Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    die zegt laat het gewoon zo...
    omdat de ka nu denkt dat er niks aan de hand is. hoe milan nu is zou hij geen bloedonderzoek laten doen bij een kindje. maar ik mag het laten doen omdat hij zich mijn onzekerheid nu wel voor kan stellen.

ik denk er nog maar even goed over na...

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ rebbel, ik zou dat bloed wel willen laten onderzoeken en dan puur omdat ik een beetje een controlfreak ben. Zo van ik wil allles hebben laten doen, voor het geval dat. Ook met het oog op een eventele tweede waar jullie al erg mee bezig zijn. Ook al is het maar een gedeeltelijke zekerheid, die heb je dan maar weer.

En je moet niet op internet kijken hoor over stofwisselingsziekten. dat komt pas als je weet dat hij iets heeft. Moet je eerder niet doen. Het zoontje van mijn zwager is ook getest op een stofwisselingsziekte en daar werd meteen van het ergste uitgegaan en nou blijkt dat mannetje gewoon gezond te zijn... Ze hebben zich dus een aantal maanden vreselijk ongerust gemaakt om niks. Je moet je niet eerder ongerust maken dan dat het aan de orde is.

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Lique: jij ook al denken dat je zwanger ben ik word neit geod van mezelf hier echt waar! weet niet wat ik met mezelf aan moet en vind het ergste dat ik soms echt zo misselijk ben dat ik moet overgeven :S en dat ik echt totaal niet aardig ben tegenover me vriend ik snau heb de hele dag af. en hij doet zo zijn best gewoon. daarbij ook opgezwole buik een beetje :S en hoofdpijn en soms lekken me borsten gewoon spontaan geen reden voor niet omdat emy huilt of wat dan ook. nou ja ik begrijp niks meer vanmezelf gelukkig ben ik dan niet de enigste hiero.

JUUD JAMMER MEID! HAD ZO ZITTEN DUIMEN VOOR JE HIER !

daisy : echt doen hoor ff naar de fysio is hooguit een half uurtje dat je daar heen hoeft je krijg oefeningen mee voor naar huis die je afentoe tussen de bezigheden kan doen .Ik moest ook naar fysio met 10 weken toen begon het toen al te voelen heb toen gewacht tot 15 weken. maar toen ging ik afentoe echt kapot van de pijn in me bekken. en rug en ja het heeft mij echt geholpen. Je kan zelfs afspreken om die oefeningen gewoon mee te nemen naar huis zeg maar en dan gewoon 1 keer in de maand ff langs gaan kijken of er verbetering is. ik heb nu alleen nog last van me bekken als ik veel getilt heb en trappen gelopen heb.

nou meiden ben vandaag bij me moeder op bezoek geweest was zeker weten gezellig. alleen emy wilde niet zo goed drinken. is weer sterves koud buiten ook totaal niet leuk. zit hier lekker in me dikke trui op de bank met kachel vol aan en een bakkie pleur. emy op bed.kan niet beter. mannetje de hort op met zijn neef. ff rust. pfff
    en morgen gaat alles weer helemaal overnieuw olee olee.... moet nog afwassen eigenlijk en stofzuigen en dweilen en ja gewoon teveel. komt geen einde aan.

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    daisy :ik heb een leuk badpakje bij decathlon gehaald :D hihi ene lichtblauwe met roze bloemetjes en ene met knal roze streepjes met oranje en wit echt super leuk ! moet je maar eens kijken.

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
  6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    je moet wel oppassen de badpakjes van decathlon vallen wel klein. dus kan je beste even een rompertje ofzo mee nemen of even meten bij de kleintjes.

7. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden

Melanie in gesprek met mijn broer

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    WAT LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

9. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Rebbel: Ik vind het eigenlijk een beetje lomp van ze om de beslissing maar bij jullie neer te leggen. Hoe moeten jullie nu weten wat de beste beslissing is! Ze vinden dus dat het niet meer nodig is, maar ze zijn er wel ooit over begonnen.

Ik zit me al eventjes af te vragen wat ik zou doen in jullie geval, maar ik vind het maar lastig. In eerste instantie was mijn eerste gedachte niet doen. Als je mannetje het goed doet en je hebt er zelf een goed gevoel bij dan zou ik het zo laten. Je moet een traject in voor een half jaar en dat kan dus voor niks zijn. Als het wel een stofwisselingsziekte is kom je daar dus vanzelf achter. Het is niet te genezen, dus je kunt ook niks doen ter voorkoming van. Ik snap ook niet zo goed waarom je hem bij de wens voor een eventuele 2e wel zou moeten laten testen. Als het erfelijk is kunnen ze dat toch ook bij jullie testen?

Ik ben overigens helemaal niet thuis in dit onderwerp hoor, ik heb er de ballen verstand niet van, maar als ik je verhaal zo lees dan is dit dus mijn mening. Misschien dat je er helemaal niks aan hebt, maar toch.

Ik zou zeggen volg je eigen gevoel hierin en laat je desnoods nog even goed informeren door een KA.

Succes!

10. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden

Nou al een ijdeltuitje!

11. Marleen2109

Ach gossie, ze kijkt helemaal verliefd!

En zichzelf vind ze ook wel leuk :) !

Erg lieve foto's!

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden

Nu wat vrolijker...

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden

Ben ik niet lief? Lijkt ze te vragen? Sceet hè

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    de laatste hoor, voor deze keer dan :oops:

Gek op mn voetjes!

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @setteke: dank je voor je antwoord meid.

@marleen: ik neig er ook meer naar om het niet te laten doen, omdat ik zelf niet het gevoel heb dat er iets met hem aan de hand is. de reden dat ze toen die bloedtest wilde doen is er nu niet meer volgens de ka en lag het dus ws aan de vroeggeboorte. als er niets uit die bloedtest zou komen, is het ook niet de bedoeling om dan het 2e traject van een half jaar in te gaan hoor, maar hij gaf aan dat je zover moet gaan wil je perse 100% zeker zijn. hij gaf aan dat er wat hem betreft niks de kinderwens voor een 2e in de weg staat.

pfff.. moeilijk hoor. ik wacht nog even het advies van de fysio af.

liefs rebbel

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wat een mupke esprit! :D
    ik ga mn mannetje knuffelen!

doei meiden.

17. Marleen2109

Ik ben apetrots op m'n mannetjes, maar ik heb de laatste tijd als ik meidendingen zie dat ik denk: Goh, toch ook best leuk eigenlijk :oops: :) Ik heb geen kriebels hoor, ik ben nog zwaar aan het ontzwangeren. Ik denk zelfs serieus dat ik keihard zou gaan janken als het wel zo zou zijn :eek:. Ik vind het alleen raar van mezelf dat ik dat heb, want ik ben helemaal niet van de meidendingen.
    Zo nu heb ik het een keer gezegd, misschien dat het nu over gaat :)

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    meiden ff jullie mening

ik zit er namelijk een beetje doorheen. weet niet wat ik nou met mijn meisje moet doen.

ze huilt namelijk best veel. is snel verveeld en kan zichzelf nooit langer als een paar minuutjes vermaken. als ik haar in de cosi doe en lekker met haar ga wandelen moet ik altijd een doekje voor haar ogen doen als ik zie dat ze moe word anders gaat ze huilen huilen huilen en valt nooit uit zichzelf in slaap. ik schaam me er af en toe echt voor want bij de kassa als ze even niet beweegt huilen als ze zich verveelt huilen. iedereen zal wel denken dat dat alles is wat ze doet. dit is natuurlijk niet zo maar ze huilt nog steeds verschrikkelijk veel. voor een kindje van bijna zes maanden in ieder geval.

ik weet niet wat normaal is . moet ik de kinderarts weer bellen om te kijken of het iets medisch is.

horen kindjes van 6 maanden zichzekf te kunnen vermaken. en zelf in slaap vallen. ik weet niet meer wat ik ermee aan moet,.

wat vinden jullie?

ook word ze nog meerdere malen per nacht wakker! of zal ik de osteopaat nog een keertje bellen voor een afspraak?

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zou het niet doen als je kereltje het goed doet!

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @rebbel: ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik zou doen, maar als er een test is dan zou ik het wel graag laten uitvoeren. maar dat komt omdat ze op mijn werk zoveel kunnen testen.

ze doen bij alle kindjes in nederland al 18 type testen ook op stofwisselingsziektes geloof ik, is daar iets uitgekomen of heb je er nooit meer iets over gehoord?

Deel Deze Pagina