Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, wat voor pap had je gegeven? (leuke filmpjes trouwens. vooral die waar ze zo lacht! :))
    omdat ottilie niet uit de fles drinkt, ben ik op zoek naar iets waarmee ik ev binnenkort een fles zou kunnen vervangen waardoor ik nog maar 1x hoef te gaan voeden op het kdv. ik wil nog geen groente en fruit geven. maar volgens mij is rijstebloem bijv. niet zo erg voor de darmpjes. ik vraag me alleen af of je daar pap van kan maken die je met een lepeltje kan geven...
    ik wil die pap dan het liefst van bv maken.

slechte nacht gehad, vooral omdat ik zelf niet kon slapen. het zit me niet echt lekker dat het flesjesprobleem nog niet opgelost is. mijn baas doet best relaxt hoor, maar ik vind het gewoon niet zo fijn dat ik niet het idee heb dat ze het wel weer gaat doen (uit de fles drinken). heb dus de halve nacht over oplossingen nagedacht en toen ik net sliep, toen werd zij wakker en voor mijn gevoel ging een uur later de wekker (zat 4u tussen).
    zo maar op tijd erin. geen puf om te reageren, behalve:
    setteke, beterschap!
    monique, jij ook beterschap! dat duurt wel ff toch met een longembolie? 2 collega's op mijn werk hadden dat en die waren best ff uit de running. sterkte!

2. Niet meer actief

austin:
    vaag! kan me voorstellen dat je toch schrok.ik zou me ook rotschrikken.

schatje:
    roodvonk, dan zijn ze toch flink ziek?
    ik zat bij amy al te denken aan de vijfde ziekte of zo, want dan hebben ze vd vlekken maar ze is niet hangerig en heeft geen koorts, en meestal krijgen ze het vanaf hun 2de jr. dus ze is nog te klein ervoor,(denk ik)

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

las trouwens dat de verhuizing de 10 en de 11de gaat plaatsvinden :)

al wat van petra gehoord over het reserveren?

Nou meiden ik ga richting bed.. voel me niet echt lekker in ene keer..
    beetje misselijk.. had ik gister avond ook al..

Slaap lekker allemaal! love you all!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Het komt al dichterbij, 17ste! Spannendhoor!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik wil ook nog geen fruit of groenten geven. maar ze was wel al erg aan het hapen. en ik heb dus vanmidag pap gegeven van rijstebloem. dat kan gewoon. je moet alleen wel op leten met schepjes er bij doen. want als je het heel even laat staan is het nog wat diker. dus dat van mijn daar kon je eerst de lepel recht op in zetten.

6. schatje1

Hoe kunt u roodvonk herkennen?
    Verschijnselen van roodvonk zijn plotseling verlies van eetlust, keelpijn, koorts die snel oploopt (soms tot 40 graden), pijnlijke klieren in de hals en soms overgeven of buikpijn. De tong wordt eerst wit en na drie dagen rood, dik en bobbelig (frambozentong). Op de tweede dag ontstaan op de borst rode, ruwe puntjes op een rode achtergrond: deze uitslag jeukt niet en verspreidt zich over het hele lichaam, vooral naar de oksels en liezen. De huid rond de mond blijft bleek. De koorts daalt binnen drie tot vijf dagen. De uitslag verdwijnt enkele dagen later. De huid kan na twee tot drie weken gaan vervellen, vooral op de handpalmen en voetzolen

7. schatje1

sommige dingen heeft djayden wel gehad en sommige niet..
    dus we weten het nu nog niet.. maar daar heeft ie dus wel dat vlekje aan over gehouden..

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, thanx! ik ga morgen rijstebloem halen!
    hoeveel schepjes op hoeveel cc was teveel? dan heb ik een beetje idee.

9. Niet meer actief

ja als je het leest zou je inderdaad denken dat djayden roodvonk had maar dus geen koorts en opgezette klieren.
    raar dan hé,?
    eet djayden al groente en fruit?misschien heb je het al geschreven en heb ik er helemaal overheen gelezen, sorry dan :)
    want als ik het nu zo zie bij amy, denk ik, zou het van het eten komen?

10. schatje1

zat net te kijken.. best vaag.. ik ben van zwangerschapspagina lid geworden op 8-1-07 en op 8-1-08 hadden we onze eerste echo :D

11. Niet meer actief

schatje:
    beetje misselijk? ;)

12. schatje1

djayden had toen nog geen fruit en groente.. nu wel..

djayden werd ook in ene keer heel erg warm toen hij dat had.. en hij had zeg maar in zijn nek een hele rand zitten.. zijn hoofdje was gewoon normaal maar vanaf die rand tot aan zijn voet zooltjes was ie knal rood.. maar geen koorts..

13. schatje1

jah... :rolleyes:

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik had 90 cc gedaan. maar dat was zo ie zo te veel dus heb de helf weg gegooit. was 90 cc met 4 schepjes.
    ga morgen 30 cc proberen met 1 schepje met een kopje er op. ik had de schepjes van de fles voeding gebreukt

15. Niet meer actief

schatje:
    wanneer kun je weer testen?

16. schatje1

ik ga voorlopig niet meer testen.. en nu echt niet..
    :)

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik heb niet zo'n schepje. is dat ongeveer een theelepel?

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heel verstandig schatje. je maakt jezelf alleen maar gek. eerst maar eens de 30e afwachten toch?

19. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ lauwie ik denk ongeveer 2 theelepels

@ schatje bizar hoor meis....ben zo verward over jouw situatie.

xxx

20. schatje1

haha austin je bent niet de enige ;)

inderdaad ik wacht de 30ste af!

slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina