Ok Aykietje... Nou toevallig weet ik je naam dan krijg je ook alweer een ander beeld van iemand Ik denk dat jij een geduldig en zeer rustig persoon ben. Je pikt veel maar op een gegeven moment barst de bom ...en laat je even zien wie je bent. Dit dwingt respect af. Jij en je man zijn 1 harmonie en staan op 1 lijn wat de opvoeding van Stan betreft. (mijn god ik lijk wel een waarzegster...dit is astrotijd ) Ehm jeetje hahaha is moelijker dan ik dacht. Je bent vaak te streng voor jezelf omdat je anderen meer gunt dan jijzelf. Nou meer weet ik even niet
@ Rebbel: heerlijk die kriebels voor een volgend kindje. Nog even geduld hebben hoor! @ Vogeltje: beterschap voor Toby @ Austin: kan je niet langskomen met echte sneeuw? Staat veel leuker in mijn tuintje. Vreemd hoor dat speelgoed wat vanzelf geluid maakt. Maar ze zeggen dat er meer is tussen hemel en aarde dus........... Erg leuk trouwens die oude berichten. ha ha Waar schreven we ook alweer als eerst? @ Queenbee: mooie scrap hoor. Ik ben ook steeds bezig maar niks wil lukken. Beetje te ongeduldig denk ik. @ Sjudith: balen dat je nu tot morgen moet wachten om bloed te laten prikken. Moet ik je even naar het ziekenhuis brengen? Ik zou trouwens niet meer zonder mijn rijbewijs kunnen. Ben ook erg verwend, heb altijd een auto voor de deur staan. @ Binna: gefeliciteerd met je vriendin @ Dais: ik hoop echt dat je volgende week naar de meeting kan komen. Duim, duim, duim, duim enz. Enne, jij naar ons kijken, wij kijken naar jou tweeling zul je bedoelen. ha ha @ Delilah: als ik vrij ben laat ik Laureen vanzelf wakker worden. Als ik naar het werk moet gaat zij er ook eerder uit. @ Daisy: ik maak Laureen ook niet wakker voor haar groente hoor. Als ze 's middags wakker wordt krijgt ze eerst groente en dan 15-20 min. later haar fles. Spannend om volgende week van je zwangerschap te vertellen op je werk. @ Marleen: super dat Jasper is goedgekeurd! Goed om het over 6 weekjes nog even te laten controleren. Fijn hè als het spitsuur in huis is. Hebben wij hier ook regelmatig. Dan gaat het van alle kanten: MAMA MAMA MAMA! @ Puck: wat is Olivier goed gegroeid zeg. @ Denice: super buikje hoor. Heb ik volgens mij nog nooit gehad zo (ja toen ik nog op school zat ha ha) @ Petra: als Laureen een half jaar vieren we hier een klein feestje! Is toch al heel wat. @ Arri: we laten alle foto's hier zien hoor. Worden wel een aantal pagina's ben ik bang. Zo schiet het wel op met je berichtjes hè. @ Sjudith: ben je iedereen aan het beschrijven? ha ha Wat zou je over mij schrijven? (alleen doen als het iets aardigs is hoor) @ Iedereen: als iemand zo lang bezig is met een reageer poging moeten jullie niet door blijven schrijven. Zo kom ik er nooit door. Ik denk dat dit alles is.
JA leuk een rij baby-foto's volgende week, word lachen. als er eentje gaat huilen gaan ze allemaal hihi denice: mooi buikje ja, maar ja jij speelt vals je bent 22 hihi grapje ben gewoon jaloers
@ Miranda...alleen iets aardigs he...gna gna....nee hoor Ik zie geen slechte dingen whaaaaaaaa ik zie helemaal niks ik doe dit op de gok jij lijkt mij echt zo'n dotje , je meiden zien er ook zo uit, jij ook. Nou ja hoewel een dotje met pit en nagels Ik denk ook dat je het idee hebt dat je je moet verantwoorden naar sommige mensen dat jullie weer zwanger waren en nog een lieverdje er bij hebben. Meid doe dit NIET...(als het klopt dan he) En je gezin is je alles, je bent een soort Leeuwin.
Dames, ik ben nog altijd aan het twijfelen voor de meeting, ik wil doodgraag komen... Die twee uur rijden houden me een beetje tegen. Maar hoe raar het ook klinkt, jullie betekenen veel voor mij! Trouwens Binna, er staat dat het mailadres niet gebruikt mag worden voor reserveringen:
Sjudith: dit klopt wel hoor. Kom niet aan mijn meiden, dan ga je te ver! En soms had ik inderdaad het idee dat ik moest uitleggen waarom wij nog graag een kindje wilden maar dat is nu over hoor. Wat een ander er van vind zal mij een zorg zijn, wij moeten toch voor ze zorgen of niet?
hahaha, dat Belgisch toch wij zeggen het zo ook wel hoor. Trouwens, gaan jullie mij wel kunnen verstaan
hallooo allemaal, ben er weer alles gaat goed met ons, hoe is het met jullie? en nog de allerbeste wensen voor jullie allemaal
Staan er op het lijstje trouwens nog meer meiden die niet hun echte naam gebruiken? Is zo raar als we volgende meek iemand verkeerd aanspreken.
[quote="sjudith"]Ok ik begin @ arri, jij komt over als een vrolijke gezellige meid, heb geen idee hoe oud je bent maar ik gok 27 ...niet slaan als het te oud is En je komt denk ik uit Zuid-Holland...proest...alsof ik dat weet uit je geschrijf... Eigenlijk weten we niet veel over Arri....hmm je naam? Astrid? Annemarie? Je bent soms een stresskippie denk ik, als je dame niet precies volgens het boekje gaat dan schrik je wel even maar pikt de draad snel weer op Zo dat was Arri quote] Uhm, veel klopt maar niet alles! Veel mensen zien mij inderdaad als gezellig. Ben sinds ons trouwen -1,5 jaar geleden- er inderdaad achter gekomen dat ik een mensenmens ben. ben graag onder de mensen! Stresskippie, wat betreft Hanne juist eigenlijk niet. maar wel qua andere dingen, meer persoonlijk zeg maar. dus studie, werk, humeur, relatie enz. En tja, leeftijd: nee en provincie: nee! Sorry! je deed zo je best! ik kom uit Gelderland en ben 21 jaar jong! Nu ik over jou: Sjudith: jij bent iemand die duidelijk voor ogen heeft wat je mening is. En daar wil je ook graag voor uit komen. Hierbij kom je wel eens in de clinch met een ander. Verder kom je zelfverzekerd over, maar ook erg vrolijk en optimistisch. Je hebt humor en deelt die graag met anderen. En volgens mij ben je wel een levensgenieter! je schaamt je niet zo snel! En... klopt dit? En tja, Petra, daar ben ik inderdaad ook zo over uit: heel gelukkig met partner en kind. en vooral ook met de trotse oma's en opa's niet te vergeten! je geniet volop van je leventje en probeert overal de zonnige kant van in te zien. Aykietje, je echte naam? geen idee... jij komt op mij over als een zelfbewuste vrouw, die alles aardig voor elkaar heeft. Hier geniet je ook van. je raakt niet snel van de wijs. Weet aardig wat je wil. Wie is hier nog meer? Miranda, jij komt op mij over als een vrouw die sterk in het leven staat. Je bent vrolijk en gezellig, zorgzaam voor man en kinderen. Zij zijn dan ook nummer 1. Je geeft toe aan verdriet, maar ondanks het verdriet, ben je ook in staat om positief te blijven! Wie wil nog meer een persoonsomschrijving... Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd hoe anderen mij zien... maar tja, ik heb al iets verteld over mijzelf in het begin....