Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Pffff,nog langer wachten! :(

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Tammie Ze beseffen vaak net iets te laat wat ze kwijt zijn he?! Laat je niet ondersneeuwen en kies voor jezelf en je mannetje. Hopelijk komt het helemaal goed, dat zou het mooiste zijn, maar dan alleen als jullie met z'n alle weer gelukkig zijn!

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Vogeltje,wat een knapperd zeg!

@Esprit,jij ook nog misselijk?
    Ik ook nog met vlagen maar het wordt minder,alleen mn rug en bekken,pffff,jij ook toch?

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen. over dat met kindjes en stikken. een kind komt er haast altijd zelf uit als het stikt. dit omdat een kind daar een bepaalde reachtie vermogen voor heeft. even goed moet je natuurlijk altijd uit kijken. en zorgen dat het niet kan gebeuren. maar net als de rapley methoden. kinderen kunnen dat

5. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ow sorry, Binna! Sjudith raadde het als eerst en daarna ook Lauwie! Ik blijf alleen wel graag Arri voor jullie!

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Wat is dan je echt naam Arri?

He klote Juud.... Ben zooooooooooooooo benieuwd!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mar, ben ik zelf ook :)

8. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    @sjudith Spannend meis ik duim voor je

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    mijn echte naam - voor alle nieuwsgierigen onder ons- is Arja, ben 21 jaar en kom uit Gelderland. Zo, dat was mijn CV!

nog 1,5 uur, Judith!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @tammie: oh wat een knuppel hè, mannen kunnen af en toe ook zo dom zijn. nou hoop dat het goed komt ;) laat hem wel lekker zweten hè

@vogeltje, wat een knapperd echt een indo. had gehoopt dat mijn bloed er bij mijn jochie een beetje te zien zou zijn,maar helaas. hij heeft wel cht zo'n rond indo koppie en beeetje donker haar boven zijn billen maar dat was

@sjudith: ohjee nog langer wachten

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heh judithe nog langer wachten! :( ben echt nieuwsgierig!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tammie, wat fijn om wat van je te horen, niet hard van stapel lopen he meis, als hij echt van jullie houden moet hij maar bewijzen, gelijk heb je!

Vogeltje, ik vind je kereltje zo mooi, bruine tint, prachtig!

Ik heb mijn moeder eindelijk gesmst om naar de dokter te gaan........... Dus ze gaat morgenochtend bellen voor afspraak.

Esprit, vervelend dat je nog beroerd voelt, maar als je verder goed voelt en nog blij bent is belangrijkste.

Daisy hoe is dan met jou?

Juudje, wat naar dat je nog moet wachten, bah!

Binna, hoe is dan met Silver? Ik kan me wel begrijpen dat je niet veel had meegemaakt dat Silver zo kleintje was, maar je bent hartstikke trots op haar, ga zo door.

Arri, neej heeft niks met mijn gehoor mee te maken, ik ben al eerder depressief geweest, ik probeer al zoveel mogelijk naar positieve kant kijken, maar ik pak teveel van mezelf en ik ben nog nooit een dagje weggegweest zonder kids (kan ik niet eigenlijk) en ben ook nogal onzekere meisje (vind ik erg moeilijk om zelfvertrouwen terug te winnen, was mij aardig gelukt maar is weer weg heb ik zo'n gevoel van)

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ben je soms dan indonesie? Aanzien je fotoshoot in je album?

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    ER zijn dus wel paar geraden, wat knap! Haha! Is idd aparte naam, me schoonmoeder heet Anja dus Hanna is vernoemd naar Henk en Anja ;)

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    linka: ik ben een halve pinda en mijn vriend is een kwart

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    toch wel ja! had t niet verwacht! maar zo heet ik dus...!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Pinda? Vertel eens, sorry!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Moet je ook trots op zijn! Veel mensen denken dat ik buitenlandse ben ivm naam :rolleyes:

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh pinda is een ander woord voor iemand die uit indonesie komt haha

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @arri zekker een aparte naam. maar wel leuk. vindt het niet jamer dat je niet vaak bij je eigen naam genoemd wordt

@jenny ik noem mijn broertje ook altijd pinda maar dat is gewoon een hele nl. maar ken het ook inderdaat wel als somige mensen die inds zijn en dan pinda worden genoemt

@ meiden die ook een sticker voor achter op de auto hebben. hebben jullie hem aan de buiten kant of binnen kant. want zoals ik het bekijk kan ie alleen maar aan de buiten kant maar dan gaat ie toch stuk?

Deel Deze Pagina