Dat pas? DAt is wel erg lang, maar hopelijk kan je tussendoor naar Osteopaat. Delilah, kan zijn dat Wesley misschien allergisch is voor honden, je kan ook dokter bellen voor test, dat wil ik ook heel snel doen met Jeslyn ivm katten, want ze heeft een keer 2 blaasjes op dr voet gekregen die veel op allergie reactie lijkt, dus hou dr in de gaten, zo ja dan moeten de katten de deur uit....... Het is maar een keer gebeurt paar weken geleden maar daarna niks meer, dus.
Setteke : waarom bel je niet even de HA? Misschien heeft ze een gripe oid onder de leden die nog moet uitkomen...vreemd...zou het ook nie weten... denicepino: Wil je niet blij maken met niets maar als je wel een vaag streepje hebt dan ben je volgens mij gewoon zwanger, je hebt wel HCG of niet, je bent niet maar een "beetje" zwanger toch? Hoop het zo voor je, spannend hoor! Wanneer ga je weer testen? Mik: Ben benieuwd wat eruit komt! Succes bij de KA Anne is trouwesn ook een beetje een snelle "huiler", echt goed huilen is het niet maar ze jammert wel snel. Tis me er eentje hoor, koet uit kijken dat ik haar niet te veel bescherm tegen drukte ed... Philly: Heel veel sterkte met je PO! AUW! Veeeeel rusten! Bij ons gaat alles een beetje rommelig, Anne voor het eerst naar het KDV geweest, geen succes, alleen maar brullen en zeker niet slapen...ik weer erken...geen succes... Is vaak wakker in de nacht, geen pijl op te trekken... Ben ook nog steeds op een telefoontje aan het wachten van CB over haar voeding. Op het KDV vroegen waarom ze maar vier flessen krijgt eh... We hebben nu een schema van (ongeveer) 07.00 - 210 11.00 fruithapje (twee eetlepels max) 12 - 210 16 - wortelhapje oid (twee eetlepels max) 17 - 210 21 - 210 plus 2el nutrix Vreemd schema? Ik weet het niet, ben ook maar een verse mama Ga nu even mijn mannetje onbijt brengen, ligt met zware griep op bed...
Linka weet je nu ga ik een verhaal vertellen over me moeder. (misschien heb je er wat aan) Mijn moeder is altijd allergisch geweest voor katten,vogels en honden door de huidschilfers en de haren ervan. Nu had mijn oma dus me moeder haar moeder 2 katten. Die zijn voor mijn moeder de deur uit gegaan omdat ze er allergisch voor was. nu kwam ze heel vaak toen ze wat ouder was bij vriendinnetjes met honden en katten en vogels en gewoon veel beesten. Toen bleek ze opeens niet meer allergisch te zijn daarvoor. Is heel raar nu heeft mijn moeder zelfs een hond een labrador kan je nagaan.en de allergie was door de dokter vast gesteld na testen op der arm je weet wel allemaal nummertjes op de binnekant van de arm met prikjes en veegjes. Nu zegt de dokter van me moeder dat een mens met een allergie KAN genezen. Dat als je vaak met bevoorbeeld een hond bezig ben en je bent eigenlijk allergisch ervoor dat je daar van kan "genezen" of er tegen kan. ( wij kregen ook nooit een huisdier totdat er opeens een zwerfhondje voor de deur stond hihi en toen kregen me zus en ik een konijn en later mijn oma een vogel en nu heb ik dus ook 4 vogels en een konijn en me moeder kan ze gewoon aaien ) misschien heb je er iets aan het verhaaltje. maar om een lang verhaal kort te maken het is niet altijd goed om meteen de nou ja duur woord "Bron "van de allergie weg te halen. net als dat je een kind niet verkouden laat worden is niet goed die moet gewoon alle bacterieen een keer mee gekregen hebben is goed, ( is mijn mening dan he je kan kinderen niet overal voor beschermen)
Anne 4 flessen, dat is toch genoeg hoor en dan nog hapjes tussendoor! Dat is voldoende, Jeslyn is jongere dan Anne en krijgt maar 4 flessen, tot nu gaat het prima hoor en krijgt ook minder dan van Anne. 7.15 180cc+6 en rijstebloem 11.15 180cc+6 en johannesbroodpitmeel 15.15 180cc+6 en johannesbroodpitmeel 19.15 a 19.30 210cc+7 en rijstebloem Dus ze drinkt alles op, ga proberen verhogen naar 210cc+7.
mamajoor : ja ik snapte er ook al geen ene uhhh reet van die test deed het volgens mij gewoon niet :S raar ding. nou ja ik blijf me beetjeberoerd voelen op het moment dus denk dat ik gewoon maar een testje er tegen aan moet gooien. nou nog ff wachten tot ik naar de wc moet hihi.
Ja, mijn zusje was genezen toen ze weer in aanmerking kwam met katten (haar ex had katten en ging samenwonen) en elke dag samen dus raakte zij gewend en nu ze uit elkaar zijn en op zichzelf woont en heeft pas kat in huis gehaald uit Asiel, ja hoor begon ze weer snotteren, maar ze wil aanwennen en aanpassen dan gaat vanzelf over. Jeslyn niet, alleen op huid, eigenlijk wil ik katten niet wegdoen, maar Jeroen is ook allergisch voor katten, hij krijgt benauwd van maar na pufje dan is weer over, maar hij wordt alsmaar gek van dat hij steeds pufje moet innemen en toen wij weekendje weg waren, geen katten enzovoort nou hij had hele weekend NERGENS last van, is ook zo raar eigenlijk, want zijn ouders hebben jarenlang katten en had ook eigen kat.
Mijn " schema " ziet er alsvolgt uit iedereen laat het zien IKE OOK IKE OOK ! hihi 07:30 uur bv ( geeeeeeeeeeeeen idee hoeveel haha) 11:00 uur Fruithapje 120 g( vandaag MANGOO! hihi) 12:00/13:00 uur bv ( hetzelfde verhaal) 16:00/16:30 uur groentehapje 125 g ( vandaag Bruine boontjes met appeltjes) 18:00 uur bv ( hetzelfde verhaal) 20:30/21:00 uur bv Maar nu moet ik er bij zeggen dat ik echt weinig bv heb op het moment ik maak me veel te druk en ja ik red het gewoon niet soms om 4 keer op een dag bv te geven dus heb voor de nood fv 180+6 drinkt ze dan.dus moet er echt aan geloven om helemaal te stoppen met bv. wat ik erg jammer vind. Ik heb al zovaak gezegt ik ga nu echt stoppen en dan was ik ook een week gestopt en stonden me borsten weer op knappen soms kan ik geen hoogte krijgen van me borsten ( lastige meiden hahahahhaha)
Ja als hij echt medicijnen ook moet hebben ervoor om dan bij katten in de buurt te kunnen en het echt vanzelf niet over gaat. ja dan word het denk ik ook moeilijk.. maar ja je huisdieren doe je niet zo makkelijk weg he, het zijn toch ook een klein beetje je kindjes waar je voor wil zorgen.
Precies, ik heb Beau en Bilbo al bijna 9 en 8 jaar lang. Hij heeft ook medicijnen gekregen voor allergie en ook huisstofmijt, want hij wilde ook katten in huis hebben, maar toch wild ehij niet meer slikken en hij vond dat het niet hielp, ja vind je gek, je moet blijven slikken dan gaat wel over, maar dat wil hij niet en is groot eigenwijs.
Allergie zou je uit kunnen sluiten door te laten testen, maar het lijkt me dat hij dan ook meer zou reageren als hij bij je ouders is (rode ogen en meer huilen etc.) Mijn ervaring met het KDV is dat Jelle pas ging toen hij 1 jaar oud was. Tot die tijd was hij nooit ziek, van 1-2 jaar bijna constant verkouden. Renske is ook heel vaak verkouden en gaat dus al wel vanaf 8 weken naar het KDV. En op zich kan hij natuurlijk bij jouw ouders ook een verkoudheid oppikken. Ik zou het gewoon extra in de gaten houden of hij echt meer last heeft als hij bij je moeder is geweest. Desnoods even bijhouden in een schriftje ofzo.
Goedemorgen meiden! Nou, nou, nou, wat een nacht zeg! Tymen was gisteravond al de hele avond onrustig. Tegen 22.30 uur zelfs nog uit bed gehaald omdat hij zo overstuur was. Heeft onder een dekentje bij me gezeten (zegtie dat ik zijn vriend ben....*smelt*) en na een kwartiertje weer naar bed. Hij bleef onrustig. Steeds huilen en niet kunnen zeggen waarom. Dit is doorgegaan tot na tweeën en toen was het rustig. Pff! Silk was vroeg wakker, maar speentje vond ze wel goed. Toen ik haar uiteindelijk uit bed haalde om te eten had ze gepoept. Hallo zeg! De luier was al vrij vol met urine en nou pastte de poep er niet meer helemaal bij. Dus alles moest schoon...*zucht* Maar, de poep was wel weer groening. @ Miranda, gefeliciteerd met de verjaardag van je grootste meissie! Fijne dag! Wij hadden gistermorgen ook sneeuw, maar het was ook zo weer weg! @ Queenbee, daar had ik nou nog nooit van gehoord zulke spalkjes. Best een goed idee! @ Sjudith, zo hé, wat een dikke zoen! Heb er heeeerlijk op geslapen! @ Denicepino, oh spannend, klinkt best wel een beetje posi dat verhaal over die test. Heb je alweer eentje gedaan? @ Mik, he jakkes, wat een nacht. Ik las van 1 van de meiden dat het lijkt alsof ze prikkelgevoelig is. Ik dacht ineens, hé ja! daar had Tymen ook last van. Het enige wat hielp was prikkels beperken, maar dat doe je vast al wel! Ik weet nog wel dat ik met hem bijna nergens heen durfde, bang dat hij weer zou gaan krijsen! Ik wil je veel sterkte wensen en hoop voor je dat het gauw beter gaat met Donique! @ Delilah, ik bied Silke wel eens een beetje diksap aan maar ze vindt er niet veel aan. Je zou ook afgekoelde thee kunnen geven. Bijv. rooibos is geschikt, daar zit geen theeïne in. Ook zijn er speciale sapjes te krijgen voor die kleintjes van Friso bijvoorbeeld. dat is kant en klaar. @ Mamajoor, vanmorgen was haar ontlasting weer normaal en liet ze maar 20 cc staan. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik kijk het nog even aan. Ik moet maandag toch naar het cb met haar. @ Tammie, mooie vent!