Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Daisy: Ik zie nu de foto's pas :confused: :confused: :confused: Veel beterschap voor je neef en sterkte voor je broertje, die zal zich ook knap ongelukkig voelen denk ik :(

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo Dais, dat zijn heftige foto's.
    Dat ze het overleefd hebben. :confused:

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ooo Dais, gelukkig niet al te ernstig dan :confused:

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden.

Tymen was weer aardig opgeknapt dus we zijn lekker naar het zwembad geweest vanmorgen. Silke vond het ook prachtig. En toen zij uitgezwommen was heb ik haar de fles gegeven en toen in zo'n box gelegd en daar heeft ze heerlijk een uurtje in geslapen. daarna gelijk weer vrolijk en lief, voorbeeldig kind! Tymen vond het ook schitterend. Die heeft heerlijk rondgespetterd met papa. Toen we thuis waren hebben we de kerstboom en de andere versierselen eruit gehaald, mijn huissie is weer van mij! :D

Hoorde net dat de kat van de buren aangereden is door een buurvrouw en nu is het beestje weg gekropen en zoeken ze hem. Hilbrand heeft ook al in onze tuin gekeken. de kat was behoorlijk geraakt, en meestal zoeken ze dan een plekje om te sterven, dus denk niet dat ze hem weer zien. Zo sneu! Kan altijd slecht tegen dat soort dingen.

Ik zal zo de foto's even op de pc zetten en jullie ermee spammen! ;)

Reageren doe ik vanavond even, straks eten koken!

5. Niet meer actief

sjudith:
    wat een schattige foto weer van giulia, met die mooie blauwe oogjes :)
    bij amy zijn het op dit moment niet echt bultjes, maar meer vlekjes, ze heeft een paar weken geleden ook rode pukkeltjes gehad op borst en in d'r lies, ik denk dat het toch een reatie is op het andere eten maar ik wrijf het maar steeds in als ik ze zie en het trekt ook weer weg.

aykietje:
    hopelijk is het vlug weg bij stan!

elleny:
    wat belachelijk zeg dat PB, trek je er niets van aan joh,
    goede reis terug!

daisy:
    uitgerekend in aug, leuk!
    ik heb net zitten kijken naar de foto's van het ongeluk, bah, wat erg zeg.
    gelukkig is je broertje weer thuis en hopen dat je neef vlug weer opknapt.
    veel beterschap!

Miranda4xmama:
    wat vervelend dat nu de oogjes ook nog onstoken zijn van leureen, hopen dat de zalf vlug gaat werken.
    beterschap! knuffel aan laureen :)

zelf zit ik in de lappenmand, ben al heel lang ontzettend moe,overal spierpijn enz enz.geen weerstand, nu ben ik vorige week naar de huisarts geweest en is er bloed afgenomen, blijkt dat mijn HB wel goed is maar een of ander stofje wat daar weer in zit, weet niet hoe dat heet, maar dat is veeeeel te laag, dus moet minimaal 3 maanden medicijnen slikken om het weer een beetje op peil te krijgen, de reden dat het zo laag is is de zwangerschap en de KS. en kan heel lang duren volgens de huisarts.eigenlijk wilden we voor een 2de baby gaan, maar ik denk dat dat nu niet zo slim is, ik moet eerst maar eens zorgen dat mijn lichaam weer in orde is.
    als ik een hele dag gewerkt heb en beetje laat naar bed ga, ben ik s nachts gelijk aan de diaree en moet overgeven.bah.

setteke:
    wat erg voor de kat zeg, ik hoop dat ze hem nog vinden.meestal kruipen ze weg hé

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Rebecca: ik Laureen je knuffel gegeven hoor.

Voor jezelf ook een knuffel.
    Vervelend dat jullie plannen even moeten wachten.

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier een foto van Dionne met hele grote ogen. :confused:

Dit vind ik zo'n mooie foto (smelt)

8. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Daisy: Whoehoe! Super gefeliciteerd meid! Lekker van genieten! Fijn dat t met je neefje en broertje goed is afgelopen!

@Marleen: wat vervelend joh! Hier komt het helaas ook regelmatig voor dat ik mn pootjes uit mn lijf loop en meneer lekker gaat krant lezen op computeren, GROM....Dus dan zeg ik er wat van en dan gaat het een tijdje goed, tot het moment weer komt dat ik me weer ga ergeren! Dikke knuffel voor jou meid! En misschien moet je is ff de boel de boel laten, alleen je eigen en die van je kleine kereltjes in orde maken en hem ff laten zwemmen. Zo heb ik een keer zijn werkkleding niet gewassen, gewoon de was niet gedraaid...toen was het stress op zondagavond, sindsdien denkt hij er nu wel aan...Succes!

@Naat: was het een typfoutje, dat schoonLoeder? Vind m wel grappig, haha... Ik zou er ook pissig om worden hoor, tjee heb er zo'n hekel aan wanneer ze denken dat ze als oma alles maar mogen doen! Zo had mijn schoonLoeder Melanie in het camoingbedje gelegd, terwijl ik dat absoluut niet wilde hebben, vond haar nog te klein, ik heb er best woest wat van gezegd!

@Sjorsje: gefeliciteerd met je echo meis! Bijzonder weer hè!

O, me meissie gilt! Misschien tot later!

Liefs Vera

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Zo, ff geknuffeld en speen er in en madammeke droomt weer als een roosje!

Nog ff tijd, dus weer ff verder lezen...

@Austin: wat een scheetje zeg! Vooral de 1e foto is ze om op te vreten!

@Aykietje: je hebt ook van zwitsal van die ronde doekjes (lijkt op dunne wattenschijfjes) tegen berg. Daarmee moet je over berg wrijven en dan met een kammetje of kaart de berg er af "wrijven".

@Marleen: wat een mooie kereltjes heb je toch!

@Daisy: en hoe waren de reacties? Heftige foto's hoor, tjee, die hadden heel veel engeltjes op de achterbank ziten!

@Duster: ach, Mathijs ook al een virusje. Beterschap!

@Binna: energie over? Ik heb hier ook nog wel een huisje die gepoetst moet worden! ;) Lieve foto van Silver hoor! En nog overeind gebleven met het schaatsen?

@Setteke: super zeg dat je BI minder is geworden! Ik hoop voor je dat t niet terug komt!

@Vogeltje: ach gossie wat sneu! Beterschap voor je knulletje!

@Philly: wat een schatjes!

@Alieke: een zonnetje voor jou, misschien word de dag (avond) daar wat leuker van....

@Lauwie: ook een zonnetje voor jou hoor! En die onzekerheid heb ik ook wel hoor. Volg je gevoel en ga niet te veel op anderen af meid!

@Miranda: gossie Laureen ook al ziek...sneu dan hè als de oogjes ontstoken zijn. Beterschap voor je meissieen geef dr maar een dikke knuffel! Mooie foto van Dionne!

@Rebecca: vervelend dat je je zo lappenmanderig voelt! Hopelijk ben je gauw weer op de been!

Nou dat was t weer voor vandaag, kga lekker bankhangen....eigenlijk moet de kerstboom ook nog uit de kamer, maar he geen zin, bleh....Morgen is er weer een dag hoor....

Fijne avond allemaal!

Liefs Vera en een knuffie van Melanie

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jee wat is het hier rustig.

Is hier iemand? ? ? ? ? ?

11. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    ja ik ben er, maar moet ook weer weg, mn ventje wil de pc!

Fijne avond!

Liefs Vera

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    En ik hang hier ook weer rond.
    Heb de kerstballen uit de boom. De lampjes zitten er nog in. Kan het doosje niet vinden waar ze in moeten. En anders heb ik ze straks helemaal in de knoop. de rest ook nog niet weggehaald.
    Heb vanmiddag even op bed gelegen. Toch nog even een uurtje plat gekund terwijl Danique ook sliep. Toen flink paracetamol erin en Danique nog even in bad gedaan en lekker fruit gegeven. Nog even heerlijk geknuffeld en haar om half 8 naar bed gebracht. Ze ligt nu heerlijk te slapen.

Marleen, ben blij dat ik niet de enige doos ben. Dus als ik 2 kindjes heb dan wordt het beter
    En over je soms 103 voelen. Ik ook hoor! Ik voel me nu ook wel over de 100. Wat ben ik moe zeg
    Straks lekker het bed in.

Daisy, je hebt gelijk! Ik moet er wat van zeggen. Maar ik vind dat zo moeilijk. Zijn we beiden weer pissig en daar heb ik geen zin in.

Meiden, de rest weet ik al niet meer.
    Ik ga weer liggen, mijn kop barst uit elkaar :(

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke aan het zwemmen:

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden!

@daisy: Gefeliciteerd meid! :) hoop dat wij ons snel bij jullie clubje aan mogen sluiten :)

ik weet niet meer wie het was maar ik las wat over een ontstoken oogje.. djayden heeft er ook nog steeds last van :(

@miranda: wat een mooie foto!

@juud: geweldige foto van giulia! :)

----------------------------------------------------

Hier weer een k*t dag gehad.. moest werken en had dus helemaal geen zin.. zou eigenlijk na vandaag weekend hebben.. maar nu heeft er iemand zich ziek gemeld dus kan ik nog een halve dag werken morgen :(
    Vriend vet kwaad hier en zegt dat ik niet moet gaan.. maar ik wil het niet riskeren om mijn baan kwijt te raken!
    Hij snapt me gewoon niet :evil:
    En wil gewoon niet naar me luisteren..
    pfff ga zo lekker naar bed denk ik..

GRoetjes

15. schatje1

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke helemaal uitgeteld....

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo nou ga ik even op jullie reageren!

@ Kimm, en hoe is het met jouw bekken?

@ Petrabr, en heb je al gereserveerd?

@ Mik, ben erg benieuwd naar het eindresultaat van je tas. Wel super dat je meisje gewonnen heeft!

@ Naat, jammer dat je de komende tijd hier weinig zult zijn, maar heel begrijpelijk. Ga jij jouw Jarno maar even lekker vertroetelen! Sterkte met de hele situatie! Oh en ik vind het echt niet kunnen dat je schoonma Sophie aan een appelflap liet sabbelen. Vieze vette rommel kan dat kleine maagje echt nog niet hebben hoor!

@ Sjorsje, gefeliciteerd met je goede echo! Blijft bijzonder he, zo'n rijstkorreltje in je buik!

@ Marleen, ach nee toch! Net nu het wat beter tussen jullie ging! Komen jullie er wel uit? Super, die foto van je mooie mannetjes. Ze zijn echt zo goodlooking!

@ Daisy, oh wat heerlijk! Het zal in het begin wel even druk zijn met drie kleintjes maar het is het zooo waard! Wow, dat zit er niet best uit met die auto. Nog een wonder dat ze er beide redelijk aan toe zijn!

@ Duster, Tymen is weer wat opgeknapt. Hij heeft echt heel erg last van dat kiesje wat door moet komen. Het is de laatste, maar ook de ergste. Hij heeft vandaag genoten van het zwemmen! Gelukkig is Matthijs zijn verkoudheid onschuldig. Groeit hij nou ook lekker op fv?

@ Queenbee, oh heerlijk een weekje naar de sneeuw!

@ Aykietje, gelukkig dat het onschuldig is. Maar wel balen dat het berg is, kan idd heel lang duren!

@ Binna, zo fanatiek vandaag! Wat zit Silver lekker ingepakt op die foto. Wilde ze wel even op mama wachten terwijl die aan het schaatsen was?

@ Austin, rustig aan doen wil niet meer zo goed helaas. Ben veel te energiek en wil vanalles doen. Ben nu wel stijf in mijn rug en rechterheup. Even oppassen dus!

@ Linka, oh wat schattig dat Jeslyn blij is dat Myrna terug is.

@ Vogeltje, he wat naar, arme Toby! Hoop dat hij gauw opknapt. Hou hem maar goed in de gaten en lekker veel knuffels. Hierbij een dikke knuffel van Silke voor Toby!

@ Philly, wauw! Prachtig stel die twee kleintjes van jou!

@ Alieke, beterschap!

@ Lauwie, jij bent een supermama! *dikke knuffel*

@ Sjudith, wat een prachtige blauwe ogen!

@ Elleny, inderdaad: tja.....! Laat je niks wijsmaken door zo'n muts hoor! Goede vlucht, waarschijnlijk ben je al een eind op weg?

@ Miranda, beterschap voor Laureen! Jeetje, wat een ogen! Mooi!

@ Rebecca, dat is balen! Welke medicijnen heb je gekregen? Hilbrand dacht dat ze kat gevonden hadden, maar hij kon het niet goed zien!

@ Schatje, mannen.... :rolleyes: Ik snap je best hoor!

Er is trouwens weer voor mij gependeld, dec. 2009 zwanger van een meisje.... Ik had al een voor september 2010 jongetje.

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ setteke, wat een onwijs gave foto's. Roos is zo goed als opgeknapt dus ga volgende week weer naar zwemles, heb er nu al zin in.
    Superlief die foto waar ze slaapt.

@ schatje, het is altijd een beetje geven en nemen op je werk heb ik het idee, jammer dat je viend niet wil luisteren (dat klinkt ook gek, zo bedoel ik het niet, van vriend: ZIT. maar naar je uitleg

Ik ga lekker mn mandje in. echt lekker om met dit weer onder mn dikke dekbed te liggen

19. schatje1

jah dat van geven en nemen heb je gelijk in maar ik geef meestal ;)

Nou meiden ik ga lekker naar bed!

Slaapse allemaal! kusjes

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @daisy; wow daisy van harte gefeliciteerd, ik had al een vermoeden hihi geweldig

@naat; als jij het niet wil dan moet ze dat gewoon niet doen, ik vind het ook niet goed. vooral die lege slechte witte suikers bah

@sjorsje; fijn dat je echo mooi was, geniet er maar van

@aykietje; mylan heeft ookeen beetje last van berg, af en toe lekker invetten

@vogeltje; ah wat zielig voor hem, maareh antibiotica is tegen bacterien geen virussen, vraag me dus af waarom hij dat moet. misschien prefentief tegen mogelijk iets anders?

trusten

Deel Deze Pagina