Arri, ik heb angst....... over alles enzovoort, bah! Ik heb gelezen dat het ook bij ontzwangeren hoort ! Dus er giert de hormonen allemaal door mijn lijf, het is heel erg vervelend eigenlijk, wil zo goed vanaf hebben, maar tsja duurt nog wel eventjes... en oren suizen af en toe, vooral als ik erg moe ben.
Jasper had gisteren geen trek in wortel met bloemkool, dus heb ik m voor het eerst op een liga laten soppen. Heb ze eindelijk gevonden. Hij vond het helemaal super:
Je hebt Liga vanaf 4 maanden, die doe ik ook soms door het fruithapje of zo geven om op te sabbelen idd. Kun je gewoon bij de supermarkt krijgen staat op 4+ Goedemorgen trouwens Ben op mijn werk dus heb niet alles terug gelezen en kan ook niet uitgebreid reageren maar wilde toch even komen spieken hier @ Marleen, leuke foto en voel je niet schuldig over het kletsen wat je hier doet joh! @ Linka, meis je bent dus behoorlijk aan het ontzwangeren?! Neem lekker de tijd meis, jezelf niet gek maken he! @ Philly & all, ik heb ook niet altijd tijd om te lezen of reageren, soms heb ik er ook ff geen zin in. Dat maakt toch niet uit joh! Gewoon als je wel tijd en zin hebt meekletsen denk ik dan! Zo, dat was even mijn inbreng voor vanmorgen. Sjonge, wat is het koud en glad zeg Moest Wesley vanmorgen weg brengen en was blij dat ik bij m'n moeder was, die woont op een heuvel, klinkerweg....... Niet handig! Wesley heeft natuurlijk weer slecht geslapen nu ik moest werken hahahaha.... Alsof hij het door heeft. Om 00.30 begon hij te jammeren en om 05.00 uur was hij klaarwakker! Lag hij te kletsen tegen z'n knuffels, wel erg schattig. Bij mijn moeder was hij helemaal in coma.
Waarschijnlijk heb ik deze: 5. Hoe merk je dat je een tekort aan vitamine B6 hebt? De meest voorkomende symptomen van een tekort aan vitamine B6 zijn: zwak voelen en een verminderde weerstand; mentale stoornissen, zoals lusteloosheid, slapeloosheid en depressiviteit; afwijkingen aan de huid, zoals roodschilferende huid rond de neus, mond, ogen en plooien tussen neus en mondhoek; spiersamentrekkingen; bloedarmoede; zenuwafwijkingen. Maar slik al elke dag trouw multivitamine, niet zo lang, dus ik heb ontdekt dat het goed is dat ik die slik!
Goeimorgen meiden @arri wie heeft je naam geraden dan? @Linka ga jij eens naar de dokter.en vraag dan om goede vitamine. dit is niet goed meis @marleen. weet je wat je met thomas moet doen. afspraken maken. dat ie maar met een bak tegelijk kan en mag spelen en wil ie met wat anders eerst die ene op ruimen. zo doen we dat bij ons op het kdv ook. en dat kunnen ze prima. is soms wel even streng wezen. maar ze kennen het @lauwie je hebt best wel gelijk Nou meidne ik gaat even naar de prenatal. even een regen hoes voor de wagen halen en mischien wat kleertjes
Goedemorgen meiden, @Philly,oh dat zou ik echt heel jammer vinden als je niet af en toe komt kletsen.Er wordt ook veel gekletst maar scrol dan maar gewoon door Hopelijk kom je nog gezellig kletsen en over je kids vertellen. @Linka,klinkt niet zo best allemaal zeg! Anders ga je ff langs de huisarts? @Delilah,oei lijkt me best eng om die heuvel op te rijden. Gelukkig is het goed gegaan. @Marleen,wat leif die foto met de liga,heerlijk vinden ze dat heh,alleen wel een gruwelijk geknoei,ik had het gister ook gegeven en alles kon de was in incl wipper helemaal schoonmaken,haahah... Hopelijk is Thomas snel weer beter! @Rebeel,ben benieuwd naar de uitslag! Succes! @Juud,spannend hoor,ik kom straks ff checken hiero... @Naat,jee kan er ook nog wel bij! Beterschap! --------------------------------------------------- Ff een vraag,de meiden zijn sinds gister uit hun doen,overdag hebben ze weinig geslapen en vannacht was hopeloos,om 23.30u begonnen ze te huilen,steeds speen gegeven en uiteindelijk om 02.30u hebben we ze bij ons in bed gelegd,zijn we niet meer gewend,je wordt er gek van,pffff... Wat zou het kunnen zijn,sprongetje? Lars is ziek thuis,ik heb net beneden alles al opgeruimd en ga zo lekker ff boodschappen doen.. xxx
@ All, zo ben eindelijk terug van dat stomme ziekenhuis! Al met al ben ik ruim 2 uur onderweg geweest Ik ging 7.50 uur de deur uit, had ik direct de bus naar het busstation, dat ritje duurt 2 minuten... Op het busstation heb ik 20 minuten staan wachten Ik was om 8.35 uur in het ziekenhuis, om 9.25 eindelijk aan de beurt , stond 1 minuut later buiten en nu pas thuis....pfffff EN NU WACHTEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH @ Mar, wat een lekkertjes zijn je jongens! Japser is zo leuk En wat ziet Thomas er zielig uit @ Daisy, hoe is het met jouw meiden? Ik denk trouwens dat je een knulletje krijgt ( tot nu toe heb ik het bij al mijn vriendinnen/collega's goed geraden ) En verder heb ik gelezen maar weet ik het ff niet meer
@Juud,zou wel heel erg leuk zijn Ik denk het zelf namelijk ook,ach nog een week of 8/9 en dan weten we het waarschijnlijk Jee lang ondeerweg geweest idd,pff,waar is Giulia? En ja had net gevraagd wat er aan de hand zou kunnen zijn,nu zijn ze ook weer constant ana het jengelen?
Giulia is op het kdv, daarom zag ik het gisteren niet zitten om samen met haar te gaan... Ja vreemd dat ze zo aan het jengelen zijn? Zouden ze honger hebben? Giulia die eet zoveel de laatste dagen : Misschien tandjes? Ik heb van die gel, als je dat er op smeert dan is ze gelijk stil het heet gengigel baby
@ Daisy, was ook super eng maar gelukkig ging het goed vond het ook niet handig om met mijn hooge hakken door de sneeuw te lopen, bult af met Wesley gelukkig ging ik niet onderuit! Wesley had ook zo'n periode dat hij 'snachts ging spoken en ook gister had hij weinig geslapen overdag en kon hij 'snachts ook de slaap niet krijgen. Misschien dat het bij jullie daar aan lag? Ik gebruik van dat dentinox voor de doorkomende tandjes als hij huilt en ik doe dat erop is hij ook meteen stil! Maar als het doorkomende tandjes zijn dan had je dat ook gemerkt, Wesley heeft steeds van die vuurrode wangen en beetje verhoging. @ Juudje, spannend meis Ik voel bij Wesley in z'n mond wel een puntje maar die zit boven in helemaal rechts achter in volgens mij krijgt hij eerst z'n verstandskiezen ofzo hahahaha ben weer aan het werk
dit doe ik dus ook maar ben zo bang dat ze zometeen helemaal niet meer alleen in slaap valt. terwijl ik haar na de laatste fles gewoon in bed kan leggen en dan valt ze wel uit zichzelf in slaap. waarom kan ze dit dan overdag niet?
Goedemorgen! @ Judith: Spannend! Ben heel benieuwd! @ Binna: Veel plezier bij Prenatal. Wij zijn er zaterdag even geweest, leuke spulletjes gekocht waaronder rompertjes in maat 74 en hij past ze! @ Marleen: Kun je zo ineens een Liga geven of moet hij dan al wat voeding met stukjes gehad hebben? Olivier heeft tot nu toe alleen potjes fruit en groente gehad wat echt helemaal gepureerd was en een papfles. Of smelten die Liga's echt helemaal weg? En die foto van Thomas...zielig, beterschap voor hem! @ Delilah: En jij doet de Liga door het fruithapje? Prak je het er dan doorheen of met een mixer (jullie lezen het....weet er echt nog niets van hahaha!) @ Linka: Klinkt wel heftig allemaal meis. Ik heb in het verleden ook erge last van angstaanvallen gehad. Op zo'n moment rustig gaan zitten en te proberen te relativeren: waar ben ik bang voor, waarom denk ik dat, wat kan er nu echt gebeuren, etc. Verder zorgen dat je een diepe buikademhaling hebt, handen op je onderbuik leggen en daar naartoe ademen. Ook gebruikte ik op heftige momenten wel de Rescue-spray van Bach bloesem, dat hielp mij heel erg! Knuff! @ Daisy: Willen jullie straks ook weten wat het wordt of moet het een verrassing blijven? @ Setteke: Hoe gaat het vandaag met de ziekenboeg? ----------------------------------------------------------------- Olivier en ik zijn net lekker naar de supermarkt gewandeld door de sneeuw, heerlijk! De accu van mijn auto heeft het begeven, ik wilde de honden ook meenemen en dan bij mijn pony tussen de weilanden gaan wandelen, maar er moet dus eerst een nieuwe accu in... Ik ga de badkamer even soppen! [/list]
@All: wat zijn jullie lief allemaal. Ik ga proberen een beetje te blijven meedoen, maar neem me dan alsjeblieft niet kwalijk als ik niet zo vaak en niet op iedereen reageer. Ik heb gewoon mijn handen vol aan Renske (en Jelle) en hou daarnaast heel weinig tijd over voor andere dingen. Het zal wel weer beter worden maar ik raak er soms door gefrustreerd. Renske sliep gister pas om 21.15 en eigenlijk krijgt ze nog een voeding rond 22.00, maar die heb ik verplaatst naar 22.30. Vannacht om 4.15 weer en vanmorgen om 7.00. Ik ben gewoon moe en zie het soms niet zitten allemaal. Dan is het soms moeilijk om schema's te lezen van kindjes die het wel heel erg goed doen. Soms word ik daar verdrietig van. Ik heb namelijk geen schema, ik ben blij al beide kindjes even tegelijk slapen (zoals nu) Maar niemand moet zich schuldig voelen over veel schrijven hoor, ik begrijp dat dit een uitlaatklep is voor veel mensen, maar ik kan het gewoon niet bijhouden in dat half uurtje per dag dat ik even tijd voor mezelf heb. liefs Philly @juudje: hang je al in de gordijnen van de zenuwen?
meis ik weet precies wat je bedoelt. hier ook een ritme van likmevessie! ben altijd blij dat ze even slaapt overdag dat je zelf ook wat voor jezelf kan doen. ik reageer ook niet op iedereen want dit is niet te doen. en hoeft ook niet want overdag is het meer kletsen.
@ Puck, ik doe liga verkruimelen door de fruithap en dan heb je wel wat kleine stukjes, maar die zijn superzacht...dus dat gaat goed! ga haar vanavond ook eens laten knabbelen @ Philly, ik heb geen gordijnen meer over! En weet ook niet goed hoe ik mijn tijd door moet komen hahaha! Mss maar WEER in bad
@ Mik, aaah zielig dat verkouden, blaast ze bellen? Dat vind ik altijd sneu maar ook wel weer grappig of ben ik nu hard
hey dames, Ik ben zo slecht gezind Ze zouden vandaag aan de badkamer beginnen, ons huis is zo'n bouwwerf. Hebben ze net laten weten dat het pas voor maandag is...