hoi hoi, snel een berichtje van mij... het is een drukte hier... maar mijn msn is kimm_ticho@hotmail.com ik ga weer verder met de schoonmaak hier ik wacht op me vader zodat we de spullen van me oom kunnen inpakken etc... die gaat van zijn huis naar een hospice (een ander huis waar hij zijn laatste weken/maanden verblijft. hij heeft teminale alvleesklierkanker). dus wij gaan even de zware dingen inpakken etc.... dus spreek jullie op hyves wel of msn en anders zondag als we terug zijn uit de lucht Liefs
Hey meiden ik heb iedereen die ze msn heeft gegeven toe gevoegt. en voor mamajoor je moet je spullen wel opslaan ander ben je het kwijt. en voor juud volgens mijn behouden we gewoon onze pagina's en voor allemaal de foto sesie was er leuk. ze had een lief jurkje aan en zit in een wipper. Erg leuk. wel jammer dat ze niet echt hun best deden om haar te laten lachen. ze zat er meer een beetje bij. het jongentje wat op de grond lach was meer voor de aandacht. Daarna ben ik nog even langs paleis soestdijk geweest. ik reed er op de heen weg langs en dacht als ik tijd heb.wil ik op de terug weg wel eens kijken daar. wat is het mooi daar. KUS
Setteke en Binna, jullie zijn ook toegevoegd op msn! Hihi, nog even en ik ga msn nog leuk vinden ook! Weer een verslaving erbij...
voor de msn. (snap zelf nooit hoe ik mensen toe moet voegen dus dat moeten jullie maar doen! kimenmartijnkrom@hotmail.com
Joehoe, meiden! Silke heeft om 12 uur maar 20 cc laten staan! Ze zou eerst 120 cc laten staan afgeleid door de tv en peuterbroer, maar ik heb haar in de houdgreep genomen zodat ze naar mij moest kijken en toen dronk ze weer! Ben zo blij! Hilbrand mailde net dat er een stuk van een kies van hem is afgebroken! Dat is balen! Nou ga ik even lezen!