Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morgen allemaal! Kan vandaag weer zonder moeite op zp!

@ Setteke, hoe is het gegaan met Silke? Heeft ze nog goed geslapen vannacht? Wesley had dat laatst ook, stond ik bij z'n bed en lag hij gewoon te slapen?!

@ Linka, hoe is jou nacht gegaan? Nog steeds ziekjes? Ik voelde me gister ook zo beroerd maar nu nergens last van gelukkig!

@ all, ik heb Wesley nu elke keer 'smorgens wakker gemaakt en dat ging prima, hij slaapt nu weer goed de laatste nachten. Ben benieuwd hoe dat morgen nacht gaat want woensdag moet ik werken en het lijkt wel op hij het er telkens om doet want meestal begint hij dan hahaha... Alleen gistermorgen kreeg ik 'm niet wakker. Ik trok de rolluiken omhoog en kletste tegen 'm, beetje aan z'n handjes plukken maar hij sliep gewoon verder?! Dus toen heb ik 'm toch maar laten liggen en kwam hij een uur later zelf dus dat was ook mooi!

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen, nou ik heb nog wel last van en Jeroen was in paniek vanmorgen vroeg heef tmij dus wakker gemaakt waar nergens voor nodig heeft, pfff! Ik lag op bed van Myrna, lag zo lekker te slapen en voel me nog steeds niet fit.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linka, mannen......... :rolleyes: vervelend dat je nog niet fit bent :( probeer maar een beetje rustig aan te doen vandaag!

Ik krijg vanmiddag nog kraamvisite :confused: :)

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiemorgen meisjes

ik moet zo naar de osteopaat met donique. ff kijken. maar ik moet zeggen die voeding doet echt wonderen ze is supervrolijk, drinkt zonder morren haar flesje (nog niet op maar goed ze is erug verkouden) ze huilt niet met de fles schud niet meer met haar hoofd. nu alleen haar poep nog geel. (is nu groen en stinkt) en de uitslag in haar nek weg. en dan is alles weg wat er aan symptomen was.

ik ben echt zo blij. kan de hele dag wel huilen van geluk (hormoontjes?) eindelijk een blij meisje die gewoon haar flesje drinkt.

kus

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik aanstaande zondag :confused:

ik zei al toen ze belden. kunnen jullie niet gewoon op haar eerste verjaardag komen ;) . belachelijk zo laat op kraamvisite

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hahaha, nu pas! Wel leuk ;)

Ja, ik doe rustig aan en vandaag hoor ik uitslag, ben benieuwd :rolleyes:

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nog even snel voor ik achter de pc weg kruip ;)

@ Mik, fijn dat Donique het nou beter doet! Hopelijk houdt ze dit vol! Ik kan soms ook huilen om van alles en nog wat hoor..........9 maanden ontzwangeren toch? En jij ook van die late kraamvisite nog?! Ik heb ook mensen die niet zijn gekomen nog terwijl ze in de eerste week zeiden we komen snel een keer langs, nou die hoeven van mij ook echt NIET meer te komen hoor!

@ Linka, goed zo! Lekker ff een beetje bijkomen als het lukt!

En tja, die kraamvisite?! Een oud collega/vriendin ze schaamde zich dat ze nog niet was geweest maar had een rottijd gehad etc. Dus ik zeg maak je druk kom gewoon een keertje aan als het uitkomt en dat is dan vanmiddag! Ik zei ook al, Wesley loopt nog niet dus het kan wel ;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh en Linka, spannend trouwens. Weet je hoelaat je ong. de uitslag krijgt?

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    kraamvisite uhhh jah ik weet er alles van. Ik krijk nog altijd kaartjes en kado's via de post nog mensen die altijd op bezoek willen komen en meteen geld mee nemen voor de kleine en dan erbij zeggen jah het is nu wel tijd om een keer langs te komen he ik wist niet wat ik moest kopen dus hier het geld kan je kijken wat je nodig heb.

Nou was er dus een pakketje ( NU PAS 2 weken geleden ) aangekomen waar stempels op stonden van oktober ! SERIEUS! met dus maatje 62 van kleertjes. Past ze niet meer en het ziet er zo leuk uit ! maar in een doos doen voor de volgende hihi.

Hebben jullie trouwens ook al zoveel kleertjes die jullie in een doos hebben gedaan. vind het zooooo zonde he. Echt 2 curver kratten vol met kleertjes ,sokjes,mutsjes,jasjes, slofjes en nog eens 2 kratten vol met luiers van prematuur luiertjes tot nummer 2 luiers.( die prematuur had ik in een luier taart gekregen 2 maanden na de geboorte van emy is wel niet zo slim van hun duhhh dat ze die niet meer past. maar ja toch leuk kado misschien voor volgende ? maar ja hopen dat tie niet prematuur word)

mijn nicht die is ook zwanger nu 22 weekjes en die draait helemaal door echt waar. hihi die is vanalles aan het kopen voor de kleine. volgens mij leg de hele kast al helemaal vol met kleertjes. in plaats dat ze nog eventjes wacht. en als ze iets nodig heeft heb ik hier ook nog het een en ander leggen. maar ja eigenwijs zijn zit in de familie denk ik zo.

10. Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

we kunnen weer op de site, joepie, gisteren kon ik er een hele dag niet op. :(
    ik heb een klein beetje bijgelezen maar niet alles, was zoooo veel sorry
    voor alle mama's/papa's die ziek zijn en natuurlijk alle kleintjes die ziekjes zijn heel veel beterschap en wordt weer vlug beter hé.

mik:
    wat goed dat donique beter drinkt.wat dacht je dat ze had, omdat je schrijft:weg wat er aan symptomen was? ik heb het denk ik niet gelezen? of erover heen gelezen. :(

aykietje:
    eerste dag werken vandaag, zal weer wennen zijn, veel succes!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, jammer van die leuke kleertjes :( Ik gooi ook niks weg van Wesley's kleertjes ga het ook allemaal in dozen stoppen, je weet maar nooit!

Sowieso de kleertjes die hij aan had toen hij net geboren was en uit het ziekenhuis kwam doe ik in een doos met het boekje dat ik heb bijgehouden in de zwangerschap, de kraamwijzer etc. Ik weet niet of hij het later leuk vindt om te zien maar ik in ieder geval wel :D

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Hoe is het weer bovenin het land allemaal ? hier nog steeds flink koud. sneeuw leg er ook nogsteeds. moet eigenlijk nog even naar de woningbouw voor het raam. vorige week NOG EEN KEERTJE 3e keer al vorige week een mannetje langsgekomen voor het raam te bekijken of ze dubbel glas konden maken. Maar dat kon niet nou vertelde die meneer ook dat ik niet voor kwam in het woningbouw bestand :S dat ik niet ingeschreven staat hier in huis ! IK WOON HIER AL 3 jaar !. Heb een brief expres afgegeven met een kopie van me paspoort 3 jaar geleden ( toen ook meteen 1tje afgeleverd bij de gemeente hier en daar sta ik wel ingeschreven in dit huis ) en dat zou in orde komen. Nou ja ze hebben me nog altijd niet ingeschreven, echt belachelijk. Nou vroeg ik dus van is het daarom dat we geen ander huis krijgen ? maar dat was niet zo. want we mochten in een huis kijken en daar stond ik dus wel bij met emy. ik snap er niks meer van waarom gaat alles niet een keertje goed hier alles loopt altijd mis hier. moet overal achteraan lopen.

Ik hou vandaag een baaldag ( tenminste als het me lukt) heb last van me heupen en me rug. kon vanmorgen niet uit me bed komen. heb denk ik teveel gedaan van de week.

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah ik heb ook zo'n boekje "zwangerschaps dagboek" ( niet helemaal ingevuld :S laatste weekjes niet vind wel jammer misschien als ik hard denk kan ik nog een beetje herinneren)
    en de kleertjes van wat ze aan had in het ziekenhuis en toen naar huismocht jah die heb ik ook weer bekeken en die waren zoooooooooooooooooo lief en klein echt zo schattig maatje 50 en die zaten nog niet helemaal goed ook echt die waren nog te groot. En dan kan ik echt zo weg dromen.

( is wel te zien dat ik niks wil doen vandaag he ik lul het hele scherm hier vol straks kan weer niet iedereen het bij houden)

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Niet dat ik weet, maar me moeder gaat vanmiddag bellen.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, tja... De tijd gaat hard he? Iedereen zegt het maar nu ervaar je het zelf! Ik heb mijn zwangerschapsboekje heel goed bijgehouden en er van alles in geplakt, vind het nu zo leuk om terug te lezen allemaal! Ook het boekje van de kraamhulp, er gaat zoveel langs je heen tijdens de bevalling en in die eerste dagen. Toch wel handig dat hun precies opschrijven wanneer je persweeen kreeg en mocht meepersen bijv. Tijdsbesef had ik toen helemaal niet. Ik weet nog dat we dan uiteindelijk naar het ziekenhuis moesten omdat het thuis niet ging en ik dacht "huh? Is het al licht buiten" hahahaha... Dus tja, ik kan ook zo wegdromen bij alles van die tijd :) En zo'n maatje 50 ja, zooooooooooooo lief *smelt*

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik heb alles gelezen maar voel me vandaag niet fit (zere keel, oorpijn, loopneus, zweterig) dus reageer niet op iedereen, sorry....

Las dat er lekker veel geschaatst is en van het mooie winterweer genoten is! Wij hebben gisteren ook 2 uur gewandeld, heerlijk!

Wel wil ik Aykietje veel succes wensen op haar eerste werkdag!

Mik veel succes bij de osteopaat met Donique. Fijn dat ze zo goed op de voeding reageert!

Linka, ben ook benieuwd naar de uitslag!

Fijne dag verder allemaal, ik doe lekker weinig vandaag (ben gelukkig goed bij met alles dus dat scheelt).

Liefs!

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    OK WATERVALLEN ! * snik * gossie nou weet niet wat ik heb hoor begin nou gewoon te huilen :S

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, ik heb Silke maar thuis gehouden vandaag. Ze heeft vannacht niet meer van zich laten horen, maar ik was bang dat ze vanmorgen nog zo zou zijn, en dat leek me nou niet zo leuk voor de oppas. Uiteraard is ze heel vrolijk, en had ze best naar de oppas gekund.... :rolleyes: Nou ja, maakt niet uit. Het is toch al druk, vanavond cb en morgen gaan ze naar mijn moeder als die tenminste weer wat opknapt. Ze is ook al zo grieperig. Maar Silke moet vrijdag toch echt wel weer naar de oppas, helemaal nu ze soms zo eenkennig is!

@ Delilah, nou mooi dat Wesley weer beter slaapt 's nachts! Nou hopen dat hij het volhoudt! On ze laatste kraamvisite was ook een paar weken geleden hihi! Ik heb voor beiden ook zo'n bak met eerste dingetjes. daar zitten het eerste mutsje in uit het ziekenhuis, dat enkelbandje wat ze om krijgen, bij Tymen een zwangerschapsdagboek (bij Silke niet bijgehouden), bij Silke het dossier van de kraamzorg (bij Tymen geen kraamhulp gehad) en natuurlijk de eerste kleertjes.

@ Sjudith, hoe is het met Giulia?

@ Linka, Jeroen in paniek, hoezo dat dan? Ben benieuwd naar je uitslag!

@ Mik, zou het dan toch KMA zijn nu ze het zo goed doet op Pepti? Ben benieuwd wat de osteopaat gaat zeggen!

@ Denice, ik vind het ook moeilijk om afscheid te nemen van de kleine kleertjes en helemaal om spullen weg te gooien. In eerste instantie bewaar ik alles, sorteer ik later wel weer uit. Dat heb ik met Tymen zijn kleertjes ook gedaan. Wat een sufferds bij die woningbouw, zeg! Mijn vriend werkt ook bij een woningbouw, maar ik mag hopen dat het er niet zo aan toe gaat! Hihi, dat zijn nou hormonene. Lekker even brullen hoor!

@ Aykietje, werk ze meid! Ben erg benieuwd hoe het zal zijn vandaag en ook hoe het met Stan gaat bij de oppas.

ik zal maar eens wat doen. Had allemaal plannen met de kids even niet thuis, maar nou is er wel een thuis die alweer van zich laat horen....

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja dat hij zich had verslapen, is nergens voor nodig hoor!

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Aykietje; Werk ze!

@Puck; Beterschap

@Denice; Toch maar weer een testje er tegenaan gooien?

@Settke; Toch nog een goede nacht gehad? Succes op 't CB! Maatje 4 :confused: : wij zijn ook erg benieuwd naar de cijfers

@Linka ; Succes met de uitslag

@Sjudith; Snap niet dat jullie app nog niet verkocht is. Ziet er erg leuk uit.

Groetjes Silvia

Deel Deze Pagina