hey meiden Ik kon er vanmidag bij me ouders ook niet op. en nu wel weer. pfff ben me toch moe. en heb spierpijn./ ben wel heel blij dat ik lekker het helewiekend heb kunnen schaatsen. baalde vorig jaar zo dat ik niet heb kunnen schaatsen. wij gaan ook wel eens naar de ijsbaan en dat kon ook niet. maar heb er een heel mooi meisje voor terug. was vanmidag wel leuk hoor zelfs me moeder was op de schaatsen. ja ja 54 jaar en nog even schaatsen. KUS
binna, stoer hoor van je moeder! Haha! Wij hebben ook op ijs gelopen met Luna, de hond van mijn zwager en schoonzus, 2 uur lang gelopen, heerlijk! Jeslyn vandaag voor het eerst in wandelwagen, dus reiswieg is naar zolder, is wel even wennen!
Hallo meiden! Ik kan er weer op! Setteke = blij! Nou, weinig spannends gebeurd lees ik in de tussentijd! Gaan we nou weer los meiden!
jaaaaaaaaaaaaa joehoeeeee Oja wie weet nog een koper voor ons huisje http://www.remax.nl/aanbod/details.asp? ... 4D4D7C4EFC
yeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaah hij doet het weer wat is dat afkicken he meiden? voor het eerst vandaag djayden een flesje met sap gegeven.. hij wist niet wat ie ermee moest maar later vond ie het toch wel lekker.. Djayden zat net even in de loopstoel en hij liep heel langzaam achter uit haha.. Goed dat donique weer een beetje drinkt meid! Groetjes
hey allemaal, blij weerzien... Ik heb jullie gemist! Morgen is het verloren maandag en ik heb al gehoord dat jullie dat niet kennen De eerste maandag na drie koningen is in België verloren maandag, dan wordt er naar traditie appelbollen en worstenbroden gegeten. Mmmmmm Morgenmiddag op het werk dus appelbollen besteld, gaat die eerste werkdag toch nog een beetje meevallen
hoihoi! wat raar dat sommige niet op zp konden! ze gaan toch nog niet verhuizen heb ik begrepen... wij zijn net thuis en ik ben zooo moe, dus ik ga nog even voor de buis hangen en dan duik ik mn bedje in! morgen weer werken. liefs rebbel
Nou, het is rustig hiero! Ik ga ff ego hoor! Ik heb net de was nog maar even opgevouwen, wil morgen weer wassen, maar dan moet dit eerst aan kant. Silke poept steeds boven haar luier uit, dus die moet ik tig keer op een dag een schone romper aantrekken. Ik ga nu toch maar direct over op maat 4, want dit is ook niks. Silke heeft vandaag weer redelijk normaal gedronken. Al met al maar zo'n 120 cc laten staan. Morgen gaan de kids voor het eerst sinds drie weken weer naar de oppas. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Silke is een beetje eenkennig, zelfs gisteren bij mijn ouders! Ze zat bij mijn moeder op schoot en toen ik even wegliep was het gelijk huilen. Vorige keer heeft de oppas ze eerder thuis gebracht, ik ben benieuwd of ze dat nu weer moet doen vanwege ons meisje.... Op mijn werk denken ze ook lekker veel aan me. Ik kreeg gisteren een mailtje van een collega of ze me ook even op moest halen voor de teamvergadering. Wist niet eens dat die er was, mijn leidinggevende heeft me niks doorgegeven. Ik heb sinds tien december niks meer van ze gehoord. Dus ik ga niet. Hou me van de domme als ze er over begint. Was er een teamvergadering dan? Dat ene collegaatje is wel altijd heel lief. Ze woont hier ook in het dorp (en mijn werk is hier ook in het dorp) en gaat dan speciaal met de auto naar het werk en haalt mij dan eerst op aan de andere kant van het dorp. Ze is wel de enige die dat doet.... Vandaag weer even proberen te fietsen. Nou, dat gaat echt nog niet. Dat doet pijn zeg! Sorry voor mijn egobericht, heb al zo lang niet mijn dingetjes van me af kunnen schrijven.....
@setteke : wat vervelend dat ze je niet op de hoogte houden op je werk.. en schrijf maar lekker van je af! dat lucht op he? Groetjes
Ja, daar ben ik dan ook weer terug. Had net al op hyves een verhaal getypt. Heb hier weinig gemist zie ik haha Setteke, belachelijk zeg dat ze zo niet aan je denken. Wel lief van dat collegaatje, maar je hbet gelijk hoor dat je nu eens even niet gaat. Mik, wat heerlijk dat het zo goed gaat met de nieuwe voeding! Rebbel, ik hoop dat morgen de uitslag van je bloed goed is
Oh ja, morgenavond cb met Silke! Ben erg benieuwd naar het cijfertjes en hoe ontzettend hard ze nou weer gegroeid is....
Hey meiden, ik kon ook de hele dag niet op zp komen en nu ben ik moe en voel me niet zo lekker dus ik zwaaaaaai even uitbundig naar jullie en tot morgen!
Nou, dit is ook wat! Silke was vanavond al eerder wakker, speen kwijt. Dus speen erin en ze sliep alweer verder. Nu net begint ze ineens vanuit het niets te krijsen. Dus ik snel heel, totale paniek. Ze gilde echt, zo hoog was het huilen. Zo doet ze ook als ze schrikt van iets. Ik haar maar uit bed tillen, want ze werd niet rustig, was ze zo slap als een lappenpop, dus ze huilde in haar slaap. Even rondgelopen en opnieuw de speen gegeven met een drupje Cinababy en nou is ze weer rustig. Ben benieuwd hoe dit verder gaat vannacht. Als ze zo panisch wakker blijft worden hou ik haar morgen maar thuis. Arme meid!
Vervelend! Sterkte! Net overgegeven nadat ik ging slapen, bah! Ga weer proberen te slapen, lig op bed van Myrna.... Slaap lekker meiden!
nou joepie eindelijk hij doet het weer ! hier na het laatste berichtje van mij deed hij het niet meer ik denk zijn ze NU pas bezig met zp maar nee hoor nog steeds niet . wat is nu de datum dan geworde ?