setteke; haha mylan zit nog in maat 2, maar gaatdit weekend over naar 3 dus... wat wil je ervoor hebben? stuur maar PBtje
@schatje: oh kriebelig word je daarvan hè tot 15 uur dat zaaltje, maar er zijn nog meer ruimtes dus dan verhuizen we wel weer. of gaan we lekker wandelen
oooh ik ben bang dat ik er gewoon niet van kan slapen! is echt erg in ene keer :S ik ben wel heel moe.. want heb natuurlijk vnnacht wat slaap gemist.. dus ik moet het zo toch maar gaan proberen kus
ja het is wel jammer datwe het zaaltje maar tot 15 uur hebben. we waren net te laat. anders hadden we hem de hele dag kunnen hebben. maar we kunen er in vanaf 10 uur. dus we kunnen ook eerder af spreken
ben nu ook alleen Nou meiden slaap lekker alvast! Misschien tot morgen en anders zaterdag! want morgen krijgen we ons nieuwe bed dus gaan lekker vroeg naar bed! Groetjes
hmm zie net dat ik jullie dit weekend moet missen.. zp gaat dit weekend verhuizen en gaat misschien van vrijdag tot zondag duren meiden.. Voor degene die me nog niet heeft toegevoegd hier komt ie dan! Maaike _ Jeroen@hotmail.com alles moet aan elkaar getypt worden! Groetjes
Meiden, het pak Pampers is verkocht! Silke heeft vanavond weer 100 cc laten staan. Ik dacht dan probeer ik het met een lepeltje, maar dat blieft ze ook niet! Apart kind! Maar dan lees ik dat Donique nog veel minder heeft gedronken, dan voel ik me gelijk een zeur met mijn kleine dikkerdje! Oh ja, we gaan verhuizen he? Ben benieuwd! @Binna, als ik die afspraak kan verzetten met die vrienden kunnen we nog wel wat eerder komen. Maar ik heb nog niks van haar gehoord. @Schatje, slaap lekker meid! Je ligt in je eigen bed en niet in de winkel meid! Waarschijnlijk een storing in het alarmsysteem, waardoor dat gedoe met die lampen en dat alarm de nacht ervoor. Maar moet je leidinggevende er niet heen bij zo'n alarm? Snap trouwens best dat je een beetje spooked bent! @ rebbel, goed dat jullie toch bloed laten prikken. Is beter voor jouw gemoedsrust!
Hallo meiden, zo wij hebben de verjaardag weer overleefd hoor. Wat een drukte zo'n dag, niet normaal. Vanmiddag hadden we het hele huis vol zitten met visite. Maar het was erg gezellig. En onze meid is erg verwend. Van ons heeft ze een digitale (kinder) fotocamera gekregen, van Dionne een mooie trui en van Laureen een pen. Verder heeft ze een pyjama, cadeaubon voor de Hema, een spel, een spel voor de WII, een make up pop, een leesboek en volgens mij nog meer maar ik weet het even niet meer. Over ons uitje van volgende week: Ik heb er ook onwijs veel zin in. Heb er vanacht zelfs al over gedroomd. ha ha In mijn droom ws het erg gezellig. Ik denk niet dat het haalbaar is om eerder af te spreken omdat het voor de meesten zeker langer dan een uur rijden is. Anders zoeken we toch een ander plekje als we uit het zaaltje moeten?
Bannertest... Na een hele avond sukkelen wordt het deze! We kunnen inderdaad een wandelingetje gaan maken, ik stel me alleen de vraag waar al die kinderwagens gaan staan We zullen er wel beziens hebben, daar ben ik al zeker van... Miranda, nog een gelukkige verjaardag aan Joëlle! Stan heeft net aan het huilen geweest, dat ben ik echt niet gewoon, meestal als ik hem te slapen leg hoor ik hem niet meer tot de dag nadien... Hij heeft echt last van zijn ontstoken oogje, ik ga morgen toch naar de HA gaan en voor een zalfje vragen... Aan de minderdrinkende meiden, komop meiden...
hihi moest hierom lachen, en waarschijnlijk schrikken inbrekers meer van het alarm dan jullie maar wel naar dat je dan kijken moet, ben blij dat ik dat niet hoef. maar ik moet dan weer alleen afsluiten, om half 10 savonds waar ik dan ook niet altijd even happy mee ben ah dus zp gaat eindelijk verhuizen, hopen maar dat het met een weekend klaar is en het niet langer gaat duren. moet dit weekend toch werken dus heb minder tijd om het te missen esprit het klinkt mij ook als bandenpijn, iedereen ervaart dat anders en de een ligt krom van de pijn, en bij de ene zwangerschap heb je het wel en bij de andere niet. ik had het met safouane, en ook nog eens bloedverlies, maar het betekende niets gelukkig ik hoop dat de kruik je helpt
goedemorgen, jaja ik ben er al weer lekker vroeg bij.........optimaal genieten van mij vrije dag. Ik ga eindelijk, na een week of drie, weer eens naar babyzwemmen in de loop van de ochtend, heb er zo'n zin in @binna, fijn dat je hebt gebeld ik denk dat we gewoon dat zaaltje kunnen nemen en dan wel zien erna, het is vast prachtig weer! ik ben gisteravond weer lekker verwend bij mijn ouders, lekker in bad geweest daar en mijn vaders macaroni op.mmmmm smullen
Jeslyn ook, is altijd vrolijk als ik boven haar bed staat smorgens, blij om ons weer te zien, ben ook heel trots op haar, 6 weken lang vanaf de geboorte de huiluurtjes, wonder boven wonder is vanzelf overgegaan! En lekkere kwebbelkousje en eigenwijsje Huilt alleen als ze heel erg honger heeft en warm en speen
Binna, we nemen gewoon zaaltje tot 15.00 uur en daarna wandelen of bij speeltuintje of kinderboerderij wandelen, nou dat is toch leuk! Hele dag in zaaltje is niet goed voor ons !
goedemorgen meiden! ik vind het wel erg jammer dat wij er niet bij kunnen zijn de 17e... milan slaapt nog! ik ga hem zo toch maar wakker maken voor zijn fles en dan naar het zkh. fijne dag meiden! liefs rebbel
@aykietje; beziens, weer zo'n grappig woord haha @linka; oh heerlijk hè zo'n meisje @rebbel succes zometeen