Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

En deze moet nu gelijk weer gaaan.... me zus is dr met man en kids...

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka ik wil de nutrix echt tot pap maken en dan met een lepel. zodat ze al wat te happen heeft

@daisy op het werk pureren wij appel gewoon met de staafmixer. moet je heel hard duwen.

@Kimm al vast gefeliciteerd en wat een leuke foto's

@juud vee plezier met de foto sesie waar voor is het eigelijk?

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Binna bedankt voor de tip, hier hebben we zeker een Action. Is me nog nooit opgevallen, ik koop daar wel altijd Natrusan baby, scheelt de helft.

Setteke, oef ja, dat ik gisteren je verhaal las, dacht ik, kijk daar gaat het goed, maar nu moet je het bekopen, sterkte! En rustig aan in het vervolg.

Rebecca, Djim gaat 1x in de 2 dagen in bad en dan tussen het groente hapje en de avondfles.
    Kinderen die wakker in bed liggen, maar niet huilen zou ik lekker even laten liggen hoor. Doe ik hier ook, tenzij hij huilt. Zo krijg ik hem het snelst in hetzelfde ritme als zijn zus. Die slaapt van 12.30 tot 15.30. Succes.

Daisy, jemig wat een slaapkoppies! Kan mama ook mooi slapen nu de eerste maanden, pff. En fruit komt inderdaad vanzelf hoor, banaantje prakken enz.

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Kimm: Alvast gefeliciteerd! En wat een leuke foto's van je kids!

@ Rebecca: Meis, je doet toch wat je denkt dat goed is en meestal zit het met ons moederinstinct wel goed. Als ik het allemaal zo lees zorg je hartstikke goed voor je meisje! En baby's slapen nu eenmaal veel. Dat is alleen maar goed voor ze!

Jasper slaapt de ene keer 2 en de andere keer 3 keer overdag. Z'n slaapjes worden wel korter, maar hij sliep heel vaak ook zolang dat ik m wakker moest maken voor de fles omdat er anders te lang tussen zat. Toen ging het net beter met zijn nekje en had ie wat in te halen geloof ik. Nu Jasper groente krijgt kom ik ook weer helemaal niet uit wat de voedingen betreft. Af en toe vind ik erg lastig. Thomas deed het wat eten betreft volgens het boekje, maar Jasper... Ik hield Thomas in een strak ritme en bij Jasper heb ik dat de eerste tijd niet gedaan omdat hij zoveel huilde en daarna omdat ik m zo zielig vond :oops:.

5. Marleen2109

@ Setteke: Zorg je wel een beetje goed voor je lijf meis! FF rustig aan nu he?! Jasper rolt alleen van buik naar rug want op z'n buik vind hij het niet leuk, dus andersom zie ik het hem nog niet zo gauw doen hoor. Hij zit liever...

@ Binna: Ik heb Jasper ook al in de kinderstoel gehad, maar hij zakt nog net iets te ver onderuit in de ligstand, dus ik ga het later weer proberen.

@ Rebecca: Wat een lastige vlek :)! Purol is ook vet, dus dat lijkt me ook goed.

Nou ik ga m'n wasje ophangen en verder met strijken. Nog 2 overhemden en een broek en dan ben ik klaar! (alleen ga ik nu weer een nw lading ophangen bah!)!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden ik ga nu eerst ff spammen en dan lees ik ff terug ;)

ons kerstmannetje!

7. schatje1

djayden ligt graag in zijn blote kont :)

8. schatje1

even uitproberen hoe hij het vind ik zijn loopstoel!

9. schatje1

djayden op zijn nieuwe motor!

10. schatje1

11. schatje1

12. schatje1

13. schatje1

nu ga ik even teruglezen :)

14. mamajoor

mamajoor Actief lid

28 okt 2008
    125
    0
    0
    Hai hai meiden! Bij deze wens ik jullie alle goeds en liefde voor 2009!

Heb ook even een beetje terug gelezen maar ben snotverkouden dus heb niet veel puff...

Wat een heerlijke foto's zag ik voorbij komen...zooo lieeffff allemaal heerlijke moppies hoor! Mogen we trots op zijn lieve mama's!

Ook even spammen dan maar...

15. schatje1

@marleen: het is niet leuk van je man dat hij zo over je praat achter jou rug om :(
    Zou toch even goed met hem praten en zeggen dat je dit niet van hem pikt!

@miranda: Wat leuk dat Laureen zich van rug op buik heeft gedraait.. djayden is nog steeds niet zo ver :(

@alieke: hoe is het nu met je meid?

@Setteke: hoe is het nu met Tymen?

@juud wat een leuke foto's :)

@binna: toch is silver wel heel erg snel met dingetjes leren hoor! :)

@petra: leuke foto van roos haar eerste hapje! vond ze het lekker?

@denice: jammer dat je test negatief was?

@daisy: hoever ben je nu eigenlijk meid? gaat alles goed?
    Nog niks van je neef gehoord?

------------------------------------------------------

Hier echt een hele slechte nacht gehad..
    Djayden wilde maar niet slapen hebben elke keer naar boven moeten lopen sinds gisteravond om zijn speen erin te doen.. ook toen we in bed lagen moesten we de speen er weer in doen en nog bleef hij huilen! tot 00.30 aan toe! toen heb ik hem bij ons neer gelegd en hij was niet meer stil te krijgen!
    ik hem in slaap gewiegd en in zijn eigen bedje gelegd en toen is ie eindelijk gaan slapen!

Voor de rest heb ik eergister weer wat bloed verloren :( snap er echt niks meer van.. we wachten maar af tot 30 januari en dan zien we wel!

Groetjes

16. mamajoor

mamajoor Actief lid

28 okt 2008
    125
    0
    0
    Tjee schatje wat een rotnacht inderdaad! En eh bloed, waarom moet je wachten? Wat een heerlijke foto's trouwens!

17. schatje1

@mamajoor: De 30ste moeten we naar de gyn dus dan kijk ik wat hij ervan zegt ;)

18. schatje1

we hadden trouwens toch maar even advies gevraagd over de voeding van djayden..
    omdat hij zijn flessen niet meer leegdronk..

Ze adviseren hier om hem geen fruit en groente meer te geven maar eerst zijn flesjes leeg moet drinken.. en als hij dat weer goed doet dan kunnen we weer beginnen..

ik vind het zo zielig..
    hij heeft echt al door hoe hij moet happen..
    en als wij dan gaan eten dan zit hij onderhand het eten uit je mond te kijken :(
    doen de kleintjes van jullie dat ook?

Ik ga nog even snel me bed in.. mijn twee mannetjes liggen ook op bed :)
    manlief heeft nachtdienst aankomende week en djayden was moe!

Groetjes

19. Marleen2109

@ Schatje: Jasper had tussen de middag een fles op en daarna ging ik een broodje eten en hij heeft de hele tijd strak liggen staren naar dat broodje! We moesten er zo om lachen! Jasper wil ook steeds liever iets van een lepel ipv de fles. Geef je m al rijstbloem? Dan zou je het iets dikker kunnen maken zodat hij het van een lepeltje kan eten, heeft ie ieder geval iets om te happen. Is maar ff iets wat me te binnen schiet hoor.

Ik merk trouwens dat er meerdere kindjes aan het spoken zijn 's nachts. Jasper slaapt de ene nacht super en de andere moeten we er regelmatig uit. T zal wel bij het sprongetje horen denk ik!

Nou m'n strijk is weg, de wasmachine draait weer, nu m'n slaapkamer nog... Eigenlijk geen zin meer!

20. Marleen2109

Oja schatje, wat een super foto's! Wat dacht je ik overspoel ze even :)! Grapje hoor! De foto's zijn erg leuk!

@ mamajoor: Wat staat ze stevig! Jasper nog niet hoor. Hij wil wel graag maar zakt er zo doorheen :).

Deel Deze Pagina