Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, Wesley slaapt dus ik ga snel ff wat in huis doen. Kom straks nog wel even kletsen!

2. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    goedemorgen dames,

Beide kids liggen even in bed, dus ik ben hier even snel.
    Hier is het ook elke avond/nacht raak met krijsen.
    Ik denk/hoop dat het bij de sprong hoort, want verder is ze erg gezellig. Vannacht maar weer een extra voeding ertussen gegooid (om 1.00 en 5.00)
    Verder ligt ze elke ochtend aan de andere kant van het bedje, hoe ze het doet weet ik niet, maar ze draait om haar as en duwt zich naar beneden ofzo.
    Rollen gaat ook al prima, maar dat doet ze al een paar weken, liever van buik naar rug, want dat buikliggen vindt ze maar niks.
    Verder gaat ze liever staan en zitten en zou ze het liefst achter Jelle aanlopen als ze zou weten hoe.

Hapjes begin ik volgende maand mee, dan is ze 6 maanden. Ze trekt het eten wel regelmatig van mijn bord af en als Jelle yoghurt krijgt zit ze daar ook al lekker in te graaien, het is me er eentje hoor!

En ja de fles blijft hier een probleem. Misschien ga ik ook wel even laten kijken of er fysiek iets is waardoor ze het niet kan. Al denk ik dat ze er gewoon geen zin in heeft. Want ik kan me niet voorstellen dat haar tongriempje te kort is. Die tong van Renske is namelijk te vergelijken met de tong van Gene Simmons. Echt als ze die eruit hangt is het net een lap varkenshaas :)

Nou meiden dit was mijn inbreng van vandaag denk ik.
    Ik vind het vaak wel vervelend dat ik niet veel op jullie kan reageren, maar het is gewoon te veel voor mij. Ik heb de computer boven staan en vind het ook niet altijd even gezellig voor mijn man als ik de hele tijd boven ga zitten (zou ik van hem ook niet op prijs stellen), dus jullie moeten het maar even met mijn korte berichtjes doen en dan hoop ik dat ik weer meer tijd heb als deze lastige sprong voorbij is.
    (o en ik heb ook aan beide schouders een peesontsteking, dus dat is ook niet fijn typen)

Fijne dag allemaal

liefs

Philly

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    schatje : ik vind het zeker weten jammer dat die test negatief was. krijg je toch wel een beetje een domper gewoon :S echt balen gewoon maar in oktober gaan we er zeker weten voor dus moet nog eventjes geduld hebben he.

marleen: ja zeker is strijken mijn nieuwe hobby geweest ik ga zo alle gordijnen in de wasmachine gooien hihi :D

delilah : ik vind ook dat ik afgescheept ben ik ga gewoon straks nog een keer bellen misschien dat ik dan een ander aan de lijn krijg.wij sparen ook een deel van kinderbijslag/kindertoeslag + dat we beide een bedrag per maand automatisch op een rekening van emy zetten ( dies rijker dan wij twee samen). als wij dan iets nodig mochten hebben voor emy wat we zelf op dat moment niet kunnen betalen is dat van die rekening.maar dat is nog niet voorgekomen :D

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hier weinig sneeuw helaas

en mylan heeft weer zitten spoken vanacht dus uiteindelijk weer tussen ons in gelegen de stiekemerd

dencepino: ben bang dat het nu zo blijft, waarschijnlijk zat het toch iets te strak dicht.
    bij mij ziet het er geloof ik wel mooi uit, tja mooi wat is mooi haha een doos vind ik sowieso niet mooi haha

kinderbijslag sparen we denk ik

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    k weet niet eens meer of ik het had verteld maar emy die heeft voor de kerst van me moeder en me stiefvader een loopstoeltje gekregen met lampjes en knopjes en alles maakt geluid en daar heb ik haar nu een paar keer in gezet en ze vind het zo leuk dat ze er niet uitgehaald wild worden en dat ze echt gewoon rent in dat ding. door de hele kamer ze rij dan wel overal tegenop enzo dus we moeten echt alles omhoog zetten voor haar en lachen dat ze doet dan :D hihi

net een fruithapje ( peer ) gegeven een potje dat ik heb gekregen van 120 g. heeft ze helemaal op ( vreetzakje) of is dat niet veel? ik lees soms dat er begonne moet worden met 2 eetlepels maar dan zit ze me aan te kijken van wat maak je me nou om nu al te stoppen.

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik ben wel erg hoor. zo laat ik gewoon een maand zowat niks van me horen en nou achterelkaar al berichten geschreven :S vind me zelf niet aardig tegenover jullie.voel me een b**ch

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh meis je bent niks verplicht, blijkbaar had je een tijdje niks boeiends te melden en nu lekker wel ;)

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

niks bijgelezen hoor. te veel.

we zijn weer terug van centerparcs. donique heeft heerlijk gezwommen en is een echt waterrat. ook meegedaan aan babyzwemmen en een echt sparteldiploma gekregen. ze vond het helemaal leuk in het water.

kan iemand me even op de hoogte brengen of er nog iets gebeurt is?

kus

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hihi ja jenny precies ik heb een tijdje echt zitten bedenken wat zal ik eens zeggen tegen de meiden :D en ik ging afentoe wel mee lezen maar dan had ik zoiets van ja er is al zoveel op gereageert en dan kom ik er even aan 2 dagen later om het er nog eens over te hebben. en druk in huis bezig ook. :D en druk met mijn fotoboek bezig en knippen plakken ook en leuke teksten erbij. ik ga weer eventjes bezig de wasmachine is klaar met me gordijnen :D jippiej nu de volgende lading. en even bammetje eten ik heb nog niks op.

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heeej meiden :D
    Daar ben ik :)

Heb heerlijk to 12 uur geslapen :oops:

Ik ga zo even de ha bellen of ik bloed mag laten prikken of ik mss toch zwanger ben en zo niet dan een verwijskaart gyneacoloog.
    Ben nog steeds niet ongi maar ook negatieve testen?

ooooo en wat een sneeuw bij sommige :confused:
    Hier niks :(

Nou ik ga me even douchen en dan werken juich

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @aykietje bedankt voor de site. en wat lekker die sneeuw. ik wil ook
    hier ligt een klein beetje aangevroren sneeuw

@Marleen Zou gewoon even een heen gaan en leterlijk een afspraak maken.

@arri veel winkel plezier

@denicepino ik heb wel dat het er iets anders uit ziet.maar niet groter. en soms is het wel gevoelig voor al als ik een string heb gedagen. wat gaaf zo veel sneeuw

@juud toch wil ik je zeggen werk ze. en waarom vraag je anders zel niet om dat gesprek als je je niet fijn voelt op je werk

@all nou het was weer goed gegaan op het cb. ze moest maar eventjes huilen met de prikjes. had haar romper en shirt al aan. en dat is wel fijn. ze weegt nu 7210 en is 68 cm :confused:

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Binna: Silver gaat lekker zo te lezen. Ik denk dat ze ongeveer even zwaar en groot is als Jasper. Jasper wil het liefst staan en zitten en ergens vind ik dat wel jammer. Het gaat allemaal zo hard!

@ Denice: Je bent toch niks verplicht! Ik plaats deze ene dag maar 1 berich of soms zelfs geen en net als vandaag zit ik om de haverklap achter de computer :)! Waarom ga je niet even naar de HA om te vragen wat die ervan vind? Die kan je ook zo doorsturen naar de gyn.

@ Mik: Leuk he zo waterratje. Dus het weekendje was geslaagd? Ik zit te denken wat er gebeurt is, maar het enige wat me te binnen schiet is dat ongeluk van Daisy d'r broertje, maar ik denk dat je dat nog meegekregen hebt. Ik vroeg me trouwens al af waar je was, gewoon ff helemaal vergeten dat je naar CP ging :oops:.

--------------------------------------------------------------------
    Ik was van plan om m'n woonkamer eens lekker onder handen te nemen, maar er komt maar weinig uit m'n handen vandaag. Thomas en Jasper liggen in bed, maar liggen allebei een beetje jengelig te doen. Ik hoop niet dat Jasper ook ziek gaat worden. Thomas zit met paracetamol nog steeds op een temp van 39 en heeft een naar hoestje. Volgens mij hoor ik m nu huilen, toch maar even kijken.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mik, fijn dat jullie het leuk hebben gehad :D

@ Binna, hihihi, dat kleine meisje is ze al een tijd niet meer he?! Het gaat zo hard!

@ marleen, laat de boel dan lekker de boel joh! Als ik me wat voorneem komt er ook vaak niks van ;)

@ all, heb net Wesley maar eens gewogen en gemeten voorzover ik dat zelf kan. Hij woog net 8.55 kg en volgens mijn meetlintje moet hij zo ong. 68 cm zijn. Nu ligt hij te jengelen, net fruit op en was hij helemaal vrolijk maar nu niet meer?! Hihihihi

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo wij zijn weer terug van het CB.
    Ben lopend gegaan met de kinderwagen, maar echt makkelijk lopen was het niet door de sneeuw.

Janna is echt hard gegroeid. Ze weegt nu 6426 gram en is 63,5 cm. Dat is vergeleken met een maand geleden, 1,3 kilo aangekomen en 5,5 cm gegroeid.

@Denice je bent echt geen b**ch hoor. Ik schrijf ook soms dagen niet en dan opeens wel weer. Als je niks te vertellen hebt, dan is dat toch logisch.

@Binna, wat is Silver toch een grote meid he!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pfff, loop ik naar 'm toe; Big smile :) hij wil gewoon graag met mama spelen ;)

16. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hey girls
    vanmorgen mn meisie naar het KDV gebracht voor 4 uurtjes. Maar ze belde om 11.30 uur al weer dat ze niet of nauwelijks had gedronken. Dus ben ik haar maar gaan halen. Tja...volgende week gaat het hopelijk beter. En wil dan als het niet gaat daar gaan voeden zodat ze een beetje langer kan blijven daar.
    Ach we zien het wel, ik doe alleen dingen die goed voelen...anders niet!

hier geen sneeuw hoor, bij mn ouders wel in brabant, die hadden willen gaan shoppen in Antwerpen, maar toch maar niet gegaan vanwege de sneeuw. Ik vind sneeuw best leuk, maar dan moet je neregens heen hoeven met de auto ofzo...

ik ben ook steeds van plan iets te gaan doen, maar heb gewoon geen puffff. Ga zo even onder de zonnenbank, heerlijk even relaxen. Britt slaapt toch tot 2 uur.
    Groetjes fijne dag, tot straks

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    nou seg nu ga ik niet meer weg ook heb ik me jas aangedaan wil ik eigenlijk emy ook der jas aan doen gaat het keihard sneeuwen niet normaal hele sneeuwstorm dan maar weer jas uit he. pfff misschien vanavond dan nog even een rondje lopen maar. moet me energie kwijt. even maar op de wii hupsen dan.

wonen er eigenlijk nog meer mensen in limburg?:p hihi lijkt wel of iedereen die hier zit allemaal van boven in het land komen ... niet dat dat erg is ofzo hoor !het is hartstikke gezellig, nooit gedacht dat na de zwangerschap we toch nog met zijn alle blijven praten.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Even snel spammen voor ik ga werken :p vond deze foto's zo schattig :)

Pappa en Giulia :

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    En ik samen met haar op de bank :)

en nu ga ik werken :p

20. Linka76