@Juud,spannend zeg! Breng Giulia maar hierheen anders,is alleen zo ver Je had toch ook een auto? @Linka,daar heb ik idd ook aan gedacht,zou wel heel erg leuk zijn. @Rebecca,waarom moet je naar de huisarts?Ben erg nieuwsgierig maar als je het niet wil vertellen ook goed hoor. Met Fenne en Linne gaat het een stuk beter,jee wat een herrie kunnen ze maken,je moet er echt mee lachen @Marleen,dan zal je het echt wel nodig gehad hebben,lekker toch dat je er niet uit bent geweest. Succes met krabben,bbbrrrr! Ik hoef vandaag de deur niet uit,had al wat boodschappen gister meegenomen en Lars haalt strakkies nog ff groente Ik ga mn meissie op bed leggen.. xxx
tja Sjudith. Sowieso ben ik niet zo van de meetings. Maar toen ik het hier allemaal zo las, kreeg ik wel stiekem een beetje zin. maar nu is het zo dat er een vriendin die dag komt die ik vorig jaar april voor het laatst heb gezien en zij heeft een dochtertje van 4 dagen jonger dan Hanne. dus dat is helemaal leuk! Goed zo Linka! 8) Rebecca, moet je voor jezelf naar de dokter? Ben je ziek? of is het niet netjes dat ik dat vraag...? oei...
@ Daisy, ja hoor we hebben een auto....maar heb geen rijbewijs Heb je al buikfoto's ? Giulia ligt lekker te slapen, wat een dotje is het toch
Ohhh, je hebt geen rijbewijs, wil je wel halen? Heb je al foto van die fotoshoot? (Gelukkig ben ik niet enige die geen rijbewijs heb)
@ arri, leuk hoor van je vriendin Mijn nichtje is 1 dag eerder bevallen dan ik Mjin vriendin heeft een zoontje die is 5 weken ouder! Mijn andere vriendin is 13 december bevallen. leuk hoor dus ik snap iig dat je voor je vriendin kiest
@Juud,ow dat wist ik niet Buikfoto's Ik had nog steeds een buikje van Fenne en Linne,ik erk nu idd al dattie dikker wordt,heb gister met werken mn positiebroek gedragen,ik krijg mn broek bijna niet meer dicht,en idd met een positiebroek aan lijk je gelijk een stuk dikker,hahahh... @Arri,das is ook erg gezellig joh! Wat ziet het er buiten mooi uit zeg,ik zou wel naar buiten willen maar tis zo koud voor de meiden... Nu ben ik echt weg!
Ja rijbewijs halen is duur, ik durf gewoon niet rijden ! En oh jammer nog geen voorproefje, daar ben ik hartstikke nieuwsgierig naar!
hey meiden .. nou een gebroke nacht gehad ( niet door emy maar gewoon ik kon echt gewoon niet slapen niet normaal is de 2e nacht al dat ik niet goed slaapt) constant opstaan kijken bij emy en weer me bedje in. daarnaast was het -15 graden buiten en -10 graden binnen het ijs zit nogsteeds op het raam hier :S heb er maar foto's van gemaakt. echt sommige mensen geloven het gewoon niet. heb nog even buiten gestaan vannacht ik denk ja maakt toch niet uit of ik nou binnen of buiten staat koud blijft het toch :S stond ik daar op me pantoffels en me ochtendjas op me balkonnetje.jeetje wat is het dan stil zeg om half 3. ik heb weer een beetje bijgelezen. maar wat er precies allemaal gezegt is uhm jah, ik weet het niet meer. wilde ik een pendel nog een keer laten doen ik weet die andere niet meer die ik heb laten doen. kijken of ik dit jaar nog zwanger word. weet je ik voel me nu al zwanger maar ik heb een mirena. het lijkt wel alsof ik gek word. kan dat door dat ding kunnen komen? ik weet niet wat ik met mezelf aan moet afentoe. en dan ga ik maar schoonmaken. ik heb me hele handen kapot :S heb de badkamer gedaan met die antikal spul en een schuursponsje en de wc geschropt. 3e keer al de badkamer en iedere dag de wc. hele rooie handen de velle hangen eraan :S ik kan moeilijk stil zitten nu moet echt er voor zorgen dat ik nu ff blijf zitten anders kiep ik om. je zou echt denken dat ik zwanger ben op dit moment :S me buik is beetje opgezet, heb last van me borsten, hoofdpijn, kleine krampjes in me buik,vanmorgen dacht ik dat ik moest overgeven ... pff nou nu moet ik ophouden met dat geklaag zitten jullie ook niet op te wachten. wat een gedoe.. sorry
Denice, je mag gewoon klagen, je zit niet mee, kan je niet even weg zodat je niet gek van word thuis schoonmaken? Denk aub aan jezelf ipv huishouding.
daisy en arri: mag je best vragen hoor geeft niks er moet een stuk teennagel uitgesneden worden, want is ingegroeid en het is al een tijdje flink ontstoken, dus dat wordt een paar dagen moeilijk lopen. om 10 v half 12 moet ik er zijn. sjudith: ow spannend zeg, zou wel heel leuk zijn hé
ik wilde eigenlijk heel ffies weg gaan vanmiddag even naar de winkel voor eten te halen. maar de kinderwagen leg nog in de auto :S en die heeft me vriend mee naar zn werk.
Een hele goeie morgen iedereen.... (ondertussen ben ik aan het kolven) vanuit huis. Kids zijn op kinderdag verblijf. en ik moet straks naar school bleeeh echt geeeeen zin in.... en het is KOUD buiten... was is vanmorgen toch een schoentje kwijt van ivy. Was op kdv en ik merkte heb maar 1 schoentje shit... (zijn 1 van me lieverlingsschoenen van dr) dus ik terug LOPEN zo'n 15 minuten ofzo... en ja hoor vlak bij huis (zul je zien) haar andere schoentje kon wel janken van blijdschap... jaja ik ben erg weet het... boodschappen gedaan bij de c1000 hebben ze acties producten voor 1 euro... en had al ene lijstje stemt er mooi op aan haha... mjah schiet niet op met de zegels... oke ik ga het nog een keer vragen (geheugen als een vergiet) hoelaat was de meeting ook alweer? kan wezen dat ik het nog wel tig keer zal vragen maar hoort erbij... nu ga ik gelijk stoppen... kolven is zo goed als klaar... 160 ml...hopen dat het genoeg is... tot vanmiddag (als ik niet te druk ben) Liefs
Lekker handig, daarom laten wij NOOIT kinderwagen achter in auto, uit auto en ook gelijk kinderwagen meenemen naar binnen. Tsja draagzak?
goeiemorgen meiden! @denice: heb je me raad opgevolgd? @juud: spannend meid! Voor de rest weet ik het niet meer haha.. ------------------------------------------------------ Hier is de fysio weer geweest en ze wil ons toch doorsturen naar de osteopaat.. djayden draait nog niet echt goed met zijn hoofdje zegt ze.. dus dat is dan weer afwachten.. Groetjes
Goedemorgen meiden, Kom even zwaaien vanaf het werk. Alles gaat goed. Sophie doet het super. Ben gister met haar bij het cb geweest en ze is 64 cm lang en weegt 6725 kg. (voor de lijst). 27 februari moeten we weer naar het cb. Met Jarno gaat het redelijk. Hij heeft nu fysio en moet 3 februari terug naar de arts. De fysio heeft gezegd dat hij er rekening mee moet houden dat hij alsnog wordt geopereerd en dat de revalidatie zo'n 9 maanden in beslag gaat nemen. Daarvan baalt hij wel, maar ja het is even niet anders. Hier op mijn werk rust ik een beetje uit en dan thuis kan ik er weer tegenaan. Voor Sophie heb ik een plekje op het KDV weten te bemachtigen. Voor de woensdag en vrijdag. Gelukkig is dat dan nu ook weer opgelost. Op donderdag heb ik nu mijn vrije dag en op maandag en dinsdag passen de oma's op. Mijn kleine neefje gaat uit school de honden dagelijks voor me uitlaten. Zo is alles weer goed gekomen, maar zie je hoe snel je om hand kan komen te zitten. Ga snel weer aan de bak!