@ Linka: Beterschap meis! @ Monique: Jemig meis, dat is ff schrikken! Gelukkig ben je weer thuis! Hoe is het met Rayane? @ Delilah: Geweldig he die bekkies die ze trekken, altijd eerst standaard vies kijken @ Juud: Ga jij eens billen wassen oh nee, dat hoeft niet met avonddienst X @ Alieke: Ik verwacht niet dat je vanavond nog gaat lezen, maar heb je het een beetje overleefd meis? Is je man nog naar de dokter geweest met Danique? Hopelijk slaapt ze vannacht lekker zodat jij ook een beetje bij kunt slapen! @ Daisy: Hoe is het met je broer en neef? ------------------------------------------------------- Verder is het wel super rustig hier vandaag zeg! Thomas is echt goed ziek aan het worden, zijn temp zit boven de 40. Morgen ga ik de HA bellen als hij nog zo benauwd klinkt en zo'n koorts heeft. Afgelopen dinsdag waren z'n longen nog schoon, maar nu twijfel ik daaraan. Jasper was eind van de middag een beetje jengelig, maar gelukkig geen koorts. Thomas geeft Jasper zoveel kusjes enzo op een dag dat ik wel verwach dat Jasper ook ziek gaat worden. Morgen moet ik weer naar de fysio met Jasper. Ik ben benieuwd...
Beloofde foto die me vader had gemaakt gisteren: Maar zag echter niet uit hoor en oeps de jurkje van Jeslyn ging omhoog, haha! En ga zo foto's uit toestel halen.
nou meiden Silver heeft vandaag voor het eerst pap gehad. of ze er blij mee was kijk zelf maar.View My Video
Ik heb even snel gelezen, maar weet niks meer, Ik leef nog! Kunnen morgen pas bij de dokter terecht. Vandaag redelijk goed gegaan, dus hopelijk ook een goede nacht! Danique ligt nu op mijn schoot te slapen. Even hazeslaapj en dan om 8 uur lekker het bed in (zij en ik ook denk ik )
Ik zeg stoppen. steve was haar fles aan het schudden en daar door was ze steeds afgeleid. oeee wel gevaarlijk voor ons kunnen we niet rodelen jij hebt alles door
Leuke foto's, leuke filmpjes Linka kijkt idd ondeugend Wesley heeft net op 1 hapje na het hele potje groente op, mag er dan wel van uit gaan dat hij bruine bonen met appeltjes errrrug lekker vindt
donique is gek op sperzieboontjes. maar ik geef maar een half potje want ze krijgt gewoon nog 4 flessen van 200
mylan heeft een uur geleden een heel potje (wel zo'n kleine) met worteltjes op. ik ging bijna over mijn nek van de lucht maar hij vond het geweldig. hij krijgt 4-5 flessen van 200 er nog bij de vreetzak kortom warme groente: gadver wat meurt dat bah haha oja en een bende dat het veroorzaakt, geef mij die fruithapjes maar dan kan ik zelf ook meesmikkelen
Dames, hou nou op dat ik ondeugend ben ! Haha! (Ben ik ook stiekem ) Ja Binna, kijk maar uit ! Hahaha!
hey meiden nog eventjes een bericht van mij delilah bij jou ook al bruine boontjes en appeltjes ! emy is daar dol op. WELKE FRUIT EN GROENTE HAPJES VINDEN JULLIE KLEINTJES HET LEKKERSTE! ? groenten hier: bruine boontjes met appeltjes,verschillende groenten door elkaar, bloemkool. geen favoriet van groenten : sperzieboontjes,worteltjes en alles met aardappels erin vind ze vies en gaat ze schreeuwen en huilen en schudden met het hoofd. groenten wat wel naar binnen gaat maar niet der mond automatisch open.: bietjes, mais, brocolli. favoriet van fruit : MANGO!, cocktailfruit, peer,appel/banaan, perzik/banaan,aardbei/banaan. ze vind al het fruit lekker Ik heb een klein foutje gemaakt met fruit en groenten geven. Ik heb dus gedaan alsof er een autotje aan komt zo brrrrrrrrrrr geluid maken ( zonder spetters hahaha) en wat doet emy nu als je met de lepel aan komt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ook als der mond nog beetje vol zit en er een nieuwe lepel aan komt dus ik zat vanmiddag onder de bloemkool ( gelukkig geen worteltjes) nou bijna GTST afgelopen ( SPANNEND!) en nu straks op rtl5 americans next top model dus ik moet sluiten, 9 uur emy laatste voeding en ik kan om half 10 slapen ! jeeeeej ben ik even blij !
Heb voor de rest na de laatste test niet meer getest en dat was vorige week.. lief dat je een me denkt @juud: jammer dat de kinderbijslag aan rekeningen is opgegaan volgende keer beter Ennuh zijn jullie er al achter wie giulia bij jullie heeft neergelegd @kimm: ik ga zo even voor je stemmen @miranda: haha dus ze hebben zich rot lopen zoeken naar het knuffeldoekje midden in de nacht @aykietje: wat heb je een groot huis meid! ben jaloers @denice: wij geven altijd een half potje.. @juud: wat een super foto van giulia en angelo! en natuurlijk die van jou met je kleine meid @setteke: hoe is het nu met je? al iets opgeknapt? @monique: beterschap meid! @binna: niet zon succes de pap? haha leuk filmpje van silver ---------------------------------------------------------------------------------- zo dat was weer een reageer poging! Hier gaat alles wel goed.. moeten alleen morgen met djayden weer terug naar de dokter djayden heeft nog steeds een raar vlekje op zijn buik.. zijn we vorige week al voor naar de dokter geweest heeft ie een zalfje gehad maar er is nog geen verandering.. Morgen komt ook weer fysio voor djayden.. Hij heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen vanaf 19.30-8.30 heerlijk! Groetjes