Wat zijn we toch een stelletje eigenwijsjes he? En maar blijven proberen of we er op kunnen en ja hoor het lukt. Ik ben hier dus de hele dag nog niet geweest. Ik dacht kan wel wat nuttigs doen, zp doet het toch niet. Goed dus dat ik niet eerder hier was, want dan was mijn werk weer blijven liggen haha. De was is aardig opgeschoten en heb boodschappen gedaan en lekker gewinkeld. Danique is zoooo zielig. Ze is erg verkouden en op het moment dat ze niest dan vliegt het snot in het rond. Als ze over haar gezichtjes wrijft zit ze volkomen onder het snot en als ze drinkt of sabbelt op haar speen hoor je haar moeilijk ademen. Drinken gaat niet zo heel goed, ze krijgt bijna geen lucht. Heel sneu. Hadden dinsdag al een neusspray gekregen van de dokter, dus snel begonnen. En natuurlij kde neuszuiger erbij. Maar net haar in bed gelegd en huilen, huilen, huilen. Dus nog maar x met de neusspray, even rechtop tegen mij aan en nu slaapt ze. Haar neusje is weer even vrij. Vind het zo vervelend voor haar. Ik zag superleuke foto's langskomen. Wat groeien onze mooie kids toch hard zeg! Mik, Donique deed het dus vandaag weer eventjes goed. jammer van die laatste fles, maar 150 is toch echt niet slecht vergeleken met wat ze de afgelopen dagen heeft gedaan. Hopelijk gaat het morgen nog een stukje beter. Ben benieuwd of we nog verhuizen vandaag. Fijne avond allemaal! Ik ga even een spelletje op de wii doen (als die gebrand is tenminste) Heb nu korenslag op staan bij gebrek aan andere leuke programma's
is er al iemand die hun kleintje al een sapje of iets geeft? hoeveel mag je geven en hoe vaak? En met hoeveel maanden? En liga kan dat nu ook al? ik doe dat namelijk al wel in djayden zijn fruit hapje maar was benieuwd of ze er nu ook al op mogen sabbelen?
heb trouwens eindelijk de site gevonden waar wij onze raamsticker voor de auto vandaan hebben: www.stickerland.nl Groetjes
Hallo meiden, Nou, nog gewoon online dus! Hier een productief dagje gehad (terwijl zp wel aan stond). Vanmorgen heb ik gepoetst. Ook de wc helemaal ontsmet na die avonturen van deze week. Hilbrand heeft ons bed verschoon en overal de stofzuiger doorgehaald. Vanmiddag naar mijn ouders gegaan. We wilden gaan schaatsen met tymen voor het gaat dooien en zij wonen op een soort schiereilandje, dus hun tuin is aan de achterkant aan het water gelegen. Tymen heeft lekker geschaatst met zijn papa, ik heb het vanachter de ramen aanschouwd. Brr, wat was het koud zeg! Silke heeft vandaag aardig goed gegeten. De eerste twee flessen gingen leeg. De derde liet ze 80 cc staan, maar ik denk omdat we bij mijn ouders waren. Was ze weer afgeleid door vanalles. De laatste heeft ze ook 80 cc van laten staan, maar dat is zo'n dikke papfles, dat dat peanuts is. Nu ligt ze in bed te zingen. Ze was stil, nu gaat ze spelen. Gekke meid! Tymen had gistermiddag niet geslapen, en ik denk dat hij daardoor vannacht maar 1 keer heeft gehuild. Hij heeft vanmiddag weer niet geslapen, dus hopelijk weer een rustige nacht hier. Silke is nu en beetje aan de dunne, en dat houdt de luier vaak niet. Gezellige kliederboel steeds. Zelfs een maatje groter helpt dan niet. Nou, ben benieuwd wanneer we uit de lucht gaan!
@ Schatje, leuk zo'n sticker. Die gaat er hier niet komen....mannetje is idolaat van zijn auto.... Je mag vanaf 4 maanden iets anders bij geven. ik zou niet weten hoeveel, maar vaak geeft je kleintje dat zelf wel aan. Silke wil maar een paar slokjes. En vanaf 4 maanden mag je ze best op een Liga laten sabbelen, mits het maar geschikt is voor vanaf 4 maanden. @ Elleny, jeetje, dat je je nu nog zo klote voelt. Beterschap! @ Lique, wat een mooi kereltje die Djim. En ik vind die trui ook super! @ mik, nou dat klinkt ietsje beter dan de voorgaande dagen! Gelukkig! Hopen dat ze gauw weer helemaal ok is! Dat schudden en huilen doet Silke ook en wegduwen met haar tong. Ik denk dat het misschien voor een gedeelte wel de leeftijd is. Maar goed, eerst maar eens naar de KA. Verder weet ik het even niet meer....
joehoe! heb eigenlijk alleen deze pagina doorgelezen Wij geven ook al diksap, rosevice, appelsap etc. maar flink verdund en misschien 3x een flesje in de week. Ook de Liga wordt goed gegeten hier , jeetje dat lijkt wel beton als het op haar gezichtje zit Meiden ik ga slapen! Morgen 7 uur beginnen X
Hy meiden en we zijn er nog steed. nou dan kan ik o ook maar meteen even spamen. met onze 2 x 4 generatie foto @lieve linka. jij kan ook genieten van je meisje @mik. toen in de eerste dingen las.kreeg ik weer hoop voor jullie maar toen las ik al weer dat het minder werd. wel moeilijk hoor. hoop dat het snel woensdag is en dat de arts dan weet wat het is. @schatje ben erg benieuwt naar je kapsel @juud werk ze morgen @settke het was bij ons niet kout hoor. juist lekker @lique @de meiden met zo'n sticker. wij hebben er ook een maar die moet aan de buitekant. nou heb ik zo iets dan gaat ie toch stuk met ruitenwissen. of met ijs er af krabben. hoe is dat bij jullie ? KUS sabrina
Binna, leuke foto, en wilde je nog wat zeggen? Zie mijn naam staan, maar geen tekst verder, haha! Bedankt voor de complimenten over Djim, het is een heerlijk kereltje en in mama's ogen natuurlijk ook de mooiste. Schatje en Setteke, de trui komt bij Henk ter Hoor vandaan. Gekregen toen hij geboren is. Dus al een tijdje in huis. Het is wel lastig vind ik, truien voor die kleintjes. Wordt al snel een vest enz. Deze trui heeft wel een capuchon, ligt ook niet altijd even lekker, hah.
zoo zijn we nog in de lucht, nou das ook wat. leuke fotos zag ik op de laatste paginas (heb er maar 2 gelezen ) ik hoorde vandaag dat het met een kindje van een forumvriendinnetje van de dec.2007 mamas helemaal niet zo goed gaat. ik vind het zo erg, moet er heel de tijd aan denken
nou seg denk ik dat we hier het hele weekend er uit leggen hebben julli egewoon het hele weekend zitten kletsen :S ... nou ja morgen weer een dag hoor ik ga dan wel weer bij lezen moet zo werken. alles gaat goed met emy. dus helemaal goed en met me vriend ja hij ging gister zowat van zijn stokkie af toen ik verband moest verwisselen. die heeft met een emmer naast het bed geslapen zo misselijk was hij omdat ik t verband er af haalde. die moest gaan leggen gewoon. :S dus ja die vinger die klopt de hele dag zegt tie. en hij leg constant zielig te doen met zijn vingertje omhoog. agh ja mannen he setteke hij denkt hij gaat dood hahaha.hij denkt echt dies terminaal. Maare nog altijd bezig met schoonmaken ieder hoekje is denk ik nu schoon heb ook gister de auto gepoets hahah stond ik daar met me emmertje in de sneeuw met me poetsdoekjes het was maar -9 buiten ( OVERAL IN HET LAND IS HET WARMER AAN HET WORDEN EN JAH HOOR IN ZUID-LIMBURG STEEN KOUD NATUURLIJK WEER HE.)
hee mik, ik was vanmorgen in oei ik groei aan het lezen en moest gelijk aan Donique denken. ik typ het even voor je over: Rond maaltijden kunnen nu conflicten ontstaan. De meeste moeders vinden het akelig dat hun baby niet wil eten. Ze blijven eten aanbieden. Ze proberen het speels, soms dwingend. maar meestal zonder succes. Op deze leeftijd kunnen baby's met een sterke eigen wil heel fel en vasthoudend zijn in hun weigering. Dit maakt moeders die uit pure bezorgdheid ook vasthoudend zijn, soms erg boos. zo worden maaltijden ware strijdtonelen. Stop de strijd. Je kunt 'eten' toch niet dwingen. In de hangerige periode zijn veel baby's niet zo dol op eten. maar dat is tijdelijk. als je teveel blijft aandringen, heb je de kans dat je baby ook blijft weigeren als de hangerige periode voorbij is. hij maakt er dan een gewoonte van. Aan het eind van de hangerige periode voelen moeders goed aan dat hun baby meer kan dan hij laat zien. aangezien Donique en Roos even oud zijn en dit over de 26 weken sprong gaat, zou het kunnen? groetjes[/i]
nee want die fles zo raar en niet of nauwelijks drinken is l maanden aan de gang. heb er ook al meerdere malen over gesproken met het cb maar die maakten er alleen maar van dat donique misschien uitgekeken was op de fles. en een sprong van maanden?