Hé dames, Ik wil jullie bij deze héél veel succes, gezondheid en liefde toewensen met jullie kinderen. Het valt voor mij niet meer bij te houden hier, ondanks dat ik op mijn werk af en toe kan kijken. Veel plezier met de meeting en misschien komen we elkaar nog eens tegen met een volgende zwangerschap. Liefs Wytske en Patrick.
Hallo meiden, ik leef weer ietsje meer geloof ik, maar dat dacht ik gistermorgen ook al ! Vannacht weer twee keer op het toilet gezeten. Ben nu steeds met chloor in de weer in de hoop dat die stomme bacterieën nou eens dood gaan! Tymen heeft vanmrgen voor het eerst weer eens goed gegeten. Silke liet weer 40 cc staan, maar verder was ze wel vrolijk. Hilbrand en Tymen zijn haar nu aan het halen! Fruit heeft ze helemaal geen zin meer in. Misschien toch ook maar eens Liga erdoor kruimelen. Ik zal vandaag eens proberen weer een beetje mee te reageren, als mijn lichaam het toelaat! @ Binna, als ik dat nou maar waar kan maken de 17e.... Durf bijna niet meer te komen.... Wel lief dat je zo over me schrijft! @ Happy, hoop dat het gauw beter gaat met Janna! @ Philly, he nee meis, niet weggaan hoor! Natuurlijk hoef je niet altijd op iedereen te reageren. Pik er gewoon uit wat jij belangrijk vindt en hou ons verder lekker op de hoogte van jezelf, Jelle en Renske! ik heb veel tijd voor het forum door die BI waardoor ik veel dingen niet kan doen. Als ik weer gezonder ben en weer ga werken dan ban ik er vast ook wel minder! Je krijgt een hele dikke knuffel van ons hier! @ Jennys, het was ook smeuiig.... Door jouw beschrijving word ik wel errug nieuwsgierig naar jou... @ Mik, Silke jammert meestal heel eventjes als ik haar neerleg, als ze heel moe is is ze meteen stil. Als het voor jou niet goed voelt om haar te laten huilen zou ik het niet doen! Beterschap met Donique! @ Marleen, ik hoop maar dat dat een compliment is.... Zoals Thomas er aan toe was zo was Tymen er ook aan toe vorige week. Zielig he? Het is alweer even geleden, maar ik meende dat stap 1 niet zo gegeven mocht worden omdat te snel verkruimeld. Of heb ik het nou verkeerd? @ Elleny, weer last van je darmen? Sterkte! @ Lauwie, dankjewel! @ Sjudith, spannend! @ Petrabr, nog wat gehoord van het Uilenbos! @ Naat, ik heb het ook altijd met stress. Dan zetten mijn schouders en nek vast. Kan dus best. Wat zei de HA. @ Linka, klinkt toch echt als ontzwangeren. Maar als ik jou was zou ik een aparte vitamine B6 tablet nemen. Die zijn te krijgen. @ rebbel, spannend, ik duim voor je! @ Daisy, oh lekker, helemaal nu je weer zwanger bent! Silke heeft grijze ontlasting op het moment. Wijst dat nog ergens op?
sjudith: je ging vandaag voor HCG prikken? ik ben heel benieuwd! ik heb gisteren aan de dokter gevraagd over de uitslag op amys'buik. maar hij zegt dat het over paar dagen weg moet zijn, kan een virusje zijn, ik zei maar ze is niet ziek, maar ze hoeft niet ziek te zijn om toch een virusje te hebben zegt hij, geen zalf of zo voor gekregen, maar het wordt echt niet minder. het is nu al ruim een week die grote plekken en later zijn er meer bij gekomen. maar het rare is het is alleen op borst en buik en niks op benen armen en rug.wat denken jullie.? Ik ga nu even bijlezen vanaf gisterochtend/
@Philly en allemaal: Hier precies hetzelfde! ben ook erg moe...hou het niet meer bij allemaal. faye heeft ook geen ritme, ja een per dag ritme, kijk maar hoe het gaat elke dag, eindelijk hebben we nu een beetje om de 4uur voeding....snachts komt ze ook nog regelmatig, vannacht om 2uur speen erin, en om 5uur had ze echt honger. sinds gisteren hebben we de flessen weer wat opgehoogd, hopelijk helpt het, ze krijgt nu ook fruithap en de laatste fles met flinke hoeveelheid rijstebloem.... We zien wel hoe het gaat... Ik kan het hier ook niet bijhouden, denk dat het al een week geleden is dat ik voor het laatst gereageerd heb,sorry daarvoor! maar het lukt me gewoon steeds niet om alles te lezen en om alles en iedereen te reageren.
@setteke: ik ga je poeperdepoep noemen haha ik heb een jaar hier op het Lab met poep gewerkt, alle soorten en maten haha dus ik denk dat ik wel weet hoe die van jouw eruit ziet haha
oja ik heb een beetje veel uitgegeven deze maand en ben dus bijna blut, heel handig. moet nog 2 weken. gelukkig heb ik nog een partner haha toch wel handig zo'n man hè
O ja, als ik dan toch "mag" blijven van jullie , ben ik wel benieuwd hoe jullie mij omschrijven. Daarna zal ik voor de liefhebber wel een keer een foto van mezelf plaatsen. Nu ga ik, want renske trekt het toetsenbord bijna onder mijn handen vandaan
zou net de uistalg krijgen van milan is ie nog steeds niet binnen! het is op 29-10 geprikt... hij is er weer achteraan gegaan en als hij vandaag nog wat hoort belt hij me terug en anders een belafspraak over 3 weken. liefs rebbel
@arri: ja hij is geprikt op de stofwisseling, maar de arst verwacht er niks uit omdat het nu goed met hem gaat, maar het is voor de zekerheid geprikt en ik denk dan, dus niet voor niks ik wil de uitslag wel graag weten! maar dat wachten is echt balen ja! hoe is het met julie meisje? @judith: aaaah! krijg je vanmiddag de uitslag? ik ga morgen bloed laten prikken en dan maar hopen dat ik antistoffen heb aangemaakt!
Ohhhhhhhhhhh, even snel hoor @ Puck, ik maak de fruithapjes zelf met de blender en dan doe ik stukjes fruit erin en stukjes liga en dan druk ik op de knop, prrrrrrrrrrrrrrr en dan is het goed @ Mik, snap dat je bang bent dat ze straks niet meer gaat slapen. Vraagje; hebben jullie haar na de laatste fles wel altijd direct naar bed gedaan zonder met haar rond te sjouwen? Misschien is het gewoon gewenning dat ze na die fles wel zonder problemen gaat slapen?
wat moet je lang wachten! Oja nog 2 beschrijvingen: Alieke Zeer rustig, staat niet graag in het middelpunt. belangstelling voor iedereen. Vergeet zichzelf wel eens. Rust en harmonie is er in jouw huis, of als jij in de buurt bent. @Philly, Beetje een stresskippie , maar je weet jezelf wel te redden en laat dit niet snel aan een ander merken. je bent een binnenvetter, en alleen als het bij jou "de welbekende druppel is"dan gooi je alles er uit, desnoods van 3 jr terug . Je woede is ook snel weer over Nou meer weet ik er niet van te bakken! Mijn bad is vol, en ga nu zonder kind en vriendlief heerlijk alleen badderen Nog anderhalf uur
Hallo meiden, Ik sluit me helemaal bij Philly aan, ik kan het echt niet bijhoeden hier Met Matthijs gaat alles prima, hij is alleen nog erg verkouden. Met mij gaat het weer iets minder. Ga vanmiddag maar weer eens naar de HA. Hoop dat ik snel weer wat opknap, want ik mis jullie wel. En ondanks dat ik 't niet bij kan houden hoop ik dat jullie ook mij willen/kunnen omschrijven. Groetjes Silvia
Hallo! Kom even stiekem vanaf het werk. Ben hier retedruk, maar wilde echt even lezen. Was benieuwd naar mijn omschrijvingen. Sjudith, zo grappig, je zit er helemaal naast. Ik ben echt een stuiterende wervelwind vergeet mezelf inderdaad wel eens. En mijn huis daar is het 1 grote bende, maar wel altijd gezellig en staat voor iedereen open. Nu ga ik snel weer aan het werk werk. Hoop dat de bloedprik uitslagen van iedereen er snel zijn!
Hai stelletje kletskousen! heb alles bijgelezen en ben weer op de helemaal op de hoogte! Ik heb hier af en toe helemaal in een deuk gelegen. Ook erg leuk om de persoonsbeschrijvingen te lezen! Voor wie nog een poging voor mij wil doen, graag! Ben wel nieuwsgierig Een reageerpoging laat ik even achterwege (ben op m'n werk), maar ga heel hard m'n best doen binnenkort weer eens op jullie te reageren. Momenteel erg druk met werk, studie en Silvan vraagt ook nog heel veel aandacht. 't Gaat trouwens wel een stuk beter met hem hoor! Ik weet niet eens meer of ik Daisy wel gefeliciteerd heb met haar zwangerschap, dus bij deze: meid, van harte gefeliciteerd! Ik heb wel respect voor je dat je nu alweer zwanger bent zeg. Onwijs leuk! En Sjudith, ik duim voor je! Spannend.... Het kriebelt bij mij ook wel om voor een tweede te gaan, maar heb besloten dat ik op Silvans verjaardag stop met de pil. Als het aan m'n man ligt eerder, haha, dus nog maar zien of we 7 augustus gaan halen. Verder zag ik ook nog veel eetschema's voorbij komen. Vind het wel prettig om te lezen hoe jullie het doen. Ik blijf het namelijk best lastig vinden. Doordat Silvan met 3 maanden al bijvoeding kreeg, moeten we nu van het CB het schema van 6 maanden aanhouden, maar minder dan 4 flessen mocht weer niet. Poeh, krijg er een punthoofd van! Lastig hoor! Sorry dat ik nu niet op iedereen reageer en misschien een beetje van de hak op de tak spring Kijk al uit naar jullie foto's van de 17e! Ga zo effe lunchen en kom dan nog even kijken of er al nieuws is van sjudtith! Daarna op tijd naar huis ivm het weer. Doen jullie voorzichtig als jullie de weg nog op moeten? xx
@ alieke... haha dan ben je niet zo'n schrijver heb net gebeld naar ha, was nog niet binnen de uitslag...ze bellen mij ***trekt ondertussen wat haren uit haar hoofd
@Sjudith: Spannend! Ik duim hard voor je dat je weer een wondertje met je mee mag dragen! Enne...ben ik zo gecompliceers dat je mij niet aandurft? hahahaha! @Miranda: ehm....ik vind het ook lastig om in een zaal vol mensen binnen te komen .....Denk dat ik maar op klompen kom en een rode roos in mn mond, zodat iedereen weet dat ik Vera ben, dan hoef ik me niet aan iedereen voor te stellen (hihi) @Austin: ik ben erg moe en 's avonds beroerd, maar verder gaat t goed hoor! Lief dat je aan me denkt! Hoe ist met jou en je mooie meissie? @Philly en mama van Mathijs en nog iemand; ik kan het hier ook niet altijd bijhouden hoor, ik babbel wanneer ik er tijd voor heb om te reageren en en af en toe geef ik ff een gil om te laten weten dat ik er nog wel ben...Vooral nu ik weer aa n het werk ben, is heel lastig.... @Mik: wat een supermooie tas zeg! Ik denk dat je meissie er gewoon bij wil zijn. Ze heeft vast in de gaten dat jij dan nog niet gaat slapen. Melanie is overdag ook vreemd met slapen, maar na de laatste fles (tegen 22.30) leggen we haar in bed en dan teut ze nog even en gaat dan ook slapen. Maar dan ga ik zelf ook naar bed....Ze hebben het vast door die trutjes @Noura: wat een schatjes zeg! @Setteke: beterschap! @Binna; wat een reageeractie weer zeg! Pfff.... Wat mooi hè wanner ze zo blij reageert! Ik smelt dan helemaal! Vind t zo lief! Hihi, jij ook al geen mening over mij.... @Elle: gaat t niet zo lekker meid? Dikke knuf hoor! Kom jij trouwens ook naar de meeting? @Marleen: hoe gaat t nu meid? Al wat minder gerommel in de trommel? (bedoel thuis?) Hoop t zo! Wat een lief, maar ook sneu (ziekig) mannetje op de bank! @Naat80: beterschap meid! Heb je niet een lekker warm bad waarin je ff lekker kunt ontspannen? @Linka: meis, schrik van je berichtje! Heb je niet een lieve huisarts die je kan helpen? Dit is niet goed hoor, dat je je zo voelt en zulke angsten hebt! @Daisy: akn heel goed een sprongetje zijn, en bij jullie is dan gelijk een dubbel sprongetje met 2 meiden! Wel lief dat ze tegelijk komen en niet na elkaar. Wat een supermeiden tioch! Hoe voel je je verder? Beterschap voor Lars. Ik hou het hier ff bij meiden. Ik ga Melanie ff lekker badderen, vandaag een rommeldagje hier.... Fijne dag allemaal! En ik kom straks nog wel ff kijken of Sjudith al nieuws heeft! Liefs Vera
@ esprit, Ik durf wel hoor Je bent een lieve meid , die precies weet wat ze wil maar het niet altijd durft te uitten Je laat soms wat over je heen lopen op je werk maar je lost het dan wel weer zo op dat ook jij tevreden bent Je bent snel tevreden met wat je hebt. Je hebt een hekel aan ruzies. ....
@ Sjudith: Kwam even kijken of je al uitslag had...niet dus....wachten duurt lang dan of niet? Kun je mij ook beschrijven? (Dan heb je wat te doen hahaha!) @ Philly: Fijn dat je blijft!