijk ook nooit wat toen we alleen Thomas hadden, maar nu met Jasper red ik het gewoon niet allemaal alleen. Ik hoef nu gelukkig even niet te werken, dus misschien dat als ik straks m'n draai weer een beetje gevonden heb dat ik het weer wat meer zelf regel. Alhoewel ik dan mezelf waarschijnlijk weer te kort doe en daar stop ik mee. Ik ben 28 en lijk af en toe wel 103!

We hebben net een slee en ijzertjes gekocht voor Thomas. Hij vond het weer fantastisch op het ijs. Hij slaapt nu even maar straks gaan we weer naar de ijsbaan. Het voordeel van deze ruzie is duidelijk voor Thomas....Hij krijgt weer van alles. Maar eigenlijk heeft hij meer aan een happy papa en mama, maar ja... Er wordt aan gewerkt. Aangezien Jeroen na gisteren doodsbang is dat ik vertrek met de kids is hij vrij meegaand. Ook niet alles, maar ja...Pff, we zien wel. M'n kindjes mogen er gewoon niet teveel van meekrijgen!

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, hier ook beetje baaldag. einde vakantie in zicht, ben eigenlijk de hele vakantie ziek geweest, ottilie drinkt nog niet uit de fles, de dingen in huis die we wilden doen zijn niet gelukt, ottilie huilt vandaag ineens vrij veel en hard (terwijl mijn hoofd nog pijn doet) en voel me ineens weer onzeker over hoe ik het als moeder doe, heeft mijn moeder nog advies (niet oppakken uit de kinderwagen als ze huilt, went ze aan) dat helpt niet als ik me al onzeker voel. bah. snap denk ik wel hoe je je voelt.

sjorsje, fijn dat de echo goed was!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke; Wij denken ook dat Matthijs tandjes krijgt. Hij zit constant met zijn handjes in zijn mond en maar zeveren...... Op 't CB zeiden ze dat ze idd harde puntjes tegen zijn gehemelte voelen. De tandjes 'duwen'dus tegen het tandvlees, maar ze komen (nog) niet door. Dit kan ook nog een hele poos duren. Het kan zijn dat hij er nu een paar dagen last van heeft en dan weer 'n week (weken) niet.

Groetjes Silvia

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    daisy, hier alleen nog even wat info van mij voor jou: Ik heb vannacht gedroomd over je! je kreeg een jongetje! :D Erg he, dat ik zulke dingen nou moet dromen... Heel apart! was vanmorgen ook redelijk verbaasd!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi Meiden!

Nou ik ben redelijk bijgekomen van oud en nieuw :)
    Ik was gisteren na het werken kapot! Had maar 3 uurtjes geslapen :(

Vandaag lekker uitgeslapen! En Giulia is ook onwijs lief!

Kijk, hier ligt ze heeeerlijk in haar box!

Nou zal eens proberen een beetje terug te reageren :oops:

@ Setteke, wat fijn dat het beter met je gaat :), hopen dat dit zo blijft en dat je snel nog meer kan :)

@ Bina,Ik heb al zin in de meeting, zie ik eindelijk eens met wie ik zoveel msn/hyve en smst :)
    En wat een leuke foto's van Silver, is ook niet moeilijk want Silver is altijd leuk :)

@ Rebecca, ik zag gisteren idd zulke bultjes ook bij Giulia, zij heeft er een paar op haar rug...zal vast niet erg zijn :rolleyes: denk ik :)

@ Lauwie, had je zo weinig te doen dat je alles terug hebt gelezen :p
    Hoe is het met jou?

@ Kimm, soms is het knuffelen zooo heerlijk, wij laten haar ook wel eens tussenin liggen hoor :oops:

@ Petra, hoe is het met kleine Roosje, al wat beter?

@ naat, ik was helemaal vergeten terug te smsen :oops: onbeschoft van me :p Hoe is het met je mannetje, jij hebt het nu zeker wel druk :) (mannen en ziek zijn)

@ Sjorsje, superfijn dat het hartje klopt! Dat geeft je toch een goed gevoel! Heb jij al kwaaltjes?

@ Mar...MANNEN!
    Je mag me bellen als je wil schelden hoor ;)
    Kus voor jou!

@ Rebbel, volgens mij mocht je niet meer promoten....dan word de foto weggehaald? Tenminste zoiets was het toch?
    Wel een lekker mannetje hoor :)

@ Daisy, ik was helemaal verast :) jij was de laatste aan wie ik dacht bij het snel krijgen van een kindje :) Leuk hoor meid! Geniet er van!

@ Lique, het was toch wel leuk druk he?
    Heerlijk al die ukkies om je heen :D

@ Buddy Duster, hoe is het er nu mee? Ik zal je zo wel smsen voor de stand van zaken!

@ Aykietje, wat fijn dat het alleen berg is :) niks aan de hand dus! X aan Stan :D

@ Queen, Leuk hoor dat je een goede oud en neiuw hebt gehad :)

@ Austin, nog iets zinnigs gedaan ;)

@ Vogeltje, ik hoop dat het snel beter gaat met je kleine! Zo zielig als ze ziek zijn :cry:

@ Philly, wat een heerlijkerds!

@ Arri, :) mss komt het uit :), ben benieuwd!

Nou dit was even mijn aktie van de dag ;)

Ik ga was opvouwen :D

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden,

Allemaal nog een heel gelukkig nieuwjaar!

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    De meiden vonden het helemaal geweldig.
    Ze hebben voor het raam naar buiten staan kijken.

Super AMBER!

10. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hello allemaal, een laatste bericht uit de US of A!

Jullie zijn allemaal schatten! Gelukkig was het niemand van augustus hoor. Het is iemand met een dochtertje van ruim 7 maanden die niet doorslaapt (komt 3 -5 keer per nacht) nauwelijks iets anders wil eten dan flessen en zoetigheid en veel gilt (eigen woorden).. Tja...

@Daisy! Gefeliciteerd, wat een mooi bericht. Dat je er alweer zo snel klaar voor bent met een tweeling! Knap hoor. Ik moet één baby al echt een plek geven maar ik begrijp wel wat je zegt wat betreft het beperken van het leeftijdsverschil.

@Juudje: die ogen van Giulia :confused: Geweldig! Helaas geen foto van Chris vanwege biologische vader maar ik kan je verzekeren.. lekker ding! hahaha

@Lauwie, begrijp helemaal wat je zegt over het advies van je moeder. Soms wil je dat gewoon even niet horen, hoe goed bedoelt ook!

@All: ik word soms ook erg moe van manlief. (lief?).. Zeker hier.. even vrienden bezoeken, even de bossen in, even dit, even dat... Altijd wel iets doen zodat ik altijd met de jongens zit. En thuis, thuis moet hij natuurlijk weer werken maar goed, dat snap ik dan weer wel.

Okay, nu moet ik echt koffers inpakken want vanmiddag vliegen we terug!

dank jullie wel voor alle lieve woorden! Jullie zijn SUPERRRRRR!

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meid, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Ik had nooit verwacht dat het bij jullie weer zo snel zou zijn.
    Enne 01-08 is trouwens een hele mooie datum. ;)

Dat zwanger zijn lijkt wel besmettelijk.
    Als jullie mij maar niet aansteken. ha ha

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Elle, komen jullie ook naar de meeting :)

@ Daisy, was ik vergeten te zeggen, 1 augustus is idd een mooie datum :) ;)

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Heb net alles bijgelezen, maar het is me te veel om op te reageren.

Ik wil wel even zeggen dat ik weer hele mooie foto's heb gezien (Austin, Sjudith en Binna volgens mij).

Laureen is ook ziek.
    Ze is al een tijdje heel erg verkouden maar nu heeft ze haar beide oogjes ontstoken.
    Zo zielig.
    Vanmorgen even de ha gebeld voor een zalfje.
    Hopen dat het snel werkt.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Miranda, oo bah ontstoken oogjes :( zielig hoor!

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
  16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja dat waren mn broertje en neefje

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    O daar heb ik over heen gelezen :confused: zijn hoop ik niet ernstig gewond :(

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Mn broertje niet maar mn neef ligt nog in het ziekenhuis en hoorde net dat hij waarschijnlijk vandaag nog geopereerd wordt,hij heeft 3 wervels gebroken..

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi!

Iedereen een heel gelukkig en gezond 2009!

@ Daisy: Wat een supernieuws, van harte gefeliciteerd! Ik wens je een heel fijne zwangerschap toe!(Nummer 3 alweer van augustus-mama's, gaat snel hier! Hahaha!) En dat ongeluk van je broertje....heftig!

@ Elle: Wat belachelijk om jou zo'n mail te sturen! :( We zitten toch niet voor niets op een forum, wat een domme troel!

Ik zag ook erg lieve foto's voorbij komen!

Verder heb ik geen nieuws eigenlijk, mijn man is vrij vandaag dus we hebben lekker alle boodschappen al gedaan (Pampers zijn in de aanbieding bij AH :idea: ) en alle kerstspullen zijn weer opgeruimd, heerlijk!

Fijne avond!

Deel Deze Pagina