En worden die foto's dan vervolgens weer hier bij de augustus-mama's geplaatst? Ben namelijk ook wel reuze benieuwd naar iedereen, naar de mama's en papa's, naar de kindjes en naar de gezelligheid!
Binnenkort zwanger? misschien nu al wel joh?! Toch...? IK had trouwens nog een vraagje. jij hebt toch een ks gehad bij Giulia? En nu zag ik op jouw site dat je nog al wat foto's maakt. Maar is dan het litteken geen probleem? gewoon een vraagje hoor, was ik wel benieuwd naar. Bij mij is namleijk het litteken nog duidelijk aanwezig.
heyik kijk nu eigenlijk naar het gewicht en de datums van het gewicht van emy en ik zie eigenlijk dat het 3 keer toe op de 4e van de maand iedere keer ..10gram op het einde komt. hoe toevallig !
hihi wat lief dat je dat zegt bij jou val je op omdat je niet snel moeilijk doet waardoor giulia ws ook zo een lief en makkelijk kind is. Ook al zeggen alle boeken A, als jij denkt dat B beter bij haar past dan doe je dat
grappig Denicepino! tis trouwens dan ook precies 900 gram per maand. in twee maand tijd 1800 gram en 1 maand tijd 900 gram! keurig hoor!
Uhm...Ik zeg niks meer over (dikke) buiken geloof ik . Denice, wees maar trots op je buik hoor. Ik weet alleen dat die van mij alleen zo wordt als ik m'n kiezen op elkaar laat lijmen en de hele dag sit ups ga doen . Maar ja heb 2 gezonde kindjes en ik hoef echt geen strak figuur meer, maar die blubberrand over m'n broek zit me wel dwars hoor!
@ Arri, die foto's op mijn site zijn al een jaar of 2 oud Moet hem eens updaten Maar het is geen probleem...lang leve Photoshop Enne VIP-member? Waarom ben ik dat niet dan heb meer berichten dan jij
Is het soms de nationale complimentendag! Maar ben het wel met beiden eens! vooral Petra, hoe jij over roosje praat! vol liefde! Zullen we het daarover eens gaan hebben? hoe komen we over op de ander? goed voor onze persoonlijke ontwikkeling! 8)
tja, Photoshop! Daarmee kan je volgens mij minst mooie omtoveren tot een beauty! En dit is absoluut niet persoonlijk bedoeld hoor! nu ik het zo type, denk ik: dat klinkt helemaal niet aardig! dus zal ik het weghalen...? zeg jij het maar! VIP-member ben je als je 1000 berichten hebt. maar dan moet je geen tekst boven je avatar hebben. want daar staat dan wat voor member je bent.
Ok ik begin @ arri, jij komt over als een vrolijke gezellige meid, heb geen idee hoe oud je bent maar ik gok 27 ...niet slaan als het te oud is En je komt denk ik uit Zuid-Holland...proest...alsof ik dat weet uit je geschrijf... Eigenlijk weten we niet veel over Arri....hmm je naam? Astrid? Annemarie? Je bent soms een stresskippie denk ik, als je dame niet precies volgens het boekje gaat dan schrik je wel even maar pikt de draad snel weer op Zo dat was Arri @ Mar..........whaaaaa ELMO , ehm GABBER van me hahaha je bent een scheet @ Petra, je bent zoals ik al zei apetrots op Roos en iedereen MOET dat weten, maar dat jij op zo'n leuke manier dat het helemaal niet erg is als je alleen maar over Roosje praat Je bent ijdel denk ik, zoals je op de foto overkomt . Tsja en ook heel lief! Enne hoe kwam jij er bij dat ik niet zo moeilijk ben
@ arri, hahaa ik ben op sommige foto's idd mooier dan in het echt maar op die laatste foto's die geplaatst heb, van de kinderboerderij, dat ben ik wel gewoon hoor ok ok ik heb wel een PUIST (was geen tje...) weg gepoetst, maar verder niet Oja willen nog meer een analyse van hun persoontje ...bring it on