ik weet niet of mensen dat gelezen hadden of meegekregen hebben over die melkbedrijven in china voor babymelk dat ze giftige stof erin hadden gedaan. http://msn.portablegear.nl/index.htm?NID=9197 zelfs met die excuses komen ze niet ver :S toch zijn er babytjes dood door hun.
@ Kimm: Nou we kunnen elkaar een handje geven. Ik heb gelijk een complex nu ik die buik van Denice gezien heb...Pff, ik ben dan echt nog een olifantje hoor
@ Kimm: Nou we kunnen elkaar een handje geven. Ik heb gelijk een complex nu ik die buik van Denice gezien heb...Pff, ik ben dan echt nog een olifantje hoor SORRY M'N LAPTOP WAS EEN BEETJE TRAAG EN NU STAAT IE ER 2X... >>>
Juudje, mooi hoor! echt prachtig! heel bijzonder. daar verlang ik ook echt weer naar! Denice, zo, plat buikje hoor! en leuke foto van je meidje! Puck, zo, wat een kanjer zeg! moet je nagaan dat Hanne waarschijnlijk net de 6 kilo heeft gehaald! Wel grappig al die verschillen. ik heb nog steeds geen lekkers op vandaag: in totaal nu 3 boterhammen, een kiwi, 2 koppen koffie, 1 glas multivitamine en nu ga ik voor de banaan en een glas multivitamine! het is wel zelfkastijding hoor! pfoe.... Ben toch ook maar begonnen met het huis schoonmaken. sinds de feestdagen niet meer gebeurd. dus nu echt even goed doen! maar nu eerst een glas drinken!
Laptop traag? Misschien ben je zelf ongeduldig ! mooie buikje, ik loop al zovaak enzovoort, gaat het niet zo makkelijk hoor, stomme blubberbuik! Zal maar beginnen met roken dan val ik makkelijk af ! Neej hoor, dat doe ik absoluut niet, bah! Gewoon veel lopen inderdaad, school is weer begonnen dus ga ik weer elke dag lopen heen en weer!
een complex nog niet helemaal hier, maar wel enige frustratie! ik wil het er eigenlijk ook echt af hebben! en heb daarom dat ook voorgenomen! het goede voornemen voor 2009! en tot nu toe lukt het redelijk. ik blijf wel gewoon eten enzo, geen speciaal dieet. maar gewoon de lekkernijen laten staan! ik begin weer te rommelen. dus ga gauw weer verder schoonmaken! En joh, kijk naar je buik, kijk naar je kindje: en denk: wat is nu eigelijk echt belangrijk! 8)
ik heb ook nog een blubberbuik en die staat dan nog eens vol met striemen... Ik geef mezelf 9 maanden om die iets of wat te doen verminderen. 9 maanden ontzwangeren dus heb nog 4 maand te gaan
@ Arri: Ja wat een beertje is Olivier he? Knap hoor dat je nog niet gesnoept hebt! Er ligt hier nog van alles in huis van de feestdagen. Normaal snoep ik niet zoveel, maar nu met die feestdagen en dat ik weet dat er nog van alles in huis is, aaarrgggghhhh! Ik moet echt even en goed moment uitzoeken en dan gewoon beginnen.....ik zeg nu...morgen! Dan loop (!) ik lekker naar de markt en haal daar alleen gezonde dingen, lijkt me een goed plan! @ Denice: Mooi strak buikkie hoor! Nee, dat zit er hier ook niet in....het blubbert nog steeds. @ Marleen: Ik ben ook echt te zwaar dus ik kan je ook een hand geven... , maar ik begin morgen (zie hierboven)! Ik dacht dat mijn boeffie wakker was, maar nu slaapt hij weer volgens mij...Ik kijk even....
Die buikfoto maakt heel wat los zo te lezen! Voel je niet schuldig hoor Denice, jij kan daar niets aan doen en je mag egwoon trots zijn op je strakke buikje!
Meeting met de aug.mama's 2008 http://www.uilenbos.nl/ 17 januari 2009: Sjorsje met fam = 4 Sabrina en silver =2 Petra en dr gezinnetje = 3 Kalinka met Myrna en Jeslyn (misschien met Jeroen) = 4 Setteke met fam = 4 mik25 (kim)met fam = 3 Alieke zonder man,met Danique = 2 Miranda en familie = 5 Philly met fam = 4 Duster met Mathijs = 2 Kimm met fam = 4 Austin waarschijnlijk zonder fam = 3 espirit met Melanie = 2 JennyS met Milan = 2 Schatje met djayden = 2 Judith met fam = 3 ====== Volwasenen 25 Baby's 16 Kinderen 7 Mischien ligt aan rooster Daisy me fam = 4 heb gebeld om te reserveren maar ze namen niet op, heb nu een mailtje gestuurd. Hebben jullie er ook zo een zin in? moeten ook een groepsfoto maken hoor!
Hallo meiden. Hadden jullie mij nog niet gemist? Hier druk druk druk. De hele morgen aan het shoppen geweest met mijn man. Cadeautjes voor Joëlle haar verjaardag kopen, taart bestellen, zakjes snoep voor feestje halen en nog veel meer. Kon me nu helemaal laten gaan, had een sterke man mee voor al die tassen. ha ha Laureen was even bij oma ondergebracht want we vonden het een beetje te koud voor haar. Sinds Laureen ziek is geweest heeft ze nog geen fles van 210cc meer leeggedronken. Beetje vreemd, maar zal wel weer goedkomen. Haar oogjes zijn volgens mij weer helemaal beter. Moet alleen nog even een dag doorgaan met de zalf. Zo dit was wel weer heel veel ego. Nu even kijken of ik een beetje kan reageren op de 100 pagina's die ik gemist heb sinds gisteren.
Niet alleen een groepsfoto, gewoon heel veel BABY FOTO's. Vooral één op volgorde van leeftijd, kan je de verschillen goed zien.
@ linka en marleen, ik vind het te gek dat jullie mij misten, heb altijd het idee dat ik niet zo opvallend ben en ook omdat ik niet heel vaak op iedereen reageer! buiktja dat kan alleen met grote letters geschreven worden want past niet in de kleine letters. ik ga wel iets meer mn best doen met minder snoepen, maar ik maak me er niet heel druk om
Ik zal Angelo eens vragen zijn camera mee te nemen @ Denice, mijn buik ziet er plat uit maar voelt nog als pudding Enne kan me niks meer schelen wordt toch (hoop ik) binnenkort weer zwanger