@ Alieke, wat een verschil dan of je de een hebt of de ander Leuk een banaan geven ben benieuwd! @ Aykietje, die reistijd heb ik ook en dat valt me vies tegen moet ik zeggen je moet zo in alle vroegte al op sjouw met je eigen tas, luiertas, maxicosi maar ja. Het gaat vast goed komen. Even positief anders heb je zo helemaal geen zin meer @ all, mijn msn: delilah_hartemink@hotmail.com en hyves: bithiah.hyves.nl
Oh, is ook al geblokkeerd hiero hyves ook al. Toen ik terug kwam van zwangerschapsverlof hadden ze dat ineens geblokkeerd. Dus kan je thuis pas toevoegen Linka!
Je hoeft alleen accepteren, hihi, ik had je al toegevoegd en ach vanavond is ook goed hoor meis Veel bedrijven hebben idd veel geblokkeerd als ik goed heb? (had ik gehoord )
Hahahaha.... Linka, zolang ze zp maar niet blokkeren dat zou ik pas erg vinden! Je moet wel goed naar je zelf luisteren hoor en je niet laten afschepen door zo'n dokter die je niet in je hoofd kan kijken! Ik ga straks vanuit werk snel mijn kleine man ophalen op het kdv en dan gaat ie even een uurtje naar mijn broer en haalt mijn man 'm daar op want ik ga uit eten met een vriendinnetje. Lekkerrrrrrr!
donique heeft vandaag om 5 uur 110ml gedronken 8 uur 70 en net om twaalf uur 130 dus we gaan vooruit!
@ Mik, beter dat er vooruitgang is! Nu nog iets meer he! @ Juudje, ik gebruikte eerder op mijn werk ebuddy maar dat werkte niet meer, zal dit 'ns proberen.
Ik werk bij een vervoerdersbedrijf (geel met 3 rode letters) en zit aan de financiele kant van fashion transport; calculatie en facturatie van zendingen in heel Europa.
Dit klopte niet, wat hier net stond.... Mijn pauze is om, ga weer aan het werk en iets minder druk beppen