Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, dat klinkt ook pittig zo'n driftig menneke erbij! Hopelijk ontgroeid hij deze fase snel weer :(

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ delilah mijn man kan dat ook doen zo, vind dat niet eerlijk, je doet al je best voor hem en dan doen ze net of dat dan onze schuld is....wij zullen we een andere beleving hebben...

xxx

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    pff alweer half 2. nog 3,5 uur en dan komt mijn mannetje thuis. Alsof ik nog niet alles gehad heb vandaag kreeg ik net te horen dat er iemand overleden is. Is mijn oude buurman geweest nogsteedss contact mee die had syste fyrbrose ofzo(moeilijke naam iets wat er op lijkt in ieder geval) ik weet het niet meer wat hij had in ieder geval die was nogal ziek en liep 24 uur per dag met zuurstof rond. vrijdag hebben we de begrafenis. in swifterbant ( flevoland)

ik verveel me een klein beetje. emy leg te slapen nu in de box ( eigenlijk doe ik dat nooit haar laten slapen in de box ) zit ik naar timon en pumba op jetix te kijken. ik moet toch iets he...

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Delilah, het is zelfde bij ons, ik denk dat Setteke gelijk heeft dat ik hoop spanningen heb :rolleyes: ! Moet nog ff uitzoeken wat ik precies heb, wat ik voel enzovoort......

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo zwembad gebeld. en even gezegt dat ik het wel heel vervelend vindt dat ik nog steeds niet gebeld ben voor ouder en kind zwemmen. zegt ze ja maar het is druk. ik zeg ik het toch in oktober in geschreven. en toen zeiden ze dat ik zo kon beginen en dat het niet nodig was. maar ik heb het toen wel gedaan. oke nou ik ga met de hoofdbadmeester overlegen. ben u zo terug. dus net terug gebeld ze kon de hoofdpadmeester niet vinden maar ik mag volgende week maanag beginen. toppie

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Go Binna! Vind heel goed van je!

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Binna: Leuk he om weer te schaatsen?! Het viel me wel ff tegen in het begin hoor!

@ Juudje: Het wil maar niet opschieten met de verkoop he?! Ik snap er niks van! Oke, we hebben inmiddels een kredietcrisis, maar daarvoor had het toch allang verkocht kunnen zijn zou je denken.... :evil:

@ Schatje: Jasper gruwelt echt van sap. Ik heb het van de week ook geprobeerd. De loopstoel staat hier nog lekker boven ;)

@ Aykietje: Dat doen die belgen toch zo slecht nog niet ;) :)

@ Setteke: Lief van je collega en je leidinggevende is een doos! Gooi het er maar uit! Jasper heeft ook al maatje 4 aan, terwijl Thomas maatje 5 aan heeft :confused: :) Fijn he al dat wasgoed... Tegenwoordig is het mijn hobby echt niet meer :evil: . Voorheen vond ik het nooit zo erg, maar het is nu zo vreselijk veel elke keer :) Ach zielig he als ze zo in paniek schieten. Dan zijn peuters ineens wel makkelijker he, want die vertellen wat er is...

@ Mik: Je lijkt Jeroen wel, maar die maakte er van dat Jasper de volgende dag af moest rijden :) Ze belden later nog af ook... :(
    Dus toch KMA. Zo zie je maar weer dat je moederinstinct er niet voor niets is! En dat CB zou ik ook even de waarheid vertellen!

@ Linka: Zo dat klinkt goed al die vakanties! Wij hebben er ookal 2 staan, heerlijk!
    Gelukkig zijn de bloeduitslagen goed.

@ Denice: Hier ook 2 dozen vol hoor. En ik heb al aardig wat op MP gezet en verkocht. Maar een heleboel dingen kan ik ook nog geen afstand van doen :oops:. Ik vind het trouwens niet zo raar dat jij last van je rug hebt hoor, je heb je hele huis 80x schoongemaakt :). Doe vandaag maar eens relaxt en misschien even testen ;) :(: Oh, ik zie net dat ie negatief was. Bezoekje aan de HA dan maar lijkt me!
    Die woningbouw daar word je toch ook gestoord van! Waarom moet je wachten tot juni?

@ Kimm: Meis, denk je ook wel aan jezelf? Gooi in ieder geval alles hier eruit dat lucht misschien op en verder hoop ik dat de kindjes ee beetje lief voor je zijn vandaag!

@ Delilah: Daar hebben wij dus ook flinke bonjes over gehad en godzijdank zijn Jeroen's ogen open. Hoewel ik hem er nog vaak genoeg aan moet herinneren dat hij even mee moet helpen, maar hij doet het! Ik vind die opmerking over dat je niks alleen kan wel heel erg laag hoor. Ik zit me er gewoon een beetje boos over te maken :x :) Laat je niet gek maken meis en laat je vooral niet ondersneeuwen :)

---------------------------------------------------------------------------------

Hier slapen ze allebei. Ik was van plan om vandaag flink wat te gaan doen, maar na vanmorgen komt er zo goed als niks uit mijn handen. De KA zei dat er ontzettend veel kindjes met het RS-virus zijn momenteel. En ze moeten echt selectief zijn met de opnames. Hij zei ook dat het bij Jasper astma kan zijn, maar dat het nog te vroeg is om dat te bepalen. Dit is de eerste keer dat hij het benauwd heeft, maar hij is wel al vanaf september verkouden. Het is echt afwachten hoe hij op de medicatie reageert.
    Ik heb vannacht bijna niet geslapen. Ik ben er zo vaak uit geweest voor Jasper en ook Thomas was een beetje aan het spoken. Ik heb nu nog een adrenaline kick van vanmorgen geloof ik want ik ben (nog) niet moe. Ik ben wel erg onrustig en het zit me allemaal nog niet lekker. Ik heb de babyfoon zo ingesteld dat ik elke zucht zo ongeveer hoor en nog loop ik naar boven om te kijken...

8. Marleen2109

@ Linka: Ik zou zo graag willen dat je weer eens lekker in je vel kwam te zitten meis! Ergens is het wel fijn dat de bloeduitslagen goed waren, maar aan de andere kant... Lucht hier lekker je hart meis!

@ Binna: Goed gedaan meis! Ben trots op je :)!

@ Denice: Gecondoleerd meis!

-----------------------------------------------------------------

Ik ben trouwens blij (ja sorry, rare woordkeuze) dat ik niet de enige ben die overhoop ligt met hubbie.... Jeroen doet zijn best en ik ook en we zullen het wel zien!

9. Marleen2109

Ik hoor net dat er weer een aantal meiden niet op zp kunnen?! Wat is dat nu weer?!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Binna, fijn meis! Zo zie je maar weer, voor jezelf opkomen scheelt een hoop!

@ Marleen, ik ben ook blij dat je overhoop ligt met je hubbie hoor ;) nee meis, ik begrijp wat je bedoeld het is fijn om te horen dat ik ook niet de enige ben met dat probleem ;)

Ik snap dat je hoofd even ergens anders na staat nu, lekker relaxen meis, even bijkomen mag best!

Ik vond die opmerking ook laag trouwens. Hij bedoelde dat ik als hij thuis is vaak vraag of hij even kan helpen. Ja duhhh, ik kan de dingen ook wel alleen maar het is soms gewoon makkelijker als je even een handje extra hebt dus ik denk dat hij er eerder te beroerd voor is en niet dat ik niks alleen kan. Maar goed, als hij mijn hulp vraagt de volgende keren want hij doet het net zo dan zal ik 'm er ook eens op wijzen ;)

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja ik kon net ook niet hier op zp komen :S kreeg error en kan pagina niet vinden :S

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kon er ook niet op :(

Krijg net smsje van mijn schoonzus die had net de echo van hun 3e kindje en dat was allemaal goed, ze is nu 9 weken precies, zooooo leuk :D

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

De reseveren staat voor zaterdag in het zaaltje. van 11 tot 15.
    en qua eten heb ik gezegd dat het niet uitmaakt als we niet te gelijk eten. omdat we ook allemaal iet even laat komen.
    we moeten aleen even kijken met het geld want ze wille alles op een rekenig. ik nog uitlegen dat we vreemde zijn die me kaar voor het eerst zien. en me ver uit me kaar wonen. maar lukte toen nog niet. maar mischien lukt het zaterdag wel om het anders te doen.

de reseveren staat op sabrina petra dus als je verteled dat je daar voor kom komt het goed.

nou heb er wel zin in hoor.

kus

14. Marleen2109

He bah, ik meet net Jasper zijn temp en vanmorgen was het 37.9, maar nu is het 39.1.
    Ik moest hem fruit en groente geven want dat zou makkelijker voor hem moeten zijn dan de fles volgens de KA. En daar zitten ook weer vocht en voedingsstoffen in. Maar het lijkt wel of hij niet goed kan slikken want het kwam er telkens weer uit en hij heeft zich een paar keer goed verslikt. Ik ben er maar mee gestopt. Zijn luier was net wel goed nat, maar zijn ontlasting is erg hard. Toch maar wat meer vocht geven denk ik.... He bah het zit me niet lekker meiden!

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik ga wel niet mee maar toch misschien een idee. omgewoon alles wat jezelf op drinkt en eet even op te schrijven. ik neem aan dat we allemaal wel zo eerlijk zijn om alles toch zelf te betalen.

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    bellen marleen!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Marleen ik zou ook niet blijven zitten als je je zorgen maakt gewoon bellen hoor!

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja ik kan er ook weer op!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik kon er ook weer niet op! :rolleyes:

Nou het heeft even geduurd, maar Silke slaapt. Ben wel tien keer naar boven geweest. Nou moest ik meer traplopen van de therapeut, dus is ook nog ergens goed voor. Tymen heb ik al vrij vlot weer uit bed gehaald, die ging steeds meer lawaai maken. daar werd Silke weer wakker van, lang leve de dunne muurtjes hiero.... :(

@ Delilah, zo dat vind ik wel heel onredelijk van je man. dat heeft dus niks met jouw hormonen te maken, hoor! Ik vind het ook niet echt netjes van hem hoor! Doe je iets voor hem en dan is het weer niet goed. Wat kunnen mannen toch egoïstisch zijn!

@ Marleen, BELLEN!

@ Denice, sterkte meid!

@ Linka, neem maar even goed de tijd voor dat soort dingen he?

@ Binna, jaa, ik heb zin in zaterdag! We nemen wel contant geld mee zodat we ons eigen deel kunnen betalen. Misschien als iedereen dat nou doet komen we er wel uit!

Net alweer naar boven gehuppeld.... :(

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Dat is een goed iedee.

en dan moet iedereen zorgen dat ie wat contant geld bij zich heeft.

Deel Deze Pagina