Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

djayden vind niet alles lekker van potjes..

groente: Bruine bonen met appeltjes en worteltjes vind ie heerlijk

Fruit : bijna alles alleen banaan valt mee..

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn vind alleen rijstebloem lekker :p ! Hahahaha!

Alieke, fijn dat het mee viel, lekker op tijd naar bed meis!

3. Niet meer actief

hoi meiden,
    amy zit sinds vanochtend helemaal onder de rode uitslag op borst en buik, op de rug gezicht en benen niks,allergische reactie op iets?
    ze had al langer rode uitslag op dr borst maar nu breid het zich uit, ik wet niet wat ik daarop kan doen,. ze heeft gisteren een 1/2 liga 1e stap op kan het daarvan zijn?

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Even spammen

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    linka wat een schattige trui

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je Jenny, komt uit Frankrijk ;)

8. Niet meer actief

aykietje:
    ik zou hem niet wakker maken hoor, kun je die 3de fles overdag niet ergens tussendoor geven?
    eerst een fles dan uurtje nadien zijn groente?

moniquekenitra:
    klinkt niet zo goed :( gelukkig dat het nu weer beter gaat

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

mn eerste werkdagje na de vakantie zit er weer op!

poeh hee wat zijn er veel zieke hier!
    beterschap allemaal!

hier is de weg net een ijsbaan en er ligt flink wat sneeuw.
    ze voorspellen voor de nacht -15! :confused:

liefs rebbel

10. Niet meer actief

rebbel:
    weer even wennen zeker de eerste dag werken na vakantie?

11. schatje1

jah word koud vannacht :( en dan lig ik ook nog wel alleen :(

@ rebecca was het volgens mij: het lijkt wel of djayden hetzelfde heeft gehad voor een tijd terug.. even in de gaten houden en anders naar de ha..
    Djayden is daarna ook heel erg gaan vervellen overal liet huid los.. ze weten nou nog niet wat het is geweest.. maar daarna heeft ie wel 1 vlek gehouden bij zijn borstkas en dat word nu ook weer groter..

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hier zijn de kriebels voor een 2e nu flink aanwezig! :)
    in februari moet ik bloed laten prikken en als dat goed is willen we er in maart/april weer voor gaan! wel erg spannend, maar stap er gewoon met goede moed in en hopelijk verloopt het dan beter dan de zwangerschap van Milan.
    mn eerst pendel is weer binnen! ;)

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

*zwaai zwaai*
    even geen tijd om te schrijven
    een goede nacht gewenst allemaal (hier ook een paar onrustige nachten achter de rug)

14. Niet meer actief

ik hou het idd in de gaten want ik vind het wel raar, ik durf er eigenlijk niet zoveel op te smeren wordt misschien wel erger :( ik moet morgen voor mezelf naar de HA dus zal het gelijk even vragen, ze is er dan niet bij maar kan het in ieder geval even vragen.
    hebben ze ook niet gezgd wat ze dachten dat het was bij djayden?
    amy had dus gister een liga op en daar zit soja in, nu lees ik net op internet dat sojalecithine allergische reacties kan geven :(

15. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Setteke Veel beterschap voor de hele Fam en geef Silke maar een extra knuffel van Toby.

@ Monique Jij ook nog veel beterschap en dat klonk niet best zeg.

@ Schatje wanneer wil je weer gaan testen?

@Rebecca Toby stond ook helemaal onder de uitslag maar hij had dit vanwege het RS-Virus. Heeft ze misschien iets onder de leden?

Wat een leuke foto's komen weer voorbij zeg.

Hier gaat het redelijk, Toby moet nog wel wat beter drinken en zijn koorts moeten we nog onder controle krijgen. Maar het lijkt erop dat iets van wat hij krijgt aanslaat en hij krijgt super veel dus dan mag het ook wel. Hij hoest nu heel veel slijm op maar dat moet er toch uit.

Iedereen voorzichtig rijden morgen daar waar sneeuw ligt kan het goed glad worden.

16. Niet meer actief

vogeltje:
    nee ik merk verder niks aan d'r ze is vrolijk, eet/drinkt goed ,geen koorts, alleen die uitslag, ze heeft ook op d'r schaamlipjes rode pukkeltjes en op d'r billen sinds gisteren,dus wat het nou is, ik weet het niet.op d'r billen en schaamlipjes zou misschien te maken kunnen hebben met tandjes ja ik zit ook maar te gissen, ik hou het in iedergal even in de gaten en geef even geen liga meer, ze vond het overigens wel heel lekker die koek :)

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    rebbel; superspannend straks weer dus, maart is al bijna hoor ;) ik wens je alle geluk

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ happy en binna succes met de dames vandaag!

@ linka hopelijk voel je je al beter!

@ marleen krijg zo het schijt van dat huishouden wat nooit af lijkt....alle was is nog steeds niet weg en de administratie....breek me de bek niet open!
    goed zo meid! gaat goed met de kilo's, volhouden hoor! enne super foto! kan je er een grotere opzetten van jezelf dan heb weet ik gelijk hoe je eruit ziet! lekker van het cb...daar word je toch moe van? hier nog een die alleen maar wil staan en zitten als we haar neerleggen is ze niet blij in de box houdt ze het wel even vol maar op schoot echt niet! heb echt te doen met je mannetjes hopelijk voelen ze zich allebei snel weer de oude!

@ aykietje wow dat is een hoop sneeuw! wat bijzonder toch he in belgie mogen ze wel veel meer fruit dan hier en daar een fles voor laten vallen maar niet langer dan 11 uur aan een stuk slapen....terwijl dat bij ons andersom is...ach ja als die kleintjes het maar goed doen en vrolijk zijn he!

@ miranda ik wil wel even langs komen met van die nep sneeuw en die in jouw voortuintje verspreiden!

@ denice dat klinkt pittig! weet helaas niets over dat onderwerp ( keizersnee mama ) maar hopelijk heb je er niet te veel last van!

@ philly ik vind Amber ook regelmatig omgedraaid in haar bedje hahaha!

@ denice ik wil je niet bang maken maar heb wel gelezen dat het op deze leeftijd nog niet goed is je kindje in een loopstoel te zetten i.v.m. de houding van de beentjes en dat ze eerst moeten leren te draaien - kruipen - staan en dan lopen...
    Amber vind die bruine boontjes met appeltjes ook errug lekker! maar haar favoriet...hopjesvla hahahha en frutapura hapjes!

@ mik leuk centerparks!

@ judith wat frustrerend al die negatieve testen en nog steeds geen ongi! lekker uitslapen! wederom een super foto!

@ foreverfriend wat vervelend dat het niet goed is gegaan op de opvang! lekker genieten van die zonnebank meid daar knap je altijd zo van op vind ik.

@ setteke veel beterschap voor je gezinnetje meis, hopelijk blijf jij kiplekker!

@ monique jezus dat klinkt heftig gelukkig gaat het nu beter!

@ delilah wat een super foto!

@ linka wat een super foto van jullie mooie gezinnetje! wat een super poncho!

@ binna wat een lekker ding is silver toch! wat een super filmpje vind het zo mooi als ze zichzelf zien dan worden ze helemaal vrolijk!

@ rebecca geen idee maar bepanthem doet wonderen vind ik.

@ chantico zwaai terug!

Er gebeurde net iets freaky!
    Amber heeft zo'n rupsje in haar box hangen met geluidjes, liedjes en lichtjes...zit ik haar daarstraks de laatste fles te geven gaat dat ding in ene af...en je moet er echt op drukken wil hij afgaan en hij heeft het nog nooit eerder uit zichzelf gedaan, dus ik schrok eigenlijk best wel.
    Nou hebben wij jaren geleden een bloemenseance gehad en toen zei die man dat mijn overleden oudoom mijn beschermengel was dus vroeg ik hardop "bent u dat?" en toen ging hij opeens een liedje spelen waarvoor je dus nogmaals een knop in moet drukken....wat vinden jullie daarvan?

xxx

19. schatje1

@vogeltje: ga voorlopig niet meer testen.

@rebecca: ze dachten eerst aan roodvonk.. maar hij had er geen koorts bij dus ze zeiden dat het dat niet kon zijn.. daarna niet meer naar gekeken

20. schatje1

@austin: vaag meid! :)

Deel Deze Pagina