Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Heb jij ook zo'n smeerkont? :( Olivier heeft ook altijd de grootste lol als hij zijn broek vol heeft :rolleyes:

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    hihi, moet wel lachen om jullie poepverhalen! hanne is hier eigenlijk erg keurig in. Echt een expert, nooit te vol, bijna nooit er naast, echt prima. ze heeft het zelfs een paar weken achter elkaar volgehouden om alleen op zondag te poepen! ideaal, is papa ook thuis!

Puck, met het snoepen gaat het erg goed! ik heb al 3 dagen helemaal niet gesnoept. gewoon 3 maaltijden eten en als tussendoortje fruit of droge crackertjes! het voelt echt goed! fijn dat het bij jou ook lukt! zo kunnen we elkaar motiveren!

3. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Hahaha, setteke, gratis bemesting. Hier heeft meneer vanmiddag in openlucht (bij verversen van pamper) een worst :oops: uit zijn kontje geduwd.

En als het nu toch over poepverhalen gaat...
    Valt het bij jullie kindjes zo hard op wanneer hij/zij moet poepen, Stan wordt dan knalrood en maakt er mooie kreungeluidjes bij.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih nee een wondertje!

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ze heeft net nog 100cc gedronken dus vandaag in totaal 400ml. veel te weinig natuurlijk!

ik ga ff tv kijken

tot morgen meisjes

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Moeten alleen even kijken. in dat zaaltje kunnen we maar tot 15.00 uur. dus dan zal je of meerder de voort zitting in het restorand voort zetten.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    O meis ik hoop dat ze snel weten wat het is. vindt het zo sneu voor jullie en haar

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    echt waar joh? Ook per direct?

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @mik: jemig das niet veel nee, zo zielig

@puck: dat word wat straks als ze door hebben dat de stront met de handen eruit geschept kan worden haha

@aykietje: mylan krijgt een rode streep op zijn voorhoofd haha ziet er grappig uit

@binna: koffie en gebak lijkt me niet handig, niet iedereen vind het lekker en iedereen komt een beetje gespreid. laten we maar gewoon alles gewoon apart bestellen en dan zien we wel, toch?

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    BRR koud he !

welterusten k ga slapen ben moeeeeeee!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna en die tijd, ach we zien wel wat er gebeurd

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Denk je erom dat ze genoeg vocht krijgt. Een baby moet minimaal tussen de 300 en 400 cc drinken per dag. Daar zit ze net aan. Probeer eventueel vocht bij te geven zodat ze niet uitdroogt. Ik probeer je niet bang te praten hoor, meer waarschuwen.

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey girlies,

@Esprit,als je het niet vertrouwt,gelijk bellen hoor!
    Wordt het al wat minder met je kruik?
    *Knuff*

@Mik,heh wat vervelend dat Donique ziek is,de huisarts zei tegen mij dat ze de helft van de normale hoeveelheid per dag moeten drinken en anders contact opnemen.
    Ik hoop dat jullie er snel achter zijn wat er met je meissie is.

@Setteke,heh getver,hihi,en daarna doen of er niks aan de hand is,whahahah.. :)
    Hoe is het met drinken?

@Arri en Puck,jullie zijn hartstikke goed bezig zeg! :thumup:
    Ik zou willen dat ik het kon :oops:

@Alieke,klinkt lekker relaxed!
    Geniet ervan!

@Aykietje,Hier poepen ze ook altijd erg netjes,nooit er naast ofzo,gelukkig ;)
    Wel kan je heeel duidelijk zien dat ze bezig zijn,hun hoofd wordt knalrood en je hoort een beetje geluid,zo grappig!

@Denicepino,slaap lekker!

@Austin,hoe gaattie daaro?

Wat een knappe kindjes zag ik voorbij komen zeg,wowie!
    Klinkt errug leuk de 17e,ow ik wil ook!

--------------------------------------------------

De dametjes zijn knock-out,weinig geslapen overdag en net lekker gebadderd met papa(oei mag dat wel)toen flesje met Nutrix en nu lekker slapen!
    Nu gaat mama even badderen!

Slaap lekker alvast!

xxx

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja hoor kom maar op!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ga morgenochtend nog ff kijken en anders trek ik aan de bel bij de huisarts

gisteren had ze ook al zo weinig gedronken. maar toen kwam ze vannacht 140 cc gedronken

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he dames,

hier ff een hallotje vanaf de bank!
    zie dat er concrete afspraken zijn gemaakt voor de 17de, heb er zin in!

dikke xxx

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

heb een zwaar dagje achter de rug op t werk, dus ff geen puf om overal op te reageren...

@esprit: hoe gaat het nu? anders gewoon bellen meid!

nou ik heb vandaag bloed laten prikken en krijg maandag de uitslag! ben benieuwd!

en we hebben besloten om toch opnieuw bloed te laten prikken bij Milan.
    de fysio gaf gister aan dat ze er ook niets uit verwacht, maar ik denk dat ik me rustiger voel als we het nog eens laten doen... het sluit de ernstige dingen iig uit, dus dan kunnen we helemaal gerust zijn. morgen vroeg moeten we hiervoor naar het zkh.

liefs rebbel

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @rebbel; heel goed meid gewoon doen

ego

ik ben zo blij met mijn jochie, hij valt zo goed in slaap elke avond, ik kan daar echt van genieten zo schattig. hij lacht zoveel elke dag en vind alles leuk

geweldig, moest ik even kwijt

trusten meiden

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

ik heb wel een beetje terug gelezen maar ben helemaal op!
    ik werd vannacht om 1 uur wakker gebeld dat het alarm in onze winkel was afgegaan.. :( dus ik moest met mijn collega gaan kijken..
    brr wat is dat eng zeg..
    niks kunnen vinden..
    Maar vanmorgen moest ik dus weer werken en heb de hele dag me bang gevoeld en niet fijn in de winkel..
    Nu vanavond willen we bijna naar huis gaan alle lampen uit enz..
    Gaan de alarm poortjes in ene keer af! ik schrok echt ik dacht dat ik daar neerviel!
    voorzichtig gaan kijken zag niks..
    Toen ging die weer af!
    ik zei tegen me collega ik wil nu maken dat ik weg kom want vind het nu een beetje eng worden..

Moet morgen weer werken en zit er nu al tegen op te kijken om die winkel in te gaan.. ben echt heel bang..

zo dat was even ego..

over het uitje: Meestal komt djayden tussen 7-8 uur voor de fles in de ochtend dus moet ook even kijken hoe het uitkomt allemaal..
    ik dacht al dat we te laat zouden zijn met het reserveren..
    maar hoe gaat het nu verder dan? eten we daar wat?
    en is van 12-15 niet kort?

Groetjes

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mieden, ik ga proberen die afspraak met die vrienden te verzetten. Dan zouden wij er ook om 11.30 uur kunnen zijn. Ik dacht eerst dat het handiger zou zijn om al in de buurt te zijn, maar met voedingsschema's misschien toch niet zo handig.

Ik denk erover om over te gaan op een maat grotere pampers voor mijn meisje, volgens mij worden ze te krap met al die spekjes van haar. Maarrrr, ik heb nog een dicht Megapak Pampers maat drie liggen. Daar zitten dus twee keer zoveel in als een gewoon pak. Ik heb er per twee pakken 28 euro voor betaald, dus 1 pak zou 14 euro kosten (normaal dus 19,98 euro) Iemand interesse? Ik zou het mee kunnen nemen naar de meeting....

Deel Deze Pagina