Ja, je bent zo'n lieverd! Soms lijkt het net of je jezelf vergeet en dat mag niet hoor! Ik hoop echt dat de huisarts je kan helpen meis!
Nou, Silke heeft haar dag niet zo. Ze drinkt slecht, liet om 12 uur 120cc staan. Dat vind ik wel veel. En om 14.45 uur natuurlijk alweer honger. Heb het weten te rekken tot 15.30 uur. Je zou denken dat de fles dan nu wel leeg zou gaan in een teug, maar nee hoor, weer 40 laten staan... Ze is ook zo sjacho en wil alleen maar slapen. Ben ik ff blij dat manlief ook nog zieligjes thuis is, kunne we de boze baby mooi delen! @ Sjudith, he jammer meid! Hopelijk kun je iets krijgen om je ongi op te wekken! Werkze! @ Rebecca, een van die vlekjesziektes, de vijfde of de zesde ziekte begint met eerst uitslag en dan koorts en algehele malaise. Misschien dat dat het is? Zo niet dan zou ik me toch laten doorverwijzen naar een dermatoloog. Misschien toch iets van eczeem. @ Rebbel, nou ja zeg, dat is asociaal! Hoop dat ze je gauw bellen met een goede uitslag! @ Duster, sterkte meid, hoop dat je gauw opknapt! @ Moniki, gelukkig dat het met Silvan een stuk beter gaat! @ Marleen, mijn moeder denkt ook dat mijn kindjes in nets stikken, nou dat valt mee, Tymen is er nog steeds! @ Tammie, goed zo meid. Laat hem maar bewijzen dat hij echt van jullie houdt en voor jullie wil gaan! Sterkte met alles meid! @ Vogeltje, knappe vent die Toby! @ Binna, jeetje wat een muts bij de Prenatal! @ Daisy, ik denk dat je een jongen krijgt. Vraag me niet waarom, het is een gevoel en op niks gebaseerd. Ik heb het al bij verschillende mensen goed gehad. Maar het kan nog veranderen. Als je op mijn banner klikt kun je er net zoeen maken als mij. Dan kunnen Fenne en Linne en de beeb erop en eventueel zelfs Merel* als je dat zou willen. Ik heb Cesartherapie voor mijn bekken en het is een aanrader. In tegenstelling tot fysio word je niet gemasseerd, maar krijg je oefeningen en leefregels waardoor je je herstel grotendeels zelf in de hand hebt. Mijn therapeute komt bij mij aan huis. @ Puck, zo af en toe heeft Kruidvat babykleding in de folder en daar zitten ook sets met rompers bij! @ Pruts, he nee toch meid, jij gaat ons toch ook niet verlaten? Ik zeg tegen jou hetzelfde als ik tegen Philly heb gezegd, kom af en toe reageren op dingen die je eruit pikt en hou ons lekker op de hoogte van je gezinnetje!
@Esprit,je hebt pb @Noura,ja zou idd ook wel kunnen dat ze hun dag niet hebben maar allebei tegelijk? Nja we wachten maar even de nacht weer af. Ze zijn vandaag langer opgebleven tot ze echt heel moe waren en toen op bed gelegd,nog wel 2x jengelen maar nu slapen ze nog.. @Jenny,ja idd daar zou ik me niet druk om maken,hoe te doen met 2,her gaat het heel relaxed hoor,hoop straks met 3 ook @Linka,goed zo meid! Ben erg benieuwd meissie en hoop dat je je snel weer beter gaat voelen! *Knuff* @Aykietje,Ik ga 9 kansen op 10 komen met Stan Weet even niet wat je bedoelt? ----------------------------------- JAAAAA net eindelijk een nieuwe box besteld,de park a kid,lekker ruim,met een deurtje,ben errug benieuwd! Ik ga zo ns boven kijken naar mn meissies en mn schattie....
sorry dames ik heb niet bij kunnen lezen jullie hadden zooo veel geschreven weer 25+ pagina's... las wel super nieuws van marleen over jasper! Super nieuws meis! miranda we schreven eerst in "wie nog meer in de eerste ronde" enne ja ik heet Lee-Allen maar iedereen noemt me Lee in het echt. hahaha zie allerlei dingen voorbij komen over hoe iedereen denkt over iedereen...nou doe maar niet bij mij hahahaha! Ik wil daar nog wel even op zeggen dat ik van jullie allemaal ben gaan houden! dikke knuffel en kussies!
@judith, Jammer zeg. @Noura, Ja inderdaad een zuurmeting. Met zonde, dus zit daar echt niet op te wachten. Is volgens mij echt niet leuk! Ze krijgt nu 2x45mg in een drankje. Hoe krijgt Annisia het? En alvast succes bij de kinderarts morgen. Oh ja 20 gram is zeker wel veel dan! @marleen, lekker he even wandelen. Heb vanmiddag ook meer als een uur met Janna gewandeld. Alleen de kinderwagen door de sneeuw duwen is wel wat zwaarder. haha sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar is echt te veel. Fijne avond allemaal. Zal wel vroeg op bed liggen vanavnd. ben nog moe van gisteren en morgen weer werken.
Oo zoo leukkk ben net gebeld. door de prenatal jaaa ze maken me dag weer goed. of ik vrijdag met Silver langs willen komen voor een fotosesie. voor in het prenatal boek. het is alleen jamer genoeg mogelijk dat ze er niet in komt omdat als de foto's niet mooi zijn. het ander babytje was als tweede is gekozen er in komt. ze moet samen met een jongetje op de foto ben zo benieuwt. @daisy ik kan wel een banner voor je maken met foto's maar dan loopt ie niet mee met je zwanerschap. @Aykietje oke dan ga ik hem er op plaken. en wat leuk dat je va die 10% 9% zekker komt. gezellie. vraagje vindt je het goed als ik je op het forum veerle noem. is voor mijn makenlijkker typen met me dislextie @marleen wat lekker dat je even van de buitenlucht genoten hebt. ik heb net met me moeder silver nog een keer pap gegeven maar ze vindt het iets beter maar niet veel. en toen vroeg me moeder zich dingen van mijn af en zijn we n mijn boek gaan lezen. nou Silver lijkt gelukkig qua ontwikkeling niet op haar moeder. want ik draaide pas geheel om met me arm mee toen ik 4,5 maand was
@ Binna: Heeft Prenatal het toch weer een beetje goed gemaakt ! ---------------------------------------- Ik wilde net mijn was op gaan hangen die ik vanmorgen aangezet had en draait het was machine nog. Ik vroeg aan Jeroen of hij m soms op pauze had gezet en later weer aan had gedaan ofzo. Bleek niet Jeroen eraan gezeten te hebben maar Thomas! Hij heeft mijn wasmachine aangezet compleet met voorwas en vlekkenprogramma! In totaal een wasprogramma van 92 minuten...! Tegenwoordig regelt hij zelf welke dvd hij gaat kijken, als ik niet uitkijk dan draait de vaatwasser en nu dus ook de wasmachine....
[quote="Daisy1975@Aykietje,Ik ga 9 kansen op 10 komen met Stan Weet even niet wat je bedoelt?[/quote] Sorry voor men Belgisch Ik zal er hoogstwaarschijnlijk bij zijn. Ik wil dit voor geen geld van de wereld missen... Binna zet met er maar bij!
Wat is Thomas boefje zeg Marleen! Huh Binna, ik heb misschien overheen gelezen maar wat is er gebeurt dan? Aykietje, gaaf joh! Binna, je vroeg nog over Jeroen of hij meegaat, ja hij is weekend vrij Austin, het geldt ook voor mij! Vera, dik knuff van mij en idd je hebt gelijk in maar tsja wie ben ik en ben stront eigenwijs
@linka ik had een shirtje gekocht bij prenatal en die van haar maat zat geen kaartje aan en toen heb ik een ander mee genomen voor bij de kassa heeft die muts die ander in me tas gedaan mt 56
Meeting met de aug.mama's 2008 http://www.uilenbos.nl/ 17 januari 2009: Sjorsje met fam = 4 Sabrina en silver =2 Petra en dr gezinnetje = 3 Kalinka met Myrna en Jeslyn (misschien met Jeroen) = 4 Setteke met fam = 4 mik25 (kim)met fam = 3 Alieke zonder man,met Danique = 2 Miranda en familie = 5 Philly met fam = 4 Duster met Mathijs = 2 Kimm met fam = 4 Austin waarschijnlijk zonder fam = 3 espirit met Melanie = 2 JennyS met Milan = 2 Schatje met djayden = 2 Judith met fam = 3 Aykietje met stan ====== Volwasenen 26 Baby's 17 Kinderen 7 Mischien ligt aan rooster Daisy me fam = 4 klopt het dat dit de lijst is. staat iedereen er op die mee wilt. want dan kunnen we reseveren. ? Dus wie er ook mee wil zet je zelf er nog even bij. je staat er bij. ps bedankt voor je kaartje
nee tis niet omde hoek hier. morgen gaat steve en wat fijn dat jeroen mee gaat. met Silver gaat het prima. kletst steeds en ronld steeds naar haar buik nu nog terug
hoi meiden, sorry, even ego! nou ik weet t ff niet meer... de ka heeft net gebeld met de mededeling dat er iets mis is gegaan! dat is schijnbaar al lang bekend, maar dus niet bij mijn ka! nu zei de ka dat hij zich af vraagt of het wel nodig is om Milan opnieuw te laten prikken omdat hij goed vooruit gaat. hij heeft een verslag van de fysio gehad en die was tevreden en hij zelf ook. hij denk dat er niks uit zal komen, maar dat kan hij natuurlijk niet garanderen, dus wilde hij dat met mij in overleg doen. hij zei dat mocht hij later toch nog gaan twijfelen hij het altijd nog kon laten onderzoeken. ik vroeg toen of het niet beter was om het dan op tijd te weten, maar dat maakt niet uit omdat een stofwisselingsziekte niet te genezen is. hij zei net na de geboorte was hij erg slap en dat bleef een tijdje zo, daarom wilde we het laten uitzoeken, maar ik verwacht niet dat hij wat ernstigs mankeert omdat hij vooruit gaat. je moet zelf even kijken wat je er mee wil doen, hoe jezelf in elkaar zit. of je wil die gedeeltelijke zekerheid hebben dat het goed is, want dat onderzoek sluit nog niet alle stofwisselingsziektes uit, of je denkt ik kijk naar mn kind en het gaat goed we kijken gewoon hoe hij zich verder ontwikkelt. een stofwisselingsziekte kan erfelijk zijn, dus bij een 2e kinderwens en je wilt perse zekerheid dan moet je een traject in van een half jaar want dan weet je het pas zeker, maar nogmaals ik verwacht er niks van dus ik zou het prima vinden om het zo te laten. wat moet ik hier nu mee? aan de ene kant denk ik, ik wil het weten, maar dan heb je nog geen 100% zekerheid en aan de andere kant denk ik van de fysio verwacht er niks van en de ka niet en ik vind ook dat het goed gaat, dus ik laat het zo. heb net op internet zitten kijken bij stofwisselingsziektes, nou dat had ik beter niet kunnen doen... je hebt ze in allerlei varianten, de een merkt er niks van en de ander is heel erg ziek. wat zouden jullie doen? sorry voor mn lange verhaal... liefs rebbel wat zouden jullie doen?
@Rebbel,heh wat een gedoe zeg Ja ik zou het wel willen weten of mijn kind een stofwisselingsziekte zou hebben maar aan de andere kant,hoeveel procent kans weet je dat het zo is?Dit is echt een keuze die jullie moeten maken.Moeilijk hoor! Wat vindt je man ervan? ---------------------------------------- @All,hebben jullie een leuke tip waar ik leuke badpakjes kan kopen? Heb op de site van Lief! gekeken maar daar hebebn ze alleen 62/68,ben bang dat het te klein is?