ja ik ook maar als ze een sprongetje heeft is ze normaal gesproken niet te genieten. maar nu is ze heel vrolijk slaapt goed en is gewoon heerlijk blij. alleen dat drinken is verschrikkelijk!
Huh, ik snap nu even niet Mik, je zei dat Donique veel huilde? En nu is zij helemaal vrolijk, huilt ze dan niet meer?
@rebbel: ahhaaa gaat je babybelletje weer rinkelen haha @happy: ik geef alleen met avondeten @schatje: ben benieuwd naar je nieuwe coupe straks, zulke dingen durf ik niet hoor. doe mij maar gewoon haha ik moet echt naar de tandarts, ik ga schandalig echt maar één keer per 3 jaar (luiheid). heb ook nooit wat en flos elke dag dus... maar nu is al een half jaar geleden een hele grote vulling tussen 2 kiezen er uit gedonderd ja dat gaat natuurlijk niet lang goed zou je denken. nu met flossen bleef ik steeds hangen en brak steeds mijn flos en toen kwam er een groot stuk kies mee Oeps gelukkig kan je het niet zien maar toch
Dus we zijn nog on air? Nu gaan we er vanavond ofzo uit toch? Ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien! === @All; Zo, ben net om 9u bij de kapper geweest, ff weer de punten geknipt. Straks ff met de kids op pad, tis zulks mooi weer. Wel koud, dus we gaan ons lekker inpakken! Iedereen een hele fijne dag vandaag en ik kom misschien later vandaag nog wel ff kijken, misschien dat we dan nog wel online zijn, en anders tot hyves/msn! Nog ff voor de msn-ers ; queen_bk@hotmail.com Tot snel! Xx
hey meiden we zijn er nog. gezelig hoor. kan niet zo goed zonder jullie 8) @linka ik ken het hoor. zou aan de ene kant ook al met groenten en fruit beginen. maar moet gewoon me verstand er bij houden en het niet doen. @mik ik hoop dat je meisje snel meer gaat drinken @schatje oke ben wel benieuwt naar je neiuw koup. ik wil eigelijk ook me haar nog wat donkerder. maar tis nu erg dof. en valt onwijs uit. heb het maar steeds in een staart. @queenbee tis zekker lekker weer. i wil straks nog even schaatsen. @jenny oeeee wat heftig van je kiesss @kimm je hebt er zin in. @delilah hoe is het met je.? @daisy werk ze vandaag suces met je schouder @setteke hoe is het met je ? Nou gaat me was even ophangen. KUS
@mik: maar even goed uitvragen bij de ka woensdag! @jenny: oeps! ja wordt wel tijd om dan ff naar de tandarts te gaan! en jaaa... het babybelletje doet goed zn werk hier! maar moeten helaas nog even wachten tot maart... en eerst even mn bloeduitslag afwachten maandag!
@ Linka: Lees nog wel vluchtig mee hoor meis, maar heb ff niet zoveel te melden eigenlijk. Wel lief dat je me miste hihi! Het gaat allemaal z'n gangetje en ik ben m'n sociale leven wat meer op aan het pakken ipv achter de computer hangen ! Thomas is nog steeds ziek en Jasper heeft sinds gisteren ook koorts, maar dat is denk ik (hoop ik) van de inentingen. Alhoewel het de eerste keer is dat ie er dan last van zou hebben... FF afwachten maar. Alles verder goed met je?
Lieve allemaal, Ik lees nog wel mee hoor maar ik ben eigenlijk de hele tijd niet zo lekker dus meestal kom ik niet verder dan lezen. Het gaat dus niet zo goed. Gelukkig met de mannen hier wel dus dat is fijn. Hier eet K. inmiddels lekker door. Om 11:30 groente en om 18:30 fruit. Hij vindt alles lekker maar pompoen is favoriet. Ik wilde beginnen aan weightwatchers maar dat blijkt niet te hoeven... ik val op het moment weer snel af door mijn darmen. Niet goed natuurlijk maar opzich wel prettig voor het passen van de broeken Ik begrijp dat er verhuisd moet gaan worden? Dan zie ik jullie allemaal na de verhuizing weer! Een heel fijn weekend allemaal. liefs, Elle
Hey allemaal, we zijn er nog Stan kwam deze morgend al om 6 uur, was even wennen, maar na zijn flesje heeft hij mama laten slapen tot 9:30 uur lief hé. ElleNY Wat naar dat je nog ziek bent, weet je eigenlijk wat het juist is? Pompoen is hier trouwens ook één van de favorieten samen met wortel. Vanmiddag voor het eerst mango proberen, zien of dat in de smaak valt. Kimm als je je echt niet kunt houden mag je ook naar hier komen hoor. Mik, hopelijk snel terug een vrolijk kindje!
Wablief Elle, nog niet beter, bah! Marleen, ja ik heb je gemist meis maar fijn dat goed gaat met je! Met mij wat minder, maar ik ga door! Wij gaan nu boodschappen doen, bah!
zo nog even misbruik maken van deze site allemaal stemmen ! hihi https://foto.tntpost.nl/137/fotowedstri ... otoId=4808
Hallo meiden, Ik heb al weer niks terug kunnen lezen druk, druk, druk. ( ). Ik lees dat we offline gaan, dus zal dit weekend ook niet meevallen. Ga maandag echt mijn best doen. Iedereen een prettig weekend en voor degene die ik nog niet toegevoegd heb: http://duster2000.hyves.nl/. Groetjes Silvia
Ha ha, en ik maar denken dat de site het niet doet. We zijn er dus nog steeds. Heb allean tijd om hier te zijn, hebben vanmiddag het kinderfeestje van Joëlle. Fijn weekend allemaal. PS ben benieuwd of de verhuizing echt wel gaat gebeuren.
We komen dus allemaal even checken of hij het alweer doet, maar ze moeten dus nog beginnen Ga er weer vandoor! Fijn weekend! En Elle: Weet je wel wat er aan de hand is met je darmen inmiddels? Sterkte in elk geval!