Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Aykietje, zo :( dat klinkt inderdaad als heftige dagen. Bij mij gaat het nu 2 dagen ongeveer op die manier en ik vind het al vreselijk...

@ Puck, lekker al naar de bakker geweest, hopelijk heb je voor jezelf wat lekkers meegenomen ;) wat vervelend van jullie hond! Heb je dus alsnog een gebroken nacht, bleh!

Wij hebben ook een korte nacht gehad, Wesley was om 04.30 uur wakker. Dus eerst knuffeltje gegeven en weer terug in bed, toen spul in z'n mondje gedaan want meneer krijgt een kies, hij heeft nog helemaal niks en rechtsboven in voel ik een puntje! Maar ook dat hielp niet, luier verschoond maar hij wilde echt niet meer slapen. Uiteindelijk om 05.30 uur zaten we aan de fles en toen begon hij alweer in z'n oogjes te wrijven dus hij had wel slaap maar had trek. Soms weet ik 't niet meer? Denk ik we doen gewoon 5 flessen en dan gaat hij zelf doorslapen tot 'smorgens 11 uur steeds dus toen dacht ik, ik doe 'm vroeger naar bed 'savonds en dat ging ook steeds beter maar dan zou je 'savonds met 5 flessen die laatste 2 wel erg kort op elkaar krijgen dus dacht ik dan geef ik 'm wat hapjes om zo de 4e fles wat later te krijgen zodat dat z'n laatste zou zijn. Gaat het even goed en nu is hij weer steeds 'snachts wakker :( Snap er niks van!

Vandaag doen we gewoon weer 4x 180 en 1x210+rijstebloem en dan ga ik 'm 'smorgens gewoon wakker maken als hij niet uit zichzelf komt zodat hij niet meer zolang kan slapen 'smorgens. :rolleyes: je blijft proberen!

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @aykietje: wat een lekker mannetje hihi

@setteke: poeperdepoep haha

@philly: oh gelukkig nog eentje die spullen in huis voor pas veel later haha

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Deze slofjes heb ik voor Silke besteld:

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jennys, pestkop! ;)

@ Delilah, ook al zo'n lekkere nacht! Wat raar dat hij eerst een kies krijgt! Arm mannetje want daar hebben ze echt veel last van! Blijkbaar heeft hij nog echt 5 flessen nodig, nou lekker geven!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zit op mjin werk dus kan je foto's niet zien maar ze zijn vast superleuk ;)

Nou ja, hij kan het wel met 4 flessen maar dan wil hij de eerste fles niet ipv de laatste niet. Daarom zeg ik dan maak ik 'm voortaan 'smorgens gewoon weer zelf wakker, misschien dat hij dan toch 'savonds wat moeier is...

Het is ook echt zo'n avond mensje, 'smorgens zowat de hele morgen slapen. S'middags wil hij ook altijd nog een dutje doen maar 'savonds is hij wakker! :) z'n vader is s'avonds ook niet het bed in te krijgen en 'smorgens moet ik 'm eruit slaan!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh ja, ik had gister nog dat Friso sap gekocht en 60cc in een flesje gedaan :) hij had er nog niet eens aan gezogen en trok al een heel zuur gezicht, zo schattig. Na een tijdje begon hij wel te drinken en toen het op was, was het huilen geblazen maar toen we nog wat in het flesje deden hoefde hij toch echt niet meer! Ik zei trouwens tegen mijn man doe er nog 'ns heel iets in dan komt ie terug met meer als 100 erin :rolleyes:

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Delilah, ik denk dat dat een goed idee is!

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goeiemorgen!
    hier een lekker ochtendje op mijn vrije dag. lekker uitgeslapen en net gezellig samen onder de douche met mijn kleine meisje. nu gaan we ff naar een vriendin van mij en ff de stad in daarvoor of daarna (afhankelijk van hoe lang ze slaapt).

gisteravond zijn we met zijn drietjes een pannekoek gaan eten om te vieren dat... we een vaste plek hebben gekregen op het kdv! mijn vriend en ik moeten wel een andere vrije dag regelen op het werk maar dat maakt me niet uit.

leuke schoentjes, philly en setteke!

ga vandaag ook nog ergens ff bijlezen en reageren als het lukt.
    fijne dag allemaal!

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

@aykietje: wat een schatje! hoe was het bij de dokter?
    @setteke en philly: leuke schoentjes! :D

dank jullie wel voor het succes wensen! :D
    ik ben net weer terug uit het zkh,
    het prikken viel deze keer gelukkig mee! hij huilde wel wat, maar ze hadden het deze keer in een keer goed. ze hadden ook de tv aanstaan met een tekenfilmpje, dus dat gaf wel wat afleiding voor hem.

nou verwachten ze dat woensdag de uitslag al binnen is en word ik gebeld door de arts! dus dat is iets sneller deze keer! ;) maar ik hou er ook maar rekening mee dat ze het dan nog niet hebben.

dus maandag mijn uitslag en woensdag die van milan.

liefs rebbel

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej meiden!
    Even snel gedag zeggen voor we uit de lucht gaan!

Jullie mogen me allemaal toevoegen op msn:

hung-kee@hotmail.com

Of mailen:

sjudith@sjudith.nl

Ook ik ben zenuwachtig voor de meeting. Misschien val ik in het echt wel tegen :rolleyes:

Ik denk trouwens tot 15 uur dat het niet slecht is, een hoop kindjes zijn wel moe na die paar uur :)

Dag lieverds!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bloed is geprikt en maandag uitslag, afwachten.....

Wordt niet zo serieus genomen helaas....

Ga ik weer verder hierzo ;) (slofjes zijn leuk Setteke, voor Jeslyn moet ik nog eentje bestellen watn ze heeft laarsjes maar valt steeds uit, dus niet zo handig als koud buiten is)

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Misschien idd wel een idee om als ZP eruit ligt ff op msn te gaan! Voeg maar toe wie wil! Zit er niet meer zo vaak achter nu er hyves, maar misschien toch wel ff handig..

queen_bk@hotmail.com

Xx

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linka, niet serieus genomen? Wat is dat nou?! :x Jezelf niet laten afschepen hoor!

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    kijk dit is roos: [​IMG]

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat knap Petra :)

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Pcuk, getsie alsnog een gebroken nacht. Ook niet fijn! Maar wel knap dat je hond het zelf aangeeeft. Heb je tenminste niet de hele kamer onder zitten.

Delilah, wij maken Danique ook wakker 's morgens.
    Als ze naar het kdv moet om kwart over 7 en als 1 van ons in huis is om 8 uur. Zo houden we het ritme er een beetje in. Anders ligt de hele dag op zijn kont.

Philly, leuke laarsjes, waar gekocht?

Setteke, goed hoor zo lekker actief. Ik moet ook wassen. Heb de hele week al gezocht naar kleding om aan te doen. Heel ernstig. Waar heb je die slofjes gekocht voor Silke, ik wil ook leuke kopen!

Sjudith, ga aan het werk joh :D

Linka, niet serieus genomen. Hup nog een keer erheen. Ze zijn toch wel goed wijs. Als jij je niet goed voelt hoort een dokter dat serieus te nemen.
    DUs als er niets uit je bloed komt, gewoon weer naar de dokter. Zorg goed voor jezelf!

Petra, wat kan Roos al goed duiken zeg :D
    Was het zwemmen lekker?

Danique ligt in bed te slapen. Was helemaal moe.
    Op het cb was alles goed. Hadden een ander, wwant onze verpleegkundige was ziek. Leuke vrouw, schreef veel op en viel alle dingen op waar ons telkens werd gezegd dat het niet erg was.
    Eerst over haar voorkeurshouding, die al zo goed als weg is ondertussen, maar je ziet het nog wel iets aan haar hoofdje. Toen over de vlek op haar achterhoofd. Ik vertelde dat we zalf hadden kijkt ze, zegt ze oh helpt nog niet veel of wel? Terwijl het vergeleken met hoe het was wel 75% weg is.
    En toen over de hapjes, vorige x wilden ze me geen uitleg geven want ze was nog geen 4 maanden (werd ze een week later) en nu vraagt ze me of ik al heb gegeven. Dus ik vertellen dat ze het niet graag wil, alleen als ze het zelf doet. Ze adviseerde me dus om stukken aan te bieden. Dus ik ga Danique vanavond een banaan inde hand geven. Ben benieuwd of ze dat lekker vindt. En is dat niet zo, geen probleem, wan ze heeft het nog lang niet nodig.
    De cijfertjes:
    7730 gram en 64,5 cm weer flink gegroeid dus

18. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Queenbee, ik heb je toegevoegd...

Lique, ik werk bij de recherche van de politie. Mijn uren vallen op zich nog mee, van 8 tot 17 uur, maar ik ben minstens een uur onderweg :(
    Hopelijk willen jullie nu nog spreken met mij op de meeting ;)

Net terug van de dokter, het betreft het traankanaaltje dat onstoken is, we hebben een gel voorgeschreven gekregen die we er tweemaal daags moeten aandoen.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Alieke....ben vrij :rolleyes:
    Het weekend moet ik weer werken :p

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Yep, maandag uitslag van de bloed. Hij gelooft vit B6 eigenlijk niet in en me moeder geloof de ontzwangeren niet, dus ze had nog nooit gehoord...... :rolleyes: !

Deel Deze Pagina