dan kan het dan kan je namelijk zeggen dat je net je pyama aan hebt Meiden ik ga een bakkie doen bij mijn zus en oma
Bakkiesuh @ all, fijne avond meiden! Misschien tot morgen, mag morgen weer werken oh nee.... is helemaal niet leuk, ben liever thuis...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! Grom! Bah! Bleh! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Ik heb het zo koud! Vind er maar niks aan hoor! Vandaag weer gewerkt (terwijl Ik vakantie heb tot de 12e), dus dat zat ook al tegen....geen leuke dag vandaag, gatsie! Wel wat vrolijker na al de berichtjes! Spannend Sjudith! Doe nu nog is een test joh, wie weet nu wel duidelijker streep?! Leuk ook alle persoonsbeschrijvinge te lezen en vooral grappig dat ze ook wel redelijk klopten! Kben ook wel benieuwd wat voor beeld er van mij is, na al ruim een jaar hier te babbelen....tjee wat gaat het hard hè! Enorm veel zin aan de meeting! 12.00 was de tijd hè? Kga verders niet reageren hoor, kga ff lekker douchen (op temperatuur komen) en dan lekker met mn ventje op de bank! Morgen zijn we 3 jaar samen, maar dat "vieren" we vanavond. lekker knusjes, kaarsjes aan, lekker rosmantisch! @Sjudith: succes morgen en maar duimen voor een hoog HCG! @Miranda: fijne verjaardag van je meissie! @Daisy: ik wist niet je oma zo ziek was joh! Getsie! Dikke knuf hoor! En nou ist klaar hoor, misschien tot morgen.... Liefs Vera
poeh hee wat kletsen jullie toch veel op een dag! echt niet bij te houden! @judith: spannend hoor! ik duim voor je! verder ff geen puf om te reageren meiden, tot morgen! liefs rebbel
nou had een leuke foto en geeft die een foutmelding.... lekker dan whaaa judith, hcg.. wat lees ik nu... ga morgen even kijken hoe en wat, want heb heel wat gemist geloof ik
Noura, wat is Anissa gegroeid zeg, prachtmeid! Vera is mij vergeten (grapje) Nou sterkte meis, gefeliciteerd morgen!
Hoi meiden, zoals jullie al via Juudje hadden vernomen leef ik nog wel hoor, al is het amper! Pff, wat kan een mens ziek zijn! Vanmiddag nog erg misselijk, nu voel ik me weer een beetje mens. Nou is Hilbrand weer aan de sch**t. Tymen heeft last van kiezen die half doorkomen. Arm mannetje. En Silke laat dus steeds wat staan van de flessen, vandaag al met al een hele fles! Maar ach, ze kan het hebben! Ik lees nog wel steeds mee, zo tussen de bedrijven (lees sch**ten) door! Leuk om al die karakterbeschrijvingen te lezen, ben benieuwd wat jullie van mij denken en belangrijker nog, of het klopt de 17e hahaha!
mOOIE TAS mIK! hA HA IEMAND HEEFT OP DE LAPTOP OP DE CAPSLOCK TOETS GEDRUKT. dE HOOFDLETTERS EN KLEINE LETTERS ZIJN OMGEDRAAID. Zo dit is beter. Beterschap Setteke.
Ik zorg dat wij zaterdag heel erg op tijd zijn want dan kan ik jullie allemaal binnen zien komen. Kan ik alvast stiekem kijken wie wie is. ha ha Ik houd er niet van om als laatste ergens te komen want dan moet je in één keer kennis maken met een hele groep.
Zo meiden, wat hebben jullie veel gekletst zeg! Wel heel leuk om die persoonsbeschrijvingen te lezen. Ik waag me er maar niet aan, maar ik ben wél heel benieuwd als wat voor persoon ik op jullie overkom Lauwie, Biobim-rijstebloempap (vanaf 4 maanden, of vanaf 5 maanden met rijstebloem en boekwijt) mengt goed met bv en is te koop bij de biologische winkel. En je kan er ook pap van maken die je met een lepeltje kan geven. Omdat Ise de afgelopen week weer 's nachts komt, en het cb zei dat ze op deze leeftijd meer honger kunnen krijgen, maar we nog geen hapjes willen doen hier ook Biobim aangeschaft. Een heel gedoe om de juiste speen te vinden. Zo'n 1-2-3-speen of, zoals die bij Avent heet, een variable flow-speen met een streepje als gat doet het goed. Maar ja, als je wilt lepelen heb je weinig aan die info. Bij gebrek aan goede speen hebben we een half flesje gelepeld en dat ging ook goed Daarnet, met de goede speen, trok ze in één keer een volle fles met rijstebloempap leeg. Ik ben benieuwd of ze vannacht (na nog een late voeding) nog komt... (*duim duim van niet*) Oh, en laatste ego-melding: Ise heeft vannacht voor het eerst een hele nacht in haar ledikantje op haar eigen kamertje geslapen! Het ging prima: daar bedoel ik mee: ik durfde ook te gaan slapen Ik moest er wel 3x uit voor een speentje en 1x voor melk, maar Ise heeft het volgens mij prima naar haar zin gehad daar. Fijn hoor! En nu móét ik echt een vriend gaan terugbellen. Morgen probeer ik weer netjes te reageren, beloofd!
Zo he wat is er veel gekletst. Drukke dag gehad vandaag. Eerst gewerkt tot 13.30. Daarna Janna opgehaald en even naar huis omkleden. Daarna door naar de kinderarts. Dus sorry dat ik niet reageer. Heb ook niet terug gelezen sorry hoor. Maar ben gewoon moe. Oh ja Janna krijgt nu weer meer zantac, dit moeten we 6 weken aankijken en als het dan niet beter is gaan ze onderzoek doen. Dus hopelijk is het snel beter. Want dat onderzoek zit ik ook niet op te wachten. Werken ging trouwens goed. En Janna heeft het leuk gehad bij de oppas.
Ik heb ook altijd wel wat make-up en kleed me niet als een slons, als ik dat doe voel ik me ellendig. alleen een dag in pyama ja dat kan natuurlijk wel @mik: bij mij werkt altijd mijn hand aan de zijkant van zijn gezicht zodat hij zich daar inwoelt en dan met speen. maar hij doet wel hazeslaapjes hoor. beetje laten jammeren dan worden ze ook wel moe van. @epsrit: van harte alvast voor morgen! @mik: ja die tas is tof, super @setteke: haha je kan het lekker smeuig vertellen, beterschap Jemig wat is het koud, was bij m'n paardje nou was ook zo weer thuis BBRRR
Oja ik zal mezelf beschrijven: Doos Muts na borstvoeding Tietloos Lovehandles bijna kaal door Haarduitval Bedweter of Betweter? haha Droogkloot Bitchie Recht voor zn raap shopeholic Lui Nou prachtige hè haha