@ rebbel jeetje meis denk er maar goed over na! @ vera wat een snoesje! @ marleen he wat denk jij ff zeggen en niet meer over denken hihi! @ kim misschien helemaal niet zo'n gek idee om de ostheopaat nog een x te bellen, ik durf ook echt niet te zeggen wat standaard is voor een kindje maar als jij het idee hebt dat het overdreven veel is dan zou ik even navraag doen. succes meis! xxx @ setteke hopelijk voelt Silke zich snel beter @ miranda ja ja ik was het met mijn vliegende arreslee verpest de verrassing nou niet voor de rest van de dames hier hihi! @ delilah amber lijkt ook wel gronisch verkouden! @ mamajoor jeetje meis dan ga je ook niet met een lekker gevoel werken! @ tammie gaat het nu allemaal beter? meer rust in je hoofd? hoe is de band nu met je ex-man? dames de rest kreeg ik niet bijgelezen, sorry! lees zo snel mogelijk de rest weer lieverds! xoxoxoxo
Hier gelukkig geen drama's met de belasting. Doordat Jeroen een eigen bedrijf heeft gaat het zowel zakelijk als prive naar de boekhoudster en regelt zij het. Een nadeel is wel dat alle toeslagen aan m'n neus voorbij gaan omdat we een eigen zaak hebben... Jasper is weer goedgekeurd op het CB. Ik kon vanmiddag terecht. Hij weegt nu 7450gr en is 67 cm lang! Zo waar ook een vervolg afspraak gemaakt op 23 febr mogen we weer. Doordat Jasper fuit en groente krijgt drinkt hij maar 3 flessen en dat mag ik zo laten omdat hij fruit en groente voldoende eet en omdat hij aangeeft er genoeg aan te hebben. Zijn schema is dus nu: 7- 8u : Fles 180 + 6 9 -10u : Fruit 12- 13u: Fles 180 + 6 14-15u : soms een halve liga om op te soppen als hij wakker is 16-17u : Groente 18-19u : Fles 180 + 6 + 2 lepels nutrix
Ik wist niet dat het eten van meloen zulke gevolgen kon hebben... Hier zie je ook het ontstoken oogje avn mijn manneke, zielig vind ik het al heeft hij er zelf geen last van:
akytje, wat een heerlijk bekkie! Heeft hij al een dinnetje Heb hier een mooi meiske in de aanbieding...hahaha Beterschaps KNUF voor zijn oogje!
Goeimiddag meiden @Mik ik hoop dat ze snel weten wat er met je meisje is. als je uiteindleijk kan aan tonen dat ze alergies is. krijg je het vergoed. @Dencipino dat is wel gek dat je wel misselijk bent. en test negatief. mischien griepje @Philly wat minder vanje peesontsteking hoe kom je er aan? @Delilah je kan inderdaat proberen te reken met diksap. maar doe je in de laaste fles al wat rijstebloem. want als je dat doet mischien slaapt ie dan langer @Linka en denlilah meestal test de dokter op zo jongen leeftijd nog niet. en qua verkoud heid. dat kan je in de suppermarkt en zo overal op lopen. @mamajoor als je meisje het goed doet op het schema dan is het geen gek schema hoor. @tammie wat een kanjer @Setteke hoop dat jullie snel op knappen want dit is ook niks. @miranda gefeliciteerd @puck goed bezig @denicepino ook al zo goed bezig @marleen jeetje thomas is echt goed ziek @Duster daar ben ik blij om @Juud en chieffie veel plezier @aykietje Wat lekker kledder boel @mamajoor wat een kanjer Nou heb weer lekker gewerkt en werk week zit er op. ben heel erg benieuwt naar hoe het morgen gaat. KUS
nou sabrina al kost het 1000 euro. als mijn meisje er blij en gelukkig van word heb ik het ervoor over!
Meeting met de aug.mama's 2008 http://www.uilenbos.nl/ 17 januari 2009: Sjorsje met fam = 4 Sabrina en silver =2 Petra en dr gezinnetje = 3 Kalinka met Myrna en Jeslyn (misschien met Jeroen) = 4 Setteke met fam = 4 mik25 (kim)met fam = 3 Alieke zonder man,met Danique = 2 Miranda en familie = 5 Philly met fam = 4 Duster met Mathijs = 2 Kimm met fam = 4 Austin waarschijnlijk zonder fam = 3 espirit met Melanie = 2 JennyS met Milan = 2 Schatje met djayden = 2 Judith met fam = 3 Aykietje met stan ====== Volwasenen 26 Baby's 17 Kinderen 7 Mischien ligt aan rooster Daisy me fam = 4 IK HEB GERESEVEER we zitten in de kleine zaal. tis nog wel een soort van optie. omdat we er maar in kunnen tot 3 uur. want we zijn eigelijk te laat met reseveren. Ze wou ook weten of we er wat gaan eten. en of er al kofie en gebak klaar moet staan. ze vragen geen huur voor de zaal. ze bereken alleen alle drankjes op een bon. omdat het voor hun anders te veel werk is. Ik moet voor zondag door geven hoe laat we er zijn. en of we er wat gaan eten. Ik zelf zal er zo ie zo rond half 12 zijn want Silver moet om 12 uur eten. weet niet of er meer mensen zijn. want dan is het het beste om te reseveren vanaf half 12. Willen jullie je mening voor zondag geven.
Ja dat ben ik met je eens. dat heb ik met silver ook. ik geef haar die nutrilon hypoalergeen. en die krijg ik niet vergoed. omdat ik niet kan aantonen dat ze alegies is. ik moet dan eerst stoppen met de hypo dan gewoone nutrilon gaan geven. en dan weer hypo en dan nog een keer gewonen en als het dan echt bewijs is dat ze algeris is dan krijg ik het vergoed. maar als bij jou je meisje nu meteen beter reageerd. heb je toch bewijs.
ik maak me ook geen zorgen dat ze te weinig vocht krijgt, en over 2 weken gaan we beginnen met bijvoeden. ik was zowieso al van plan om dat met 6 maanden te gaan doen,maar ook met het spugen word dat geadviseerd, vooral fruit kan dan nog zuurder omhoog komen
Jeslyn moet vaak om half 12 eten dus ik denk dat wij rond half 12 daar zijn. Jeslyn heeft net pap gekregen via lepel, wat denk je, goede resultaat! Helft van 90cc water+3 en 3 schepjes nutrix, dus vanavond krijgt ze gewoon fles. Is proberen waard! Bedankt Binna voor je tip! Ze vond geweldig want ze ging jammeren toen we gingen eten, dus vandaar.
mijn neefje krijgt het op recept en dat word vergoed! eerste moesten ze betalen maar als bleek dat het dat was kregen ze het op recept. zeker even ernaar vragen als ik jou was, want dit is een behoorlijk bedrag nutriton bedoel je linka? we geven dat al niet meer, ze spuugde nog net zo hard, en mengen was lastig met de borstvoeding. maar het gaat nu allemaal heel erg goed. ben benieuwd hoe het straks met bijvoeding gaat. binna wat raar dat je het zo moet aantonen, alsof je het zit te verzinnen dat ze allergisch zijn. aah mamajoor wat een lieverdje ooh aykietje wat een lekkere smeertoet judith veel plezier sorry heb een beetje snel er doorheen gelezen, en anissa hoor ik nu boven dus moet het hierbij laten wie weet tot straks nog eventjes
[quote="binnabinna IK HEB GERESEVEER we zitten in de kleine zaal. tis nog wel een soort van optie. omdat we er maar in kunnen tot 3 uur. want we zijn eigelijk te laat met reseveren. Ze wou ook weten of we er wat gaan eten. en of er al kofie en gebak klaar moet staan. ze vragen geen huur voor de zaal. ze bereken alleen alle drankjes op een bon. omdat het voor hun anders te veel werk is. Ik moet voor zondag door geven hoe laat we er zijn. en of we er wat gaan eten. Ik zelf zal er zo ie zo rond half 12 zijn want Silver moet om 12 uur eten. weet niet of er meer mensen zijn. want dan is het het beste om te reseveren vanaf half 12. Willen jullie je mening voor zondag geven.[/quote] wij zullen er ook rond half twaalf zijn omdat donique om twaalf uur voeding moet hebben. dus half twaalf is wat mij betreft goed hoor!
@ Binna, 12 uur is voor ons een onmogelijke tijd, ivm voeding Silke. Ik heb het al zo gepland dat we 's ochtends bij vrienden op bezoek gaan in Zutphen, van daar moeten wij nog ongeveer een uur rijden naar Lunteren. Dus ik hoop er op zijn vroegst om 12.30 uur te zijn, maar dat hangt dus een beetje van Silke af. Het zal wellicht wel 13 uur worden voor we er kunnen zijn.... Oh ja, wij willen er wel wat eten!
Hey lieve meiden, ff heel ego: Ik maak me zorgen....ik heb telkens erg nare steken onderin mn buik aan de linkerkant! Ik kan me hier niets van herinneren toen ik zwanger van Melanie was! Herkent iemand dit? Zijn dit mijn banden? Bah, kben weer zo onzeker! Liefs Vera
Ik heb nooit standaart gegeven omdat ik nog wist van Myrna dat ze niet lekker vond, dus bedacht ik ach geef ik gewoon gelijk Vanillie, ja hoor,dat vind ze verrukkelijk!
Lieve Vera, DAt ben ik nog nooit vergeten, het zijn de bandenpijn idd....maar als je dat niet vertrouwt gewoon bellen naar Gyn.