Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    :cry: Jammer Judith! :( Da's balen!

Sterkte meissie....

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oh, jammer Juud, nou neem maar lekker een borrel van het weekend, voor je het weet kan het niet meer!
    Werkse!

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ah meid! wat een enorme teleurstelling! Ik vind het erg naar voor je! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak! Het is je echt gegund!
    Werkse nu, niet leuk zeker nu werken...

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Juud,ach wat ontzettend jammer meis!
    Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!
    Werk zuh!

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Miranda,owja en jij vroeg nog of ik een nieuwe banner moest hebben,dat wil idd wel maar kan beter na de verhuizing doen niet dan?
    Ik oet wel zeggen dat ik er totaal geen verstand van heb hoe ik dat zou moeten doen,DUS als iemand tijd en zin heeft?

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Lique80,ik was er idd 1 van die last van mn bekken heeft.
    Er was een tijd geleden aan al aangeraden om naar de fysio te gaan,denk dat ik er toch maar aan moet geloven,hoe ik het ga doen weet ik niet want is tuurlijk wel lastig met 2 kleintjes....

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    kan de fysio niet aan huis komen? of eventueel 's avonds langs?

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ow en Linka,thanks for asking ;)
    Het gaat goed hoor met mij,ben op het moment alleen heeeel errug moe maar dat komt omdat we zo'n waardeloze nacht gehad hebben...
    En jij,ga je nog ff langs de huisarts?

Nu hou ik op met alles vol te schrijven :oops:

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Zou ik na moeten vragen,zou idd wel heel erg ideaal zijn,maar volgens mij waar ik al eens geweest ben kan dat niet :(
    Zal morgen ns bellen...
    Mooie naam btw :thumup:
    Ben ook wel benieuwd hoe je eruit ziet,hihi....

10. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ach, dat is jammer judith! Die van die borrel is wel een heel goede tip! Als ik dit van te voren geweten had, had ik mn oud en nieuw een paar maanden eerder gevierd, hihi!

@Daisy: ja heb met vlagen last van mn rug en denk ook mn bekken (?), kan dan ff niet recht op lopen...en ik heb tintelingen in mn linkerhand, vooral mn wijsvingen voelt een beetje dovig aan....wat zou dat zijn?

Net mn meissie in de blote billen op haar buikie op de commode..zo lachen, heb spiegeltjes geplakt op de muur en ze zag zich zelf, hahaha, zo lief en zo trots als ze in de spiegel keek...kzxal haar straks wel ff op de foto zetten, wanneer ze uit haar bedje komt en dan ff spammen...

Kga gauw ff wat doen hier, heb de hele dag eigenlijk alleen maar een wasje aan gezet en wat op de bank gehangen...oja en mn meissie in bad gedaan....kheb ook geen puf voor meer, bleh...

Liefs Vera

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Esprit,als je daar last van blijft houden kan het goed Capral Tunnelsyndroom zijn,ik heb dit ook gehad tijdens de zwangerschap van Fenne en Linne,dan krijg je een heel dof gevoel,is niet fijn maar ook niet echt pijnlijk,ik heb met een braze gelopen toen.
    Leuk he als ze zichzelf zien,hier ook liggen ze helemaal in een scheur.

Ik heb straks snoep meegenomen :oops: ik kan er niet vanaf blijven,baal ervan!

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    happpy wat vervelend van meer zantac, wat willen ze gaan onderzoeken? een zuurmeting?
    wij mogen maandag weer naar de kinderarts. ik hoop eigenlijk dat we een keer wat minderen mogen. 20 gram is erg veel, als je nagaat dat ze 10 gram op 10 kg gebruiken. maar goed , het helpt haar wel.

haha jenny leuke beschrijving van jezelf

marleen fijn dat je administratie weer is bijgewerkt, en het gaat hier allemaal goed

elleny beterschap, hoop dat je je snel weer beter voelt.
    en zoals je het zegt klopt wel, melk blijft voornamelijkste voedingbron, bijvoeding moet je echt zien als BIJvoeding

philly wat jammer dat je ermee stopt, maar voel je niet verplicht om alles te lezen, zou het zelf heel leuk vinden als je af en toe laat weten hoe het met jou en renske gaat

puck ik heb vorige keer een voedingsadvies gekregen en hoe dit te verdelen over de dag. dit was met 4 maanden. wel geven we pas met 6 maanden bijvoeding. over ruim een week gaan we naar het cb, maar dan een afspraak met de arts en de voeding word bij ons gedaan door de verpleegkundige

chantico goede tip van die biobim, want rijstebloem werkt inderdaad niet bij bv. ga dat dan ook maar eens halen binnenkort. over 2 weken is ze 6 maanden en krijgt ze bijvoeding, maar wil het gewoon met een lepel geven. de fles weigerd ze trouwens toch, gaat ze gigantisch van kokhalzen. stom want een speen wil ze wel

ach marleen wat een zielig foto van thomas, hoop dat hij snel opknapt
    en een heerlijke foto van jasper met de liga op zijn neus, je kan zien dat het hem smaakt

daisy beterschap met lars, en wat betrefd de meiden, het kan een sprongetje zijn, maar mischien zitten ze een dagje minder in hun vel? zit iedereen wel eens, hoop dat het snel over is

lieve pruts hoop dat je af en toe even komt vertellen hoe het met jullie gaat, liefs

jenny ja mannen kunnen wel eens handig zijn ;)

oei grijze poep weet ook niet wat dat is...

he rebbel wat balen van die uitslag, hoop dat ze hem toch snel hebben

duster hoop dat je je snel weer beter voelt

alieke werk ze

aaaaaah lees net met teruglezen en reageren dat daisy weer zwanger is, wat leuk, gefeliciteerd meis!

moniki jij ook voorzichtig op de weg

linka dikke knuffel voor jou

vogeltje wat een scheet zeg

lekker zeg van prenatal binna, maar je hebt verder wel leuk geshopt. ik heb hier een shopstop. ik weet nu al niet wat aan te trekken, en dat is ook niet altijd leuk

lique jij ook beterschap

aah balen zeg judith, nou werk ze

oh en zie dat esprit ook zwanger is.. gefeli meisje! wat leuk zeg!

nou zijn er nog meer zwanger wat ik gemist heb?

met de zwangerschap van safouane had ik ook carpal tunnelsyndroom, vanaf 15 weken ongeveer, werd snachts ook wakker met pijn en ook die tintels in de vingers. ik heb een skeelerpolsbeschermer gedragen.
    met anis had ik er geen last van

iik heb al 3 dagen buikkrampjes, moet zeker ongesteld worden. werd het 3 weken geleden al (2 dagen maar) maar had gehoopt dat het langer was weggebleven i.v.m. borstvoeding

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hahahaha, kben hier ook af en toe asociaal aan het vreten....:oops: :oops:

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Daisy: heb je trouwens een PB gestuurd.

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @sjudith: jammer

@esprit: leuk hè een spiegel, mylan lacht ook atlijd naar zichzelf erg leuk

@noura: nee hoop ergens in agustus wel, zou super zijn. wel eng dan 2 kindjes, hoe ga ik dat doen? hihi

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach meid ik heb er 4 en dat gaat allemaal wel goed komen hoor, je groeit erin, je vind ook een ritme en word makkelijk in bepaalde dingen, ieder moet op zijn beurt wachten

17. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Ik ga 9 kansen op 10 komen met Stan. Als het weer meezit ga ik er een uitje van maken. Mijn man kan niet mee want die moet lesgeven tot 12u.

En ja, wij hebben een achterruitruitenwisser (wat een moeilijk woord)

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ga ook langs huisarts, me moeder gaat morgenochtend bellen.

19. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Goed zo meis! Je zegt zo vaak tegen anderen dat ze goed voor zichzelf moeten zorgen.....DOE DAT NU MAAR IS GOED VOOR JEZELF!

Dikke knuf van je buddy

20. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Arri: Mijn gokje was Arianne :).

@ Vogeltje: Wat een mooi ventje!

@ Jenny: Jij hebt echt humor :D

@ Puck: Ik heb altijd Hema rompers. Ze hebben standaard pakketten en soms hele leuke aanbiedingen.

@ Juud: :cry: :cry: :cry:
    Nou ik had er zo op gehoopt...

--------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb heerlijk een uur gewandeld met Jasper. Ik had al zoveel binnen gezeten omdat Thomas ziek is en ik moest er ff uit!
    Ik was net even bij m'n buurvrouw. Die is 23 nov bevallen van een meisje. Die is klein! Echt een popje! Vergeleken daarbij was Jasper al gelijk een reus en nu helemaal :confused:

Ik heb weer niet veel uitgevoerd, was van alles van plan vanmorgen, maar helaas... Ik zat weer heel veel op m'n stoel met de laptop. Ik ga nu de was maar eens opvouwen waar ik het vanmorgen al over had :)

Deel Deze Pagina