@ elleny heel veel beterschap meis. en hoop dat ze snel weten wat er met ej aan de hand is. @Miranda heel veel plezier vandaag. zo wij hebben heerlijk geschaats. of eigelijk ik. want steve schaatst niet. dus die had Silver in de draagzak. ze heeft eerst heerlijk om zich heen gekeken en toen hebben we haar omgekeerd en heeft ze lekker geslapen.
Ik heb geprobeerd een groep aan te maken in MSN, nu weet ik niet wanneer en hoe dat werkt, zullen we nog even moeten uitzoeken Binna, ik vind dat een hele mooie foto! Ps valt niet op de je hem zelf getrokken hebt
donique heeft net heel rustig een fles LEEGgedronken. zonder met haar hoofd te schudden of te huilen ik hou van haar! joepie ik heb weer een tevreden meisje!
heey meiden ik ben weer terug van de kapper en het is kort geworden ik wil ook nog ff spammen met djayden! Zo ziet ons mannetje er vandaag uit!
Nog niet verhuist? Wat super zeg dat Donique t weer zo goed doet! Melanie doet de wave vanuit de box!
hahahahaha ja ja ze heeft om drie uur haar flesje in een keer leeggedronken zonder te schudden huilen etc. ben zoooooooooooooooooo blij maar durf niet te hopen dat dit zo blijft. eerst een paar daagjes aanzien en dan kijken we wel hoe het gaat. als het echt alleen kma is word ik trouwens vet kwaad op het cb . hoe vaak ik wel niet gezegt heb dat er iets was. aaaaaaaaaaaaargh
ach ze heeft na veel zingen toch 150 gedronken. maar vanmiddag dronk ze zonder dat we moesten zingen etc. morgen weer een dag!
Hopelijk komt het uiteindelijk toch goed! Heb je nu nieuwe melk? Misschien dat ze nu nog moet wennen aan het nieuwe smaakje?
Zo de site is nog steeds in de lucht! Hier weinig te melden. Morgen nog maar even genieten van het weer, daarna is het over met het vriezen, als ik het mag geloven. Donique, lekker drinken, meisje! Leuke foto's Schatje! Wat een heerlijk knulletje!