Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oh godsie wat lief dat ze smsje had gestuurd ook lief van jou dat je op hoogte hield hier!

Dank je wel hoor meis!

Kom op, beter worden!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ arri...Aranka? Arja?

@ Mik, komt ie dan he :p

Jij bent erg zelfstandig en je weet wat je wil. Moet ook wel als je een eigen zaak hebt? Een katje die je niet zonder handschoentjes moet aanpakken, zakelijk dan...
    Prive ben je een lieverdje voor je gezin en je naasten. Maar voor vreemden kan je (net als daisy :)) overkomen als een bitch. Mar je hebt een klein hartje :)

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oja, herinneren jullie Bemy nog, die prachtige Donna heeft, ik las op hyves dat haar man is geopereerd en heeft chemokuren als ik goed heb, vervelend...

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Enne Linka, is gewoon een schetige grapjurk :)

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dat is zij zeker ;)

Maarrreee hoe vond Angelo je opgetutte kleding enzovoort? Haha!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

:rolleyes:

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Angelo is er nog niet :)
    en het is ook niet zo dat ik nu in mijn galajurk rondren :)

Ik heb spijkerbroek en shirtje :p maar wil er wel apeteitelijk uit zien (hoe schrijf je apeteitelijk...)

Linka ik bedoel het positief he :)

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bedoelde jij positief, jajaja zal wel zijn :) !

Apeteitelijk? Wat is dat nou weer in godsnaam :rolleyes: :) ?

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ok het was dus met een lange IJ

 ap·pe·tij·te·lijk bn, bw de eetlust opwekkend

Oja en nog speciaal voor Arri een foto zoals ik er normaal uitzie :) en niet ben bewerkt :)

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

:oops: helemaal waar! niets aan toe te voegen behalve dat ik precies zeg wat ik denk (naar eigenschapje)

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    stelletje ouwehoeren~!

ik ben aan het werk dus ff rustig aan meisjes

thanks voor de analyse

wat doen julllie trouwens met jullie kindjes met inslapen? donique moet overdag altijd rijden of bij ons liggen wil ze gaan slapen maar kan niet zelf in slaap komen.

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Giulia laten we gewoon even krijsen :p
    dan komt het helemaal goed.
    Of als ze erg moe is, een doek tussen haar armpjes dat ze er mee kroelt :)

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    als ik haar laat huilen valt ze zeker niet in slaap. juist het tegenovergestelde want dan gaat ze zichzelf helemaal over haar zeik huilen

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juudje zoals op foto vind ik je nog steeds geweldige meid!

Mik, je zegt gewoon wat je denkt, dat is dirket, naar eigenschap? Valt wel mee hoor, zo ben jij het namelijk ;)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden, wat hebben jullie weer veel gekletst zeg :D

Wel leuk om te lezen wat er over een ieder gedacht wordt :D

@ Mik, Wesley valt meestal in slaap op z'n speelkleed of in de box overdag en als ik zie dat hij moe begint te worden dan leg ik 'm in bedje, meestal hoor ik 'm dan niet meer maar soms moppert hij even 10 sec. dan heeft hij door dat het toch wel erg lekker is in bed :)

Als jij het niet erg vindt om Donique in slaap te wiegen altijd zou ik dat gewoon blijven doen? Heb eens gelezen over slaaptips, kreeg ik van een of andere site, zal eens zoeken in mijn mail. Wesley houdt er totaal niet van om slapend in bed gelegd te worden die gaat er het liefst wakker in liggen en dan klets ik gewoon met 'm, stop 'm lekker in en geef 'm z'n knuffel en dan gaat ie zelf lekker slapen.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik hoorde bij editie NL dat de bekendste namen van 2008 Jayden en Sophie waren.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa, zal het daarop mis gaan bij mijn man en mij ;) als ik vrij ben loop ik bijn altijd in mijn pyjama als hij thuis komt :) hij is ook wel altijd laat thuis 19.30 uur dus dan mag het toch wel?!

18. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Man, wat hebben jullie gekletst :) :) :)

Ik heb de hele middag een peuter aan me vastgekleefd gehad. Die wilde me maar niet loslaten, dus ik heb vanmiddag geen bal uitgevoerd!

Wat grappig dat de meeste analyses kloppen. Je kunt hier zo lekker je zelf zijn en ik denk dat we elkaar daardoor toch best goed leren kennen. Jullie weten in ieder geval dat ik goed kan klagen :) :) :) !

Nou ik ga eens kijken of het uploaden van de foto's een beetje wil lukken. Ik heb meer dan 100 foto's om te laten ontwikkelen, maar het zijn nogal grote bestanden en dat kan m'n laptop weer niet aan...Flauw ding!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oei, Wesley is wakker aan het worden, dus ik ben er weer van tussen ;)

20. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Oja, Mik: Jasper komt overdag ook heel slecht in slaap. Tegenwoordig laat ik m eerst even jengelen en dan ga ik na een tijdje zijn speen en kroeldoekje geven en valt ie lekker in slaap. Hij is vaak te onrustig, maar van al dat bleren word ie zo moe dat ie uiteindelijk in slaap valt.

Deel Deze Pagina