Hai meiden, Hier gaat het redelijk. Heb vanochtend bloed laten prikken, ook omdat ik maar zo moe blijf. Heb echt totaal geen energie. Ga vroeg naar bed en als ik de kans krijg ga ik 's middags ook nog even liggen. Ben benieuwd naar de uitslag. Zal ik in de loop van volgende week wel krijgen en tot die tijd blijf ik lekker thuis. Manlief gaat gelukkig al weer een beetje beter. 3 feb. moet hij terug naar de arts en hopelijk horen we dan meer. Wie mij wil toevoegen: natalie_nesselaar@hotmail.com Mijn meisje huilt.
Naat, we zijn vriendjes hoor! Gelukkig gaat het al ietsje beter! Delilah, kletskous, ga aan jet werk! Judith, oke oke, jij mag kletsen, dacht dat je op het werk was hihi Mik, miscshien andere fles proberen. Ineens schoot me het verhaal van Giulia door het hoofd. Ook zo slecht drinken, en hele probleem was een andere fles. Mijn meiskje slaapt nog steeds lekker. Zal vandaag wel weer veel slapen door de prikjes. Kan ik mooi opschieten (al heb ik geen zin )
mamajoor, zp wordt vernieuwd. Dus we zijn het hele weekend uit de lucht Als het tenminste doorgaat, want vorige keer werd het ook verzet
Bedankt voor je snelle reactie! Tjee, moet ik daar nog iets voor doen dan of ben je gewoon alles kwijt? Je kunt ook naar : http://augustus-mamas.hyve.nl/ XXX
aykietje, klinkt als een leuk beroep, maar ja dat reizen is natuurlijk lastig. Heb je altijd vaste uren (niet dag en nacht werken, zoals de COCK>?) haha
hallo meiden, Daar ben ik dan, met mijn kop thee. Ben hier wel vaak, voor iemand die eerst wilde stoppen . Maar als ik straks weer mag werken, dan is dat ook weer voorbij. @petra: bedoel jij schoentjes of van die leren slofjes? @Alieke: Ik ben ook nerveus hoor, vreemd he dat je zoveel met elkaar deelt en dan toch zenuwachtig bent voor het echie. @setteke: ik merk ook dat Renske snel is afgeleid op het moment, ze draait vaak van de borst weg om even lekker rond te kijken of heel lief naar mama te gaan kijken en kletsen en lachen. die slofjes zijn ook schattig zeg! @Rebbel: ik zou ook voor testen hebben gekozen, anders denk je misschien bij alles wat hij heeft dat er toch iets mis is. (ik bedoel als hij een keer gewoon ziek is dan) @Jenny: o ik ben heel erg, voor allebei trouwens. Maar voor Renske het meest. Maar ik zie zoveel leuke dingen. @lauwie: fijn dat je een plekkie hebt!, dat scheelt een hoop gedoe. @de rest, ik heb iedereen op msn toegevoegd (nou ja iedereen die z'n msn heeft gegeven) Philomeen dat ben ik voor de duidelijkheid @alieke en setteke: ze zijn van het merk see kai run (dit model heet Kate), die hebben echt hele leuke schoentjes voor kinderen en de prijs valt mee voor handgemaakte leren schoentjes. Nou moet ik weer even verder, het is al bijna etenstijd.(voor Renske dan) liefs Philly
Philly, Jeslyn is ook snel afgeleid, als ze fles krijgt en als ze mooie geluiden hoort of pappa thuis komt of Myrna dansen en springen dan hoppa drinkt ze niet maar zoeken hahaha! Ondeugende meid!
@Philly; Heb je toegevoegd op msn! == Heb meteen maar ff de nieuwste versie van messenger gedownload, moet natuurlijk wel bij de tijd blijven.. Xx